Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгоряха ми рефлекторите от шибания ксенон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изгоряха ми рефлекторите от шибания ксенон

    Защо ми изгоря покритието на рефлекторите от смотания ксенон ? На ли уж имат по слаба консумация (по-малко количество топлина отделят ) не би трябвало да стане така.

    В началото беше леко като опушено сега си е направо като окислен алумин точно над крушката.
    Нормално ли е да стане така или просто ксенона ми е пълен боклук ? 150лв дадох за H4 (bi-xenon)

    Ксенона менте е марка PRO PARTS www proparts точка bg
    Last edited by The_Game; d.m.y г., 22:38.
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

  • #2
    Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
    Защо ми изгоря покритието на рефлекторите от смотания ксенон ? На ли уж имат по слаба консумация (по-малко количество топлина отделят ) не би трябвало да стане така.

    В началото беше леко като опушено сега си е направо като окислен алумин точно над крушката.
    Нормално ли е да стане така или просто ксенона ми е пълен боклук ? 150лв дадох за H4 (bi-xenon)
    Ами при положение, че оригинален е над 1000 лв. ти си прави сметка, скапан ксенон ли си сложил... Иначе с китайския ксенон си е до късмет.
    Lexus IS200

    Comment


    • #3
      При положение, че втора година карам Реното с H4 би-ксенон, и фара отвътре е като чисто нов, определено си имаш ксенон-боклук. Да не си сложил от оня, дето не е 35 вата, а по-мощен?

      ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
      Ами при положение, че оригинален е над 1000 лв. ти си прави сметка, скапан ксенон ли си сложил... Иначе с китайския ксенон си е до късмет.
      Кво значи оригинален? Всичките се правят в Китай!
      Пак ще ме карате да пускам линк към онази тема, в която обяснявах как моя афтърмаркет ксенон, го сравнявах с "оригинално вграден" такъв в Опел Зафира и бяха 1:1.
      Няма оригинален и неоригинален ксенон, китайски и не-китайски. Има качествен китайски и китайски боклук-менте. На качествения, цената винаги му е почти същата, разликите идват от това, че зависи кой търговец ти го препродава.
      Две черни перли...

      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
        При положение, че втора година карам Реното с H4 би-ксенон, и фара отвътре е като чисто нов, определено си имаш ксенон-боклук. Да не си сложил от оня, дето не е 35 вата, а по-мощен?

        ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:46 ----------



        Кво значи оригинален? Всичките се правят в Китай!
        Пак ще ме карате да пускам линк към онази тема, в която обяснявах как моя афтърмаркет ксенон, го сравнявах с "оригинално вграден" такъв в Опел Зафира и бяха 1:1.
        Няма оригинален и неоригинален ксенон, китайски и не-китайски. Има качествен китайски и китайски боклук-менте. На качествения, цената винаги му е почти същата, разликите идват от това, че зависи кой търговец ти го препродава.
        35 вата е. Даже на магистралата карам само на габарит
        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

        Comment


        • #5
          нещо друго е причинило това на фара(влага,прах....)няма как ксенона да ти го причини
          Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
          Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
          Alfa Romeo GT 1.8 TS
          Yamaha R6

          Comment


          • #6
            Няма как да е от ксенона. Аз вече 3 години карам с 50W и единствения проблем е че зимата като вали сняг се задържа но стъклото на фара и не се топи
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Кажи какъв е точно и откъде си го купувал - така ако има колеги, които имат същия като твоя да проверят състоянието и на техния (най-малко защото ще се стресират като прочетат, че се е прецакал рефлектора ти)
              Иначе защо задължително да е виновен ксенона? Крушките за габарити нищо, че са малки и с 5 вата консумация - на повечето коли на които съм отварял фар буксата на точно 5-ватовата крушка е била обгорена а тази на фара като нова... Може да има драма не със самата крушка ами с инсталацията - ако минуса се хваща на рефлектора например и има някъде хлабава връзка, може това да загрява целия фар...
              И предпоследно: дори и от "китайските" ксенони има такива по 50 лева и такива по 200 лева - сещаш се, че има доста голяма разлика, тоя от 200 лева не е за балъците дето имат изличшни пари
              И последно: на повечето ксенони които съм виждал и които са в различен ценови диапазон, крушките им са били еднакви (или поне лепенката на кутийката и самия вид на крушката са еднакви)

              Comment


              • #8
                Това е странно колега, не вярвам крушките ти мн да греят, то си е лесно да се разбере де, като си сложиш пръстите на стъклото след като е работил...виж дали мн се нагрява. Иначе наново покритието на рефлекторите ще ти стува 20-40 лв.
                Всички ксенони се правят в Китай, само Филипс се прави в Корея.
                Аз съм с китайче за 50 лв вече 18 месеца, нямаше проблеми при поставянето, нито крушките са били по-дълги...
                Като екстра за вграждане нормално да е скъпо, едно подгряване струва на нова над 800лв, за да се направи всичко струва 200лв след това...Няма за какво да се сравняват цените!
                Колега свали си фара, виж рефлекторите...но това си е странно, консумацията на ксенона е по-малко от крушките...мисля си че друг е проблема при тебе!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                  Защо ми изгоря покритието на рефлекторите от смотания ксенон ? На ли уж имат по слаба консумация (по-малко количество топлина отделят ) не би трябвало да стане така.

                  В началото беше леко като опушено сега си е направо като окислен алумин точно над крушката.
                  Нормално ли е да стане така или просто ксенона ми е пълен боклук ? 150лв дадох за H4 (bi-xenon)
                  Яко менте което явно има излъчване и в ултравиолетовия диапазон.Това скапва рефлекторите , не температурата.
                  Alfa Romeo Giulietta 170hp

                  Comment


                  • #10
                    Проблем може да има и от калпав ксенон!!!
                    Светлината не е само това което се вижда... Може да има повишено UV "лъчение" самата крушка!!!От там може да се изпече рефлектора!!!И незнам като си говорите ,че уш ксенона има по-малка консумация... Някои правил ли си е труда да измери консумацията ,защото при мен разликата е по-малко от 5 вата в полза за ксенона (срещу 55 ватова Н1)... А трябваше да е само 35 вата

                    Докато го напиша и някои ме изпревари
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #11
                      100% е UV излъчване точно от крушката.
                      Ще се опитам утре да снимам да видите.

                      Не е от габарита, пък и сега съм с диодни габаритчета и от тях не е защото опушването е точно над ксеноновата крушка.
                      sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                      Comment


                      • #12
                        Това си е просто лош късмет колега...
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #13
                          Eто за какво става въпрос.
                          http://thegamepz.snimka.bg/tuning/smd.563725.22142098


                          http://thegamepz.snimka.bg/tuning/smd.563725.22572662


                          Влага може да влиза защото алармаджията отряза дупка колкото пръст в гумичките които покриват отвора отзад на фара и прекара от там кабелите и го омаза с този силикона който се разтопява, ама въобще не е добре изолирано. Дали може да е от това ? Не съм виждал фара никога изпотен.
                          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                          Comment


                          • #14
                            Тва не е от влага. Или ксенона е гаден или фара е фълшив нещо
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                            Comment


                            • #15
                              Все пак колко Келвина са тези крушки.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X