If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колата е хубава и добре замислена и доста дискутирана да видим "цивилната" версия все пак догодина
сравнението с BMW наистина е тъпо защото те се отказват все повече от задното предаване превърнало се в техен слоган ... в Амриките на Алфа ще и е трудно предвид, че нямат изградена сервизна мрежа чисто откъм бранд само. Според мен това е кола за Европа, каквато винаги си е и била и ще се радвам модлната и гама (бъдеща) да се лансира успешно.
...сравнението с BMW наистина е тъпо защото те се отказват все повече от задното предаване превърнало се в техен слоган ... Според мен това е кола за Европа, каквато винаги си е и била и ще се радвам модлната и гама (бъдеща)...
Първо БМВ от нищо не се отказват - в момента на предно са им само втора серия актив и гранд турер и има слух, че следващата 1-ца също ще е на предно тъй като задното излиза твърде скъпо за Ц-сегмент а и ограничава пространството в задната част на една и без това не много голяма кола. От трета серия нагоре, задното ще си остане още дъгли години
И сравнението не е никак тъпо, щото истинския лидер при премиум автомобилите със спортен дух е БМВ, да не се лъжем, въпреки че и Ауди продават доста добре със същата концепция. За всеки който иска да се намести там - Ауди, Лексус, Инфинити а сега и Алфа, мерилото винаги са били БМВ.
А кола за Европа, първо не винаги си е била, второ щяха да я направят със предно ако беше за Европа и трето ако си остане само за Европа, директно можеш да пишеш марката за фалирала.
И между другото, това което виждате в момента е втория проект за наследник на 159, затова и толкова се забави. Първия проект е бил кола с предно, който е отхвърлен от Маркионе и Вестер в момент в който е бил почти готов, защото е бил "твърде европейски", а целта им е била глобален модел. След което са изхвърлили всичко и са започнали отначало, само че със задно.
Първо БМВ от нищо не се отказват - в момента на предно са им само втора серия актив и гранд турер и има слух, че следващата 1-ца също ще е на предно тъй като задното излиза твърде скъпо за Ц-сегмент а и ограничава пространството в задната част на една и без това не много голяма кола. От трета серия нагоре, задното ще си остане още дъгли години
И сравнението не е никак тъпо, щото истинския лидер при премиум автомобилите със спортен дух е БМВ, да не се лъжем, въпреки че и Ауди продават доста добре със същата концепция. За всеки който иска да се намести там - Ауди, Лексус, Инфинити а сега и Алфа, мерилото винаги са били БМВ.
А кола за Европа, първо не винаги си е била, второ щяха да я направят със предно ако беше за Европа и трето ако си остане само за Европа, директно можеш да пишеш марката за фалирала.
И между другото, това което виждате в момента е втория проект за наследник на 159, затова и толкова се забави. Първия проект е бил кола с предно, който е отхвърлен от Маркионе и Вестер в момент в който е бил почти готов, защото е бил "твърде европейски", а целта им е била глобален модел. След което са изхвърлили всичко и са започнали отначало, само че със задно.
дъра-бъра-гъра ... хлъц! Ориг! а наздраве или иначе казано ти данси редактор в Ауто Билд дер Фрау а? мухехехе
Comment