Известие

Collapse
No announcement yet.

Моят опит със закупуване на автомобил от Радо от Поморие ( Sprintauto сервиз )

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
    Научих си урока , определено ! Също както с прехвалените форумни коли

    Всичко е едно и също само за едното плащаш почти двойно

    Предната Алфа избрах сама и заведох няколко приятелчета от фиат форума да я погледнат и се оказа уникален автомобил .
    Мисля , че за напред ще действам по добрият стар познат метод и каквото стане , но поне няма да съм дала двойно пари за еднакъв боклук и да съм напълнила джоба на поредният измамник .
    Е....не е баш така...аз 156-та си я купих от момче в форума, карах я шест години и пак я продадох в форума....и няма пис....който си е измамник, си остава такъв.....да кофти е, като е от форума....хубаво е, че сигнализираш......

    ---------- Post added at 09:10 ---------- Previous post was at 09:08 ----------

    Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
    Белла, някои хорат мога да мисля, други не. Не се опитвай на втория вид да им обясняваш. Успех и гледай напред. Виж, че във форума има и читави хора, които могат да ти помогнат. Пожелавам ти колата да не ти създава повече ядове и да си я караш безпроблемно
    Ебати....ти си започнал да разсъждаваш....))...то ако няма читави хора за къде сме....

    ---------- Post added at 09:28 ---------- Previous post was at 09:10 ----------

    Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
    mirchozo , то е ясно , че им идва време ! Знам за това !
    Обаче говорим за кола " качваш се и караш " ! " Без забележки " !
    Това е за което говоря аз .
    Също така аз не говоря само за премигане , а за умиране на всички светлини в колата освен на таблото по време на каране през нощта !
    Както си караш и оставаш без каквато и да била светлина .
    Само късмет може да спаси човек със скорост 160 км в тъмницата да не се убие и да съумее да спре и да се опита да включи светлините .
    Еми така де ... качваш се и караш бат радко такива ги продава !
    " перфектни " са автомобилите !

    ---------- Post added at 09:05 ---------- Previous post was at 08:58 ----------

    VFTI , така е , прав си .
    Има доста читави хора не е лъжа .
    За съжаление проблемите са налични от деня на покупката , а тук по майсторите по които съм ходила не ми се ходи отново .
    Започва се с предложенията да започваме да подменя и ремонтираме всичко едно по едно и то все от някъде щяло да излезне . Това не ме устройва лично мен ! Вече не ми се харчат излишни пари само защото някой няма смелостта да каже, че не разбира и не знае какъв е проблема на колата ми вместо да ми предлага подмяна на всякакви оригинални и здрави части с ментета с цел да хванем проблема . За мен това е абсолютна липса на професионализъм . Ако ще е така по - добре да я карам до като умре и тогава по - лесно ще разберем къде е проблема . Подменя се и готово . Изморих се от хоби - автомонтьори и специалисти .
    Явно колата е сбирщайн......събрана е набързо, като не са изпипани някой детайли и компоненти и сега дават проблем.....Но теб не мога да те разбера.....как като не си стояла цял живот в Стара Загора, а си обикаляла в Европа.....отиде в Горубляне и купи кола на цена, на която можеш да я вземеш в Германия, Швейцария, Австрия и т.н..... да не говорим за Италия...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Love Italian cars Покажи съобщение
      Това с диагностиките е бошлаф работа. И аз съм се парил - закарах уж голям специалист на 200 км, платих му близо 200 лв за диагностиката - и след 6 месеца се наложи да правя основен ремонт на двигател

      Оттогава на никой вяра нямам. Сам си избирам колите - ей-така по чувство. И се оказах по-голям позвавач. Колата, която сам си избрах, без "специалисти", ме вози вече близо 100 хил км - пари само за масла, филтри, гуми и накладки.

      Съчувствам ти. Аз лично не можах да преглътна преебавката и макар, че бях вложил още 6 бона - след година продадах колата, за да не ми напомня за ситуацията.

      Наистина при колите - всичко е късмет. И, да, на "майстори" - никаква вяра. Особено форумни.
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Проблемът с грешното отчитане на температурата най-вероятно се дължи на лоша ел връзка между модула за управление в шофьорската врата и сензора в лявото огледало. Трябва да се разглоби и конекторите да се напръскат с контактен спрей. Ако това не помогне, вероятно причината е в самия сензор в огледалото и той трябва да се подмени.

      Опитай в момент в който виждаш, че температурата е грешна да почукнеш по лявото огледало и виж дали ще се нормализира.
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Относно ксеноните, като всяко друго нещо им идва реда за подмяна. Най-често това се случва когато крушките са изперпали своя ресурс. На мен ми изгасяше едната крушка, изгасям и светвам отново, светва за известно време и пак изгасяше. Смених крушката с друга и спря да изгася. Та пробвай с други крушки и мисля че проблема ти ще се реши. В повечето свястни магазини за аксесоари можеш да си закупиш ксенон крушки. Модела е D1S, бих ти препоръчал 4300К (Келвина), макар че не са често срещани, свети най-близо до дневната светлина и върши работа в мъгла, докато синеещите 5 и 6000К които масово се продават на мокро е голяма мъка вечер.
      Боби, разчитах на това , че тук форумен доверен човек ще я гледа , а там нямам на кого да разчитам . А на честна дума не ми се разчита . Така или иначе видях , че тази схема на работи . Следващата кола ще си я взимам сама и каквото излезе . То много често късмета на начинаещият е по - голям от думата на специалиста

      Живяла съм в Германия и мога само да кажа,че нещата там не са каквито са биле . Германците не са по - малки измамници от нас и когато имат кола с проблем я дават за по - малко пари на такива като нас дето ще я закараме в чужбина и ни вест, ни кост .
      За това реших от тук да е , но явно сбърках . Жалко само , че говорим за Вентура сервиз и негов " специалист " и радко - помиярски от поморие ... индивиди с уж добър имидж , но като гледам не съм само аз недоволна . Намират се и други , навярно има още , но не им се занимава да споделят и дискутират и ги разбирам . Тегаво си е .
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
      140 HP + Chip Tuning -> ex
      Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
      Born to make me happy

      Comment


      • #63
        Малко грешиш, ама хайде няма да спорим относно немците...там измамници са пак балканските субекти, наши ганьовци, сърби, шиптъри, турци, араби и други приходящи търговци.....който си позволяват тази смелост....немците имат закон от край време, който и сега си е действащ за такива измами.....та думите няма връщане назад, не е баш така.....относно гараж Вентура, това си е твое мнение, за мен е друго, макар и да не съм се възползувал много от услугите им, отзивите са добри за тях......то Мурджев и в Германия или в Милано да го беше завела в някой реномиран сервиз за автомобили....то там, ако има мошеник....ефекта ще е същият....не го защитавам, но какво може да направи той по въпроса, освен да прочете колата......а тези проблеми, който са те последвали, не виждам нищо общо със диагностиката....както казах в началото на темата...друг е въпроса, ако има договорка някаква....Радко не е деен участник в форума, сервиза му дори не се води форумен, поне го няма в раздела......не го знам и не говоря за него...виждал съм го по италфестове дето дава газ и се представя добре на гонки....но до там.....та тук изобщо не иде реч за форумна кола според мен......
        Изгубиш ли доверието в хората не е добре......да в днешно време имаш доверие на все по малко хора, но ако нямаш на никой...си за никъде.....то и късмета съпътства хората, който се доверяват.....иначе що за късмет ще му казваме, ако всичко е проверено и изпипано....
        Last edited by Бобби; d.m.y г., 13:37.
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #64
          Всеки стар автомобил се нуждае от профилактика.
          Ето например случката с фаровете.
          Причината за подобно нещо е една от най-трудните за откриване и отстраняване, защото проблемът не се проявява постоянно.
          Никакви диагностики, компютри и хай-тек методики не помагат и ако някой се оправдава с това, вероятно те будалка.
          Трябва бавно и методично да се профилактира всичко, което има отношение към конкретната инсталация - в случая фаровете.
          Почистване на връзки към шаси, конектори, цокли, релета, предпазители.....
          Трудоемко е но няма, как. Добрата новина е, че има достатъчно прецизна информация по въпроса и само трябва някой да извърши работата.
          Дори не е нужно да е Алфа Господ. Трябва само да не го мързи, да знае от коя страна се държи отвертката и да знае да борави с информацията от документацията, или с тази, която ще получи от форума.

          Ако на мен се беше случило това, аз не бих разчитал само на късмета за да не ми се случи отново.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Всеки стар автомобил се нуждае от профилактика.
            Ето например случката с фаровете.
            Причината за подобно нещо е една от най-трудните за откриване и отстраняване, защото проблемът не се проявява постоянно.
            Никакви диагностики, компютри и хай-тек методики не помагат и ако някой се оправдава с това, вероятно те будалка.
            Трябва бавно и методично да се профилактира всичко, което има отношение към конкретната инсталация - в случая фаровете.
            Почистване на връзки към шаси, конектори, цокли, релета, предпазители.....
            Трудоемко е но няма, как. Добрата новина е, че има достатъчно прецизна информация по въпроса и само трябва някой да извърши работата.
            Дори не е нужно да е Алфа Господ. Трябва само да не го мързи, да знае от коя страна се държи отвертката и да знае да борави с информацията от документацията, или с тази, която ще получи от форума.

            Ако на мен се беше случило това, аз не бих разчитал само на късмета за да не ми се случи отново.
            " Майсторите " не желаят да се занимават с подобна пипкава работа , да разглабят и гледат от къде е проблема със светлините Твърде пипкаво им е . Всеки иска да прави много пари за малко работни часове , но колко пари да ми вземе за проверка на инсталацията . Не съм им атрактивен клиент . Потънаха ми 2 от 4-те датчика на парктроника отзад и цената да се развие бронята и да се фиксират с някакво лепило казаха , че ще е от 50 лв нагоре Очаквам цена от поне 200 - 300 за проверка на светлините и от къде идва проблема и накрая зная какво ще ми кажат , защото вече ми го казаха ... ми да сменим крушките и запалките и там още не знам какво си по ксенон системата абе давай наред все от нещо сменено ще се оправи . Тази приказка я чух вече и то от познати " майстори " . Развивам антипатия към автомонтьори . Аз не бих могла сама да си проверя светлините , не разбирам и не пипам . Ще карам до като умрат тотално и ще го мисля , не ми остава нищо . Никой не желае пипкава работа с неизвестен край . Това е работа за мераклия човек който обича да човърка и не е неграмотен що се отнася до коли .
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
            140 HP + Chip Tuning -> ex
            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
            Born to make me happy

            Comment


            • #66
              Тук не говорим за ракетни технологии.
              Иде реч за 2 - 3 конектора, 2 релета някой и друг предпазител. С ясна и конкретна техническа информация, практическото изпълнение се прави за не повече 30 минути.
              Важно е обаче наистина да се направи. Вероятността това да реши проблема е много голяма. А ако не го реши, то поне ще извади някое и друго неизвестно от уравнението.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #67
                Искам да попитам водещата на темата Bella в пост №60 ако беше написала,че при 90км в час и изгаснат светлините а не при 160км/ч по-маловажна ли щеше да се чувства?
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Тук не говорим за ракетни технологии.
                  Иде реч за 2 - 3 конектора, 2 релета някой и друг предпазител. С ясна и конкретна техническа информация, практическото изпълнение се прави за не повече 30 минути.
                  Важно е обаче наистина да се направи. Вероятността това да реши проблема е много голяма. А ако не го реши, то поне ще извади някое и друго неизвестно от уравнението.
                  Сигурно е така , но аз нямам ясна и конкретна техническа информация , а проблемът ми е " твърде незначителен " и няма да се печелят големите пари . НЕ е като да отида за ремонт на двигателя например и те да ми купуват части като си приберат за тях 30 - 35 % отстъпка + парите за труда Нали разбираш сега какво се опитвам да кажа Сега се сещам за един ентусиаст който е колега от много години и почти всичко прави сам по колата си . Тези дни ще го притесня и ще го помоля да я погледне .

                  ---------- Post added at 11:23 ---------- Previous post was at 11:18 ----------

                  eproHD това се случи в Германия на магистрала без ограничение на скоростта . Първият път не шофирах аз , дори не съм разбрала , защото спях . Вторият път се случи при мен . Подробностите относно скоростта са тъй като смятам , че все пак е доста по - опасно ако се стигне до ПТП със 160 от колкото с 60 км / ч . Третият път ми се случи в градска обстановка на много натоварен главен път водещ към Казанлък , Габрово и т.н. и се движех с около 40 км / ч , но не бе по - малко опасно тъй като бе във времето в което се здрачава и видимостта и без това е ограничена . Така или иначе нямам намерение да се обяснявам . Колата има всички тези проблеми от момента на закупуване , те си седят и не са разрешени поради наличието на много " специалисти " ентусиасти закичили се с титлата автомонтьор или подобен . Всеки иска да ремонтира едни двигатели , да сменя едни носачи и да сменя едно масло и филтри и да взима едни пари , но стигне ли се до нещо по - пипкаво нямат време , много са заети или се започва едно безумно сменяне на здрави части .
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                  140 HP + Chip Tuning -> ex
                  Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                  Born to make me happy

                  Comment


                  • #69
                    ....в тая тема развитие няма......участие в нея взе само един участник....потърпевшият...другите ги няма....някакви включвания в фейсбук и други медии, ама така и не разбрахме какви са....коментари съчуствия и други от взелите участия в нея. ама те не помагат....
                    Белла...твоят човек за помощ е ecotronic......наскоро си взе 159....и е от тези хора, който ще я разучат до последното болтче....помага в форума, поне на мен ми се струва запознат, лично мнение.....макар и да ви дели някакво разстояние, смятам, че ще ти помогне.....Внимавайте...)....защото човека може да е семеен и да не му създадем проблем...... аз като тъп и последователен участник в тоя форум, съм се нагледал на много неща....
                    п.п...последното ми изречение е шега...)
                    Last edited by Бобби; d.m.y г., 16:21.
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #70
                      Разстоянието не е проблем , но когато аз съм в София е през седмицата , а тогава хората са на работа и няма кой да се занимава с мен .



                      Иначе семейства не развалям аз
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                      140 HP + Chip Tuning -> ex
                      Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                      Born to make me happy

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                        Разстоянието не е проблем , но когато аз съм в София е през седмицата , а тогава хората са на работа и няма кой да се занимава с мен .



                        Иначе семейства не развалям аз
                        ))..а бе казах, че последната ми мисъл е шега........иначе говори си с него......а като тръгнеш да си купуваш друга кола......обърни се към мен........роден съм със късмет...))
                        Хайде живи и здрави....дано да съм ви развеселил....
                        Last edited by Бобби; d.m.y г., 16:43.
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                          ..... Сега се сещам за един ентусиаст който е колега от много години и почти всичко прави сам по колата си . Тези дни ще го притесня и ще го помоля да я погледне .....
                          Ето за това говоря.
                          Кажи на този колега, че мога да му осигуря всичката необходима информация, като схеми и пр. ако са му необходими.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Ето за това говоря.
                            Кажи на този колега, че мога да му осигуря всичката необходима информация, като схеми и пр. ако са му необходими.
                            А бе действайте директно....при предаването на инфо се получават грешки....пак споделям тъпият си опит...при кола и жена, си трябва ръка да пипне....само не ме разбирайте грешно.......
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Ето за това говоря.
                              Кажи на този колега, че мога да му осигуря всичката необходима информация, като схеми и пр. ако са му необходими.
                              Той е много умен човек ! От по - стара генерация и много , много чете . Не че има значение , но има няколко инженерни специалности и мисля настройва някакви много фини машини някъде .
                              Ще му се примоля като циганче да удари едно рамо , защото се изморих от " умни " майстори .

                              п.с.Ако не ти представлява трудност прати ми схемите на фабричният ксенон от 2006-та ако годината има значение . За да съм подготвена като отида при човека.
                              Last edited by Bella; d.m.y г., 17:48.
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                              140 HP + Chip Tuning -> ex
                              Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                              Born to make me happy

                              Comment


                              • #75
                                Схемата на късите светлини:



                                Схемата на дългите светлини:



                                разположението на компонентите:



                                B001 e таблото с релетата и предпазителите до акумулатора
                                B002 е таблото с предпазителите под волана
                                M001 е боди компютъра (долепен е до B002)
                                H005 е ръчката за фаровете.
                                P065 е сензора за околната осветеност

                                Особено внимание трябва да се обърне на връзките на левия фар (F10) тъй като той го играе старши и отработва командите на боди компютъра а десният се "равнява" по него.

                                Трябва да се проверят/почистят всички връзки към шаси (започват с "C")

                                По схемите са означени цветовте на проводниците, което доста помага за идентифицирането на веригите.

                                Инфо за цветовете:



                                Това е в общи линии. Ако има нещо неясно (или ясно ), питай.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:23.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X