Известие

Collapse
No announcement yet.

Категория "А" ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Категория "А" ?

    Имам въпрос,свързан с категория "А".
    Знае ли някой какви пари излиза и трябват ли ми 21 години за 1300 кубика.
    Какви представлява изпита.
    Само лятото ли се провеждат изпитите ???

    Благодаря ви предварително ! ! !
    Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
    Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
    Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

  • #2
    Аз изкарах в края на миналото лято. Струваше ми 500 лв с всичко, без допълнително доплащане.

    По закон ти трябват поне 21 години за над 350 куб. см.

    Не знам цените сега, някакви промени се гласяха отново, гледай да хванеш преди са променили курса и цената отново.

    ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:02 ----------

    Не лятото, но когато е топло и не вали, следователно след поне 1-2 месеца.
    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

    Comment


    • #3
      Евала,ам да те питам принципно на какви кубици е начлния мотор,който е желателно да карам,че има познат дет се качи директно на Yamaha R1 1000кубика.
      И ме убеждава,че не било мн трудно за управление и като цяло овладяване на моторетката.
      Ма нещо не ми се вярва,че е правилно,дажи НИКАК !
      Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
      Едва ли съм точния човек, който трябва да те съветва за мотори. Мен постоянно ме съветват. Аз си взех стар Kawasaki GPZ 500S. То кубиците не са от голямо значение, важно е колко е тежък мотора и ти самия. Аз вече имам няколко леки падания, ако бях с по-лек сигурно нямаше да се стига до там. В форума има и други мотористи, нека и те се изкажат.
      По принцип съм 90 кг
      Last edited by Smeshnika; d.m.y г., 21:44.
      Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
      Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
      Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

      Comment


      • #4
        Едва ли съм точния човек, който трябва да те съветва за мотори. Мен постоянно ме съветват. Аз си взех стар Kawasaki GPZ 500S. То кубиците не са от голямо значение, важно е колко е тежък мотора и ти самия. Аз вече имам няколко леки падания, ако бях с по-лек сигурно нямаше да се стига до там. В форума има и други мотористи, нека и те се изкажат.
        Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
        Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

        Comment


        • #5
          Ето тук има инфо за цени и курсове в някои градове http://forum.moto-zone.bg/index.php/topic,39370.0.html
          Направи си една регистрация и разгледай форума, ако още не си го сторил http://forum.moto-zone.bg/ , има интересно четиво за начинаещи мотористи
          Last edited by Доко; d.m.y г., 23:01.

          Comment


          • #6
            Да знаеш от сега, че всички ще ти казват да си вземеш по-големия , защото бързо ще ти умалее, но знай , че избора трябва да бъде твой , а той може да стане единствено чрез каране.Успех и умната.
            мене ме нема, в целата схема........

            Comment


            • #7
              Смешник, Доко вече ти посочи единия форум, аз ще ти посоча ДРУГИЯ форум!
              Ето ТУК има и една прясна тема, като твоята, само да не ми се обидиш и ти

              На въпросите....
              - 500лв. струва курса и в някои школи се заплащат 50лв. за изпит.
              - Изпита представлява поредица от елементи за изпълнение на полигон - до миналата година изпита беше само на полигон, а от тази година мисля, че се провежда и по улиците.
              - Курсове и изпити се провеждат ориентировъчно от Април до Септември.
              - Не ти трябват 21 години за 1300куб.см. - трябва ти само акъл!!!
              "Чл. 151. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Минималната възраст за издаване на свидетелство за управление на моторни превозни средства или за замяна на свидетелство по чл. 162, ал. 6 е:
              3. (изм. - ДВ, бр. 22 от 2007 г.) 18 години - за управление на моторно превозно средство от категориите А, В, В+Е, С1 и С;"
              Last edited by Kuku; d.m.y г., 16:53.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Голям мерсаж от мен !
                Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                Comment


                • #9
                  Ами аз преди 3 години като се явих за А категория курса струваше 130 лв. и беше само на полигона,а сега ги гледам курсистите гу качили на моторите карат и градско с по една сигнална жилетка на гарба им пише ''У'' а инструктора е зад курсиста с кола.След това си купих YAMAHA YZF R1 и изобщо не сажелявам за избора си защото колкото по голям мотор толкова по бавно ти минава мерака от него.

                  П.п Преди да си купя ямахата съм карал близо 6 години Етз 251 искам да ти кажа,че най важното е да имаш опит преди да се качиш на голям мотор.Защото доста колеги си заминаха,които направо се качиха на 750 и 1000 кубикови и сега само по една задна гума и некролога остана по дарветата от тях.
                  Last edited by ziko; d.m.y г., 19:52.
                  Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                  YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                  Comment


                  • #10
                    Ама големи храбреци сте,особено на чужд гръб!
                    Колега,на мотор над 250 кубика трябва да се качиш след поне една година с по-нисък клас.
                    Нужни са ти още две години с клас 400-600 и още толкова за да стигнеш до 1000 кубика.
                    За нагоре вече ще ти трябва специално обучение!
                    Останалото е боза и сигурен път към гроба!
                    Всичко това,без последното е само ориентировачно!
                    Ти сам ще усетиш кой мотор и кой стил на каране е за тебе.Не се води по чужд, особено комплексарски акъл!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      На полигон + улиците се кара. На полигона има 2 елемента, при които се гледа за минимална скорост. На улиците е да караш от където ти кажат, бавно и внимателно.

                      На мен ми струваше 500лв без подлащане.

                      Само да се оправи времето и изкарвам мотора, иначе вече го сефтосах за тази година, и благодарение на хубавата комбинация от пясък и водица сефтосах и асфалта.

                      Можи би си прав за годините, това беше преди май.
                      Last edited by crocodil; d.m.y г., 18:30.
                      Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                      Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Ама големи храбреци сте,особено на чужд гръб!
                        Колега,на мотор над 250 кубика трябва да се качиш след поне една година с по-нисък клас.
                        Нужни са ти още две години с клас 400-600 и още толкова за да стигнеш до 1000 кубика.
                        За нагоре вече ще ти трябва специално обучение!
                        Останалото е боза и сигурен път към гроба!
                        Всичко това,без последното е само ориентировачно!
                        Ти сам ще усетиш кой мотор и кой стил на каране е за тебе.Не се води по чужд, особено комплексарски акъл!
                        Абсолютно!!! Преди две седмици мой приятел си купи 600 кубиков 120 коня въпреки това което му говорех, дори си мислеше на 1000 кубиков да скача, а още няма "А" категория и опит. Определено е препоръчително (няма смисъл да казвам задължително) човек ако няма опит да се учи поне един сезон на малък мотор. Човек сам решава дали да дръпа дявола за опашката...

                        Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
                        Само да се оправи времето и изкарвам мотора, иначе вече го сефтосах за тази година, и благодарение на хубавата комбинация от пясък и водица сефтосах и асфалта.
                        Еее дано леко да си минал.Аз не пропущам слънчев уикенд даже и през зимата, а миналото лято колата се разскърца от стоене. Наложи ми се преди две седмици, в най-големия дъжд да карам мотор от Несебър до Бургас, беше и около 3-4 градуса.... Само се молех да не целна някоя дупка под-някоя локва.

                        Comment


                        • #13
                          Аз мисля, че 400-600сс за начало е добре, но НЕ пистов и НЕ скъп мотор!!!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Мислех да е Дукати Монстър,но са си пари тези машинки !
                            Ще видя ,може пък да яхна Suzuki Bandit
                            Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                            Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                            Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                            Comment


                            • #15
                              Да не е скъп - ДА. Но трябва да е с хубави гуми и да е обслужен. Колата бих я карал и с най-големите галоши, но мотор не.
                              Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                              Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                              Comment

                              Working...
                              X