Колеги искам мнение. Изпадна ми оферта за бартер, моята 156-ца 1.8TS+доплащане в рамките на нормалното/към 500лв/ за 156-ца 2.4 JTD. Колата е от непознат човек и се чудя дали си струва риска, а и съмнително бързо се съгласи...та искам да чуя мнения. Освен това и за 156-ца 2.4 JTD, доволни ли сте кацо цяло?
Известие
Collapse
No announcement yet.
1.8TS за 2.4JTD ?
Collapse
X
-
1.8TS за 2.4JTD ?
Тагове: Няма
-
Ми у нас се тачат голфове, дизели, къде с, къде без основание-всеки има мнение.Аз моята бензинова няма да я сменя за дизел и с доплащане да е. Не бих взел дизел на старо особено разни карани и бъзикани тук от незнайни майстори.Или пък се казва обслужена, ама от кой, къде, вярно ли е, има ли документи..
Колегата digitalundgrd имаше преживявания с бензинка, ма дизела не е гаранция и проблеми с голям финансов изход въобще не са за подценяване.Ти защо си сменяш колата?Виждал ли си я, диагностика правил ли си?Last edited by fred; d.m.y г., 21:05.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Аз съм на същото мнение като digitalundgrd попринцип, ТС-а има ли газ,?Може момчето с ЖТД-то да иска да кара на газ...правиш и една диагностика и ако няма проблеми се хвърляш в играта(поне така бих направил аз)
Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX
Comment
-
Аз съм точно с 2.4 и съм много доволен от нея. Колата върви като ужилена (като я жилиш) и разхода е много поносим - 6 извън и 9.3 в София. Реално, подкрепям колегата, че не бих я сменил за бензинка.
Иначе дизела е "добро момче" и по-лесно му се разбира ако не е наред. Вземи направи едно кръче с читава да знаеш какво да очакваш - как върви и как работи двигателя. Ако е с проблем - ще си личи - я ще пуши, я няма да се набира като хората. Лесно можеш да провериш по-скъпите компоненти като маховик (вибрации на място между 1000-1500 оборота), съединител (на 3-та, газ и пускаш), турбо (пушек/стържене). Само за помпа-високо налягане не сещам за конкретен тест. Ако я преслуша някой по-компетентен съвсем всичко ще си каже.Subaru Legacy 3.0R
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
sigpic
Comment
-
С две думи, това което искат да кажат всички е, че ако това 2.4 е здраво & право, офертата е перфектна.
Според мен покарай другата кола, все пак караш същата и можеш да прецениш дали нещо и има на оная, после отиди на свестна диагностика да ти кажат дали и мотора е здрав и ако всичко е 6+ се увери, че документите и собствеността са изрядни на другата кола, ако и това е 6+ действай и да почерпиш
Според мен не е гаранция, че трябва нещо да и е строшено на колата - може човека за първи път да се сблъсква с марката и примерно да си е мислел, че 2.4 харчи 5/100 и върви като 200 коня кола (особено ако е чел форума), а като е видял реално колко харчи и какви цифри е обслужването е решил да махне тая кола, обаче пък иска да е гъзар и да кара кола с кожа и климатроник и е сметнал, че една 1.8 ако и сложи газ ще е той (примерно, има още хиляди възможни сценарии)
Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 21:41.
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеТая смяна е малко кон(JTD) за кокошка и определено те съветвам да вкараш първо JTD-то за щателна диагностика и оглед в сервиз с опит в областта,щото после може да получиш голямо главоболие.
Не виждам нищо съмнително в тази размяна.
Comment
-
Първоначално публикувано от MUSTELA Покажи съобщениеОпределено смятам, че 2.4 е кон, но ако определяш 1.8 ТС за кокошка, то колата от подписа ти е пуйка.
Не виждам нищо съмнително в тази размяна.
Иначе мойта може и да е пуйка,ама фъркаAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Щом е опрял до 500лв. според мен,човека си му трябват парички за газовата която веднага ще сложи...,та да му излиза още по-евтино карането на алфата.Това ме навежда от една страна,че може ЖТД-то да си е читаво.Другия вариант е човека да е много в час,да знае че неговата е бая по-скъпа,в същото време да е прецакана и да е измислил тия 500 франка,ей така, за замазване на положението..........Колега ,всички колеги казаха точно какво трябва да се направи,свестна диагностика , в свестен сервиз..успех156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
На мен най-вероятен ми се вижда вариантът, че човекът иска да кара Алфа, но му идва нанагорно с нафтата и иска да турне газ. Колежката да направи една щателна диагностика и ако е читава колата да не се колебае, щом има възможност да кара 1.8 на бензин, с жтд-то ще се роди, да не говорим, че и по-върви, и по-носи на юркане (а тя доколкото съм чел не е от примерните шофьори).
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Като се замислиш има логика ако по принцип иска да се вози евтино - преди е искал дизел, сега - газ.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment