Известие

Collapse
No announcement yet.

ADAC и любовта към VW

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ADAC и любовта към VW

    http://www.dw.de/%D1%81%D0%BA%D0%B0%...dac/a-17379930

    пък ги имах за редовни, съмнявам се, че убавците от автобилд са същата стока.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  • #2
    В тази статия дори са спестили информация за другите коли след първото място
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Наскоро имаше подобна статия за тея,то така и аз ако стана изпълнителен директор на ADAC нали ви е ясно коя ще е най-добрата марка автомобили.Нямам думи за тоя прехвален "клуб" и тая прехвалена VAG група.
      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

      Comment


      • #4
        Не знам колко е прехвалена ваг групата, но познавам доста хора, които я мразят от шкода, през ваген, до аУди. Защо ли? Няма друго такова дърво, каквато и реклама да му измислят, в каквато и класация да го набутат.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          драги, пропускате един съществен момент - вагени и шкоди си купуват хора, които си мислят че Е ТЕ ТВА е най-коравата кола и съответно секс нулев идеал петров - никаква поддръжка и после се чудят като стигнат до основните ремонти кво се случва, кви са тея пари, кви са тея чудеса

          а че АДАК са педали, явно е така
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #6
            Рано или късно всичко ще излезе наяве,няма как един Голф всяка година да е най-добрата кола в света като има марки,които са хиляди пъти по-красиви и качествени от тая коруба.
            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

            Comment


            • #7
              Още си спомням пасквила на Дойче веле, дето сравняваха Ауди А 4 и Алфа 156 SW.
              Вярно алфата била по-бърза и по-комфортна, ама вижте Аудито как спира по-добре.
              И следва как една Алфа и едно Ауди спират като баби!.
              Защо не дойдат да видят Голфа в завода ни!?
              На 78 000 км е, а нищо вече не му работи като хората. Тропа отвсякъде и това не се дължи на лоша експлоатация. Никаква база за сравнение, дори и с моята 33-ка.
              Няма добри фарове, чистачките му едвам работят, стъклата и те , корите на вратите му тропат, нагреватела на задния джам и той е прекъснат ба шест места, фасунгите на мигачите са ръждясали....
              Мога още много да говоря за недостатъци по купето.
              За мотора не ми се говори. Всичко по тъпия моноинжекцион се е разложило. Не знам за кой път му сменяват капачка и палец, водна помпа и лагери на динамото.
              Ама на!
              Като кажат Голф и все едно...
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:38.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  В последните месеци направих доста тестове на различни марки и ФВ определено имат доста балансирани модели. Силни са и неслучайно са на път да станат производител номер 1 в света.
                  Най-много ми хареса новата Шкода Октавия. В модела се предлагат доста готини неща като активен паркинг асистент, който намира място и паркира сам, система, която следи маркировката и държи зададената лента /завива сама/, активен круиз контрол, който поддържа зададената дистанция до предната кола, активен светлинен асистент, който пуска къси-дълги според идващите и застиганите коли, активни спирачки за градски условия, които спират колата ако е на път да блъсне пешеходец или предната кола и други подобни нови технологии. С тази кола ако караш след някой познат можеш едва ли не да пуснеш волана и да подремнеш. Ако заспиш наистина пък има звуков и светлинен сигнал, който сигнализира, че си преуморен.
                  Има и 6 и 7 степенно DSG с два съединителя, което е подобно на TCT на Фиат. Изобщо не се усеща кога превключва. Много е добро.

                  http://www.youtube.com/watch?feature...6ta2Rwnc#t=145
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • #10
                    И ако някъде маркировката не е подновена коя посока хваща.А да намери място в центъра по обед да видя как ще се самопаркира.То още малко и книжки няма ни трябват.И къде остава удоволствието от шофирането.Освен круиза и активните спирачки в града като допълнителна сигурност друго не ми трябва.Но не мога да отрека че това е прогреса.Все пак надявам се да сложат един ниско технологичен ръчен шалтер който да изключва всичката тая простотия по желание на пътника, пардон шофера.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      Митак, тия екстри са за тъпи индивиди, свикнали да бъдат ограничавани и за това най-добре се чувствуват в обора.
                      Освен това са полезни за нашите скъпи половинки, които е доказано, че за повече от едно нещо не могат да мислят.
                      Знаем го това нещо.
                      За тях е ето този поздрав:
                      http://www.youtube.com/watch?v=BtArgQI-pe4
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                        В последните месеци направих доста тестове на различни марки и ФВ определено имат доста балансирани модели. Силни са и неслучайно са на път да станат производител номер 1 в света.
                        Най-много ми хареса новата Шкода Октавия. В модела се предлагат доста готини неща като активен паркинг асистент, който намира място и паркира сам, система, която следи маркировката и държи зададената лента /завива сама/, активен круиз контрол, който поддържа зададената дистанция до предната кола, активен светлинен асистент, който пуска къси-дълги според идващите и застиганите коли, активни спирачки за градски условия, които спират колата ако е на път да блъсне пешеходец или предната кола и други подобни нови технологии. С тази кола ако караш след някой познат можеш едва ли не да пуснеш волана и да подремнеш. Ако заспиш наистина пък има звуков и светлинен сигнал, който сигнализира, че си преуморен.
                        Има и 6 и 7 степенно DSG с два съединителя, което е подобно на TCT на Фиат. Изобщо не се усеща кога превключва. Много е добро.

                        http://www.youtube.com/watch?feature...6ta2Rwnc#t=145
                        Писах в една друга тема за новата Шкода Октавия. Същата я карах през юни, малко след премиерата и:
                        1. Супер лека е - 2.0 ТДИ има ускорението на 159 с 2.4 дизел...
                        2. Има възможности за изброените екстри, но такива екстри предлагат още Пежо, Ситроен, Опел и т.н. от средния клас коли;
                        3. Във високото оборудване с големия дизел идва с 16-ки и е страшно нестабилна... От всички други коли, които карах само шкодата беше със 16-ки;
                        4. Предимство е че с почти всяко оборудване, може да добавиш тези екстри, но повечето от тях са доста скъпи.
                        5. Цената с високото оборудване и допълнителни екстри идва към 50к.
                        6. DSG е супер, но старото с 6-скорости, което е от преди 7-8 години, новото със 7 скорости се чупи доста и не е препоръчително. Разгледайте Супърб на 2-4 години, колко се предлагат и как всичките евтини са с тази скоростна кутия;
                        7. Колата е супер пластмасова, като за 50к. Корите на вратите са от пластмаса (дори на 145-цата не бяха). Седалките са супер дървени, макар, че тази която карах беше с кожа, подгряване и т.н.
                        8. Шкодата си струва ако е на по-ниска цена!
                        9. Собствения лизинг на ЕТ е супер дървен! За една и съща цена на автомобил имат почти 100 лв повече вноска на месец, което за 60м са си 5000 лв.
                        10. Навигацията е 3000+ лв........
                        Ако не вярвате, все още си пазя офертите.

                        Забравих, колата е доста широка вътре, което си е един голям плюс.

                        И сега като отидете да разгледате като пример Опел Инсигния ще разберете, че Опела е по-евтин със същите екстри, така че е въпрос на избор.

                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Митак, тия екстри са за тъпи индивиди, свикнали да бъдат ограничавани и за това най-добре се чувствуват в обора.
                        Тези екстри в момента продават колите! Ситроен имат и масаж на седалките в средното ниво на DS4 и седалките са едни от най-добрите в този ценови клас.
                        А и да си призная моята има "активен светлинен асистент" и съм забравил от къде се пускат фаровете, ама който се качи в колата и му трябват 15 минути да разбере какво му говоря.
                        Да знам, че половината тука ще кажат, че това не е екстра за карачи, ама след 12ч. на работа ми се струва незаменима
                        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                        Opel Astra J GTC

                        Comment


                        • #13
                          Вярно че екстрите продават колите, щото ако не са те дефакто няма какво да предложат освен дизайн и мощност.Обаче ми се струва че не сме дорасли за такива екстри.А пък те, екстрите, още не са толкова умни че да елиминират човешката простотия.Иначе не мога да си обясня как човек с кола с фул екстри ще катастрофира в тази рехава зима/за Варна/.Между другото някъде гледах една реклама на парк-асистент на форд - слизаш и колата сама се паркира на място където не би могъл да излезеш от нея ако си вътре.После си излиза.Полезно според мен.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Вярно че екстрите продават колите, щото ако не са те дефакто няма какво да предложат освен дизайн и мощност.Обаче ми се струва че не сме дорасли за такива екстри.А пък те, екстрите, още не са толкова умни че да елиминират човешката простотия.Иначе не мога да си обясня как човек с кола с фул екстри ще катастрофира в тази рехава зима/за Варна/.Между другото някъде гледах една реклама на парк-асистент на форд - слизаш и колата сама се паркира на място където не би могъл да излезеш от нея ако си вътре.После си излиза.Полезно според мен.
                            Незнам колко е полезно.......ако си спрял до моята кола на милиметри и тя няма тези екстри.......представи си, че тръгна да излизам преди теб.....какво ше стане))
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #15
                              Ша внимауаш бе.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X