Колеги на един авер турбината на сеат леон 01' тди, изключва както си кара, и после само се включва. От какво може да е причинено това. Изклюява по негови думи на 3500-4000 оборота. Това се случва понякога само.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо изключва по време на работа!
Collapse
X
-
кажи му да си смени прекъсвача на турбото с ЦЕ КА ключе и няма да има грижи. Може и бушона на турбото да е изгорял. Да се провери. Аз си сложих жило за капак на багажник и така си го пускам. Не разчитам на жици и т.н. Жилото му е майката.
Тоя тръствурти нищо не разбира.
п.с. ВАГ групата са на променлив ток и може да има отечка при заден ляв панел на стоп светлините. Това може да даде искра на резервната бензиновата помпа и да се запали колата. Тя е в подкалника отпред отдясно.Last edited by ne0; d.m.y г., 21:00.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Колегата забрави най важното,трябва да си провери осветлението на пепелника,от там екуто взима + и ако му е изгоряла крушката екуто се ошашква и може да взриви айрбезите или записва грешка (грешка поляритет),а това се оправя като размениш + и - на акомулатора и държиш клемите така 1 минута.
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениетрябва да си провери осветлението на пепелникаsigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Е добре де , от картинката се вижда че от червеното на турбината отива там нещо си направо в червеното на ЕКУ-то.
Ами синьото от турбината как стига до синьото на ЕКУ-то ?
Нещо не е наред май картинката?
п.с А женският чорапогащник трябва ли да бъде релефен или може и с най-обикновен ?Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
това е техническая заложба за по-нататъчен прогрес при управлението на турбото. Боби 33 и Венци изчисляват нещата ин дъ момент
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Но на схемата не сте отбелязали позитронния излъчвател на духалката под шофьорската седалка.Която съчетана с асинхронната матрица на задна дясна гума, води до трахиално-мукотичен секрет на клапана на чистачките, което всъщност води до ниското налягане в пепелника.
п.п.Чак сега забелязах /на схемата/ че има едно прекъсване на волана , дали там не се ебават нещата!?sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеЕ добре де , от картинката се вижда че от червеното на турбината отива там нещо си направо в червеното на ЕКУ-то.
Ами синьото от турбината как стига до синьото на ЕКУ-то ?
Нещо не е наред май картинката?
п.с А женският чорапогащник трябва ли да бъде релефен или може и с най-обикновен ?
Comment
-
А не сме били помагали в форума,е те това ако не помощ ,на,за нула време му решихме проблема на момчето.
Ако нещо не му е ясно ,да пита,с радост ще му помоганем.
А може и някой тунинг тънкости да мо издадем.
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениестойностите:
[ATTACH]34242[/ATTACH]sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
Comment