Известие

Collapse
No announcement yet.

Пазарни отношения с Русия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    Тва са глупости, но невърмайнд.
    За съжаление няма да идвам днес в Пийпълса да разширим дискусията .
    И според мен са глупости, най малкото защото за да си продавам доматите (дето ги нямам) на братята руснаци, не ми е нужно нито позволението на Путин, нито позволението на г-н Борисов. Единствено ми е нужен един балама в Русия, който мисли, че е голяма далавера да ми купува доматите (дето ги нямям пак да кажа). Та в тая връзка единственото нещо, което ни спира да продаваме в Русия е- липсата на производство, което доставя конкурентни продукти на конкурентна цена.

    А всъщност според мен има доста български фирми продаващи на руския пазар. Друг е въпросът,че като цяло в България почти нищо не се произвежда.
    Lexus IS200

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
      липсата на производство, което доставя конкурентни продукти на конкурентна цена.

      А всъщност според мен има доста български фирми продаващи на руския пазар. Друг е въпросът,че като цяло в България почти нищо не се произвежда.
      Мда има и добре си продават. Обаче не си прав баш Путин ти пречи на доматите
      Няма по-големи, параноици и бюрократи от руснаците. Утре ще стане Путин и ще реши че ще защитава "отчествения производител на домати" - бой митото по 5, а не дай си боже да те заподозрат че правиш нещо или имаш объркана запетайка в документите. Веднага почваме - умишлено укриване на инфо, федерално разследване, колата ти арестувана и доматите гният у некой склад. Ама чакайте ама моля - няма. Митничаря дърпа затвора на калашника и гледа лошо. Веднъж така и никога повече няма да ти се прави нищо в Русия. Сами си кокат на главата тия хора просто
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
        Ами усетили са се къде е входът към пазара - а той е през Кремъл и местните феодални власти. Същата работа е и в Украйна. Уважавани световни фирми си плюят на суратя и корпоративните ценности за откритост и неподкупност, за да могат да правят някакъв бизнес там. Тази година се нагледах на примери от първо лице. Това е феодална държава, не пазарна икономика.

        п.п. Не разбирам как е възможно да съществуват едновременно в една държава толкова прекрасни, брилянтни, гениални хора и в същото време модернизирани помешчици и псевдоимператори с милиционерски произход и завършени изверги (които за съжаление управляват). То и у нас го има този контраст, но мащабът е друг...

        Мързеше ме да развия тезата, но ти го направи
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
          Мда има и добре си продават. Обаче не си прав баш Путин ти пречи на доматите
          Няма по-големи, параноици и бюрократи от руснаците. Утре ще стане Путин и ще реши че ще защитава "отчествения производител на домати" - бой митото по 5, а не дай си боже да те заподозрат че правиш нещо или имаш объркана запетайка в документите. Веднага почваме - умишлено укриване на инфо, федерално разследване, колата ти арестувана и доматите гният у некой склад. Ама чакайте ама моля - няма. Митничаря дърпа затвора на калашника и гледа лошо. Веднъж така и никога повече няма да ти се прави нищо в Русия. Сами си кокат на главата тия хора просто
          А ти, този филм къде си го гледал. Прилича на екшън от Холивуд.

          Comment


          • #35
            Ми случайно се опитва да развива бизнес с русия.
            А не е празно прлямпало като некои люде тука.
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #36
              И защо се навира там като не му харесва и съответно няма възможности за бизнес, да ходи на запад където са свободните пазари и няма квоти,мита, тарифи и т.н. Между другото какво търгува колегата и с какъв оборот.
              Last edited by pavlin; d.m.y г., 16:53.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                А ти, този филм къде си го гледал. Прилича на екшън от Холивуд.
                Павлине(с главна буква), от четири години, тоест аз от 4 години, фирмата от много повече нон стоп търгуваме с Русия. Търтея даже малко ме е подценил не се опитвам ми направо търгувам. Рядко минава седмица без да правя доставка в Русия а понякога и две. Отделно в бившите републики. Всеки камион го следя къде и какво се случва с него постоянно. За да мине всичко гладко се грижа аз. Нагледал съм се на такива ужаси, че Холивуд е бледа сянка. Като говоря не приказвам - всичко това ти говоря от личен опит. Имам и база за сравнение - дребен незначителен проблем, който в Европа, Канада или ЮАР(отоново от личен опит) се разрешава с два телефонни разговора в Русия отнема седмица и почти винаги е нужен представител там на място.
                Отделно им чета им законите за да съм в час. Руската Дума се избиват в продължение на 6 месеца какво да гласуват и накрая изкокват тотална промяна в митническия режим например а след три седмици я отменят,
                Последния пример от лятото някъде беше че с цел протекция на местния производител затвориха един билюк пропускателни пунктове - резултат километрични опашки от камиони и собствените им производители дето уж ги пазеха ревнаха щото останаха без вносни материали.
                Вра се там щото има бизнес не отричам, писах го като пояснение, щото както го представяш да работиш с Русия е играчка - и да работата със западни фирми е по ниско-рискова и рентабилна.
                Ай ся ти кажи на база на какво са тия заключения за бизнеса с Русия- за мен това е ежедневие, а за теб? Мил спомен от едно време, слух?

                П.П. Ще те помоля да се въздържаш да ми нареждаш къде да ходя и какво да правя.
                Last edited by Old Fox; d.m.y г., 18:33.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                Comment


                • #38
                  Чекайте малко, аз твърдя, че е неизбежно да се прави бизнес с Русия, а не че е лесно или че е много готино. А щом Старата лисица е навътре в нещата, значи следва да приемем неговоте думи за меродавни, щото нали знаете, че разликата между трориите, дето ги развиваме, и практиката, е като между секса и любовната лирика.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #39
                    Съгласен съм Кулио, че търговските отношения с Русия са неизбежни най-малкото заради гео-политическия характер на двете страни. Още искам да кажа че е важно да се поощрява свободната инициатива а не да се създават бариери за да се харесаме на някого. Частния бизнес сам ще намери начин за търговия ако има изгода. Такъв е случаят с Олд Фокс. Щом 4 години се занимава с този бизнес значи има защо. Той така и не каза какво точно търгува.

                    Comment


                    • #40
                      И не смята/ не може да каже, пък и не е важно.
                      Аз говоря само за нещата на корпоративно ниво. Темата обаче май-тръгна от идеи за бизнес на макрониво междудържавнически отношения, тези бизнесотношения няма как да ги отделим от геополитизма.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                      Comment


                      • #41
                        Никакво значение няма с какво търгува и какъв му е оборота.Направо ако искаш да ти сложи тука и снимка на отчетите?.За да се бута в Русия има защо.Дори и клечки за зъби да изнася все тая, пазара там е огромен. Трудно е, има спънки но си заслужава. Преди известно време мой познат използваше тировете ми да влачи български коняк в Русия. За няма и година успя да си купи собствени камиони и до ден днешен си върти бизнеса само с Русия. Не носи никъде другаде.А е просто посредник.Купува и препродава коняка на руснаците. Имаше много трудности, вкл. и споменатите по-горе. Но риска е оправдан.
                        Ако бизнеса ми беше такъв, че да мога да търгувам с Русия щях да го правя с пълни обороти.
                        Range Rover Vogue 4.4
                        Rexton 270 cdi
                        Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                        Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                        Comment


                        • #42
                          Не знаех че е толкова поверително някой да каже с какъв бизнес се занимава и все пак Олд Фокс нищо конкретно не каза.

                          ---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:17 ----------

                          Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
                          Никакво значение няма с какво търгува и какъв му е оборота.Направо ако искаш да ти сложи тука и снимка на отчетите?.За да се бута в Русия има защо.Дори и клечки за зъби да изнася все тая, пазара там е огромен. Трудно е, има спънки но си заслужава. Преди известно време мой познат използваше тировете ми да влачи български коняк в Русия. За няма и година успя да си купи собствени камиони и до ден днешен си върти бизнеса само с Русия. Не носи никъде другаде.А е просто посредник.Купува и препродава коняка на руснаците. Имаше много трудности, вкл. и споменатите по-горе. Но риска е оправдан.
                          Ако бизнеса ми беше такъв, че да мога да търгувам с Русия щях да го правя с пълни обороти.
                          А така, дойдохме си на думата, значи има защо да се гледа към руските пазари.

                          Comment


                          • #43
                            Пазарни отношения може да има между свободомислещи хора в рамките на законите.
                            В Русия нито хората, нито законите са като на общоприетите държави.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Към Руските пазари има защо да се гледа там има много пари. Но по-близо е Турция..И с тях много хубаво се прави алъш-вериш.
                              Range Rover Vogue 4.4
                              Rexton 270 cdi
                              Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                              Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                              Comment


                              • #45
                                Те щото в арабските страни са свободни и пазарни ...
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X