Известие

Collapse
No announcement yet.

Обсъждане на други марки автомобили

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
    брат, аз точно Прелюд гледам в момента тия табакерите ебасимо!!!



    Такае верно че са теснички.........................
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
      Такае верно че са теснички.........................
      не, хубави коли са но са плоски, което им е чара много са плоски и ниски и си имат яко фенове ей и жена ми се зариби по CRX щото тя нали беше фен на Смарт
      http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...7&pageNumber=1
      Last edited by Bobo Markov; d.m.y г., 01:14.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
        не, хубави коли са но са плоски, което им е чара много са плоски и ниски и си имат яко фенове ей и жена ми се зариби по CRX щото тя нали беше фен на Смарт




        Незнам това японеца го мислех за акълия....................ама не.................... Хубави коли като прелюде и цеерикс да ги спре от производтсво......................и за чиий.....................? Те са се търгували на времето добре..................
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
          Незнам това японеца го мислех за акълия....................ама не.................... Хубави коли като прелюде и цеерикс да ги спре от производтсво......................и за чиий.....................? Те са се търгували на времето добре..................
          ами пазарни дялове и разпределение демек маркЕтинг

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
            ами пазарни дялове и разпределение демек маркЕтинг



            Е какво разпределение....................от кат спряха топ автомобилите си японците тоест края на 90-те вече не са в оркестара Пазара отдавна е завладян от немците,Това Мерцелес,това беенве това алди,тука като са ги аресали тия атройки ебати китайския пансион бате Викам абе вие собствен стил нематели и се черни и се металик
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
              Е какво разпределение....................от кат спряха топ автомобилите си японците тоест края на 90-те вече не са в оркестара Пазара отдавна е завладян от немците,Това Мерцелес,това беенве това алди,тука като са ги аресали тия атройки ебати китайския пансион бате Викам абе вие собствен стил нематели и се черни и се металик
              брат, при новата гама на Беенве 2, 3 и Хикс 3 белият цвят се доплаща!!! ебах го у тебешироооо думи немам ...

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                Е какво разпределение....................от кат спряха топ автомобилите си японците тоест края на 90-те вече не са в оркестара Пазара отдавна е завладян от немците,Това Мерцелес,това беенве това алди,тука като са ги аресали тия атройки ебати китайския пансион бате Викам абе вие собствен стил нематели и се черни и се металик

                Я пак? Искаш да ми обясниш, че японците нямат луксозни коли и не ги продават? Казваш това Инфинити, Лексус , Акура не се продават?
                Пич, объркал си рейса.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #53
                  Нали знаете, че на 5-та генерация прякорът му е "крокодила" На мен ми изглеждаше доста грозноват отвсякъде, но това беше докато не седнах в него.
                  4-та са доста по красиви, ама и доста по-ръждиви или опетнени от някви селски тунинг майстери.

                  Колкото до BMW - имат най-мощния турбо и атмосферен V10 мотори в историята на F1. На мен тва ми стига да ги призная дори и 75% от колите които се карат тук да са гробници и собствениците им да са брутални идиоти.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от abs0lu7en Покажи съобщение
                    Колкото до BMW - имат най-мощния турбо и атмосферен V10 мотори в историята на F1. На мен тва ми стига да ги призная дори и 75% от колите които се карат тук да са гробници и собствениците им да са брутални идиоти.
                    Типично мислене на фен на BMW (мотора тряа е голям)
                    Това, че са с най-мощните двигатели не значи че са най-бързи. щом с моята 33-ка препарирам 6-таци ясни са ми колко са бързи.
                    sigpic
                    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                      брат, при новата гама на Беенве 2, 3 и Хикс 3 белият цвят се доплаща!!! ебах го у тебешироооо думи немам ...



                      Така е прав си,ти винаги си прав,дори когато лъжеш с истината
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                        Типично мислене на фен на BMW (мотора тряа е голям)
                        Това, че са с най-мощните двигатели не значи че са най-бързи. щом с моята 33-ка препарирам 6-таци ясни са ми колко са бързи.
                        Дори не мога да ти опиша колко далече съм аз от фен на БМВ. Също така не знам дали забеляза, че съм написал F1 - от Формула 1. Тоест в тези два периода те са имали най-мощния мотор от всички други производители. (1.5L V6 Turbo и 3.0L V10 N/A - не са много големи, а?) Иначе 2.0 I6 например е спрелтак голям, това всички го знаем. Лично моето мнение е, че поддръжниците на тази марка в БГ ме карат да избягам с 200 всеки път когато се замисля за едно BMW. Каквото и да е то.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Я пак? Искаш да ми обясниш, че японците нямат луксозни коли и не ги продават? Казваш това Инфинити, Лексус , Акура не се продават?
                          Пич, объркал си рейса.




                          Момче всеки ден съм на пътя,точно пък лексус я вида я не вида един път на три месеца.........................Тукашния автопарк около 60% са немски возила,другите 40% си ги делят останалите.А в България автопарка е с над 60% само с немски возила.Българина от край време си тачи швабата.

                          ---------- Post added at 12:25 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

                          Първоначално публикувано от abs0lu7en Покажи съобщение
                          Дори не мога да ти опиша колко далече съм аз от фен на БМВ. Също така не знам дали забеляза, че съм написал F1 - от Формула 1. Тоест в тези два периода те са имали най-мощния мотор от всички други производители. (1.5L V6 Turbo и 3.0L V10 N/A - не са много големи, а?) Иначе 2.0 I6 например е спрелтак голям, това всички го знаем. Лично моето мнение е, че поддръжниците на тази марка в БГ ме карат да избягам с 200 всеки път когато се замисля за едно BMW. Каквото и да е то.




                          Една кола за е кола не са нужни непременно възможно най-много конски сили под капака
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от abs0lu7en Покажи съобщение
                            Нали знаете, че на 5-та генерация прякорът му е "крокодила" На мен ми изглеждаше доста грозноват отвсякъде, но това беше докато не седнах в него.
                            4-та са доста по красиви, ама и доста по-ръждиви или опетнени от някви селски тунинг майстери.

                            Колкото до BMW - имат най-мощния турбо и атмосферен V10 мотори в историята на F1. На мен тва ми стига да ги призная дори и 75% от колите които се карат тук да са гробници и собствениците им да са брутални идиоти.
                            Всичко много добре, само дето е огромна заблуда, че БМВ, Мерцедес или някой друг си конструира и прозвежда моторите за Ф1. Всичко от чертожната дъска до последния болт се случва в Англия. А просто големите концерни хварлят пари, някой да им направи мотори, за де се рекламират.

                            ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

                            Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                            Момче всеки ден съм на пътя,точно пък лексус я вида я не вида един път на три месеца.........................Тукашния автопарк около 60% са немски возила,другите 40% си ги делят останалите.А в България автопарка е с над 60% само с немски возила.Българина от край време си тачи швабата.

                            Българина си тачи швабата, щото е тъп, да вдлъбнат. То ако българина е умен, ти що не си в БГ? А и за пазара на луксозните японски возила недей да съдиш по Европа. Поинтересувай се ония чаршафосаните с многото пари кво купуват масово, също се поинтересувай на американския пазар какво японско се продава. Щото това са пазари за клиенти с много пари. Средностатистическия европеец кара най-често коли в класа на Голф.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #59
                              За арабския свят нямам наблюдения,но за америка там да вкараш европейски автомобил до като го сложиш на американски номера си е една торба пари както и разноските по него ако го притежаваш.Да вкараш американски автомобил в Европа също е доста дебело и сложно това е и основната причина тука да не се карат много американски а там много европейски.Мой близък 1992-а докара в България от Канада чисто нов Форд Проб не си спомням каква сума спомена че се изръсил до като го сложи на бг номера,но знам че беше много сериозна.Всяка седмица го разбиваха и се опитваха да го крадът,след два месеца дигна ръце и го продаде.
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Ти разглеждал ли си Вайпър?
                                Тотално недоразумение, особено първото поколение. Идиотски тежък мотор, скорости отпред, в пъти по-смотано окачване от това на Корвет. Баланса е трагичен на тая кола. Иначе цената е сходна с тази на Корвет, а Корвета на чертожната дъска още е направен в пъти по-добре. А и Вайпър е по-тежък от Корвет.
                                Пък и Корвет е традиция от години. Просто той си заслужава повече парите от Вайпър.
                                На живо съм виждал първа и втора генерация, като съм сядал във втора, но не и карал. Не знам как ги определяш кое е по-добре направено и какъв баланс иамт, но резултатите на северната друго говорят! Ако вземеш базовите модели на двете коли, пак всичко е в полза на Вайпъра
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X