Известие

Collapse
No announcement yet.

Фрикционни материали при съединители работещи в маслена вана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фрикционни материали при съединители работещи в маслена вана

    Изтекоха ми очите и информация не намерих.

    Първо да кажа,че не съм много в час,но проблема е общо взето такъв.

    Мой близък има скутер ,който е с центробежен съединител с 3 скорости..По-точно 3 отделни съединителя за всяка скорост.Съединителя работи в маслена баня.
    За първа и втора скорост всичко е ОК,но на трета фрикционния материал е почти на нула......даже и по-зле.
    Въпроса е "какъв е той" ?? От какво е ??
    Това което е на другите два диска е някакво ронливо вещество,но не можем да го оприличим,прилича на общоизвестното "феродо",но като че ли е друго.
    Четох,че в едни случаи се използва корк ,в друг-кожа???
    Разгледах и четох за органичните и синтеровани материали,но пак греда.
    Някой наясно ли е с въпросните съединители и материалите използвани за фрикционни.

    Става дума за Хонда от 80-те.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  • #2
    Поинтересувай се какъв точно е модела на Хондата като за начало. Има там едни буквички и цифрички след тях

    А и това дето е хем центробежен и хем със скорости, малко непонятно ми идва, и това дето бил с 3 отделни съединителя за всяка скорост ... Предполагам си имал в предвид, че е с три феродови диска които са в маслена баня, което пак не се връзва! Центробежния съединител принципно е сух и се нарича вариатор и се ползва масово даже при големите кубатури скутери и др. двуколесни.

    Разбери какъв е модела, за да знаем от къде да започнем.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Имам скутер които е с вариаторен сух съединител, имам и руски мотопед които е с касета/маслен.... Нищо общо нямат двата!
      Поне даите модела на машината за да изнамерим нужното..

      ---------- Post added at 08:29 ---------- Previous post was at 08:28 ----------

      Първоначално публикувано от zx12r Покажи съобщение
      Поинтересувай се какъв точно е модела на Хондата като за начало. Има там едни буквички и цифрички след тях

      А и това дето е хем центробежен и хем със скорости, малко непонятно ми идва, и това дето бил с 3 отделни съединителя за всяка скорост ... Предполагам си имал в предвид, че е с три феродови диска които са в маслена баня, което пак не се връзва! Центробежния съединител принципно е сух и се нарича вариатор и се ползва масово даже при големите кубатури скутери и др. двуколесни.

      Разбери какъв е модела, за да знаем от къде да започнем.
      Може би питащия е имал в предвит дисковете в касетата че са 3 ама знам ли...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Ще проверя за букви и цифри и ще направя снимки.Да касета е и всеки съединител си работи за отделна скорост.На всеки диск има по три челюсти(като барабанните спирачки)
        Last edited by undy; d.m.y г., 09:08.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          И така,няма букви,няма цифри...
          1-ва и 2-ра са вързани директно на коляновия вал,трета е на отделна ос.....дефакто съединителите за 1-ва и 2-ра са в една касета,3-та е отделно,но мисля че това няма нищо общо с въпроса ми....какъв е материала?
          До тук ,от стари майстори се спираме на корк.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            И аз имам подобна дилема с една почти 30 годишна Веспа с 3 скорости и на 90% от обявите в ибей за съединител пише че плочките са коркови !
            Attached Files
            ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

            Comment


            • #7
              Да...сега проблема е от къде да намерим точно такъв корк.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Някъде прочетох - цитирам - корк или металокаремични плочки.Не беше точно за моторчета темата а принципно за видове съединители.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Има една фирма Бактрейд. Занимават се с всякакви полимери за технически приложения. Аз бих ги питал дали нямат нещи подходящо.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    от балканче няма ли да стане .
                    иначе има технически корк гумиран колкото искаш.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Ами трябва да е на лентички...15мм ширина,1,5-2мм дебелина и дължина 50-60мм.

                      Благодаря за предложенията
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Е го прословутия скутер

                        http://www.honda.co.jp/factbook/moto...20500/003.html
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment

                        Working...
                        X