If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте колеги, интересувам се от надежден сервиз за обслужване на Alfa в Бургаска/Сливенска област.
Където обслужвах колата преди 5 години, вече не работят.
200 лв за какво, двата ремъка всички ролки и водната помпа ли.Между 100 и 200 лв е смяната и зацепването, не уточнявам умишлено.Но ако за всички ремъци, ролки, водна помпа и смяна ти искат толкова даже е малко, бих се замислил за качеството на частите.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Благодаря за инф. вече ще сменям на 159 ..
Купих си частите за 200 лв с отстъпка.
Ремък Dayco, ролки SKF и водна помпа Valeo. - това безплатна доставка
В сервиз, който посещавам ми предложиха 90 лв за смяната, когато се освободи, следващата седмица. Опитни са хората, работят то 20+ години, подемници и тн. не е гаражен, гаранция си дават за ремонтите и касов бон.
Аз бих избраал ремък на Конти, ролки на Ровю и помпа на Хепу, ама това е личен избор.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=147464#p3286507
Аз не бих си сложил това. Може за алфите да са по-хубави, ама едва ли.
Наистина карал е малко с вода, но все пак гледката е потресаваща.
Видял си някакви такива части на някаква кола, били са запазени и казваш, че са хубави. Едва ли имаш дълги и системни наблюдения.
Ремък Gates, ангренажен, на моя кола, над 100 000 км изглежда като нов, няма пукнатини не е лъскав и има надписи.
Не знам дали е хубава марка, но всички са я чували и има добър рейтинг
Лорде,имам наблюдение. На бравото ми ангренажа го свалих на 60 хил. км и беше като нов. Алфата е с такава конфигурация. За 30 хил. км. или една година зверско каране. ни ремък ми и просвирил ни ролки са ми завили. Слагаме само такива и нямаме някой да е изревал.
Докато през миналата година ми се случи два пъти за свалям водни помпи на валео с пренъртели турбини.
Лорде,имам наблюдение. На бравото ми ангренажа го свалих на 60 хил. км и беше като нов. Алфата е с такава конфигурация. За 30 хил. км. или една година зверско каране. ни ремък ми и просвирил ни ролки са ми завили. Слагаме само такива и нямаме някой да е изревал.
Докато през миналата година ми се случи два пъти за свалям водни помпи на валео с пренъртели турбини.
Ангренажните ремъци не свирят кажи нещо за помпата на снимката.
Е какво да ти кажа да помпата от снимката.
На теб на какво ти прилича?
Свалил съм доста водни помпи и съм видял разлопани оси и лагери от "котлен камък", видял съм превъртели турбинки. Айде ти кажи що тая помпа с месингова турбина е ръждясала? Да ти кажа ли или и сам знаеш.
Протекла му е системата, не я оправил и да я зареди с антифриз, допълнил е с вода, карал я е така не 3- 4 месеца ами докато е ктанало студено, после не е източил и промил системата ами е шибнал две бутилки концентрат и "воала", помпата се счупи. Ек няма да се счупи като цяло лято я е карал с неизправна система и то с вода. И водната помпа на совалката Индевър да сложат на тая кола пак ще даде фира.
Казах че марките който съм изредил ги препоръчвам като личен избор.
Всеки който кара кола би трябвало да има и глава.
Е какво да ти кажа да помпата от снимката.
На теб на какво ти прилича?
Свалил съм доста водни помпи и съм видял разлопани оси и лагери от "котлен камък", видял съм превъртели турбинки. Айде ти кажи що тая помпа с месингова турбина е ръждясала? Да ти кажа ли или и сам знаеш.
Протекла му е системата, не я оправил и да я зареди с антифриз, допълнил е с вода, карал я е така не 3- 4 месеца ами докато е ктанало студено, после не е източил и промил системата ами е шибнал две бутилки концентрат и "воала", помпата се счупи. Ек няма да се счупи като цяло лято я е карал с неизправна система и то с вода. И водната помпа на совалката Индевър да сложат на тая кола пак ще даде фира.
Казах че марките който съм изредил ги препоръчвам като личен избор.
Всеки който кара кола би трябвало да има и глава.
Това няма как да е месингова турбинка. Тенекиена може, но не и месингова.
Аз прочетох добри мнения за водна помпа GRAFF(за АР 159), вие какво мнение имате за тази марка водни помпи и какви са ви впечатленията(лични и професионални)?
Е какво да ти кажа да помпата от снимката.
На теб на какво ти прилича?
Свалил съм доста водни помпи и съм видял разлопани оси и лагери от "котлен камък", видял съм превъртели турбинки. Айде ти кажи що тая помпа с месингова турбина е ръждясала? Да ти кажа ли или и сам знаеш.
Протекла му е системата, не я оправил и да я зареди с антифриз, допълнил е с вода, карал я е така не 3- 4 месеца ами докато е ктанало студено, после не е източил и промил системата ами е шибнал две бутилки концентрат и "воала", помпата се счупи. Ек няма да се счупи като цяло лято я е карал с неизправна система и то с вода. И водната помпа на совалката Индевър да сложат на тая кола пак ще даде фира.
Казах че марките който съм изредил ги препоръчвам като личен избор.
Всеки който кара кола би трябвало да има и глава.
Аз ръждясал месинг не съм виждал до сега , това е долнопробна черна ламарина, не бих си причинил това на колата.
Кажи как е ръждясала "месинговата" турбина все пак, ще е много любопитно щом си открил нещо ново Тая турбина ще ръждяса каквито и антифризи да има и с най-добрите антикорозионни добавки.
Помпата която хвалиш е съсипана.
Comment