Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо изключва по време на работа!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Турбо изключва по време на работа!

    Колеги на един авер турбината на сеат леон 01' тди, изключва както си кара, и после само се включва. От какво може да е причинено това. Изклюява по негови думи на 3500-4000 оборота. Това се случва понякога само.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    Тук по скоро Бобо може би ще даде по компетентно мнение, а аз си мисля че или е нещо с електрониката или турбото е дало фира ...

    Comment


    • #3
      няма такъв вариант да включва или изключва турбото. Това не е вентилатор!
      Просто му губи мощност нещо на моменти и причините може да са доста разнообразни. Във форума едва ли ще се напипа проблемът
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        кажи му да си смени прекъсвача на турбото с ЦЕ КА ключе и няма да има грижи. Може и бушона на турбото да е изгорял. Да се провери. Аз си сложих жило за капак на багажник и така си го пускам. Не разчитам на жици и т.н. Жилото му е майката.

        Тоя тръствурти нищо не разбира.

        п.с. ВАГ групата са на променлив ток и може да има отечка при заден ляв панел на стоп светлините. Това може да даде искра на резервната бензиновата помпа и да се запали колата. Тя е в подкалника отпред отдясно.
        Last edited by ne0; d.m.y г., 21:00.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #5
          Колегата забрави най важното,трябва да си провери осветлението на пепелника,от там екуто взима + и ако му е изгоряла крушката екуто се ошашква и може да взриви айрбезите или записва грешка (грешка поляритет),а това се оправя като размениш + и - на акомулатора и държиш клемите така 1 минута.
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
            трябва да си провери осветлението на пепелника
            Само не разбрах коя крушка да провери , тази за ниско или тази за високо налягане?Иначе добра логика имате с neo.
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              нагледно:

              Click image for larger version

Name:	turbo.JPG
Views:	1
Size:	68.5 Килобайта
ID:	2270957

              с бай Дриг са постарахме тука....

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #8
                Е добре де , от картинката се вижда че от червеното на турбината отива там нещо си направо в червеното на ЕКУ-то.
                Ами синьото от турбината как стига до синьото на ЕКУ-то ?
                Нещо не е наред май картинката?

                п.с А женският чорапогащник трябва ли да бъде релефен или може и с най-обикновен ?
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #9
                  това е техническая заложба за по-нататъчен прогрес при управлението на турбото. Боби 33 и Венци изчисляват нещата ин дъ момент

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #10
                    Но на схемата не сте отбелязали позитронния излъчвател на духалката под шофьорската седалка.Която съчетана с асинхронната матрица на задна дясна гума, води до трахиално-мукотичен секрет на клапана на чистачките, което всъщност води до ниското налягане в пепелника.

                    п.п.Чак сега забелязах /на схемата/ че има едно прекъсване на волана , дали там не се ебават нещата!?
                    Last edited by Kuker; d.m.y г., 21:46. Основание: забелязване
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #11
                      стойностите:

                      Click image for larger version

Name:	table.jpg
Views:	1
Size:	88.3 Килобайта
ID:	2270958

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                        Е добре де , от картинката се вижда че от червеното на турбината отива там нещо си направо в червеното на ЕКУ-то.
                        Ами синьото от турбината как стига до синьото на ЕКУ-то ?
                        Нещо не е наред май картинката?

                        п.с А женският чорапогащник трябва ли да бъде релефен или може и с най-обикновен ?
                        В зависимост от претенциите на водача и най вече от терена по който се кара,или по кратко(обикновен,за МАЗЕН АСФАЛТТТТТ),а по рошавите за ОФФФФФ роуд.
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • #13
                          Е не, последната таблица/графика изкърти..

                          Comment


                          • #14
                            А не сме били помагали в форума,е те това ако не помощ ,на,за нула време му решихме проблема на момчето.

                            Ако нещо не му е ясно ,да пита,с радост ще му помоганем.

                            А може и някой тунинг тънкости да мо издадем.
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              стойностите:

                              [ATTACH]34242[/ATTACH]
                              Чалга коефициента е доста занижен, което направо не е за вярване.Може би трябваше да изчакате малко, докато започне да отчита.
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment

                              Working...
                              X