Известие

Collapse
No announcement yet.

Относно права на по требител и по специшлно за връщане на стока в магазина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Чакай, тук не говорим за рекламации. Говорим за нещо купено и плзвано ама понеже нещо не ме кефи го връщам. Мисълта ми беше че информация има в интернет колкото искаш, можеш да разбереш доста за даден продукт без да е нужно да го купуваш и връщаш. Когато има дефекти е ясно че ще има претенции и с право.
    Общо взето е на добри начала всичко както казаха колегите по-горе.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Хм,не всеки изтълкуван дефект от клиента ще бъде изтълкувам и от търговеца.Когато изезе айфон 6,се оказа че се огъва/криви и много хора пропищяха.Но от ръководтсвото на Епъл,отказаха да махнат бройките които бяха вече на пазара и да си оправят скапания телефон или да върнат парите на хората които го бяха вече закупили,не го признаха за дефект защото видиш ли телефона и огънат си работел както трябва И изведнъж им сервираха че било екстра Незнам кой би искал да има такава екстра на телефона си А като е било екстра,защо не е било отбелязано в описанието? Абе не всички ядем доматите с коловете някои ги махаме
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #18
        Законодателството в България е доста по-различно от това в белите държави, особено по този въпрос.
        Тук, купена стока от магазин ( не онлайн ), ами физически, трябва да направиш три рекламации, преди да ти върнат парите. Рекламации се правят при несъответствие в договора! Щото така си решил няма как да стане. То от такива като теб, трябва вериги да фалират.
        При онлайн покупка по закон имаш 14 дена да върнеш стоката по закон.

        http://www.kzp.bg/index.php?mode=vie...cument_id=4617

        Не вярвам и по света да връщат, щот разбираш ли на клиента така му скимнало. Има такива магазини, предимно за обувки, при които можеш да направиш замяна..( ако си ги купил за подарък и не пасват на човека ), но да ти върнат парите, щото си решил, че ще си намериш по евтин...никъде го няма

        П.П. Аз продавам интернет....недоволни винаги има, ама когато е недоволен, се прави тест. Когато теста е е положителен ( скапан суич, скапан кабел, флууд от друг клиент, и така нататък, овъзмездявам го. Когато ми реве, че не си харесва връзката, но лаптопа му е убит от старост, си го слагам на к..а. От такива клиенти нито аз ще забогатея, нито шефа ми ще обеднее. Та по-добре да ги нямам. Същото ще мисля, ако работя в магазин за копчета, или чанти. Пу пу, такива като този клиент, по-добре да си пазаруват онлайн, за да си опитват номерата.
        Last edited by Stefan Caromov; d.m.y г., 17:05.

        sigpic
        Alfa Romeo 159 EX

        Comment


        • #19
          В Белите държави законодателството е същото три рекламации..........Друг е въпроса,че 90% от търговците гледат клиента да остане доволен и ако си иска парите му ги връщат на минутата.А в бегето е културен и вежлив докато ти вземе парите,след това държанието му става ашлашко като на бай Пенчо който продава домашни яйца на женския пазар и си мисли че е монопол в световната икономика...........Предполагам сте гледали по господарите случея с рускинята на слънчев бряг по господарите............В една бяла държава няма право и с пръст да те пипне.За съжеление за това макар нашето черноморие да е най-хубавото, богатите западняци точно поради тая причина предпочитат други дестинации.......А при нас идват само бедни английски студенти да поркат ефтин алкохол и тук таме някой окъсан швед който е чул за нашенската ефтина платена любов



          П.П. Повече от 10 години пазарувам само на запад предимно от физически магазини.И още никой не е фалирал,па ка моли заради мен Напротив развиват се и отварят все повече и повече филияли
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #20
            Е и ти искаш да излезеш с номера на рускинята ли ? Нали видя , че не става така.

            Comment


            • #21
              Да ли нямаше да стане.......... ако рускията беше жена на някой ненормален руснак.............И всичките пари от касата нямаше да я спасат.Това първо,и второ дори рускинята да не е права,собственичката или който и да е било от персонала на магазина освен ако не е охрана,няма право да я пипа.Поне такави са законите в белите държави.Трябва да извикат полиция и полицията да изведе клиента.Ама ние не,трябва задалжително на целия свят да покажем кви сме овчари бате.Била малък бутик.........ми ти се отнасяй така с клиентите и цял живот ще си останеш малък..........
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #22
                Преди месец купих ЖВЦ автоплейър на дъщерята, след две седмици спря да работи като хората, не чете картите Тръгва когато си иска....един път на сервиз, турих го в колата след една обиколка на града пак същото, явна нищо не са пипнали. Нося го пак в сервиза оня ми вика че в топлото така забивали....Хм, питам го аз ,абе що туй нещо наречено AUTOMEDIA за 50-е лева дето съм го турнал колкото да не е без музика работи в тоя пек без да забива, а ти ми обесняваш как ЖВЦ за 250 кинта е нормално да забива.Дига рамене и са не знае кво да каже та изтърси ми карай си Aутомедията,а на зима си сложи ЖВЦ-то.А стига бе, кви бели държави кви пет лева.Технополис!Аутомедия-та е взех от Техномаркет и ми казаха ако има проблем, с касовета бележка и кутията да отида да ми го сменят.А на всичко отгоре тъпата аутомедия има по-хубав еквалайзер.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #23
                  JVC-то от бегето ли го взе
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #24
                    Ми от бг-то....отде.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #25
                      Искай си парите брат,тука ако в рамките на един месец понякога и два, ако дадена техника даде фира ще ти предложат или замяна с нов или парата.Щото са изхожда от мисълта че ти си го купил да си го ползваш,а не да ходиш по сервизи още от начало.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #26
                        Ем такъв е редът, три пъти в сервиз....друг е въпроса че вече няма купя нища от там щот преди 2-3 години имах едни главоболия с един климатик та чак в КЗК се оплакахме и на другия ден цъфна майстор да го ремонтира щото ми искаха да го нося в сервиз!!! а как ще го сваля и разкача не било тяхна грижа.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #27
                          И тука е реда три пъти в сервиз........Но конкуренцията е убийствена и са склонни на всякакви компромиси,само и само пак да се върнеш в неговия магазин............
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #28
                            Оги +1:

                            -и за законите
                            -и за конкуренцията

                            Ще отминат и тези, те повечето са израснали по времето на комунизма.Тогава беше така.

                            Качто ученик редовно си купувах нектар в стъклени бутилки.Нектарът от праскови ми беше любимият.Чат-пат купувах и кайсия.

                            Веднъж се прибирам у дома отварям закупеният преди това нектар от магазина и ... беше направо вкиснат.

                            Отидох и казах на магазинера(от онези с мушнат постоянно молив зад уШото, сочещ към клиента който е пред него), че този нектар не е както трябва и правя реклмация.Той ми вика "Е какво му е?", отговорих му "Ами заповядайте, опитайте го!" и му сложих вкиснатият нектар от праскова на тезгяха пред него.Всички в магазина го погледнаха, нямаше вече начин трябваше да пие от вкислоча.
                            Надигна бутилката направи се че гаврътна една глътка и ми вика "Е, нищо му няма!?!" Тогава ме хвана яд, защото за тези нектари си събирах пари от дневните които нашите ми даваха и му казах "Подарявам ви го, може да изпиете!" и си тръгнах.Повече никога не стъпих в този магазин, макар че още тогава бях наясно, че вероятно цялата партида е такава.Бях бесен, че не призна че бях прав.

                            Сега обаче не е държавно и в хиперите доста си натискат персонала, ако не друго поне да бъдат любезни и въздържани.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • #29
                              В бегето търговеца трябва да започне да мисли,че клиента му дава хляба А не той на клиента Лесно е да купиш нещо особенно ако имаш пари в джоба.Магазини колкото искаш............но не е толкова лесно да убедиш клиента да избере точно твоя магазин особенно ако не предлагаш най-ефтината цена на дадения продукт............тогава трябва да му предложиш нещо което другите не предлагат..........Особенно с навлизането на онлайн магазините.........вече физическите магазини трябва да лижат подметките на клиентите че да се задържат.Аз лично не намирам нито една причина да пазарувам от физически магазин.Онлайна само с две кликвания на мишката и стоката на другия ден ми е пред вратата,имам право след 14 дена дори и употребяван продукт да го върна без да давам каквито и да било обяснения.Във физическия трябва поне 1 час да отида до там,да гора гориво,да се бутам в навалицата...кой не се е къпал от 2 седмици,кой пръднал сблъскваш са и с тия неща Често пред шоумоделите има навалица и трябва да чакаш 15-20 минути да разгледаш някой телефон примерно.Да речем че купа нещо,после чакам на опашка на касата,айде пак 1 час до в къщи,пак гориво........и накрая ако почне да ми прави чалъми аз трябва да разчитам на благоразположението на служитела който се занимава с дефектирали продукти да ли,ще ми го замени с ново,ще го отремонтират като хората,ще ми върнат парите или ще ме разиграват като циркаджийска мечка.Особенно пък в бегето върви са оплачи ако щеш и при арменския поп.......
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                                В...имам право след 14 дена дори и употребяван продукт да го върна без да давам каквито и да било обяснения....
                                Имаш таратанци.

                                Разбери, че договора е двустранно споразумение.
                                Не може само едната страна да има права и задължения.

                                Казах ти - с такива клиенти като теб ми е най-яко да се разправям. Даже в магазин като ги видя и започнат да си тълкуват законите според тяхната си логика, тотално алогична, дори често заставам на страната на търговеца и въобще не ми дреме.
                                Както за теб трябва да е честно, така и за ответната страна трябва да е честно.
                                А твоето изискване е да прилагаш чужди закони върху български манталитет. Е няма как да стане работата.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X