Известие

Collapse
No announcement yet.

Уникална руска добавка за масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз пък си налях още миналата година това от снимката... Мисля пак да си налея защото определено при голям студ се усеща разлика в развъртането на дригателя и тн..
    Attached Files
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 12:55.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Това съм го пробвал навремето на един микробус, ей така от любопитство ефекта от него е няколко лева в джоба по-малко Универсален модификатор - напомня ми на континиумния трансфуктор от "Пич къде ми е колата"
      Last edited by code; d.m.y г., 12:58.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        Аз лично , като му чуя името, доводите и ползите от рекламата - ми се струва тип WS Teleshop

        Comment


        • #19
          Истината е, че ИМА добавки с подобно действие. Но дали тази от рекламата е такава и върши работа, не се знае. Или по-скоро се знае, че едва ли ще свърши нещо. Но съм убеден, че има подобни добавки за масла, които вършат работа, защото съм виждал. Т.е. виждал съм и ефекта от тях. При нас имаме големи промишлени компресори, работещи нонстоп. Дълго време. Всичко за тях е ясно на поддържащия екип - работни характеристики, консумативи, живот на компресора, живот на лагерите и пр. Преди години направиха демонстрация с една подобна добавка за масло (в случая се търсеха смазващи качества и не се отнася за двигател с вътрешно горене, но аналогията е същата), след което добавките се ползваха редовно. На тестова машина се добави чудото в маслото. Промени се звукът на машината, вдигнаха се оборотите, понижи се работната температура. Времето за смяна на лагерите се повиши повече от два пъти. Това значи, че има работещи добавки. Но на какво ще попадне човек, не се знае.

          Comment


          • #20
            Износоустойчиност се постига с подбиране на триещите елементи. Най-износоустойчиви да меко-меко и твърдо-твърдо.
            Не че не може да се постигне и в двг (хром-хром), но не е полезно ми даже обратното. Щото ако сега се сменят само сегменти, иначе ще се наложи направо нов мотор да си смени.
            Идеално би било тефлон-тефлон ама той не издържа.
            За капак, всички частици, които не се растварят в маслото, се утаявят на дъното на съда и си остават отделен елемент в маслото.

            Изобщо наливайте квото ви дойде, ама е добре да се чете малко преди това. Тва се учи в училище бе, ебаси.

            ПП Тва за лагерите вероятно е имало мед вътре. Медните йони се отлагат по кристалната решетка на повърхността на лагера.
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              Слагайте евтини и гадни масла разни минерални и т.н., после давайте по 60лв. за добавки и се хвалете, че по-лесно стартирали и се развъртали...Еми вместо да карате с тая гняс за тия пари да бяхте си купили едно хубаво масълце 5в40 и пак ще има лесно развъртане, по-малък разход и т.н...

              Ефект има ама само при стари брички, спукани от каране. Ама на една добре потдържана кола ефекта ще е по-голям с хубаво масло...
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                Износоустойчиност се постига с подбиране на триещите елементи. Най-износоустойчиви да меко-меко и твърдо-твърдо.
                Не че не може да се постигне и в двг (хром-хром), но не е полезно ми даже обратното. Щото ако сега се сменят само сегменти, иначе ще се наложи направо нов мотор да си смени.
                Идеално би било тефлон-тефлон ама той не издържа.
                За капак, всички частици, които не се растварят в маслото, се утаявят на дъното на съда и си остават отделен елемент в маслото.

                Изобщо наливайте квото ви дойде, ама е добре да се чете малко преди това. Тва се учи в училище бе, ебаси.

                ПП Тва за лагерите вероятно е имало мед вътре. Медните йони се отлагат по кристалната решетка на повърхността на лагера.
                А за воените разработки...какво ще кажеш приятелю...?
                п.п....гледал съм малко дискавари, да му се невиди...)
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #23
                  Точно ум съм вливал в една кола преди 7-8 години. Беше алфа 164 ,и ми направи тогава впечатление ,че мототра утихна доста , спря да пуши (щот беше масларка) и много по-лесно се форсираше

                  sigpic
                  Alfa Romeo 159 EX

                  Comment


                  • #24
                    Не зная за руската ама оная от Телешоп преди години си е специално за TS.Наливате добавката, машината работи няколко минути и можете да махнете картерът. И после 500кс, 600кс, 700 .. кс.Даже пръскаме дизелът с вода и ... о чудо .... не гасне!
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #25
                      РИМЕТ върши работа - тествано на няколко различни автомобила. Единия беше в много трагично състояние но клиента искаше да се закърпи само ситуацията та отиде два пъти повече количесто и време докато се появи резултата.

                      Дъралюб, Дурабленд, УМ, Римет, Ресурс, Cera Tec, Motor Protect, Power Fit, Full Metal и много други.
                      Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                      Skype: nmilev64

                      Comment


                      • #26
                        Абе смисъл дали има не е ясно, но ако се слага нещо, то да е Лъки Моли примерно, а не разни руски мешявици
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Сега незнам дали работи и дали е била от нея, но... Преди 4-5 години един приятел имаше Ситроен Бх 1,4. Разхода му на масло беше около 2л. на 300км., като не течеше, а си го гореше. След наливането на тва същото чудо разхода падна на около 1л. на 300км.
                          http://hopenhagen.org/

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mupo Покажи съобщение
                            Сега незнам дали работи и дали е била от нея, но... Преди 4-5 години един приятел имаше Ситроен Бх 1,4. Разхода му на масло беше около 2л. на 300км., като не течеше, а си го гореше. След наливането на тва същото чудо разхода падна на около 1л. на 300км.
                            Е то баси ефекта Аз разбирам да беше спряла напълно да го гори нали за това ги хвалят тея добавки...
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              До сега съм ползвал руска добавка и изобщо няква добавка само веднъж.Не за двигателя за рейката беше , губех около 300-400грама хидравлична течност на месец , след слагането на добавката 2 години каране после я продадох и не зная какво е станало , но при мене 2 години не е капнало капка от никъде ,колко си биши с добавката с толкова продадох колата.
                              Добавката се казваше FENOM и от нея имаше за рейки двигатели скорости радиатори и за още неща ако не се лъжа.
                              Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic

                              Comment

                              Working...
                              X