Известие

Collapse
No announcement yet.

Проверки с газанализатор от КАТ на пътя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
    Така е, едните икономисват от АП, другите, вместо да продават стогодишно месо по хипермаркетите, продават газанализатори.
    ...аз от това аржентинското стогодишно месо съм ял...ама след това разбрах...))

    ---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:47 ----------

    ...мамка им ....как ни ебават...
    Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:57.
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Не остана, няма да проверяват дълго
      http://trafficnews.bg/news.php?id=58847
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Едно от нещата, които са задължителни при проверка на отработените газове е маслото да е загряло на над 80 градуса.
        В градска среда и при тази температура малко по-трудно маслото ще достигне тази температура. Това е едно на ръка.
        Отделно при проверката на газовете в нормативните документи се казва, че двигателя трябва да работи на най-малко 2к оборота. Та чакам с интерес да ме спрат с хибрида и да видя как ще покрия тия две изисквания, за да ме проверят.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          С риск да ми скочите, ще се намеся - не мислите ли, че тези проверки поне малко ще накарат хората каращи откровени кочини да се замислят? София е един безобразно мръсен град. Всеки ден сме свидетели на черни, сиви, сини и всякакъв друг цвят пушеци и това не е изцяло отражение на жизнения стандарт в България, а по-скоро манталитета, неграмотността, немърливостта и най-вече липсата на глоби и закони.

          Да, факторите са много, няма да е лесно и т.н., но аз лично съм ЗА въвеждане на някакъв минимален еко стандарт (например евро2) за идеалния център. Във времето той да расте, както и територията да се разшири. Да бъде плавно и съобразено с условията. Не зная дали е популизъм или начин за изкарване на пари, но ми писна да гледам майки с колички, а до тях коли изхвърлени за осми път преди 20 години тровещи народа, причиняващи алергии и тонове прах. Поне това да се спре. Всеки един живеещ до голям булевард знае за каква мръсотия и смрад става въпрос. В задръстване престоя на отворен прозорец също е предизвикателство. Съгласни сте нали?

          ПП: В България "всеки" може да се качи на "каква да е" кола и да прави каквото си поиска. Не бива.
          Last edited by DMS; d.m.y г., 19:49.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
            С риск да ми скочите, ще се намеся - не мислите ли, че тези проверки поне малко ще накарат хората каращи откровени кочини да се замислят? София е един безобразно мръсен град. Всеки ден сме свидетели на черни, сиви, сини и всякакъв друг цвят пушеци и това не е изцяло отражение на жизнения стандарт в България, а по-скоро манталитета, неграмотността, немърливостта и най-вече липсата на глоби и закони.

            Да, факторите са много, няма да е лесно и т.н., но аз лично съм ЗА въвеждане на някакъв минимален еко стандарт (например евро2) за идеалния център. Във времето той да расте, както и територията да се разшири. Да бъде плавно и съобразено с условията. Не зная дали е популизъм или начин за изкарване на пари, но ми писна да гледам майки с колички, а до тях коли изхвърлени за осми път преди 20 години тровещи народа, причиняващи алергии и тонове прах. Поне това да се спре. Всеки един живеещ до голям булевард знае за каква мръсотия и смрад става въпрос. В задръстване престоя на отворен прозорец също е предизвикателство. Съгласни сте нали?

            ПП: В България "всеки" може да се качи на "каква да е" кола и да прави каквото си поиска. Не бива.
            А не е ли по-правилният подход в това да се затегне контролът на пунктовете за ГТП?

            Щото иначе следва да очакваме в скоро време КАТ да извади мобилни стендове за проверка на спирачки.

            И още. Като ще си говорим за истински мерки за опазване на околната среда, някой има ли идея, защо данък МПС за нови автомобили е драстично по-висок от този за стари?

            Някой има ли идея, защо данък МПС се смята на база мощност и никъде не се говори за вид горивна система?

            Да не би случайно дизел 150 коня да замърсява също толкова, колкото 150 коня на пропан бутан?
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:23.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Е те хората карат трошки защото нямат пари, не защото са мазохисти. Ако имаха нормални доходи щяха да карат нови, екологични коли, а не скрапа на Европа. Някой си е купил кола за 3-4 хиляди с триста зора и ще му кажат, че вече не може да я кара, това са садисти.
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:24.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Може ли и аз, като виден милиционер да се изкажа тука.
                Бях на 20 и в школата ни учеха:
                Син пушек- гори масло- за ремонт.
                Черен пушек- дюзи, помпа въздушен филтър на дизелите, центровка на бензибновите
                Бял пушек- преебана гарнитура на главата, а на дизел и обогатена смес.
                Ето колко беше просто и по тия показатели директно ги спирахме от движение, до като се поправят.
                Сега са им нужни газ анализатори, колоскопии, камери и всякакви простотии, за да си свършат работата, ама с такава министърка....
                Ей сега да ме пуснат и ще видите, че поне 1/3 ще изгърмят!
                Иначе и аз съм за чистия въздух.

                ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:39 ----------

                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Не остана, няма да проверяват дълго
                http://trafficnews.bg/news.php?id=58847
                Тия пък какво се напинят! Не щат АЕЦ, въглища не щат- на какво ще се енергизират? На дърва ли? Ама и те са в Сибир.....
                Може би ще произвеждат ток от мозъчните газове на меркел?!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Напълно съм съгласен с казаното. Контрола и пресявката трябва да се случва в пунктовете за ГТП.

                  Относно данъка - тук май важи принципа "щом имаш нова кола, значи си гъзар, значи ще плащаш повече". Не разбирам и защо е толкова рязка границата под и над 100 коня, но това е друга тема.


                  Относно колите за 3-4 хиляди искам да кажа следното: В нормалните страни хората купуват коли освен по вкус, така и по джоб, като под джоб се включват и вредните емисии. Пример - мога да си купя по-евтина кола, но данъка ми за вредни емисии да е по-голям. Мога и да спестя пари и да си купя по-скъпа кола, като данъка за емисии ще е по-малък. Ясно е на къде бия нали? Като не мога да покрия изискването за екология - избирам друг вариант за транспорт. Същото е като преценката за под и над 100 коня или на какво гориво да е. Дизел е добре, но пък ще е по-добре бензин на газ (примерно). Има правила и те се спазват. Има зони, има евро класове. Човек трябва да може да прецени къде се намира и какво се случва. Тук няма правила и резултата е очевиден. Мисля че когато говорим за здраве и елементарни общочовешки ценности, не бива да се правят компромиси. Факт е че сме бедни. Караме коли едикоя си употреба и мечтаем за някоя "нова" втора ръка с надеждата да е по-запазена и нечуплива, но трябва да се наложат промени. Имам предвид най-вече хората, които с незнанието си или по-скоро ясното знание и наглост замърсяват околната среда. Първо над тях трябва да се упражни контрол.

                  Не мисля че е сложно. Трябва малко мисъл, желание и топки. Съобразно нашите стандарти - задължаване на колите да са технически изправни и оборудвани с катализатори. Нищо повече от заводския вид. Ако и това се опитваме да заобиколим и да се оправдаем... жалко.
                  Last edited by DMS; d.m.y г., 21:27.

                  Comment


                  • #24
                    Не може да взимаш заплата от 500 лв, и да си купиш хубава кола. Защото си притиснат до стената, нямаш голям избор.
                    Загрижени, а масово си махат катализаторите , защо не слагате нови като се скапват?
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:05.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Хората, които получават 500 лв заплата не са проблем за екологията, защото те и най-замърсяващия параход да си купят, нямат средствата да правят голям пробег с него.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Хората, които получават 500 лв заплата не са проблем за екологията, защото те и най-замърсяващия параход да си купят, нямат средствата да правят голям пробег с него.
                        И ще решат да излязат и понеже имат трошка и са любима плячка на паяци и ченгета, ще ги спрат за проверка и ще ги оставят без кола.
                        Акцията е насочена към бедните и беззащитни хора.
                        От друга страна, те карат на газ и може да минат проверката.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:32.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          И ще решат да излязат и понеже имат трошка и са любима плячка на паяци и ченгета, ще ги спрат за проверка и ще ги оставят без кола.
                          Акцията е насочена към бедните и беззащитни хора.
                          Това казвам и аз - че меренето на газовете на пътя, е мярка обусловена от:

                          1 - популизъм
                          2 - желание за безогледно събиране на приходи
                          3 - лобистки интереси

                          А това, че има за цел опазването на околната среда е поредната нагла демагогия.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            И ще решат да излязат и понеже имат трошка и са любима плячка на паяци и ченгета, ще ги спрат за проверка и ще ги оставят без кола.
                            Акцията е насочена към бедните и беззащитни хора.
                            От друга страна, те карат на газ и може да минат проверката.
                            Тука си напълно прав.
                            А това със стари-нови коли също е мит и заигравка.
                            Моята Алфа на 22 години е много по-екологична, от TDI на цялата вагинска група. Тя е по-екологична от много от новите коли.
                            Обаче излиза някаква кокошка, завършила УНСС или НБУ и те започва с купешки лафове:" ВИе няма как да сте сигурни, че вашата кола ....."
                            Отврат!
                            Отделно горивата са такива, че трябва да си скъсаш гъза, за да влезеш в някакви норми.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              За един приятел да попитам, ако е удобно? Измерването за вредни емисии на пътя на случаен принцип ли се прави или при конкретно очевидно замърсяване? Щото ако е второто и някой пак скача, съжалявам, ама не е прав...

                              Comment


                              • #30
                                Днес установих, че някои големи вериги бензиностанции активно работят по въпроса с унищожаването на екологията.

                                Заредих пропан бутан на Шел и се оказа, че над 5К оборота моторът обръща на бензин (филтрите са нови).

                                Заредих на Газпром в Пловдив и проблемът го няма.

                                Колко още десетилетия трябва да изминат за да се въведе контрол на пропан-бутана, който ни продават?
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:45.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X