Известие

Collapse
No announcement yet.

Полир паста, полиране фарове, пастиране

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Полир паста, полиране фарове, пастиране

    Здравейте колеги. Не намерих нищо по този въпрос и исках да почерпя мнение и от вас. Имам няколко въпроса. Първият някой купувал ли си е на Лидл онази Паста 370 мл, която е за пастиране на автомобила и има ли смисъл от нея, за какво да се внимава при пастиране на ръка и има ли някаква опастност. Нищо пари е-5 лв и мисля, че ще ми свърши работа.
    Другият въпрос е някой полирал ли е фарове? Изгледах доста видеа от САЩ и ЮК. Там доста нагледно показват и обясняват. Това което разбрах най-накрая се изразява в следните стъпки: Шкурка:2500, после 3500(мисля само с финната да шкуря аз), и полиране с 3М №34, после 3М №36. Имаме дрелка с много ниски обороти, с която мислим да полираме само фаровете. Особено на другарчето с МазНа MPV, са му много замъглени фаровете. Също се чудя дали да не опитам само с пастата от Лидл и да не търся на грамаж(не са евтини) 3М пастите. Ако някой има опит нека каже. И ако темата е на погрешното място, нека админите да я преместят.
    Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

    Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

  • #2
    Полирането е хубаво да става на хладно, да не стой прекалено дълго пастата върху боята, да става с кръгови движения, някъде четох, че ако се извършва на ръка, най-добре става със стара хавлия. Успех!

    Comment


    • #3
      Пастирането на ръка е равно на гланциране до първото безконтактно измиване, тоест нищо, няма какво да направиш вредно, на ръка полирайки. Но търкането на водно не ти го препоръпвам, първо ако не си търкал има вероятност да претъркаш лака някъде и после само боя ще ти помогне и второ матирането водно, полирайки на ръка няма да го оправиш, без машина за полиране ще търкаш 2 дена. Иначе като стигнеш до същността с машина и пасти на 3М не е кой знае каква философия,прочиташ малко, гледаш няколко клипчета, правиш го на сянка, облепяш оплътненията, че после се мие трудно пастата и действаш !!!
      ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
        Но търкането на водно не ти го препоръпвам, първо ако не си търкал има вероятност да претъркаш лака някъде и после само боя ще ти помогне и второ матирането водно, полирайки на ръка няма да го оправиш, без машина за полиране ще търкаш 2 дена. !!!
        Ъъъхъм. Това за фаровете ли го имаш предвид? Пастирането ще се извърши задължително на ръка, защото нямам шлайф машинка. То ше е с цел да се освежи боята/лака, като цяло да светне колата. А само пластмасовите фарове ще бъдат търкани с финна шкурка и после с паста. А за Уплътненията ще бъдат хубаво изолирани с книжно тиксо, да.

        https://www.youtube.com/watch?featur...QEHhxXYoc#t=28
        Last edited by DJ Vladic; d.m.y г., 19:58.
        Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

        Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

        Comment


        • #5
          На фаровете няма какво да я мислиш шкурката- необходима си е ако са доста почернели.
          Не видях, дали ползваш абразивна паста, но за фаровете ти трябва такава. Дори и при търкане на ръка ефекта пак е поразителе. За да е траен обаче, е хубаво да се лепне защитно фолио, освен ако не ти пречи да удряш по една паста на фарчетата 1-2 пъти в годината.
          ВСЯКО ПОДОБРЕНИЕ ВОДИ ДО НЕОТСТРАНИМИ ДЕФЕКТИ

          Comment


          • #6
            Действай смело на фаровете, аз полирах на Ланчата без да се заигравам много и без да пръскам лак, ефекта беше поразителен
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Имам паста от лидъл, не е кой знае какво, но върши работа. С нея заличавам следите от нокти на котките. И на няколко кучета избрали да спят на капака.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Пичове, готови сме, но за съжаление само с едната кола. На един другар MazNa MPV. Неговите станаха мноого добри. А очаквам моите да са още по-добре, защото вече сме оттренирали и "изгладили" някой малки грешки. Не остана време за вагона. Ще сложа снимки утре вечер когато е готова
                Започнахме с Внимателно и продължително и дразнещо шкурене. След това на ръка нанесохме първата паста на 3М . Всичките пасти на 3М се нанасят по 3 пъти(ръце). При втората паста последната ръка започнахме да ползваме дрелка с реглаж на оборотите. Ше сложа снимки с резултати чак утре. Ориентировъчно да ви кажа цени- 3 пасти по 100 гр и 4-5 шкурки. Шкурките са по-малко от 1 лв, но да речем, че са 5 лв. Пастите изразходвахме между 50-100 гр от вид. Те бяха по 7-8 лв за 100 гр. Т.е. общо 20-25 лв са само материалите. Хубаво е да има 3 вида гъбички (Специални на 3М) за различните пасти, но с чисти парцалчета и кечето от комплекта на дрелката също става. И да ви кажа, че повечето автомивки и хора които предлагат тази услуга ги правят с МНОГО евтини пасти, които са на ваксена основа. Те само нанасят филм отгоре, който след 1-2-3 безконтактни миения, и 2 киселинни дъжда(1-2-3 мес) падат. И цялото упражнение се обезсмисля, съответно и инвестираните пари. Всеки сам може да си направи сметката колко е един работочас, и колко пари струват материалите и колко би следвало да бъде стойноста на едно пастиране. Разбира се има и такива които предлагат на висока цена, и също използват по 1 паста която, се продава на кг и е от рода на 10-20 лв.
                Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                Comment


                • #9
                  Много паста си изразходвал...
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Хубаво, че си се справил сам. Само не знам как разбра кой с какви пасти работи и как след 2 валежа пастата пада. За да твърдиш подобно нещо очевидно си доста назад с материала и полирането. Качи снимки да видим резултата.
                    www.facebook.com/workshox

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                      Хубаво, че си се справил сам. Само не знам как разбра кой с какви пасти работи и как след 2 валежа пастата пада. За да твърдиш подобно нещо очевидно си доста назад с материала и полирането. Качи снимки да видим резултата.
                      Прав си, пастирал съм няколко фара само, не мога да бъда много напред с материала. Но имам впечатления и наставления от човек който е вещ от години в тази сфера. И логически обяснимо нещата си се нагласят. Нито имам намерения да печеля от това, нито да вземам бизнеса на някой, просто констатирам фактологията.
                      Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                      Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                      Comment


                      • #12
                        3М пастите се отмиват след няколко измивания, има други профи пасти..за по тряен ефект от около 6м.
                        3м са разпространени, евтини, с агресивна реклама.
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #13
                          Тамън е станало въпрос за пасти, да питам,може някой да знае.Някъде в края на 90-те, един познат си продаде колата и замина по широкия свят.Та ми даде някаква паста/вакса или бог знае какво.Тогава карах жигулито.Та два пъти го мазах с тая паста и после поне 3 месеца по нея не се задържаше вода и кал.Караш си след дъжд другите коли оцапани до половината, моята не.Някой да знае за такъв продукт, щото аз не помня марката.Знам само че си я беше данесъл от Германия, имало два вида, за купето и за шасито.БМВ-то му беше намазано отдолу и също не задържаше мръсотия.Като прокараш пръст на подкалника, все едно че пипаш тефлониран тиган.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment

                          Working...
                          X