Известие

Collapse
No announcement yet.

Как попаднах във форума и как започна всичко...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Почнах да събирам информация преди покупката на 147 Селеспийд....Регистрирах се, попрочетох няколко теми...Накрая естествено в мой стил, след куп перипети и каръщина - купих 147 1,6 120 коня...От там на сетне историята е дълга
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Почнах да събирам информация преди покупката на 147 Селеспийд....Регистрирах се, попрочетох няколко теми...Накрая естествено в мой стил, след куп перипети и каръщина - купих 147 1,6 120 коня...От там на сетне историята е дълга
      Предполагам, че не съжаляваш за нищо обаче.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #18
        2008-ма беше много арна година за мен...приеха ме студент,ожених се,роди ми се дъщеря...викам ,трябва ми по-голяма кола...почнах да ровя в мобиле и други такива и Я ВИДЯХ...казах си"тва е мойта кола"-даже колата която харесах беше в мобилето...2 месеца я гледах и точех зъби....нито се бях регистрирал ,нито бях чел форума.....и така,отидох във въпросната автокъща,бартеросахме колите,аз доплатих и така....първото усещане никога няма да го забравя...всеки един косъм по мен настръхна....а звука....всички знаем за него и тогава се и регистрирах и се почна великото четене,питане,ровичкане и т.н.

        пп...когато съм в нета-съм във форума
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #19
          за форума

          Как попаднах във форума - основната заслуга е на Ланча форума. Карах си 2 бензинови Ланчии - Зета и Ипсилон и четях инфо за обща култура. Като ги протъргувах предпочитах следващата да е мощна италиянка, големичка, и по мое усмотрение да е зелено купе с махагон по подобие на Ягуара. Понеже беше споменаван там из темите Алфа форума, го намерих и се регистрирах. И как започна всичко - май 2-3 месеца в началото на 2009 само четях инфо за 156 и 166, записвах си технически данни от темите, водех си плюсове и минуси на различните модификации докато се спра на 156 2.0 във каквато никога не бях сядал. После айде в мобилето да търсим зелена с махагоново табло и така. Е, явно не съм дочел че 2.0 зобят биелни лагери, един монтански джамбаз метна баща ми с гробищния боклук който му пробута, отделно гръмна още на 500 км та се върнах назад с много пари, но пък ето форума беше повод да се запознаем и да се видим със много свестни и отзивчиви алфисти като Вики, Лисана, Пининфарина, Боян, Ферариста, Илко - лично аз се радвам с това.
          Alfa 156 2.0 - ех,
          Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
          Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
          Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

          Comment


          • #20
            Края на 2004 реших да си вземам яко PC и посетих офиса на hardwarebg, там естествено чух как Григор разправя за Алфа , та взех PC-то и началото на 2005 цъфнал при Григор с новината, че искам малка Алфа 145 - с малък мотор 1,3 или 1,4 , Григор каза че няма смисъл от малък мотор и си взех май-юни 145 - 1,8 (който се оказа малък мотор също). Четях форума преди да я взема де (Григор ми каза да попрочета). Иначе през 93-94 карах алфа 33-1,5 карбуратор и ги харесвах, минах през Фиат ритмо, регата и БМВ 318
            После се запознах освен с Григор, с Пламен(Quadrifoglio), Петко (KGB), Светльо (GT), Bobo, Мury, Бат Еньо,Venci, Pooh, Косьо (ShoxXx), Valjo, Двамата доктори (Евгени зъболекъра и Борето - гинеколога),Киро (Алфаманиак), gigi, Naso, Pinko, по късно и с алфисти извън София - oт Русе Stelt, Павлин, от Варна Марто, Вики, от Благоевград с Virusalfa (чичо Митко - Киро ни запозна) и с много други сигурно съм пропуснал много. Помня как се запознах с Нео също - той тогава беше Бургаската група , занимаваше се с колоездене и често беше в София. Появи се на Божурище с добре познатата ви зелена 145 ца (тогава даваше по-слаби времена от моята 145-ца ) Помня и срива на форума и въстановяването му с ново броене за акаунтите. Помня как Еньо и Бобо правиха червената 145-ца на Бобо за пръв път турбо , как след една неделна среща отидохме в Клубния (Румен и Чавдар ) и как турбо двигателя с помоща на дървено пале и дървени греди, и напъни на Насо го вкарахме отдолу и към 22.30 колата запали с монтиран турбо двигател (това де факто обаче беше второто вкарване на двигателя в колата след краткотрайно първо в което имаше малка грешка )
            Много хубави времена бяха след раждането на клуба и форума, много спомени и много приятели независимо , че някои вече не пишат в форума. Имали сме много приключения и то НЕ само във връзка с колите От тогава мина бая време, много неща се промениха, но спомените и приятните мигове с хората с които ме е запознала Алфа ромео си остават и въпреки , че вече не сме същите се надявам да има още хубави спомени и емоции освен с любимите ни коли и с хората, защото хората са форума, хората са тези потдържащи духа и страстта ми към Алфа ромео. Заради тези мигове съм се опитвал да задържа духа, младостта и усещането продължавайки да купувам и карам алфа. Сигурно до сега да си бях взел БМВ осмак , ако не си мислех че имайки алфа приятните изживявания и познанства с хората имащи алфа ще продължават (надявам се и докато се надявам ще имам минимум една алфа напомняща за началната тръпка)
            Last edited by BatVas; d.m.y г., 11:02.
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #21
              Търтеят е виновен
              а във форума писах по повод клубния календар още преди да я купя
              Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
              AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mim Покажи съобщение
                Търтеят е виновен
                а във форума писах по повод клубния календар още преди да я купя
                Е, Търтея как можах да го изпусна и той беше един от първите, които познавам с неговата 155, която все човъркаше
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment

                Working...
                X