Известие

Collapse
No announcement yet.

Били спрели лиценза на Лукойл - е*аси цирка правят тия....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Толкова ли не можаха да се разберат с агенция митници да сложат наблюдатели в завода и да се следи какво влиза и излиза,докато се монтират тези устройства?/ Проекта за тях си върви от много време и плановете са почти готови/ За чий им бе да действат толкова драстично???[/QUOTE]

    Можело е, ама ако не идваха избори, ся тия дет` викат "Пиночет ни требе на нас..." са на вълна "Ето го човека - уж приятел с Вальо, ама му спре маслобойната - долу ръцете от Бойко!"
    нЕма такава държава!
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
      Случайно да знаете,че бюджета на София е съставен от данъците на провинцията?
      Е това е типично провинциално мислене. Да знаеш, че точно от бюджета на селата на североизточна България идват парите за метрото, а южната дъга на околовръстното се финансира от данъците на Враца и Монтана.

      ---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

      Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
      За чий им бе да действат толкова драстично???
      Ами защото в белите държави действат и по-драстично от това. Ей тука какво се случва в Германия. Цък
      Германците по тая сделка вече с години гният в затвора, докато българските им колеги още не са осъдени. Познай къде ще се вихрят далаверите после - тук или в немско.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #33
        С освибождаването на керосин от резерва, ББ си вкарва невероятен автогол.
        "Чл. 19. (1) Освобождаването на държавни резерви се извършва по предложение на председателя на агенцията с решение на Министерския съвет или на упълномощен от него орган и с последваща заповед на председателя на агенцията при:
        1. продажба с цел обновяване на държавния резерв;
        2. изменение на номенклатурните списъци на държавните резерви и нормите за тях;
        3. въвеждане в действие на общия държавен военновременен план;
        4. искане на централната или местната администрация за преодоляване на последиците от кризисни ситуации с последващо своевременно възстановяване;
        5. затруднения на доставките на нефт и нефтопродукти в страната в случаите, определени със закон."


        "§ 1. По смисъла на този закон:

        1. “Затрудняване на доставките” е налице, когато в рамките на два последователни месеца се получи намаляване с 20 на сто на общото ниво на доставките в страната на нефт и нефтопродукти спрямо същия период през предходната календарна година."

        В случая законът е нарушен от страна на правителството.

        Е нали говорим всеки да спазва закона?
        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
          Е това е типично провинциално мислене. Да знаеш, че точно от бюджета на селата на североизточна България идват парите за метрото, а южната дъга на околовръстното се финансира от данъците на Враца и Монтана.

          ---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:21 ----------


          Ами защото в белите държави действат и по-драстично от това. Ей тука какво се случва в Германия. Цък
          Германците по тая сделка вече с години гният в затвора, докато българските им колеги още не са осъдени. Познай къде ще се вихрят далаверите после - тук или в немско.
          Дали си поглеждал статистика на БВП,кое каква част от бюджета е и от къде идва???
          Знаеш ли в Италия колко време са дали за изпълнение на тези изисквания и имаш ли представа какво трябва да се направ??? Знаеш ли,че тези уреди са доста големи и не може просто така да се закачат към мрежата???
          Знаеш ли,че проекта за тези уреди върви от 5 месеца,ама не става за ден????
          Наказание трябваше да има,защото закона не бе изпълнен,но начина не трябваше да е такъв,защото не губи само ЛУК-а, губят данакоплатци,че даже и софиянци.
          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

          Comment


          • #35
            И аз така мисля , че от тази цялата дандания губим единсвено и само ние , и пак се хвърли прах в очите на хората , че Бойко прави чудеса... колегата по-горе е прав, можеха да сложат лица които да следят нещата до изграждане на въпросните уреди , като ЛУКойл бъде глобен за неизпълнението им и му бъде даден срок до Х дата и ако пак не е готов 2ра глоба и така докато не ги направят , Цените на горивата са високи , защото именно Българското правителство е подписало такъв договор , че въпросния монополист има право да дига цените до Х процента , такаче изобщо няма какво да се сърдим на ЛУКойл-а , като имат право ще го правят , никой не на е карал да подписваме договор на 8% , като в други "бели държави" този договор е 4% примерно ... ,
            П.П. Ама естествено и бат Бойко гушка там сигурно 1% от тези акцисчета.. Ама иначе е ВЕЛИК. Всяка държава си определя статута на народа и изисква съотвено и казва колко % от тази цена може да плаща и как аджеба 1 Германия ще подпиши на 4% , а ние богатите българи на 8% !!
            Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 14:26.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #36
              Имам познати, които работят в базата на Лукойл в Илиенци. От 2 месеца митничарите са повче от охраната.
              И това не е само там. така е по всички бази на Лукойл.
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                Дали си поглеждал статистика на БВП,кое каква част от бюджета е и от къде идва???
                Знаеш ли в Италия колко време са дали за изпълнение на тези изисквания и имаш ли представа какво трябва да се направ??? Знаеш ли,че тези уреди са доста големи и не може просто така да се закачат към мрежата???
                Знаеш ли,че проекта за тези уреди върви от 5 месеца,ама не става за ден????
                Наказание трябваше да има,защото закона не бе изпълнен,но начина не трябваше да е такъв,защото не губи само ЛУК-а, губят данакоплатци,че даже и софиянци.
                1. Добре де, дай да видим тази статистика, че ми стана интересно.
                2. Италия няма нищо общо с България.
                3. Като дори във Форума се знае, че уредите са големи и трудно се монтират защо от Лукойл не търсиха преговори с правителство 6 месеца по-рано например, а чакаха последния момент с ясната идея да изнудят правителството за отсрочка?
                4. Тепърва ще стане ясно кой колко ще изгуби, 2-3 дни е много рано да се дават прогнози. А това, че губи руска компания мен много не ме засяга. Акцизи и ДДС пак ще влязат в бюджета, защото ние ще продължим да си зареждаме колите, па макар и с бензин от другаде.

                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                И аз така мисля , че от тази цялата дандания губим единсвено и само ние , и пак се хвърли прах в очите на хората , че Бойко прави чудеса... колегата по-горе е прав, можеха да сложат лица които да следят нещата до изграждане на въпросните уреди , като ЛУКойл бъде глобен за неизпълнението им и му бъде даден срок до Х дата и ако пак не е готов 2ра глоба и така докато не ги направят , Цените на горивата са високи , защото именно Българското правителство е подписало такъв договор , че въпросния монополист има право да дига цените до Х процента , такаче изобщо няма какво да се сърдим на ЛУКойл-а , като имат право ще го правят , никой не на е карал да подписваме договор на 8% , като в други "бели държави" този договор е 4% примерно ... ,
                П.П. Ама естествено и бат Бойко гушка там сигурно 1% от тези акцисчета.. Ама иначе е ВЕЛИК. Всяка държава си определя статута на народа и изисква съотвено и казва колко % от тази цена може да плаща и как аджеба 1 Германия ще подпиши на 4% , а ние богатите българи на 8% !!
                Колега, би ли обяснил как точно губим от тази ситуация, че иначе са само празни приказки? А каква полза ще има от тези безброй глоби, които предлагаш? Да не мислиш, че ще ги плати Златев или Алекперов, не, ще ги платим пак ние с по-високите цени на горивата.Ако може дай повече инфо за този договор, който е подписал Борисов, за 4 или 8% - въобще не ми стана ясно за какво става дума.

                Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                Имам познати, които работят в базата на Лукойл в Илиенци. От 2 месеца митничарите са повче от охраната.
                И това не е само там. така е по всички бази на Лукойл.
                Няма лошо. Явно има защо да стоят там.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • #38
                  Преди две години работих в структура която има съвместни групи с агенция Митница. Тогава част от нас бяха изпратени в Лукойл за Уж тотална проверка която продължава и до ден днешен. Аз не попаднах в такава група, но колеги и приятели бяха. Разговаряли сме надълго и на широко по въпроса, Лукойл "спестява" от данъци и акциз, но физическа проверка категорично не може да им хване спатиите ако ще и хиляда митничаря да работят там.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                    3. Като дори във Форума се знае, че уредите са големи и трудно се монтират защо от Лукойл не търсиха преговори с правителство 6 месеца по-рано например, а чакаха последния момент с ясната идея да изнудят правителството за отсрочка?
                    4. Тепърва ще стане ясно кой колко ще изгуби, 2-3 дни е много рано да се дават прогнози. А това, че губи руска компания мен много не ме засяга. Акцизи и ДДС пак ще влязат в бюджета, защото ние ще продължим да си зареждаме колите, па макар и с бензин от другаде.
                    Съгласен съм,че са за наказание,пресрочват срока с 9 месеца и наказанието трябва да е сурово,но това,което направиха е идиотщина. Акцизите и ДДС ще си влизат в страната така или иначе без значение кой го внася това гориво,все е гориво и си дължиш съответните ставки към него. Аз питам какво правим с тези 5000 човека дето излизат в принудителен неплатен отпуск и с техните семейства. Данъците и таксите от техните покупки дали няма да намалеят,а недай си боже да решат,че правителството им извива ръцете и да решат да си заминат,къде ще работят тези хора?
                    Трябваше да ги глобят като за начало с няколко милиона и да им се даде срок още 3-6 месеца,като през това време да се следи за изпълнение на изискванията и ако се бавят или изобщо не вървят още една глоба със срок всичко да си влезе в такт до 2 седмици,ако пак не стане отнема се лиценза и всичко е точно. Не като сега,направиме всичко възможно да не спира ама направо взехме лиценза,че е по яко и така рейтинга скача.

                    http://www.neftochim.bg/pres-czentar...sionerite.html Вярно,че е съобщение на ЛУК-а,но все пак това е предтсавено пред акционерите
                    733 млн.внесени под формата на данъци и застраховки.http://news.data.bg/4/economics/6226...6%D0%B8_%D0%B2
                    Една малко стара статия,но има статистика.
                    За 2008 имаше 1.3 млрд от пристанището,които отиват директно в държавния бюджет и се плащат в НАП-София.
                    Last edited by firedragon; d.m.y г., 16:51.
                    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                      Аз питам какво правим с тези 5000 човека дето излизат в принудителен неплатен отпуск и с техните семейства. Данъците и таксите от техните покупки дали няма да намалеят,а недай си боже да решат,че правителството им извива ръцете и да решат да си заминат,къде ще работят тези хора?
                      Трябваше да ги глобят като за начало с няколко милиона и да им се даде срок още 3-6 месеца,като през това време да се следи за изпълнение на изискванията и ако се бавят или изобщо не вървят още една глоба със срок всичко да си влезе в такт до 2 седмици,ако пак не стане отнема се лиценза и всичко е точно. Не като сега,направиме всичко възможно да не спира ама направо взехме лиценза,че е по яко и така рейтинга скача.

                      http://www.neftochim.bg/pres-czentar...sionerite.html Вярно,че е съобщение на ЛУК-а,но все пак това е предтсавено пред акционерите
                      733 млн.внесени под формата на данъци и застраховки.http://news.data.bg/4/economics/6226...6%D0%B8_%D0%B2
                      Една малко стара статия,но има статистика.
                      За 2008 имаше 1.3 млрд от пристанището,които отиват директно в държавния бюджет и се плащат в НАП-София.
                      Честно казано наистина работниците ще го отнесат най-много, за което те нямат никаква вина. Дали ще излязат всички в неплатен отпуск и половин година няма да взимат заплата - ами не ми се вярва и дано не стане.
                      Колкото до глобяването на Лук-а - аз си казах мнението - тази глоба ще я плащаме всички ние под формата на по-високи цени. Не виждам смисъл.
                      Колкото до данъците, които плаща Лук:
                      Пазарът на горива може да съществува и без "Лукойл". Рафинерията не е от значение и за данъците. Огромните милиарди, които превежда тя, са средства от данъкоплатците, които купуват горивата.

                      "Лукойл" не плаща корпоративен данък от 2 години, разясни още министър Трайков. Той е убеден, че като едно голямо структуроопределящо предприятие, даващо работа на хиляди хора, рафинерията има място в бъдеще. Тяхна е отговорността в най-кратки срокове да спазят изискванията, подчерта Трайков.


                      Накрая изплюха камъчето. Доколкото си спомням не плащали защото били на загуба. Вярвам го!
                      http://dnes.dir.bg/news/traicho-trai...m-9149911?nt=9
                      http://30dumi.eu/2011/07/traykov-mozhem-i-bez-lukoyl/

                      Не съм много наясно как функционира НАП и не знам къде отиват парите. Само мога да предполагам, че в София са концентрирани 90% от фирмите в България, дори и да не се намират физически там. Ако си спомняш ББ като беше кмет все искаше всички пари от данъците на София да си остават за града, а не част от тях /доста голяма/ да влизат в държавния бюджет. После като стана премиер спря да го иска това и от опозицията бяха се опитали да го раздуят, ама май нищо не стана.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #41
                        Монополиста в действие, те затова говорих примерно преди няколко поста
                        Забележете, че в договора с БДЖ имало клауза да не ползва други доставчици.А ако мислите, че тоя договор е сключен от БСП няма да се излъжете.
                        http://dnes.dir.bg/news.php?id=9168714&nt=4
                        Last edited by fred; d.m.y г., 20:36.
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          1. Добре де, дай да видим тази статистика, че ми стана интересно.
                          2. Италия няма нищо общо с България.
                          3. Като дори във Форума се знае, че уредите са големи и трудно се монтират защо от Лукойл не търсиха преговори с правителство 6 месеца по-рано например, а чакаха последния момент с ясната идея да изнудят правителството за отсрочка?
                          4. Тепърва ще стане ясно кой колко ще изгуби, 2-3 дни е много рано да се дават прогнози. А това, че губи руска компания мен много не ме засяга. Акцизи и ДДС пак ще влязат в бюджета, защото ние ще продължим да си зареждаме колите, па макар и с бензин от другаде.



                          Колега, би ли обяснил как точно губим от тази ситуация, че иначе са само празни приказки? А каква полза ще има от тези безброй глоби, които предлагаш? Да не мислиш, че ще ги плати Златев или Алекперов, не, ще ги платим пак ние с по-високите цени на горивата.Ако може дай повече инфо за този договор, който е подписал Борисов, за 4 или 8% - въобще не ми стана ясно за какво става дума.



                          Няма лошо. Явно има защо да стоят там.
                          Договора е ако не се лъжа за акциза на горивата подписан е не мога да ти кажа с точност с Лукойл ли е с ЕС ли е, но е подписан на едни от най-високите( ако не и най-високите проценти) спрямо други държави. Но договора е подписан от тройната коалиция.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #43
                            Акциза у нас е по малък от този в ЕС-даже е на минималните нива-да уточним.
                            Ето примерно инфо за това
                            http://www.dnes.bg/business/2011/03/...a-u-nas.113057
                            Но ДДС ставката ни е една от най високите и е еднаква за всички продукти.Може там да бръкне, ама това пък води до други далавери, тоест да не отваряме нова тема.Общо взето сега се смята, че единна ДДС ставка е най добрия начин да се избягнат далавери и укриване на ДДС, което го има в страните, където има различни ставки за различни стоки.
                            А Лукойл у нас е била винаги фирма толерирана от най високи нива почти винаги, за сметка на цялото ни общество, осебено по времето на БСП и тройната коалиция.
                            Last edited by fred; d.m.y г., 23:43.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Досега е ясно следното:
                              1. акцизите и изобщо данъците върху горивата в Бг са сравнително ниски спрямо средните за ЕС;
                              2. Цените на горивата не са по-ниски от средното за ЕС;
                              3. Качеството на горивата е по-лошо спрямо повечето държави от ЕС;
                              4. Лукойл не плаща данък печалба или корпоративен данък защото отчита загуби последните 2 години;
                              5. Милиардите в бюджета, преведени от Лукойл не идват от Алекперов или Златев, а от потребителите на горива. Около 47% от 2,50-те лв. за всеки литър гориво отива за бюджета. В другите европейски държави процентът е и по-голям.
                              6. От всеки произведен и продаден НЕотчетен литър гориво продавачът печели 47% от спестени акциз и ддс и допълнително от неплатен корпоративен данък.
                              Тоест има защо Лукойл да се опъват да си монтират уредите за отчет.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment


                              • #45
                                Ето тук има описано как става далаверата със складовете и как от един склад може да се спечелят 200 млн. лв, а и донякъде и отговор с какво гориво караме.
                                "И ние сме единствената държава, която произвежда горива, без да внася нефт!"

                                http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=832024


                                Малко по темата и от днешния Стандарт:

                                "Дянков: Няма разнобой в кабинета
                                Бензинът не трябва да поскъпва, каза финансист №1

                                В кабинета няма разнобой по въпроса с отнетия лиценз на "Лукойл", заяви вицепремиерът Симеон Дянков пред БНТ. Той обясни, че решенията, свързани с работата на компанията, са негови и са съгласувани с премиера Бойко Борисов. Имало е многократно протоколи между Агенция "Митници" и "Лукойл-Нефтохим", последният от февруари т.г., в който Агенция "Митници" казва: "Не виждаме никакви измервателни уреди, последният срок е юни", каза Дянков.
                                След доклада от шефа на митниците Ваньо Танов, че срокът не е спазен, е взето решението за отнемането на лиценза на "Лукойл". Според Дянков мнението на другия вицепремиер Цветан Цветанов не е меродавно в случая.
                                Финансист номер 1 още веднъж заяви, че няма причина бензинът да поскъпва. Прогнозата му се базира на факта, че и в момента 40% от горивото по бензиностанциите е произведено в "Лукойл-Нефтохим". Останалите 60 на сто се внасят от чужбина.
                                Междувременно обаче се появи слух, че правителството и нефтохимът са си стиснали ръцете и от понеделник компанията започва да монтира измервателните уреди, заради които беше временно затворена. Засега обаче тези твърдения не са официално потвърдени нито от страна на държавата, нито от страна на "Лукойл"."
                                Last edited by rossenvn; d.m.y г., 07:47.
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                                Comment

                                Working...
                                X