Изтекоха ми очите и информация не намерих.
Първо да кажа,че не съм много в час,но проблема е общо взето такъв.
Мой близък има скутер ,който е с центробежен съединител с 3 скорости..По-точно 3 отделни съединителя за всяка скорост.Съединителя работи в маслена баня.
За първа и втора скорост всичко е ОК,но на трета фрикционния материал е почти на нула......даже и по-зле.
Въпроса е "какъв е той" ?? От какво е ??
Това което е на другите два диска е някакво ронливо вещество,но не можем да го оприличим,прилича на общоизвестното "феродо",но като че ли е друго.
Четох,че в едни случаи се използва корк ,в друг-кожа???
Разгледах и четох за органичните и синтеровани материали,но пак греда.
Някой наясно ли е с въпросните съединители и материалите използвани за фрикционни.
Става дума за Хонда от 80-те.
Първо да кажа,че не съм много в час,но проблема е общо взето такъв.
Мой близък има скутер ,който е с центробежен съединител с 3 скорости..По-точно 3 отделни съединителя за всяка скорост.Съединителя работи в маслена баня.
За първа и втора скорост всичко е ОК,но на трета фрикционния материал е почти на нула......даже и по-зле.
Въпроса е "какъв е той" ?? От какво е ??
Това което е на другите два диска е някакво ронливо вещество,но не можем да го оприличим,прилича на общоизвестното "феродо",но като че ли е друго.
Четох,че в едни случаи се използва корк ,в друг-кожа???
Разгледах и четох за органичните и синтеровани материали,но пак греда.
Някой наясно ли е с въпросните съединители и материалите използвани за фрикционни.
Става дума за Хонда от 80-те.
Comment