Известие
Collapse
No announcement yet.
трошките аут?
Collapse
X
-
-
Е то ако стане в София е въпрос на време да стане в цялата страна.
И освен това-поредния тъп закон.Писах, но ще се повторя.Колата, ако ти е на газ какво правиме?Дори да нямаш катализатор вредните емисии са ти по-малко, отколкото тези на кола с катализатор, но на бензин.
И за чии ти е този катализатор в такъв случай
== Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от СлавЕ то ако стане в София е въпрос на време да стане в цялата страна.
И освен това-поредния тъп закон.Писах, но ще се повторя.Колата, ако ти е на газ какво правиме?Дори да нямаш катализатор вредните емисии са ти по-малко, отколкото тези на кола с катализатор, но на бензин.
И за чии ти е този катализатор в такъв случай
изобщо няма логика този закон ... ма хайде поредната глупост в тази държава !ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER
Comment
-
Първоначално публикувано от WolfyТе мислят ли, че като спрат 500 000 коли, то половин милион (и повече) ще излязат по улиците
ще стане голяма простотия ... пореднатаех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER
Comment
-
Тъй като имаше некви работни групи и разни журналя бяхме включени, да кажа кво е положението:
Идеята е всеки автомобил, който има намерение и иска да влиза и да се движи в центъра, да мине специална проверка за изгорели газове и димност (най-вече дизелите) и тогава ще получи стикерче, без което в центъра ще праскат глоби.
Редно би било колите на пропан-бутан да не пострадат, щото те си покриват нормите и без катализатор. Лошото е обаче, че при проверката двигателят ще трябва да работи с горивото, записано в талона, а то е Бензин.
Колкото и да ревете срещу автобусите, те не подлежат на такава проверка, техния статут е коренно различен. И все пак ако обърнете внимание, с центъра се движат относително нови и непушещи автобуси, старите таралясници постепенно изчезват и при автобусите.
А пък за тези, които все пак им се позволи достъп до центъра на града, има изненада - винетка за идеалния градски център, около 10 лева на ден. В интервюто зам-кмета йезуитски не го е уточнил, но го е намекнал.
Засега обаче от БСП са против, щото било ужасно непопулярна мярка. Прави са.
Comment
-
Тия луди ли са бе,аз няма да си сложа катализатор нито ще спра да карамВсе пак не вярвам да го приемат
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
BMW e39 facelift
Comment
-
абе популярна не знам
ама в софия от 2 милиона маймуни софиянци сме колко? - една четвърт максимум
колко от тези 2 млн си плащат данъците в сф? - малко...
и т.н.
така че не виждам проблем
освен това е крайно време сичките трошки да бъдат разкарани
щото освен дето цапат са опасни и за останалите - я спирацки не работят е нещо другоНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
цитат,
- Хората, които работят в центъра, няма как да оставят колите си само за два часа. Как ще се реши техният проблем?
- Ако искат да паркират в синя зона, ще си плащат за по 2 часа и ще си местят колата, след като им изтече времето. Няма кой да ги търпи да задръстват центъра. В цяла Европа, да не кажа в целия свят, това е практика. Който не иска да обикаля сините зони, да оставя колата си на платен паркинг - там винаги има места.
представятели си как на всеки два часа ще си местя колата
аз работя на христо белчев, от половин месец ангел канчев е синя зона и положението е брутално за паркиране...Alfa Romeo 156 SW, 1.9
Comment
-
Първоначално публикувано от търтейосвен това е крайно време сичките трошки да бъдат разкарани
щото освен дето цапат са опасни и за останалите - я спирацки не работят е нещо друго
има много хора които карат трошки по простата причина, че работятя за смешни пари. просто не могат да си позволят по модерни возила. постави се на мястото на някой който работи за 300 лева и трябва да му спрат ладата(примерно нищо лично към лада) от движение. много грубо.
ако бяхме като примерно една Румъния да имаме 4 5 марки родно производство да! просто това със спирането от движение ще бъде нещо много лошо. да направят нещо което се беше чуло. да кажат една нова примерно дачия ще струва 5000 лева. ние ще купим стария ти автомобил за 3000 примерно и разликата си я плащаш и си доволен. ма няма как да стане ... тая държава само гледа да лапа ... не гледа да дава.
от друга страна си много прав, че са опастни и, че са много ... но проблема е чисто финансов според мен....
Първоначално публикувано от raitchevВ цяла Европа, да не кажа в целия свят, това е практика. Който не иска да обикаля сините зони, да оставя колата си на платен паркинг - там винаги има места.ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER
Comment
-
Кмета и зам кмета да го д.х.т .
Ще напъват те чичо ти генчо дето от 50 години си живее кротичко в софия и си кара ктотичко ладата да си купи нова кола да не пушело толкова . Ми да му дадат пари и ще си купи . Мизерници нещастни.
Да оправят икономиката те старите кенефи сами ще си изчезнат от улиците щото хората ще имат пари да си купят по нови
И в същото време автобусите да правят облаци от нафта ...
Comment
-
и още ламарини на трупчета трябва да се изчистят
пред моя блок има 10на такива и заемат места за паркиране
освен всичките 15-30 годишни убийци
бавни са, мотат се на кръстовището не можеш да минеш, а другите вече тръгват; не им работят ни светлини, ни спирачки, знам ли какво още; задръстват по тесняци, гаснат изневиделица, спират изневиделица, голяма част от шофьорите им са изкукали пенсионери и се държат неадекватно на пътя и са опасни и т.н.
а бе не е ли крайно време годишния преглед да спре да се купува за 5лв и да е проформа, той би отсял всичката тая сганАко парите ти стигат, значи нямаш въображение.
AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.
Comment
Comment