Известие

Collapse
No announcement yet.

Плюсове и минуси на нови гуми със стар ДОТ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Карайте една идея по-бавно и няма да има проблем...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
      Да, но тези 40см може да ти костват живота или този на някой друг!
      Тези 40 см, са равнозначни на разсейване в рамките на 1/3 от секундата.
      Не отричам, че новите гуми са си нови, но тук се играе и адски много на маркетинг, продажби и т.н.
      Моята 156 я карах 6 години с летни гуми на 3 години с неизвестен за мен дот.
      Спираше добре.
      Консумацията храни производителите. Няма ли активни продажби, няма и печалби.
      Летни гуми, пролетни гуми, есенни гуми, зимни гуми, гуми за сняг, гуми за дъжд, гуми за майна си райна.
      Дотове, Мотове и майна си райна.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #18
        лятото караш с каквото има,зимата е добре да сложиш 2 нови предни,аз като гумаджия 3 години в бранша работил съм при вносителите на Фулда/то не е само Фулда а всичко,системата за зимата е през 2 сезона 2 предни зимни а тези на 2 та сезона отиват от зад и си окей бейби,изобщо не карам с никакви летни гуми не ми трябват ходя за риба и карам всесезонно само с зимни заради кал и черни пътища,така че летните изобщо съм ги отписал че съществуват,да има разлика така е в новото и старото обаче не знаете че реномираните производители наслагват на слоеве каучука поради тази причина с износването гумата да държи с времето и износването,давам за пример китайската гума отлична първият сезон непобедима и след това става драма за втори сезон дори да е запазена,топ оф дъ топ за Бегето си остава Дебика Фриго и пройзводните и за зимата и за летни Сава Интенса HP,от тука на татъка всичко е глезотия,а това дали ще спреш за 40 см или нема да спреш с стари или нови нема да го тъниме толкова щото е като с старите накладки и новите,знаеш какво караш ще караш предвиждайки ако не мери с ролетката напред 40 см докато караш,а тва за дотовете печели крайният клиент че може да мрънка за отстъпки че били стари гумите,то има трактори се движат с 30 годишни гуми брате и ЗИЛ джуган дето носи дърва по горите те са си още с заводските оригиналните гуми на тех как са излезнали.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
          Да, но тези 40см може да ти костват живота или този на някой друг!
          Пак казвам че принципно е така, но само принципно и общо казано, когато стане проблем, трудно някой може да сложи всички фактори като реакция, обстановка, сцепление и прочее променливи фактори в едно уравнение и да направи същата съпоставка с същата ситуация, само че с други гуми.......
          Не казвам че гумите не са фактор, или че са от без значение, напротив.....но с 0.2 сек по ранна реакция могат да се тушират негативите на по кофти гума и това е безспорно.......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            аз пък ще добавя и друго,много хора като се ударят не гледат скоростта и обстановката е търсят причини в гумите или спирачките,има пясък по пътя,има дъжд,нагрее се асфалта пооомекнал тебе на пътя те държат 4 пощенски картички братче толкова е стъпката на гумата тръгнал си да мислиш за нови и стари,нема как да се знае какво ще стане,и аз преди се юрках по магистралата и си викам абе сега тука като си шпоря с 200 ако ми се спука некоя гума?ама старата ли се спука новата ли никой не знае,абе Ферарист ти ли караш сребриста 156 с надпис ръкописен червен Алфа Ромео на задното стъкло,по СЗ я виждам тая кола.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
              аз пък ще добавя и друго,много хора като се ударят не гледат скоростта и обстановката е търсят причини в гумите или спирачките
              Стига бе, има ли и такива, аз мисля че все скороста им е в очите.......
              Не е сива, черна е......пак с надпис, но е черна.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Пак казвам че принципно е така, но само принципно и общо казано, когато стане проблем, трудно някой може да сложи всички фактори като реакция, обстановка, сцепление и прочее променливи фактори в едно уравнение и да направи същата съпоставка с същата ситуация, само че с други гуми.......
                Не казвам че гумите не са фактор, или че са от без значение, напротив.....но с 0.2 сек по ранна реакция могат да се тушират негативите на по кофти гума и това е безспорно.......
                Подкрепям напълно.
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Стига бе, има ли и такива, аз мисля че все скороста им е в очите.......
                  Не е сива, черна е......пак с надпис, но е черна.....
                  е как скоростта ще им пречи нали всички са професионалисти срамно е,ясно не си ти,ще се оглеждам като ходя септември ще седя няколко дена за риба там,имам доста познати от там.

                  Comment


                  • #24
                    Удовоствието от шофирането с нови гуми е несравнимо.
                    Гуми на две години, съхранявани при идеални условия са добри, но си личи разликата.
                    Според мен по-добре нови пресни гуми - дори и на стара кола става голямо шоу, особено в завоите, а новите пресни зимни са едно приятно и комфортно изживяване.
                    Така или иначе караме стари коли - поне гумите да компенсират и да ни доставят удовоствие.
                    За хората изпитващи удоволствие от шофирането новите пресни гуми могат да доставят едно отосително кратко, но запомнящо се преживяване.

                    Какви гуми ще купиш е твое решение, но задължително преди това направи диагностика и регулиране на ходовата част.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Нямам впечатления от дискутирания модел гуми, но след наколкогодишно каране с гуми от същата марка, стигнах до заключението, че имат прекалено слаб борд за нашите пътища. Скъсаха се да избомбват странично дори и при много внимателно каране.

                      Пирели никога повече няма да си купя. Независимо от цената.
                      Аз с пирели съм минавал през бордюрс 40 км/ч и то леко странично и нито една гума не даде фира. А са ми нископрофилни 215/45
                      Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 15:50.
                      Lexus IS200

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Удовоствието от шофирането с нови гуми е несравнимо.
                        Гуми на две години, съхранявани при идеални условия са добри, но си личи разликата.
                        Според мен по-добре нови пресни гуми - дори и на стара кола става голямо шоу, особено в завоите, а новите пресни зимни са едно приятно и комфортно изживяване.
                        Така или иначе караме стари коли - поне гумите да компенсират и да ни доставят удовоствие.
                        За хората изпитващи удоволствие от шофирането новите пресни гуми могат да доставят едно отосително кратко, но запомнящо се преживяване.

                        Какви гуми ще купиш е твое решение, но задължително преди това направи диагностика и регулиране на ходовата част.
                        За това спор няма, въпроса е кога гумите се превръщат в необоснован риск.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #27
                          На кратко- единствения + на гума със стар ДОТ е цената.
                          Lexus IS200

                          Comment


                          • #28
                            Повече Пирели никога! Особено на мокро е нещо страшно...Зимата спуках гума в движение и бях на косъм да се пречукам. Оттогава отдавам голямо значение на тея неща. Особено след като смених пирелито с Файърстоун. Разликата е умопомрачителна
                            Last edited by ivo_red; d.m.y г., 02:10.
                            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                            Comment


                            • #29
                              Струва ми се, че си говорите ей така по инерция - автора на темата е дал линк към асиметричната зимна гума на Пирели, която беше на челно място преди две години в класациите, сравнена по няколко показатели.
                              Според мен зимните гуми сравнени по отношение фактора време, са по-чувствителни от летните, дори съхранявани при идеални условия.
                              По отношение на летните Пирели-та, моето мнение е, че са с прекалено твърди смеси за нашите условия, или поне такива се внасят у нас - държат се перфектно само 2месеца в годината: юли-август. През другите по-хладни месеци са като галоши при нормално каране - изискват по-голяма скорост, спирания или завои за да се загреят.
                              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                              За това спор няма, въпроса е кога гумите се превръщат в необоснован риск.
                              Аз лично, не бих си купил нови гуми със стар DOT, но това е неангажиращо мнение.
                              Кога стават опасни е въпрос на условия на експлоатация, съхранение и начин на шофиране - според мен при идеални условия след 8-мата година са опасни.
                              Last edited by old alfist; d.m.y г., 23:28.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Самият факт, че са седели толкова време без да се продадат сам по себе си е доста показателен. Едва ли няколко години не се е намирал някой да си купи тези страхотни гуми. Винаги има и изключения, но това се установява само на място като видиш самата стока, а понякога и малко по-късно, когато влезе в експлоатация. Тук идва ред на моментната преценка на купувача. В последствие той си бере гайлето на това, което си е избрал, ако се окаже, че се е прекарал.
                                Last edited by ivo_red; d.m.y г., 02:21.
                                (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                                Comment

                                Working...
                                X