Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-добрите коли за последните 25 години

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
    Само, че не се сетих на форд-а кое му е дизайнерското решение толкова - може би че стоповете са верикални, само дето това не е първата кола с такива стопове .......
    дизайна на фокус мк1 е стил new edge и е дело на дизайнера Claude Lobo /30 години е работил за форд/ заедно с форд ка мк1. дизайна се отличава с ясни линии и пресичащи се арки създавайки напрежение във формите. линиите са пренесени и в интериора.
    фокус мк1 и ка мк1 никога няма да изглеждат стари като стил. това отличава добрия дизайн.
    точка

    Comment


    • #17
      Ако британците можеха да карат дизелови 166 - ци, класацията нямаше да е същата


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
        Всъщност тази класация е съставена от анкета на читатели и ако се прочете в оригинал ми се струва ще разберете защо е такава и какви са мотивите за избора на повечето британци.
        http://www.autoexpress.co.uk/car-new...s-50-best-cars
        А ето как почва статията във "Факти.бг" - Английското сп. AutoExpress състави класация на най-добрите автомобили през последния четвърт век. В рейтинга са включени 50 модела, продавани на територията на Великобритания.
        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

        Comment


        • #19
          Незнам дали си спомняте, но 98-ма когато излезе форд фокус еба майката буквално на цялата конкуренция. А ние тук го гледахме с отворени усти... Да не говорим, че на рали шампионатите също се представяше подобаващо.
          Lexus IS200

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            дизайна на фокус мк1 е стил new edge и е дело на дизайнера Claude Lobo /30 години е работил за форд/ заедно с форд ка мк1. дизайна се отличава с ясни линии и пресичащи се арки създавайки напрежение във формите. линиите са пренесени и в интериора.
            фокус мк1 и ка мк1 никога няма да изглеждат стари като стил. това отличава добрия дизайн.
            За моите очи , без да разбирам професионално от дизайн, арки и напрежения , тази коли още в момента на излизане изглеждаха стари,особено предницата и интериора са отвратително недоразумение.

            И явно не само аз съм на това мнение , защото виж разликата със второто поколение.......

            ---------- Post added at 15:32 ---------- Previous post was at 15:29 ----------

            Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
            Незнам дали си спомняте, но 98-ма когато излезе форд фокус еба майката буквално на цялата конкуренция. А ние тук го гледахме с отворени усти... Да не говорим, че на рали шампионатите също се представяше подобаващо.
            Това беше една от малкото коли с независимо окачване отзад и директно и приятно управление
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

            Comment


            • #21
              Карал съм Фокус около 3000 км и мога да кажа само добри думи за управлението. Ако не беше безумния и неергономичен дизайн на таблото щеше да ми е фаворит в този клас.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #22
                Какво му е толкова на таблото на МК1? Според мен не изглежда зле. Виж вече МК2 ме дразни доста отвътре, всичко е много дървено.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Карал съм Фокус около 3000 км и мога да кажа само добри думи за управлението. Ако не беше безумния и неергономичен дизайн на таблото щеше да ми е фаворит в този клас.
                  Според мен преставата ти е изкривена от новите коли, защото преди 15 години нямаше нещо, която да не ме кефи в тази кола. Сега е боклук естествено, като я погледна
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    Карал съм Фокус около 3000 км и мога да кажа само добри думи за управлението. Ако не беше безумния и неергономичен дизайн на таблото щеше да ми е фаворит в този клас.
                    главния дизайнер /пушач/ е изтеглил умишлено пепелника високо, така че да не си сваля дясната ръка от волана, когато си тръска цигарата. ето това е ергономия
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Аз съм деформиран от 155-цата и много се дразня, когато таблото е разположено високо горе, а не под и около скоростния лост.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                        Е кое й е доброто на 156цата, щом не оценяват по красота(в което тя заслужава място в класацията). Тази класация е правена от някой кандидат журналист притежаващ 156-ца. Покрай доста от другите в класацията направо бледнее 156цата.
                        А за форда има и друга приказка: Форд и циганин не боледуват(чупят) от ряз умират.
                        Не ми харесва и толкоз.По принцип днешните коли въобще не ме кефят - тва са просто технологии без грам душа и идентичност.А от 156-та не мога да се оплача, въпреки че днес сменях дебитомер.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #27
                          Ей са е момента да си зема един Фокус......първо поколение естествено.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Ей са е момента да си зема един Фокус......първо поколение естествено.....
                            Като имаш предвид ,че Кон,Форд,и Циганин умират от един път,без боледуване,ще се родиш.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              Като имаш предвид ,че Кон,Форд,и Циганин умират от един път,без боледуване,ще се родиш.
                              Абе айде стига глупости Вие ако вярвате на тея простотии не виждам защо карате Алфи като и те се водят за едни от най-големите трошки. Истината е че Фокус-а по нищо не отстъпва на конкурентните хечове по онова време че в някой аспекти е дори по-добър. Салона е изработен от качествени материали а мотора е динамичен и много икономичен (1.8 тдци). И не говоря ей така празни приказки, наще имаха Фокус от Маранело, Италия и мисля че всички знаете кои коли се произвеждат там Мене ме е яд че го продадохме, беше много надежден ама се бяхме изръсили една камара пари за пазен а не най-евтиния да вземем и после "Ама то тея форд големи трошки, барабар с алфа"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mario_95 Покажи съобщение
                                Абе айде стига глупости Вие ако вярвате на тея простотии не виждам защо карате Алфи като и те се водят за едни от най-големите трошки. Истината е че Фокус-а по нищо не отстъпва на конкурентните хечове по онова време че в някой аспекти е дори по-добър. Салона е изработен от качествени материали а мотора е динамичен и много икономичен (1.8 тдци). И не говоря ей така празни приказки, наще имаха Фокус от Маранело, Италия и мисля че всички знаете кои коли се произвеждат там Мене ме е яд че го продадохме, беше много надежден ама се бяхме изръсили една камара пари за пазен а не най-евтиния да вземем и после "Ама то тея форд големи трошки, барабар с алфа"
                                Най добрата кола за последните 25г ????????
                                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                                Comment

                                Working...
                                X