Те, ако са здрави, защо ще се изхвърлят?
Да не са 6 месеца, може да са 3, дори 1 месец.
А смяна на масло, филтри и т.н. така или иначе все ще си го направиш с покупката на автомобил. И да не е 6 месеца, поне 1 трябва да има. Нагледал съм се на случаи на автомобили, които още първите седмици "издават фира", а са "уникат, за ценители, нов внос, няма такава оферта, само при нас...".
Другия вариант да се направи някакво компромисно решение с временните /транзитни номера/, рядко са къщите, които предлагат тест-драйв, при едно каране дори след 10-15 мин. може да се появи дрънчене, невъзможност на вдигане на работна температура и т.н.
Общо взето в момента положението е ограничено до - виждаш и купуваш. Нямат номера, буквално едно "кръгче", там на място, от което точно нищо не можеш да разбереш, не може да се ходи и в сервиз за елементарна проверка за грешки , пак поради липсата на номера, отделно колко ще са тия дето ще ти позволят да закачаш кабели и да пускаш диагностика.
И положението е - както го виждаш, измито и лъснато го взимаш. След закупуването вече е твой и това, че дори още в същия ден може да разбереш за проблем, който на място при тия обстоятелства няма да си проличи тях какво ги интересува - нали си я купил, този уникат за ценители.
Тези, които са взимали и късмета е бил на тяхна страна, или са имали възможност да си докарат с тях човек, който е специалист и разбира (въпреки, че на място пак няма как да се провери всичко) - Ок, но всеки не познава майстори, сервизджии, и не е длъжен да е със степен механик , че да си купи кола и тя не излезе морга.
А едно 40% от колите са такива.
Предложенията за криминализацията също са много добри, коли на по 300-400К км. магически стават карани от оная бабичка, дето само в неделя ходила на църква.
Сервизните книжки я ги има, я не, я фалшиви.
А това, че не са запознати с това, какво продават... е как може да не знаеш в какво състояние е това, което продаваш? Тогава как знаеш да напишеш, че е "уникат", "като нова", "перфектна" , "само леки козметични забележки" , ама иначе не е запознат.
Всички са запознати, ама продажбите да вървят. После да му мислят купувачите - тая вечер пиене и радост, от утре - по сервизи за оправяне на "леките козметични забележки" на "униката нов внос".
Да не са 6 месеца, може да са 3, дори 1 месец.
А смяна на масло, филтри и т.н. така или иначе все ще си го направиш с покупката на автомобил. И да не е 6 месеца, поне 1 трябва да има. Нагледал съм се на случаи на автомобили, които още първите седмици "издават фира", а са "уникат, за ценители, нов внос, няма такава оферта, само при нас...".
Другия вариант да се направи някакво компромисно решение с временните /транзитни номера/, рядко са къщите, които предлагат тест-драйв, при едно каране дори след 10-15 мин. може да се появи дрънчене, невъзможност на вдигане на работна температура и т.н.
Общо взето в момента положението е ограничено до - виждаш и купуваш. Нямат номера, буквално едно "кръгче", там на място, от което точно нищо не можеш да разбереш, не може да се ходи и в сервиз за елементарна проверка за грешки , пак поради липсата на номера, отделно колко ще са тия дето ще ти позволят да закачаш кабели и да пускаш диагностика.
И положението е - както го виждаш, измито и лъснато го взимаш. След закупуването вече е твой и това, че дори още в същия ден може да разбереш за проблем, който на място при тия обстоятелства няма да си проличи тях какво ги интересува - нали си я купил, този уникат за ценители.
Тези, които са взимали и късмета е бил на тяхна страна, или са имали възможност да си докарат с тях човек, който е специалист и разбира (въпреки, че на място пак няма как да се провери всичко) - Ок, но всеки не познава майстори, сервизджии, и не е длъжен да е със степен механик , че да си купи кола и тя не излезе морга.
А едно 40% от колите са такива.
Предложенията за криминализацията също са много добри, коли на по 300-400К км. магически стават карани от оная бабичка, дето само в неделя ходила на църква.
Сервизните книжки я ги има, я не, я фалшиви.
А това, че не са запознати с това, какво продават... е как може да не знаеш в какво състояние е това, което продаваш? Тогава как знаеш да напишеш, че е "уникат", "като нова", "перфектна" , "само леки козметични забележки" , ама иначе не е запознат.
Всички са запознати, ама продажбите да вървят. После да му мислят купувачите - тая вечер пиене и радост, от утре - по сервизи за оправяне на "леките козметични забележки" на "униката нов внос".
Comment