Известие

Collapse
No announcement yet.

Протест срещу цените на горивата!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
    Напълно си прав колега,аз просто се учудих на теорията на колегата qpwo.
    Не ,че много разбирам ама нещо щом много се търси му се вдига цената и обратно ако няма търсене - пада...
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
      Не ,че много разбирам ама нещо щом много се търси му се вдига цената и обратно ако няма търсене - пада...
      Колега не се засягай,и ти си прав.Аз просто исках да кажа че по-ниска цена не е задължително да доведе до по-ниско качество и по-малки печалби.
      А повишаването на цената на дадена стока при по-голямо търсене в повечето случаи е в следствие на монопол,спекула и липса на контрол.
      От друга страна повишаването на цената на даден продукт често води и до намаляване на неговото търсене,тоест по-ниски продажби.
      Last edited by Кайо; d.m.y г., 01:00.
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • Всичко е въпрос на това дали кривата на търсене и предлагане е еластична или не... Ако дъвките станат 5 лв, никой няма да си купува. Но ако бензина стане 5 лв. ще се купува, защото хората нямат избор просто.

        в момента да кажеме, че при цена 2.5 лв. литъра си купувам 100 литра месечно, което са 250 лв.. Ако го направят 5 лв. ще си купувам поне 70 литра, което са 350 лв. (минималното ми необходимо месечно количество) и дори при тази висока цена пак ще купувам и даже ще са на по- голяма печалба, а ще работят и по- малко, защото потреблението ми е по- малко.
        Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 10:56.
        Lexus IS200

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
          Всичко е въпрос на това дали кривата на търсене и предлагане е еластична или не... Ако дъвките станат 5 лв, никой няма да си купува. Но ако бензина стане 5 лв. ще се купува, защото хората нямат избор просто.

          в момента да кажеме, че при цена 2.5 лв. литъра си купувам 100 литра месечно, което са 250 лв.. Ако го направят 5 лв. ще си купувам поне 70 литра, което са 350 лв. (минималното ми необходимо месечно количество) и дори при тази висока цена пак ще купувам и даже ще са на по- голяма печалба, а ще работят и по- малко, защото потреблението ми е по- малко.
          Винаги има и друг избор но в други географски ширини,в Западна Европа хората правят бойкот на стоки когато цената се повиш с няколко евроцента.
          Има една стара поговорка която гласи,,Не е луд този който яде баницата,а този който му я дава"
          Ако в България имаше добре устроен градски транспорт дали щеше да необходимо да се ползват всекидневно личните МПС?
          А защо няма в България добре устроен градски транспорт(и междуградски)?
          Роля играе и потребителската култура,май и ние сме научени дори и до тоалетната с кола да ходим,за мен няма никаква логика в градове като Лондон,Берлин и други да има по-нисък трафик от София,Солун и Атина,наистина този трафик е и впоследствие и от не доре устроен градски транспор,но и от манталитета.
          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
          Citroen C2 1,6 Sensodrive

          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

          Comment


          • Евентуално може да почнете повече да ползвате велосипеди, аз вече започнах и с изключение на дните с лошо време си въртя на ден по десет км. и освен неоспоримия финасов ефект има и здравословен такъв.

            Сърцата са по-капризни от умовете.

            Comment


            • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
              Винаги има и друг избор но в други географски ширини,в Западна Европа хората правят бойкот на стоки когато цената се повиш с няколко евроцента.
              Има една стара поговорка която гласи,,Не е луд този който яде баницата,а този който му я дава"
              Ако в България имаше добре устроен градски транспорт дали щеше да необходимо да се ползват всекидневно личните МПС?
              А защо няма в България добре устроен градски транспорт(и междуградски)?
              Роля играе и потребителската култура,май и ние сме научени дори и до тоалетната с кола да ходим,за мен няма никаква логика в градове като Лондон,Берлин и други да има по-нисък трафик от София,Солун и Атина,наистина този трафик е и впоследствие и от не доре устроен градски транспор,но и от манталитета.
              Тъй си е - с кола за щяло и нещяло.
              За 3 дена в София изминах 100-тина км. с кола, но пътувах и с градския транспорт - метро и тролей, а колко км. съм изходил пеш не знам, но вечер като погледна в Мап-са и на книжната карта ми се струва, че никак не е малко.
              Преди да тръгна за София нафрашках резервоара с Рейсинг за 2,91лв. за литър.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • Пробвал съм с какво ли не, е - не става, поне в моя случай!
                Живея в Младост 2 и работя в Дружба 1. Смешно разстояние е, има-няма 4 км. Ако ползвам градски транспорт трябва да сменя 3 (три) линии! Това означава три лева в едната посока и около 35 мин. време с чакането. Ако ползвам талони, отиването и връщането ми е 4.80лв.
                Миналата година ходих и с колело на работа. Предвид свръхнатоварения матшрут, липсата на велоалеи и невероятното отношение на шоферите към велосипедистите, се отказах докато не са ме инвалидизирали.
                С колата - 10-15 мин. и не повече от два лева.
                Изборът е ясен!

                п.п. Пробвал съм и пеша - 45-50 мин. и дишане на много пушек и прах!
                Last edited by bager; d.m.y г., 10:07.
                ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
                  Евентуално може да почнете повече да ползвате велосипеди, аз вече започнах и с изключение на дните с лошо време си въртя на ден по десет км. и освен неоспоримия финасов ефект има и здравословен такъв.
                  Зависи какво работиш... Лятото обикновено стигаш потен в офиса и целия в полепнала фина прах.
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
                    Евентуално може да почнете повече да ползвате велосипеди, аз вече започнах и с изключение на дните с лошо време си въртя на ден по десет км. и освен неоспоримия финасов ефект има и здравословен такъв.
                    В голям град е силно нездравословно да се кара в трафика, а отделно че стигаш дори и малко да е потен, а така се лепи прахоляка по теб, че си направо за под душа още като стигнеш!


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • Е щом потенето е проблем то велосипеда е неприложим.

                      Сърцата са по-капризни от умовете.

                      Comment


                      • http://neverojatno.wordpress.com/2011/06/05/sintagma/
                        1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                        1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                        1999 Citroen Saxo 1.0
                        Never Give Up! Just keep walking... ®

                        Comment


                        • Не, че гърците са много стока, но сме уникални заспалчоци.

                          Сърцата са по-капризни от умовете.

                          Comment


                          • Редно е г-н Борисив да излезе по националната телевизия и да ОБЯСНИ защо в момента са такива ценита на горивата и на каква база са увеличени крайните им цени!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • Вчера в "На четири очи" Ревизоро го обясни много просто защо са такива цените.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                                Вчера в "На четири очи" Ревизоро го обясни много просто защо са такива цените.
                                Той да, но искам от премиера да го чуем обяснението! И да видим каква лентичка ще пререже в ефир.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X