Известие

Collapse
No announcement yet.

1.8TS за 2.4JTD ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.8TS за 2.4JTD ?

    Колеги искам мнение. Изпадна ми оферта за бартер, моята 156-ца 1.8TS+доплащане в рамките на нормалното/към 500лв/ за 156-ца 2.4 JTD. Колата е от непознат човек и се чудя дали си струва риска, а и съмнително бързо се съгласи...та искам да чуя мнения. Освен това и за 156-ца 2.4 JTD, доволни ли сте кацо цяло?
    http://www.youtube.com/watch?v=ePjq6MqNOdo
    159 1.9JTDm
    156 1.8TS ...exxxx
    145 1.4TS ...exxxx

  • #2
    Аз, ако имах 2,4 дизел не бих я сменил за 1,8 бензинка, освен ако дизела ми няма някакъв скъпо струващ за решаване проблем...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Ми у нас се тачат голфове, дизели, къде с, къде без основание-всеки има мнение.Аз моята бензинова няма да я сменя за дизел и с доплащане да е. Не бих взел дизел на старо особено разни карани и бъзикани тук от незнайни майстори.Или пък се казва обслужена, ама от кой, къде, вярно ли е, има ли документи..
      Колегата digitalundgrd имаше преживявания с бензинка, ма дизела не е гаранция и проблеми с голям финансов изход въобще не са за подценяване.Ти защо си сменяш колата?Виждал ли си я, диагностика правил ли си?
      Last edited by fred; d.m.y г., 21:05.
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #4
        Аз съм на същото мнение като digitalundgrd попринцип, ТС-а има ли газ,?Може момчето с ЖТД-то да иска да кара на газ...правиш и една диагностика и ако няма проблеми се хвърляш в играта (поне така бих направил аз)
        Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
        Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

        Comment


        • #5
          Тая смяна е малко кон(JTD) за кокошка и определено те съветвам да вкараш първо JTD-то за щателна диагностика и оглед в сервиз с опит в областта,щото после може да получиш голямо главоболие.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Аз съм точно с 2.4 и съм много доволен от нея. Колата върви като ужилена (като я жилиш ) и разхода е много поносим - 6 извън и 9.3 в София. Реално, подкрепям колегата, че не бих я сменил за бензинка.

            Иначе дизела е "добро момче" и по-лесно му се разбира ако не е наред. Вземи направи едно кръче с читава да знаеш какво да очакваш - как върви и как работи двигателя. Ако е с проблем - ще си личи - я ще пуши, я няма да се набира като хората. Лесно можеш да провериш по-скъпите компоненти като маховик (вибрации на място между 1000-1500 оборота), съединител (на 3-та, газ и пускаш), турбо (пушек/стържене). Само за помпа-високо налягане не сещам за конкретен тест. Ако я преслуша някой по-компетентен съвсем всичко ще си каже.
            Subaru Legacy 3.0R
            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
            sigpic

            Comment


            • #7
              С две думи, това което искат да кажат всички е, че ако това 2.4 е здраво & право, офертата е перфектна.
              Според мен покарай другата кола, все пак караш същата и можеш да прецениш дали нещо и има на оная, после отиди на свестна диагностика да ти кажат дали и мотора е здрав и ако всичко е 6+ се увери, че документите и собствеността са изрядни на другата кола, ако и това е 6+ действай и да почерпиш
              Според мен не е гаранция, че трябва нещо да и е строшено на колата - може човека за първи път да се сблъсква с марката и примерно да си е мислел, че 2.4 харчи 5/100 и върви като 200 коня кола (особено ако е чел форума ), а като е видял реално колко харчи и какви цифри е обслужването е решил да махне тая кола, обаче пък иска да е гъзар и да кара кола с кожа и климатроник и е сметнал, че една 1.8 ако и сложи газ ще е той (примерно, има още хиляди възможни сценарии)
              Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 21:41.

              Comment


              • #8
                За мен сделката е съмнителна, поне си знаеш магариите на колицата която караш. Ако беше познат..., но не е, според мен ще влезнеш във финансови приключения.
                Arena Coast Customs

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Тая смяна е малко кон(JTD) за кокошка и определено те съветвам да вкараш първо JTD-то за щателна диагностика и оглед в сервиз с опит в областта,щото после може да получиш голямо главоболие.
                  Определено смятам, че 2.4 е кон, но ако определяш 1.8 ТС за кокошка, то колата от подписа ти е пуйка.
                  Не виждам нищо съмнително в тази размяна.

                  Comment


                  • #10
                    Остава да намесим и жребецът 2.0TS и ще изредим голяма част от зоологическата градина.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от MUSTELA Покажи съобщение
                      Определено смятам, че 2.4 е кон, но ако определяш 1.8 ТС за кокошка, то колата от подписа ти е пуйка.
                      Не виждам нищо съмнително в тази размяна.
                      Нещо не си вчесъл замисъла
                      Иначе мойта може и да е пуйка,ама фърка
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Щом е опрял до 500лв. според мен,човека си му трябват парички за газовата която веднага ще сложи...,та да му излиза още по-евтино карането на алфата.Това ме навежда от една страна,че може ЖТД-то да си е читаво.Другия вариант е човека да е много в час,да знае че неговата е бая по-скъпа,в същото време да е прецакана и да е измислил тия 500 франка,ей така, за замазване на положението..........Колега ,всички колеги казаха точно какво трябва да се направи,свестна диагностика , в свестен сервиз..успех
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          На мен най-вероятен ми се вижда вариантът, че човекът иска да кара Алфа, но му идва нанагорно с нафтата и иска да турне газ. Колежката да направи една щателна диагностика и ако е читава колата да не се колебае, щом има възможност да кара 1.8 на бензин, с жтд-то ще се роди, да не говорим, че и по-върви, и по-носи на юркане (а тя доколкото съм чел не е от примерните шофьори) .
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #14
                            Непознав никои и не съм чул някои да иска да си размени jdt зa бензинова.Освен ако няма дефект.

                            Comment


                            • #15
                              Като се замислиш има логика ако по принцип иска да се вози евтино - преди е искал дизел, сега - газ.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment

                              Working...
                              X