Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръчни или Автоматични скорости

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Едно голямо "ЗА" автоматичната скоростна кутия. Който е имал кола с такава, не му се качва на после
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #17
      именно.. да не казвам голяма приказка от сега, но следващата ми кола мисля да е с автоматични скорости
      Last edited by pent; d.m.y г., 13:42.
      Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

      Comment


      • #18
        Аз понеже съм сторимоден, предпочитам ръчката
        АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
        FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Xman Покажи съобщение
          Аз понеже съм сторимоден, предпочитам ръчката
          Е, така е 'щото в тоя форум всички са фераристи
          Шегувам се, разбира се и без лоши чувства.

          Така реагира мой познат италианец, когато го попитах защо като се пише такъв голям националист, новозакупената му кола е френски дизелов автоматик. Та човекът ми отговори на чист български и с много приятен акцент - "Абе, ма'ни я тая работа...В Италия всички са луди. Фераристи - искат да местят скоростни лостове?!!"
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #20
            Полуавтоматик
            The greatest of all scientific hobbies!

            Comment


            • #21
              Карал съм и двете и предпочитам ръчните скорости
              Last edited by fred; d.m.y г., 14:09.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #22
                Това е се едно кола с ел. джамове и без ел. джамове. Щом се плаща и се води екстра е много ясно, че е по-добре

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                  Съвременните автоматици, не отстъпват по нищо на ръчките...
                  Ммого точно. Откакто преди няколко години (не помня точно кога) Ферари пуснаха модел (не помня точно кой) с автоматични скорости (или полуавтоматични), който ускоряваше по-бързо в авт. режим, отколкото в ръчен вече не съм толко против автоматичните.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                    Полуавтоматик
                    Извинете, но бихте ли обяснили що е то полуавтоматик? Питам съвсем добронамерено. Роботизирана механична скоростна кутия ли?
                    Last edited by Pepo; d.m.y г., 15:02.
                    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                      Извинете, но бихте ли обяснили що е то полуавтоматик? Питам съвсем добронамерено. Роботизирана механична скоростна кутия ли?
                      Полуавтоматика е като на Формула 1 например. Напоследък и в повечето нови атомобили се вгражда. Ти решаваш кога да превключиш, но не използваш лост за цетлта. Системата е електронна към която ти просто подаваш сигнал за превключване на по-горна или долна предавка. От там на татък електрониката си върши работата. Няма начин да не виждал автомобил с палчета на волана (един за качване на предавки и един за сваляне)
                      The greatest of all scientific hobbies!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                        Ммого точно. Откакто преди няколко години (не помня точно кога) Ферари пуснаха модел (не помня точно кой) с автоматични скорости (или полуавтоматични), който ускоряваше по-бързо в авт. режим, отколкото в ръчен вече не съм толко против автоматичните.
                        Мдаа, а освен това автоматичните кутии значително щадят двигателя и удължават неговия живот.
                        sigpic Alfasud/156 1.8ex
                        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                        Comment


                        • #27
                          E, на практика вече всички автоматици имат и "ръчен" режим на превключване.
                          Само че е изнесен на самия лост - буташ го по-встрани и след това, буташ напред за една предавка нагоре и дърпаш назад за връщане на предавка.
                          "Ръчен" е в кавички, защото пак електрониката/робота сменя предавките, но ти му казваш кога да го направи.
                          Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                          Мдаа, а освен това автоматичните кутии значително щадят двигателя и удължават неговия живот.
                          Е това е, 'щото на режим "Comfort" или каквото е там, сменят предавките на 3000 оборота.
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6
                          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                          Comment


                          • #28
                            .
                            Last edited by Pepo; d.m.y г., 15:37. Основание: .
                            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                              Полуавтоматик
                              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                              Извинете, но бихте ли обяснили що е то полуавтоматик? Питам съвсем добронамерено. Роботизирана механична скоростна кутия ли?
                              Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                              Полуавтоматика е като на Формула 1 например. Напоследък и в повечето нови атомобили се вгражда. Ти решаваш кога да превключиш, но не използваш лост за цетлта. Системата е електронна към която ти просто подаваш сигнал за превключване на по-горна или долна предавка. От там на татък електрониката си върши работата. Няма начин да не виждал автомобил с палчета на волана (един за качване на предавки и един за сваляне)
                              Аха. За конвенционалния автоматик съм чувал, че основната роля се изпълнява от хидравличен трансформатор, който играе функцията на съединител, но се изисква висока кубатура на двигателя, а и загубите са около 10% от мощността.
                              А какъв принципът на работа на тази т.нар "полуавтоматична" скоростна кутия?
                              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                                Аха. За конвенционалния автоматик съм чувал, че основната роля се изпълнява от хидравличен трансформатор, който играе функцията на съединител, но се изисква висока кубатура на двигателя, а и загубите са около 10% от мощността.
                                А какъв принципът на работа на тази т.нар "полуавтоматична" скоростна кутия?
                                Честно казано не съм запознат. Аз като полуавтоматик знам точно това което ти обясних по-горе. Предполагам, че е еволюирала версия на скоростните кутии за които Fear спомена-авотоматична скоростна кутиа с възможност за ръчното й контролиране (буташ лоста в страни от положение D и там вече имаш ход нагоре или надолу съотвено за качване на предавка или сваляне). Сега това става с палчета на волана.
                                The greatest of all scientific hobbies!

                                Comment

                                Working...
                                X