Известие

Collapse
No announcement yet.

Изчезващи секретни болтове... ВНИМАНИЕ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Чакай сега малко.....99% от товарните автомобили са с шпилки....те са с обратна резба.....но самото завиване на гайките е нормално.....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Чакай сега малко.....99% от товарните автомобили са с шпилки....те са с обратна резба.....но самото завиване на гайките е нормално.....
      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=166378
      Това е
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        От лявата страна болтовете имат склонност към саморазвиване, от дясно към дозатягане, това е вследствие от посоката на въртене на колелата.
        При товарните автомобили това е силно изразено и гайката са с обратна резба за да се замозатягат
        Това важи ли и за болтовете на полуоските, защото ако е така, когато сменям каре, може и да не затягам болтовете на дясната полуоска.

        Питам просто, защото ако е така, ще ми спести доста усилия - хващам ги с шестограма на ръка и зарязвам.
        alfa romeo sprint 1984

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
          Темата от информативна тръгва да става конспиративна

          Само да напомня : Нагоре раздават точки и държат по-здраво за реда .
          За сметка на това в раздела е позволено малко по-фриволно държание, но пък за сметка на товас колежката Ранобудниче не залагаме на точковата система
          Е....тъкмо влезнахме в спор....там дет се шибат и обиждат го подминавате.......а сега дай да напомняме...стига бе...дай да видим крайният резултат...
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
            Това важи ли и за болтовете на полуоските, защото ако е така, когато сменям каре, може и да не затягам болтовете на дясната полуоска.

            Питам просто, защото ако е така, ще ми спести доста усилия - хващам ги с шестограма на ръка и зарязвам.
            Това което пишеш е неуместно.
            Преди да пишете нещо научете това, онова.
            Въобще не си струва човек да пише и да общува тук.
            Вместо да научите нещо което не знаете почвате да се заяждате
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:44.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Говориш ми за ТКЗС....ай стига бе.....я виж как е при тировете....нали каза камиони....

              ---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Това което пишеш е неуместно.
              Преди да пишете нещо научете това, онова.
              Въобще не си струва човек да пише и да общува тук.
              Вместо да научите нещо което не знаете почвате да се заяждате
              Не изпадай в цайкнот...просто спорим....накрая един ще е прав....къде видя обида.....тоез заяждане...

              ---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

              п.п...а автора на темата си мисли, че ще му откраднат джантите...)
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Е....тъкмо влезнахме в спор....там дет се шибат и обиждат го подминавате.......а сега дай да напомняме...стига бе...дай да видим крайният резултат...
                Да видим Боби .
                Да видим можем ли да си наложим самоконтрол .
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • #23
                  Без да взимам страна щото не ми се занимава с глупости, та на ЗИЛ 131 отляво беше с обратни резби, на други камьони не съм го срещал.

                  Конкретно по темата нямам какво да кажа освен предположение че някой гумаджия го е домързяло да ги стегне със секрета. Невярвам някой да краде болт за да си прави секрет който става "само" в конкретния случай.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Сега като помисля на трезво, може и да са прави колегите за обратната резба от едната страна при сделано в СССР....там шпилките на барабана май са на резба, а не на шлици и е логично.....
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Налагало се е да свалям джанти. На камиони. Не много, само няколко пъти. Винаги са били с обратни резби.
                      Другото е физика, физичните закони не ги измислям аз. Да беше учил в училище повече.

                      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=166378
                      Не очаквам да се извиняваш
                      Аз когато трябваше да уча съм учил и съм се понаучил, не се притеснявай! Кажи на какви камиони си свалял гуми, че вече 10 години съм по камиони и дори и сега вече месец и половина живея в един Актрос и за нещастие сменях гуми и от ляво и от дясно и само да ти кажа и от двете страни резбите са си нормални и не само на този камион а на всички които сега се движат по пътя!
                      Няма какво да се извинявам и аз се осланям на практиката най-вече, а не на форуми като този който си пуснал! За Газ53 в Автотранспорта учих преди 15-16години и още тогава си беше архаичен камион!

                      ---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:24 ----------

                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Това което пишеш е неуместно.
                      Преди да пишете нещо научете това, онова.
                      Въобще не си струва човек да пише и да общува тук.
                      Вместо да научите нещо което не знаете почвате да се заяждате
                      И не си мисли че си най-научения тук да определяш други като ненаучени, не е културно!
                      Last edited by Събев; d.m.y г., 20:26.
                      Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                      Comment


                      • #26
                        Абстрактното мислене е трудна работа, трудно е човек да си представи, че болт или гайка с дясна резба са склонни към саморазвиване когато се въртят целите по посока обратна на часовника.
                        Това е като да стигнеш с камиона до голямата вода, знаеш че там е края на света, нищо че някои разправят, че земята била кръгла. Няма как да е вярно. може да се съди по косвени факти, ако не си бил космонавт да погледнеш няма как да си сигурен.
                        Някой глупак от скука е измислил лявата резба и я слага ей така за разкош в машините.
                        Материата е сложна и разбирам всеки който не може да я проумее.
                        Между другото като прочета нагоре са споменати поне няколко камиона с лява резба на колелата. Архаични или не, това са факти. Каква е причината на архаичните камиони резбите да са леви и десни?
                        Темата е за това могат ли да се развият болтовете от ляво на колата?
                        Могат защото се въртят обратно на часовниковата стрелка, когато автомобилът се движи напред
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:18.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Абстрактното мислене е трудна работа, трудно е човек да си представи, че болт или гайка с дясна резба са склонни към саморазвиване когато се въртят целите по посока обратна на часовника.
                          Това е като да стигнеш с камиона до голямата вода, знаеш че там е края на света, нищо че някои разправят, че земята била кръгла. Няма как да е вярно. може да се съди по косвени факти, ако не си бил космонавт да погледнеш
                          Някой глупак от скука е измислил лявата резба и я слага ей така за разкош в машините.
                          Материата е сложна и разбирам вески който не може да я проумее.
                          Между другото като прочета нагоре са споменати поне няколко камиона с лява резба на колелата. Архаични или не, това са факти. Каква е причината на архаичните камиони резбите да са леви и десни?
                          Признай си че в случая не си прав с изказването си че всички камиони от едната страна са с обратна резба на гайките и няма да очаквам да се извиняваш! А за архаичните помисли защо са били с обратна резба! Законите на физиката никой не ги оспорва, но важат с по-голяма сила за елементи които се движат с по-висока скорост, примерно колянови валове! Там има доста мотори с лява резба на централния болт на коляновия вал! Не е срамно да си признаеш че си сбъркал, по-лошо е като започнеш да пишеш повърхностни глупости без особенна обосновка за тях! Всеки може да каже четете...., Не сте учили когато трябва , не познавате законите на физиката...Ти като много си учил обясни на производителите на съвременни камиони, коли и други превозни средства как не са учили когато трябва и правят глупости с резбите на гумите си и са обществено опасни! Дай им пример с ГАЗ-ката от 68-ма година!
                          Last edited by Събев; d.m.y г., 00:39.
                          Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Темата е за това могат ли да се развият болтовете от ляво на колата?
                            Могат защото се въртят обратно на часовниковата стрелка, когато автомобилът се движи напред



                            Не темата не е дали могат да се развият болтовете от ляво .
                            Темата пое натам защото ти я измести в удобна за тебе посока както и всяка тема в която пишеш .

                            За последен път

                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #29
                              За левите гуми и обратното въртене на часовниковата стрелка и развиването на болтовете с нормална резба.......Май ти не си учил когато трябва......
                              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                              Comment


                              • #30
                                На двете коли от началото на темата са паднали секретни болтове от лявата страна на колите. Причината е очевидна и обясних защо се случва.
                                Падат секретни болтове защото главите им не прилягат добре към джантите и резбите нямат необходимото триене.
                                Никъде не съм използвал думите -'' всички камиони"
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X