Известие

Collapse
No announcement yet.

купувам адапторна касета

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На път в Гърция бях с трансмитер (от евтините). Абсолютно неизползваемо.
    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
      Зависи от радиото. Питай тия които ти го разкодират. Почти е сигурно обаче че има процедура за въвеждане на кодът и след 3 неуспешни опита. Намери си инструкция за потребителят и я прочети внимателно.
      инструкцията, естествено, я нямам.
      в други подобни теми бях чел, че като го оставиш включено около час (обаче в колата, не с изправител у дома), то се разблокира самО. и тогава вече можеш да въведеш кода. ако го знаеш-разбира се.

      точно тази е схемата. работи. най-после го подкарахме това радио, без да плащам за разкодиране.
      сега и пак да го блокирам-съм спокоен.
      sigpic156 SW 2001 бивша.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
        ..... Част от тия недостатъци имат и трансмитерите когато се ползват по висока честота.
        я кажи за честотата. това сега го виждам.
        аз го глася на 100мхц. при обхват 88-108, къде е най-добре, и защо?
        sigpic156 SW 2001 бивша.

        Comment


        • #19
          Добре е да е далеч от радиостанциите. Това обаче не е толкова лесно постижимо в днешно време.
          Аз имах предвид двойното преобрезуване.
          Първо нискочестотният сигнал се модулира във трансмитера, после се приема от укв-то и се демодулира. При касетите е още по зле - Загубите във главите са ...... мани,мани.
          Който има възможност да използва ниска честота ще усети разликата. Аз прежалих един от по евтините трансмитери, Направо му разкарах модулаторът и го вързах на мястото на предусилвателят на касетофонът. Свири с качеството на стандартен мп3 плеър. Само дето не прескача и прекъсва по калдаръмът. Тоя трансмитер по висока честота не извади стерео на ни едно от 4-те радия на които го пробвах, по ниска си е пушка.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #20
            10х, местя го накъмкъде 88мхц.
            sigpic156 SW 2001 бивша.

            Comment


            • #21
              Като стана въпрос за смущенията при трансмитера, вижте мнението на Мордохай - последното в тая тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...5%ED%E0&page=3
              П.П. Аз също съм с трансмитер, но не съм правил подобрения. Утре ще го пренастроя на по-ниска честота за проба.
              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

              Comment


              • #22
                Тая тема съм я пропуснал. Аз като бифш HI-FI любител ще си позволя да не се съглася с доста от написаното. Аудио сд-то е в пъти по качествено от касетата. Не случайно ползването на ленти отиде в историята. Загубите при записът още са неизбежни. След време се появяват и маса други странични ефекти. Да не говорим за чисто механичните проблеми при просвирване. Айде да не пиша фермани - който не вярва да пуска осцилоскопът и генераторът и да гледа.
                Съвремените МП3 не са ония които бяха в ерата на магнитният запис. За мен основното им предимство е липсата на механично движение при просвирване.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                  Като стана въпрос за смущенията при трансмитера, вижте мнението на Мордохай - последното в тая тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...5%ED%E0&page=3
                  П.П. Аз също съм с трансмитер, но не съм правил подобрения. Утре ще го пренастроя на по-ниска честота за проба.
                  daаа....10х
                  ето го дословно:

                  "....Накратко:Свързан,както се свързва се губят ниските честоти,както и стерео ефекта.Сякаш имаме предавател на границата на чуваемост-слаб сигнал.Модулацията при УКВ е фазова и смущенията се проявяват главно в краищата на честотната лента.Виновни за това са двата разстроени кръга за демодулацията,високата честота,както и старото правителство и пълнолунието.Рамазана и той го отнесе!
                  Разглобих касетофона и запоих кондензатора на входа за антената,а за него и около 25см от тънкия проводник и о небеса-то взе,че проработи както трябва.
                  Не го направих с ширмован проводник и после да обособя антена,защото не перфекционализма ми беше приоритета , а пробата.
                  Който иска,може да си поиграе! "

                  п.п.
                  не разбрах, защо сигнала на трансмитера се лови от антената на тавана а не от антенния вход, който си е баш до запалката!?
                  ами, нали ако издърпам антенния кабел от радиото, то пак ще си лови трансмитера?
                  Last edited by ALFonsOlder; d.m.y г., 16:53.
                  sigpic156 SW 2001 бивша.

                  Comment


                  • #24
                    Тунера на радиото е екраниран. Така е и с кабелът на антената, както и с буксата на антенният фход. За да хванете сигнал той трябва да "пробие" през колата и да стигне до антената. Ако се измъкне антенният кабел и се бодне едно кабелче ще се хваща по добре трансмитерът но ще се хващат и всички смущения от работата на ел. устройства. Решението е да се имплантира трансмитерът в радиото и да се ползват двата аналогови сигнала които плеерът на трансмитера осигурява. МАлко играчка но после е много удобно.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                      ..... Решението е да се имплантира трансмитерът в радиото и да се ползват двата аналогови сигнала които плеерът на трансмитера осигурява. МАлко играчка но после е много удобно.
                      hmm.......то на думи става ама, как да го вградиш! като трябва да му се ползва клавиатурката на трансмитерчето. и да имаш достъп до флашпаметта?!?

                      в комбито, в лявото чекмедже има втори извод за запалка. ако бодна там транс. ще е по-близо до антената ама пък ше ми е далеко на мен. не знам дистанционното ше го лови ли?!?

                      да пробвам, ама май съм го запилял безвъзвратно.

                      ако го изровя, ше пиша. ей така-за протокола.
                      sigpic156 SW 2001 бивша.

                      Comment


                      • #26
                        Не на думи бре! Ползвам го така втора или трета година. Домързя ме да търся по тънка флашка която да минава през отворът за касетата и съм извел USB-то във нишата под радиото. Клавиатурата на трансмитера се управлява от бутоните за бързо пренавиване и реверс на касетофона(напред ,назад) и ежект(старт стоп).
                        На един авер му пъхнахме във радио с напълно електронно управление на механиката, ама там вече е голяма болест. Има трансмитери със дистанционно което също може да се ползва, но е малко неудобно. Получава се наглед стандартен касетофон(не му махам панела като слизам от колата) който свири по добре от 2-та модела мп3 плеъри които съм слагал. Това е решение и за СД с издухана оптика, там вече се разчита на дистанционното на трансмитера или се извеждат бутони за управление на подходящо място.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • #27
                          da, прав си, че става. ама като са ми дебели пръстите и не мога да си го направя сам! пък и не ми се иска да си разпарчодисам оригиналното алфа-алпайн.
                          верно, че мн хора, като си вземат алфата, първо хвърлят радиото заради някое натокано ЦД, ама мен ме кефи дизайна му.
                          чистичко, минималистично и мн хайфи.
                          sigpic156 SW 2001 бивша.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение

                            в комбито, в лявото чекмедже има втори извод за запалка. ако бодна там транс. ще е по-близо до антената ама пък ше ми е далеко на мен. не знам дистанционното ше го лови ли?!?

                            да пробвам, ама май съм го запилял безвъзвратно.

                            ако го изровя, ше пиша. ей така-за протокола.
                            не мога да го намеря,
                            ама все си мисля, че сигнала не може да мине през пластмасовото капаче на нишата, през щората на комбито и да задейства трансмитерчето!!

                            трябва ли да има директна видимост м/у двете за да се сработят?!!
                            sigpic156 SW 2001 бивша.

                            Comment

                            Working...
                            X