Известие

Collapse
No announcement yet.

ОТ ДНЕС ФАРОВЕТЕ НЕ СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Задължителните къси фарове са голяма простия. Историята е от преди няколко години депутати от НДСВ мисля, но не съм сигурен отишли на "работно посещение" в скандинавска държава и като видели и че през деня колите карат с фарове решили и тук да стане така. Което е тъпо, защото там през зимата деня е дълъг около 3 часа и то сумрак. Много различно от нашите ширини.
    Отчитането на статистиката е най-голямата порнография - прави се винаги в угодност на управляващите. Факт е тази година има локален рекорд по жертви и ранени.
    Включените фарове създават фалшив рефлекс. Включените фарове със сигурност пречат точно да прецениш с каква скорост се движи колата. Включените фарове пречат да видиш включен мигач. Катастрофите с пешеходци стават не защото пешеходците не виждат колата, а защото шофьора не вижда камикаджето пешеходец. Това е основната причина. Не включените фарове спасяват от катастофи, а поведението на шофьора.
    И аз се дразня в сумрак или дъжд някоя блейка да кара без фарове, но да ме задължават в слънчев ден да съм на фарове е голяма простотия.
    В щатите хората са смятали: екология, финансови загуби и т.н., теглили чертата и решили да се кара без фарове през деня.

    Comment


    • #47
      фарове

      и сега ще кажат, че има ефект, щото нямаше зима и естествено катастрофите са намалели като не се е заледявало. простотии си мислят само
      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от virusalfa
        Аз пък с Вальо ич не съм съгласен.Айде стига с ладите,молим,да не би италианските кошници да имат по-добра ел.инсталация,а?! А па на сичкото отгоре и жертвите били повече с ладите.Ами много прото-ладите почнаха да се изкупуват от цигани и то техническото им състояние е далеч от нормалното за експлоатация.И представете си такова камикадзе на пътя. Далеч повече катастрофи в последно време се наблюдават с доста по-масовите Гоф и астра.Разбра ли,врачанино?
        Абсолютно правилно
        Пак ще повторя, ако някой не гледа, дори да си с включени фарове, пак няма да те види
        Мен са ме заслепявали фарове дори и през деня (BMW 7-ма серия със ксенони) и е доста неприятно. Още повече във 33-ката се седи ниско и те заслепяват по-лесно
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от aav
          Задължителните къси фарове са голяма простия. Историята е от преди няколко години депутати от НДСВ мисля, но не съм сигурен отишли на "работно посещение" в скандинавска държава и като видели и че през деня колите карат с фарове решили и тук да стане така. Което е тъпо, защото там през зимата деня е дълъг около 3 часа и то сумрак. Много различно от нашите ширини.
          Отчитането на статистиката е най-голямата порнография - прави се винаги в угодност на управляващите. Факт е тази година има локален рекорд по жертви и ранени.
          Включените фарове създават фалшив рефлекс. Включените фарове със сигурност пречат точно да прецениш с каква скорост се движи колата. Включените фарове пречат да видиш включен мигач. Катастрофите с пешеходци стават не защото пешеходците не виждат колата, а защото шофьора не вижда камикаджето пешеходец. Това е основната причина. Не включените фарове спасяват от катастофи, а поведението на шофьора.
          И аз се дразня в сумрак или дъжд някоя блейка да кара без фарове, но да ме задължават в слънчев ден да съм на фарове е голяма простотия.
          В щатите хората са смятали: екология, финансови загуби и т.н., теглили чертата и решили да се кара без фарове през деня.
          Интереснаа гедна точка. Посочил си някои интересни факти. Според това което прочетох до тук и зачитайки моето мнение което изразих по-рано май истината како обикновенно се оказва посредата. А именно да караме на габарити
          Няма угодия мамка му. Каквото и да се направи в тая дъжрава все има недоволни. Хубавото е, че всяка различна гледна точка ни кара да се замислиме повече над нещата.
          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

          Comment


          • #50
            Re: фарове

            Първоначално публикувано от vamfan
            и сега ще кажат, че има ефект, щото нямаше зима и естествено катастрофите са намалели като не се е заледявало. простотии си мислят само
            аха
            Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от virusalfa
              Далеч повече катастрофи в последно време се наблюдават с доста по-масовите Гоф и астра.
              Епа они голфовете от време оно са си рекордьоре по удари... за половин час шофиране в Пловдив с жената видехме 2 катастрофи. Едната - свръхбърз Голф 2 отнел предимство на такси, движещо се по главния път СЪС СВЕТНАТИ ФАРОВЕ но естествено не можал да мине достатъчно бързо, и се размазали и двете коли. Не ми е ясно ква е вината на возещия се в таксито, дето беше яко пострадал, щото тъпио Голф се беше резнал от десно и отпред на таксито.
              Втората - ултрамощен Голф 3 със як селски тунинг отнел предимството (евентуално) на не чак толкоз мощен Голф 2 (ма без мунинг) - двамата правели завой наляво един срещу друг на главен път, и не се разбрали кой е по-бързия всъщност. В резултат - и двата голфа бяха като реализиран кошмар на художник-сюрреалист.
              Та както се каза, ако ще и по двайсе фара да палнете, Голфа ще ви е.. мамицата
              Айде леко и беаварийно шофиране - и се оглеждайте за идиоти по всяко време на деня !
              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

              Comment


              • #52
                Айде стига вече с тея голфове
                Що си мислиш, че всички алфисти са супер стока на пътя ?????
                Единия карал с 200 на околовръстното другия не знам къде си колко елегатно прелетял два завоя и оставил замислени голфарите ..... Аплодисменти

                За светнати фарове през деня - явно е въпрос на личен избор, всеки да си пуска и спира както намери за добре.
                Става и малко смешно, получава се, защото, едните искат, а другите не. Пояснявам - аз държа за вкл.фарове, но колегата отсреща не и кво става на пътя? На мен ми пречи, че той е без и аз го дразня, че съм с включени. Аз всъщност искам да сме с фарове за да го виждам по-добре колегата дето са му излишни ............... , тоест аз имам нужда другите около мен да са с включени, а не мойте да ОН хахаха това и аз не го разбрах .
                А за това, че някой го е залсепил ксенона на някакъв баварец, проблема не е във ксенона а в регулирането на фара. Аз ако ще и на свещи да карам - ако фаровете ми бият високо пак ще те заслепя кофти.
                ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                Comment


                • #53
                  Не защитавам и не плюя по никого, колега. Просто казвам какво виждам, и това че по една случайност гореспоменатите автомобили масово се размазват по пътищата, май не е съвсем случайно. Имаше една статистика преди 1-2 години, според която един специфичен модел немски автомобил държи първенство по участие в пътни инциденти с над 65% дялово участие. Ма здраве да е. Идиоти по пътищата има със всяка марка, прав си. Ето един кофти пример :

                  линкче

                  (когато му казвах да ми даде на мене колата, се стисна. Е сега вече и да иска да я даде, няма да я взема )
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Tinoto
                    А за това, че някой го е залсепил ксенона на някакъв баварец, проблема не е във ксенона а в регулирането на фара. Аз ако ще и на свещи да карам - ако фаровете ми бият високо пак ще те заслепя кофти.
                    А ти колега ще настроиш ли на всички движещи се коли фаровете като хората за да не дразнят останалите. Мислиш ли,че ако теб те заслепят и успееш да го спреш този, който те е заслепил, то той ще си оправи фаровете Най-много да те нахрани
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #55
                      Ами това със светнатите фарове може и да има някакъв ефект, но според мен е много преувеличен. То да вземем всички да си сложим буркани и сирени, че да се забелязваме отдалеч. Засега най-големия ефект от цялата работа е, че това си е още една хранилка за господа КАТ-аджиите. Защото е съвсем нормално в хубав слънчев ден (каквито имаше много тази зима) да забравиш да включиш фаровете. И за "късмет" 100 метра след като си потеглил някой те спира и ти казва: "коелга тая кола има ли фарове?" - с други думи : "к'во ме гледаш бе, дай 5 леа" .
                      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                      Lancia Kappa 2.4 5.20

                      Comment


                      • #56
                        не знам за вас ама на хубав слънчев като всичко блести ден именно по фаровете познавам дали колата е срещу мене или се движи в мойта посока - за извънградско говоря
                        та шъ си карам на фарова ега ме виждат по-добре
                        шото аман от: ми аз таково не те видех ...
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #57
                          Може и така да е, но това "ма аз такова не те видех" си е чиста проба извинение и въобще не значи, че наистина не те е видял.

                          П.П. Да взема и аз да си "олаба" малко спирачките", защото вече ми се случва след като ме удариха отзад да ме питат "абе, ти що спираш така бе?" - направо ме размаза тоя въпрос
                          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                          Lancia Kappa 2.4 5.20

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от търтей
                            не знам за вас ама на хубав слънчев като всичко блести ден именно по фаровете познавам дали колата е срещу мене или се движи в мойта посока - за извънградско говоря
                            ...
                            Е тва е.
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment


                            • #59
                              Просто от личен опит:
                              С фарове, със стопове, без фарове, без стопове, с ксенони, с прожектори, със светлоотразители пак има един сериозен процент шефьори и шефьорки за които оставам невидим...

                              Вчера щеше да ме омотае отзад някво Тико, макар че беше зад мен на светофара и колата ми е 2 пъти по-голяма от неговата.
                              Фаровете помагат на дълъг път, да винаги карам с тях, но при градски условия фаровете не подобряват начина на шофиране на другите около нас.
                              www.facebook.com/workshox

                              Comment


                              • #60
                                "Фаровете помагат на дълъг път, да винаги карам с тях, но при градски условия фаровете не подобряват начина на шофиране на другите около нас."

                                най-вярното мнение по въпроса ( според мен )

                                Аз по принцип отивам и малко по-далече ,и мисля че никой няма право да ме задължава да карам с колан в града . Ако искам да си троша главата тва си е моя работа.Тва че съм без колан не създа опасност за останалите участници в движението . Ако искат всички да са с колани да направят автомобила да не може да пали без да си щракнал колана . За извън града е друга работа , там колана е задължителен .

                                Comment

                                Working...
                                X