Известие

Collapse
No announcement yet.

Car Chase

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Car Chase

    Интересно клипче от 1974година

    http://www.youtube.com/watch?v=80ecPj1TkYo
    Всеки е жив докато се учи

  • #2
    От коментарите:

    The Alfas trim comes lose at 1:30. Haha true Alfa Romeo! :P

    Comment


    • #3
      Филма го има в замундата. А дали алфате е по-стабилна на пътя?
      АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
      http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

      Comment


      • #4
        готин е монреала,абе поршето е с средно разположен двигател дето има дума трудно алфата да е по-стабилна,мисля че няма по-качествена германска кола от сглобка и здравина като порше от едно време си е така.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
          готин е монреала,абе поршето е с средно разположен двигател дето има дума трудно алфата да е по-стабилна,мисля че няма по-качествена германска кола от сглобка и здравина като порше от едно време си е така.
          Поршето не е със средноразположен мотор, по простата причина, че е Порше. Особено от тези години, 911 е една от най-неуправляемите и нестабилни спортни коли. Мотора е зад задния мост, центъра на тежестта е на грешно място, има супер късо междуосие и габаритно е много тясно, няма откъде да дойда стабилност на пътя. Като резултат, този модел страда от адско недозавиване. Та не закачайте Монреала, той е в пъти по-кола от това лайняно недоразумение, наречено Порше. Поршето е по-близо до обикновена костенурка, околкото до истинска спортна кола.

          А за качествената сглобка на Порше хептен си се объркал. Освен всичко друго, тия кенефи ласно прегряват при опит за поддържане на максимална скорост, или продължително време да го държиш в лютеницата. Технологично също е отчайващо, първите Поршета са с разпределителни валове в картера - технология близка до тая на трактор Беларус. В същото време Монреала е QUAD CAM - с 4 разпределителни горноразположени разпределителни вала.
          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:51.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Поршето не е със средноразположен мотор, по простата причина, че е Порше. Особено от тези години, 911 е една от най-неуправляемите и нестабилни спортни коли. Мотора е зад задния мост, центъра на тежестта е на грешно място, има супер късо междуосие и габаритно е много тясно, няма откъде да дойда стабилност на пътя. Като резултат, този модел страда от адско недозавиване. Та не закачайте Монреала, той е в пъти по-кола от това лайняно недоразумение, наречено Порше. Поршето е по-близо до обикновена костенурка, околкото до истинска спортна кола.

            А за качествената сглобка на Порше хептен си се объркал. Освен всичко друго, тия кенефи ласно прегряват при опит за поддържане на максимална скорост, или продължително време да го държиш в лютеницата. Технологично също е отчайващо, първите Поршета са с разпределителни валове в картера - технология близка до тая на трактор Беларус. В същото време Монреала е QUAD CAM - с 4 разпределителни горноразположени разпределителни вала.
            Жесток си
            Всеки е жив докато се учи

            Comment

            Working...
            X