Какво ще кажете за :
1. Младите шофьори да не карат по магистралите.
И под въпрос:
Какво значи млад шофьор... някои си взима книжка на 18, не кара 3 години и после не е млад шофьор, а стаж няма.
Решението е елементарно но няма желание за това. Гражданската отговорност трябва да е за човек , а не за автомобил. Ползите са много , а за конкретния случай с младите шофьори може да се следи колко граждански си платил. Едва ли някой ще даде 200-300 лв ако не мисли да кара автомобил. И докато не е платил няколко граждански да е млад шофьор със съответните ограничения. Но това за магистралата е тъпо. Тежките катастрофи се случват често по официална статистика на тесни пътища и завои с липса на видимост.
2. Глоба за преминаване на червено да се вдигне от 100 на 1000.
Аз съм голям нарушител , защото няколко пъти месечно минавам на жълто. Обаче ако има чичко полицай след светофара ще ти твърди че си минал не на жълто а на червено. И като е по-голяма глобата - дали няма да насърчим корупцията ?
1. Младите шофьори да не карат по магистралите.
И под въпрос:
Какво значи млад шофьор... някои си взима книжка на 18, не кара 3 години и после не е млад шофьор, а стаж няма.
Решението е елементарно но няма желание за това. Гражданската отговорност трябва да е за човек , а не за автомобил. Ползите са много , а за конкретния случай с младите шофьори може да се следи колко граждански си платил. Едва ли някой ще даде 200-300 лв ако не мисли да кара автомобил. И докато не е платил няколко граждански да е млад шофьор със съответните ограничения. Но това за магистралата е тъпо. Тежките катастрофи се случват често по официална статистика на тесни пътища и завои с липса на видимост.
2. Глоба за преминаване на червено да се вдигне от 100 на 1000.
Аз съм голям нарушител , защото няколко пъти месечно минавам на жълто. Обаче ако има чичко полицай след светофара ще ти твърди че си минал не на жълто а на червено. И като е по-голяма глобата - дали няма да насърчим корупцията ?
Comment