Известие

Collapse
No announcement yet.

Простовати или бедни са хората ,които все още карат Лади?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от EvgeniiM
    Кво им е на Ладите , пречат ли ти , а и като гледам прост и беден отдавна не са равнозначни - тия баш простаците не ги виждам с Лада
    Е па оно се знае-Баш-простаците карат опел и други подобни с прости емблеми.А колкото до ладите,ето,аз имам и жигула,на която мога да разчитам във всяка ситуация,за разлика от западните "супермодерни" возила.Вярно,не е бърза,ама с нея можеш да идеш на всякъде,а и вози по-добре
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от koolio
      Според мен признак на простотия е да определяш хората по това каква кола карат . Иначе аз бих предпочел запазена седмица или Самара пред Опел Кадет или Голф 2 .
      Напълно съм съгласна !

      Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
      Втора национална среща на 155

      Comment


      • #18
        Е пред голф от 1 до 3 предпочитам най-раждясалата лада.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от MaRcHeV
          Според мен не е от бедност. Мен ладата ме кефи като кола, защото с нея мога да си правя всякакви опити и да не я жаля, а по нова кола е друго, но наистина има нкои хора, които могат да си позволят по хубава кола, но карат Лада. И все пак млад човек да кара Лада ми се струва нереално, всеки който кара лада според мен е по възръстен и не му пука особено каква кола кара.
          п.п. А не мога да си представа, че може би има хора които карат децата си на училище със лада, и изобщо не се замислят, че с лада ако се катастрофира, последствията са ужасни, аз имам 2 катастрофи с лада, като по чудо все още съм жив и здрав, и след втората в лада не се качвам.
          Аз не се имам много за стар , а за сигурността незнам ама преди 20 години незнам да умираха по 10 човека на седмица

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от EvgeniiM
            Аз не се имам много за стар , а за сигурността незнам ама преди 20 години незнам да умираха по 10 човека на седмица
            Преди 20 години се караше с 60 - 100 междуградско и с 30 - 50 в града.
            Преди 20 години имаше в десетки пъти по-малко автомобили.
            Преди 20 години законите не важаха за малка група хора.
            Преди 20 години имахме повече уважение и разбиране един към друг.
            Преди 20 години за кола се чакаше с години, което правеше шофьорите много по-внимателни към ламарините.
            Преди 20 години колите бяха поддържани в технически изправно състояние.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от EvgeniiM
              Кво им е на Ладите , пречат ли ти , а и като гледам прост и беден отдавна не са равнозначни - тия баш простаците не ги виждам с Лада
              А сега де Евгени - лепваш дипломите на ладата , да не те мислят за прост И другия път като пием как ще платим сметка на стойност една -две лади , кат и сме бедни не знам
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от morfius
                Първоначално публикувано от EvgeniiM
                Аз не се имам много за стар , а за сигурността незнам ама преди 20 години незнам да умираха по 10 човека на седмица
                Преди 20 години се караше с 60 - 100 междуградско и с 30 - 50 в града.
                Преди 20 години имаше в десетки пъти по-малко автомобили.
                Преди 20 години законите не важаха за малка група хора.
                Преди 20 години имахме повече уважение и разбиране един към друг.
                Преди 20 години за кола се чакаше с години, което правеше шофьорите много по-внимателни към ламарините.
                Преди 20 години колите бяха поддържани в технически изправно състояние.
                а леба беше триесе стинки, а саламо три и шеесе
                аре нема нужда а?

                технически изправни, когато "майсторите" беха най важните пичове възможни и се чакаше и за тех с месеци?!? некой друг път -
                жертвите по пътищата 89та година са няколко пъти над сегашните, заради гнусните руски таралясници, където ламарината може да не се огъне, а тоя вътре е чао - и то при описаните от теб условия по пътищата

                айде идете пред паметника на Тошо в Правец да ударите чело, щом па е било толко добре
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от valjo
                  а леба беше триесе стинки, а саламо три и шеесе
                  аре нема нужда а?

                  технически изправни, когато "майсторите" беха най важните пичове възможни и се чакаше и за тех с месеци?!? некой друг път -
                  жертвите по пътищата 89та година са няколко пъти над сегашните, заради гнусните руски таралясници, където ламарината може да не се огъне, а тоя вътре е чао - и то при описаните от теб условия по пътищата

                  айде идете пред паметника на Тошо в Правец да ударите чело, щом па е било толко добре
                  Малко се уля, факта, че след 89 навлязохме в някаква форма на феодална анархия не означава, че хваля ставалото преди 89.
                  Просто фактите са си факти.
                  Само в София колите са над 50 пъти повече, на същите улици... а за междуградско да не говоря, вчера бях на път 9 часа... толкова малоумно шофиране няма ... просто няма.
                  А манталитета се измени рязко, падането на забраните от "комунизъма" доведе до израждане на етиката и морала.
                  И автомобила стана главно средство за себеизтъкване и/или пишкомерене.
                  Колега с чисто нов автомобил 2 пъти са се опитвали да го изхвърлят от пътя в неделя.
                  А събери горните (пък пак погледни дали писаното по горе няма общо) и ми говори за прекланяне пред татово време.

                  За липсата на каквато и да е пасивна и активна безопасност на ладите и москвичите (шкоди, фиатчета, вартбурзи, трабанти, застави, дачии и волги) ... много добре го знам, ама по-добре от колкото можеш да си представиш.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от morfius
                    Първоначално публикувано от valjo
                    а леба беше триесе стинки, а саламо три и шеесе
                    аре нема нужда а?

                    технически изправни, когато "майсторите" беха най важните пичове възможни и се чакаше и за тех с месеци?!? некой друг път -
                    жертвите по пътищата 89та година са няколко пъти над сегашните, заради гнусните руски таралясници, където ламарината може да не се огъне, а тоя вътре е чао - и то при описаните от теб условия по пътищата

                    айде идете пред паметника на Тошо в Правец да ударите чело, щом па е било толко добре
                    Малко се уля, факта, че след 89 навлязохме в някаква форма на феодална анархия не означава, че хваля ставалото преди 89.
                    Просто фактите са си факти.
                    Само в София колите са над 50 пъти повече, на същите улици... а за междуградско да не говоря, вчера бях на път 9 часа... толкова малоумно шофиране няма ... просто няма.
                    А манталитета се измени рязко, падането на забраните от "комунизъма" доведе до израждане на етиката и морала.
                    И автомобила стана главно средство за себеизтъкване и/или пишкомерене.
                    Колега с чисто нов автомобил 2 пъти са се опитвали да го изхвърлят от пътя в неделя.
                    А събери горните (пък пак погледни дали писаното по горе няма общо) и ми говори за прекланяне пред татово време.

                    За липсата на каквато и да е пасивна и активна безопасност на ладите и москвичите (шкоди, фиатчета, вартбурзи, трабанти, застави, дачии и волги) ... много добре го знам, ама по-добре от колкото можеш да си представиш.
                    не исках да прозвуча толкова злобно, колкото се получи
                    просто и аз не съм на 18.... и след като съм гледал по новините поредната помия за "война по пътищата", немога да не съм афектиран
                    щели да ни зимат книжките до живот, за 0.2 промила....
                    ненам кво шело да става
                    бе да ви еба мамата мръсна популистка, гнусна, ега пукнете сичките и ви ядат червеи ега....
                    заеби

                    ако спрат руските (и други изредени от теб) возила, то жертвите ще паднат наполовина, от сегашните под 1000 на година (спрямо близо 10000 89та)
                    та така...
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #25
                      Ако спират трябва да спират за техническо състояние (еконорми или такива за безопасност), а не за марки и модели.
                      Тогава не само соц. трошките ами и тия дето са уж коли ама са гробници западни ще спрат.
                      А популистките изпълнения са само за един отговор - не измисляйте глупости, измислете начин да се повиши събираемоста на санкциите.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от morfius
                        Ако спират трябва да спират за техническо състояние (еконорми или такива за безопасност), а не за марки и модели.
                        Тогава не само соц. трошките ами и тия дето са уж коли ама са гробници западни ще спрат.
                        А популистките изпълнения са само за един отговор - не измисляйте глупости, измислете начин да се повиши събираемоста на санкциите.
                        еконормите не спасяват живот
                        еко боже.... е и днес пак им карах в димните завеси на разни камази, транзити , и дори пасат тди 99та нагоре.... дими та не се вижда нищо
                        нема да се оправим, ми поне да спрем да мрънкаме
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от valjo
                          ..... щели да ни зимат книжките до живот, за 0.2 промила....
                          ненам кво шело да става
                          бе да ви еба мамата мръсна популистка, гнусна, ега пукнете сичките и ви ядат червеи ега....
                          заеби
                          Не мислих да пиша в тая тема ама то няма и нужда. Всичко дето го мисля го е писам човека. Само към клетвите да добавя ега им растът ноктите навътре са сетят че не са богоизбрани ..... Как ше ми вземат книжката като от хапчета за смучене за гърло ми показва 0.6 Си оправят техниката. Ми вземат космите от к..ро
                          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                          Comment


                          • #28
                            А бе хора, санкциите в БГ въоб6те не са високи.. В германия за преви6ена скорост над 30 км/ч ти взимат книжката за 1 месесц..
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от valjo
                              Първоначално публикувано от morfius
                              Първоначално публикувано от valjo
                              а леба беше триесе стинки, а саламо три и шеесе
                              аре нема нужда а?

                              технически изправни, когато "майсторите" беха най важните пичове възможни и се чакаше и за тех с месеци?!? некой друг път -
                              жертвите по пътищата 89та година са няколко пъти над сегашните, заради гнусните руски таралясници, където ламарината може да не се огъне, а тоя вътре е чао - и то при описаните от теб условия по пътищата

                              айде идете пред паметника на Тошо в Правец да ударите чело, щом па е било толко добре
                              Малко се уля, факта, че след 89 навлязохме в някаква форма на феодална анархия не означава, че хваля ставалото преди 89.
                              Просто фактите са си факти.
                              Само в София колите са над 50 пъти повече, на същите улици... а за междуградско да не говоря, вчера бях на път 9 часа... толкова малоумно шофиране няма ... просто няма.
                              А манталитета се измени рязко, падането на забраните от "комунизъма" доведе до израждане на етиката и морала.
                              И автомобила стана главно средство за себеизтъкване и/или пишкомерене.
                              Колега с чисто нов автомобил 2 пъти са се опитвали да го изхвърлят от пътя в неделя.
                              А събери горните (пък пак погледни дали писаното по горе няма общо) и ми говори за прекланяне пред татово време.

                              За липсата на каквато и да е пасивна и активна безопасност на ладите и москвичите (шкоди, фиатчета, вартбурзи, трабанти, застави, дачии и волги) ... много добре го знам, ама по-добре от колкото можеш да си представиш.
                              не исках да прозвуча толкова злобно, колкото се получи
                              просто и аз не съм на 18.... и след като съм гледал по новините поредната помия за "война по пътищата", немога да не съм афектиран
                              щели да ни зимат книжките до живот, за 0.2 промила....
                              ненам кво шело да става
                              бе да ви еба мамата мръсна популистка, гнусна, ега пукнете сичките и ви ядат червеи ега....
                              заеби

                              ако спрат руските (и други изредени от теб) возила, то жертвите ще паднат наполовина, от сегашните под 1000 на година (спрямо близо 10000 89та)
                              та така...
                              На тебе па Шо ти разбира врачанската тиква от коли?Взел и той да дава оценка коя кола каква е.Как па ги прецени тия коли,че им се огъвали тенекиите? Един ударен опел ,брат ми,ако го фанеш на дозер да го опънеш,има вероятност да се скъда.Вде още се виждат жигули на по над 35г за разлика от долнопробните съвременни псевдоколи.Ето аз взимам за пример нашта жигула-още доста по-нови опели ще изпрати към моргата.Явно в предишния си живот си карал западна кола,не знам
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment


                              • #30
                                Лада си е класика, а Москала.... тихо. Няма такова куче. Танк
                                ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                                sigpic
                                ROVER 200 RF 2.0TDI

                                Comment

                                Working...
                                X