Известие

Collapse
No announcement yet.

Армия от платени тролове брани БСП в мрежата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Що така тия хора?! И те като нашият трол Павлик !


    Къде живеят децата на богатите?

    Къде живеят децата на руския управляващ елит? Правилно - на Запад. Родителите изпращат своите деца да живеят на Запад, купуват им жилище, изпращат им пари, а някои от тях дори имат двойно гражданство ...



    Всичко това се случва поради една проста причина - те презират Русия и нейния народ, и отдавна са сложили край на страната, която управляват, казва Айзен Тайчо, който публикува на сайта opentown.org списъка на децата на руската власт, които живеят на Запад почти постоянно.
    Смятаме, че за читателите ще бъде интересно да узнаят къде децата на руския елит са намерили своето кътче.

    1. Семейството на президента В. Путин

    За семейството на президента се знае твърде малко, освен това, че той е женен и разведен.
    В началото на 90-те години Путин се завръща в Ленинград, но изпраща дъщерите си обратно в Германия, за да учат в престижната немска гимназия «Peterschule» (училището има филиал в Санкт Петербург). В средата на 90-те години дъщерите му се връщат в Русия и през 1996 г. се преместват в Москва, но те не са напуснали немската пътека.
    В началото на 2000 г. и двете дъщери на Путин са официално регистрирани като ученици на Санкт Петербургския държавен университет, но никой не ги е виждал там.
    Известно е, че по-малката дъщеря Екатерина живее постоянно в Мюнхен, Германия.
    През 2013 г. в Мароко се е състояла сватбата на Катерина Путина с корееца Юн Джун Вон.
    По-голямата сестра Мария живее в Холандия, близо до Хага, заедно със своя партньор 33-годишния холандец Йоррит Фаассен. Мария Путина притежава мезонет на последния етаж в луксозна сграда.
    Дъщерите на Путин често пътуват до Италия по покана на Силвио Берлускони. Берлускони и Путин са приятели.

    2. Семейството на Дмитрий Медведев

    Медведев е женен за Светлана Линник, която е братовчедка на Е. Василиева, обвиняема по случая "Оборонсервис."

    Самата Василиева е дъщеря на един от влиятелните в престъпния свят на Санкт Петербург - Василиев. През януари 2012 г. Медведев я награждава с медал на честта.

    Медведев има син Иля, който в момента учи в Русия, но в интервю премиерът заявява, че синът му ще продължи обучението си в Масачузетския университет в САЩ.

    3. Семейството на министъра на външните работи Лавров

    Единствената дъщеря на Сергей Лавров Екатерина живее и учи в САЩ. Тя завършва Колумбийския университет в Ню Йорк и планира да остане в САЩ за постоянно.

    4. Семейството на заместник-председателя на руската Дума Сергей Желязняк

    И трите дъщери на Желязняк са устроени в чужбина.
    Екатерина учи в елитно швейцарско училище (Обучението й е на стойност 2,4 милиона рубли на година от 6 до 12-и клас.). Анастасия учи в университет на Лондон, а годишната й такса е около 630 000 рубли. Най-малката дъщеря на Желязняк Лиза в момента също живее в Лондон.

    Интересно как патриотът Желязняк декларира доход от 3,5 милиона рубли, а плаща 11 милиона на година за образованието на децата си в западни университети...

    5. Семейството на заместник-председателя на Дума Александър Жуков

    Синът му Петър Жуков учи в Лондон и дори е успял да получи присъда там, Жуков младши е участвал в пиянски скандал и е бил 14 месеца в затвор.

    6. Семейството на Сергей Адненко

    Дъщеря му учи и живее в Германия.

    7. Семейството на вицепремиера Дмитрий Козак

    Най-големият син на вицепремиера Дмитрий Козак – Алекс, от минимум шест години живее в чужбина и е ангажирани в строителния бизнес. Той е съсобственик в няколко чужди компании: "Red", "Макбрайд" и "Una". В същото време работи и в VTB Group.

    Малкият брат на Алексей Козак, Александър, работи в Credit Suisse.

    Тази година правителството на Германия и Съединените щати обвиниха швейцарската банка в укриване на данъци. Тече разследване.

    8. Семейството на A. Ремезкова, депутат от Госдума от фракцията "Единна Русия"

    Най-големият син на Ремезкова, Степан, е завършил военен колеж в Пенсилвания (според проучване годишната издръжка на сина й възлиза на стойност 1 милион 295 761 рубли.). Синът на Ремезкова е включен в програмата за офицери от американската армия (!!!). Поради тази причина Степан се записва в частен университет в Ню Йорк.

    Средният син на Ремезкова, Николай, учи в частно училище на Обединеното кралство от 2008 г.

    Дъщерята на Ремезкова живее във Виена, където се занимава с гимнастика. Екипът на Маша Ремезкова представя Австрия в детските конкурси в Любляна.

    9. Семейството на депутата В. Фетисов

    Дъщеря му Анастасия израства и учи в Съединените щати. Анастасия така и не се е научила да чете и пише на руски.

    10. Семейството на ръководителя на руските железници Якунин

    Децата и внуцита на "главния руски патриот", ръководителя на руската железници Владимир Якунин, живеят извън страната - в Англия и Швейцария.

    Синът на шефа на руските железници е учил и живял в продължение на много години в Лондон, в момента работи в Русия като инвеститор на британска фирма.

    От 2009 г. Якунин младши е съсобственик и директор в британската инвестиционна компания VIYM, която се занимава с проекти за развитие в Санкт Петербург. Той е собственик и на московския хотел Marriott Courtyard, построен в непосредствена близост до станция Павелетски.
    В момента живее в къщата си в Лондон, която купува през 2007 г. за £ 4.5 милиона (225 милиона рубли), регистрирана на панамска офшорка.

    Другият син на Якунин живее в Швейцария, където притежава недвижими имоти.
    Внуците на Якунин учат в престижни училища в тези страни.

    12. Семейството на P. Астахов

    Най-големият син на комисаря по правата на детето Павел Астахов, Антон, учи икономика в Оксфорд и в Ню Йорк .

    13. Семейството на депутата от Държавната Дума "CP" Елена Мизулина

    Основният борец за традиционните православни ценности има син Никола. Никола учи в Оксфорд, завършва и се премества да живее постоянно в Белгия, където са разрешени хомосексуалните бракове.

    Днес той работеи в Белгия в голяма международна адвокатска кантора Mayer Brown.

    Не е ясно как Елена Мизулина, която е председател на Комитета на семейството, жените и децата в Държавната, оставя на реална гей опасност собствения си син ?!

    14. Семейството на Николай Валуев, депутат от фракцията "Единна Русия"

    Депутатът прекарва лятото в имението си в Испания, което е собственост на неговата съпруга, и където почти постоянно живеят децата и родителите му. Те често пребивават и в Германия.

    15. Семейството на депутата от фракцията на Комунистическата партия Александър Якунин

    Главата на Солнечногорски район, Московска област, член на Комунистическата партия Александър Якунин, в своите предизборни брошури разказва за своето семейство:

    "Моята дъщеря ходи на училище, а съпругата ми е успешен икономист, синът ми е студент в Института по физическо възпитание. Например, ние обичаме да се събираме всички заедно за чай ... ".

    В брошурата обаче никъде не е пише къде живее семейството на Якунин. В същото време съпругата му Юлия посочва своето местожителство в Ница, синът му Михаил живее в Онтарио, а дъщеря му живее с майка си и сочи като свой основен език английския.

    Между другото, на лазурния бряг на Френската ривиера притежава вила и кметът на Новогород Олег Сорокин или по-точно - неговата съпруга.

    16. Семейството на Воронцов, член на Комунистическата партия на Държавната Дума

    Дъщерята на комуниста Воронцов, Анна, живее в Италия. Преди това е учила и живяла в Германия. В момента учи в университета в Милано.

    Воронцов е известен с това, че яростно критикува Запада, но това не му пречи да плати стотици хиляди евро за обучение на дъщеря си в Милано.

    17. Семейството на Елена Рахова, депутат от фракцията "Единна Русия"

    Дъщерята на Рахова живее в САЩ, завършва Санкт Петербургския държавен университет за международни отношения и след това се премества в Ню Йорк.

    18. Семейството на Гризлов, който е член на Съвета за сигурност

    Дъщерята на бившия председател на Държавната Дума, един от основателите на партията "Единна Русия", а сега е член на Съвета за сигурност на Борис Гризлов, живее в Талин и дори наскоро е получила естонско гражданство.

    19. Семейството на Андрей Фурсенко

    Бившият министър на образованието Андрей Фурсенко дълго крие от обществеността, че децата му се обучават в чужбина.
    Днес, синът му Александър живее постоянно в САЩ.

    20. Семейството на В. Никонов (внук на Молотов), председател на "Политика"

    Синът му Алекс е гражданин на САЩ. А с какво става известен този господин? Правилно, с „Антимагнитском акте" в защита на закона за забрана на осиновяването на деца от американски граждани.

    В действителност, броят на децата и внуците на руския елит, които живеят на Запад, отива до хиляди, ако не и десетки хиляди, казва Айзен Тайчо. В списъка си той събра най-ревностните "патриоти" и "врагове на Запада", които обаче пазят семействата си в "бърлогата на врага."

    "Техните деца учат, живеят и работят на Запад, тях повече нищо не ги свързвас Русия. Такъв път са избрали за тях родителите им. Техните родители - президентът, министър-председателят, неговите заместници, министри, депутати и т.н. Те презират Русия и нейните хора, виждат бъдещето на децата си и на Запад, където те имат всичко, за да срещнат старостта.

    С такава лицемерна власт Русия няма бъдеще "- казва авторът.

    Източник: http://imperialcommiss.livejournal.com/1449045.html
    Last edited by BLUE1; d.m.y г., 20:01.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • Пак ли започна с безмислените си коментари, копирани от някъде си.

      Comment


      • Не е тъпо, руснака трябва да докаже че може да направи въпросния двигател, ще събере конструкторско бюро, изпитален цех и прочие потребности.Дали им е изгодно да разработват свой собствен двг за въпросната лимузина е друг въпрос.То също като да питаш защо петролните шейхове като си скъсат обувките отиват до Париж и си купуват направо магазин - ми щото не могат да правят обувки.Въпроса е да преоткрият топлата вода и колелото на всяка цена.

        А това къде живеят децата на богатите ми където си искат.
        А някой беше казал - не заменям генерал за редник.
        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:09.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Не е тъпо, руснака трябва да докаже че може да направи въпросния двигател, ще събере конструкторско бюро, изпитален цех и прочие потребности.Дали им е изгодно да разработват свой собствен двг за въпросната лимузина е друг въпрос.То също като да питаш защо петролните шейхове като си скъсат обувките отиват до Париж и си купуват направо магазин - ми щото не могат да правят обувки.Въпроса е да преоткрият топлата вода и колелото на всяка цена.

          А това къде живеят децата на богатите ми където си искат.
          А някой беше казал - не заменям генерал за редник.
          Ми на БТР-ите не са ли V12-ки ? Две турбини и са готови бе
          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

          Comment


          • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
            Ми на БТР-ите не са ли V12-ки ? Две турбини и са готови бе
            Ми те и Мистралите можеха си направят сами ама що са взели такова решение иди ги питай.Може да е политически ход, винаги имат зайче в ръкава.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
              Руските самолети ги спряха щото европейците се одрискваха от шума. А за 2 лимузини да разработваш двигател е тъпо според мен
              Нещо си в грешка. Конкорд го спряха да лети до САЩ заради шума. А руския му аналог ТУ144 щеше да изтрепе народа на щоуто в Ле Бурже.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Нещо си в грешка. Конкорд го спряха да лети до САЩ заради шума. А руския му аналог ТУ144 щеше да изтрепе народа на щоуто в Ле Бурже.
                Нещо ти си в грешка , първо и конкордите са падали, второ Ту 154 и Ил 86 защо са спряни да летят над Европа ???
                P.S Ил 86 за 30 гоодини не е падал нито веднъж, имаше 2-3 случки но те са предизвикани от екипажа и още един случай дето боинг се удари в ИЛ-а
                А ту 154 има успешно приводняване

                Ето ти и нов пасажерски самолет https://www.youtube.com/watch?v=Rc-YgMsyouU
                Last edited by Orm; d.m.y г., 21:28.
                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                Comment


                • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                  Нещо ти си в грешка , първо и конкордите са падали, второ Ту 154 и Ил 86 защо са спряни да летят над Европа ???
                  P.S Ил 86 за 30 гоодини не е падал нито веднъж, имаше 2-3 случки но те са предизвикани от екипажа и още един случай дето боинг се удари в ИЛ-а
                  А ту 154 има успешно приводняване

                  Ето ти и нов пасажерски самолет https://www.youtube.com/watch?v=Rc-YgMsyouU
                  Кое от това, което казах е грешно? А ???

                  А относно сблъсъка над Германия - Катастрофата беше между пътнически ТУ154 и товарен Боинг по вина на диспечера и на руския пилот, който се доверил на диспечера вместо на автоматизираната система за предупреждение.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Кое от това, което казах е грешно? А ???

                    А относно сблъсъка над Германия - Катастрофата беше между пътнически ТУ154 и товарен Боинг по вина на диспечера и на руския пилот, който се доверил на диспечера вместо на автоматизираната система за предупреждение.


                    Ей...се руснаците ти виновни
                    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Кое от това, което казах е грешно? А ???

                      А относно сблъсъка над Германия - Катастрофата беше между пътнически ТУ154 и товарен Боинг по вина на диспечера и на руския пилот, който се доверил на диспечера вместо на автоматизираната система за предупреждение.
                      Диспечера има последната дума.Закон!!! Имаше и филм по Дискавъри за това.Пак бързате да го нахлузите на руснака.
                      http://www.temanews.com/index.php?p=...=455&aid=10652
                      http://bulgarian.ruvr.ru/2012_07_02/80011376/

                      И тука сигурно пак руснака е виновен че като е кацал не е видял аржентинския самолет.http://www.marica.bg/смразяващи-кадр...ews259517.html
                      Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:02.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                        Нещо ти си в грешка , първо и конкордите са падали, второ Ту 154 и Ил 86 защо са спряни да летят над Европа ???
                        P.S Ил 86 за 30 гоодини не е падал нито веднъж, имаше 2-3 случки но те са предизвикани от екипажа и още един случай дето боинг се удари в ИЛ-а
                        А ту 154 има успешно приводняване

                        Ето ти и нов пасажерски самолет https://www.youtube.com/watch?v=Rc-YgMsyouU
                        Още един самальот.

                        http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100

                        Comment


                        • Москва ще загуби и тази Студена война:
                          http://viewpoint.actualno.com/Moskva...ews_59322.html
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Диспечера има последната дума.Закон!!! Имаше и филм по Дискавъри за това.Пак бързате да го нахлузите на руснака.
                            http://www.temanews.com/index.php?p=...=455&aid=10652
                            http://bulgarian.ruvr.ru/2012_07_02/80011376/

                            И тука сигурно пак руснака е виновен че като е кацал не е видял аржентинския самолет.http://www.marica.bg/смразяващи-кадр...ews259517.html
                            Не е вярно, че диспечерът има последната дума. В конкретния инцидент руският пилот е послушал диспечера вместо системата TCAS. Дотогава всички пилоти са били обучени да приемат наставленията на TCAS с приоритет, въпреки, че не е имало ясно разписано правило, но пък е било логично. След този инцидент е разписано и правило според което TCAS е винаги с приоритет пред диспечера.

                            Накратко - както и в много други ситуации всичко е зависило единствено и само от правилната реакция на човека. Но нея не я е имало.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение


                              Ей...се руснаците ти виновни
                              Не ми пиши епизодични данни а разгледай малко статистика:

                              В периода 1991 - 2014

                              средно превозени пътници на година:

                              САЩ - 627 млн.
                              РФ - 36 млн.

                              Брой инциденти на година:

                              САЩ - 50
                              РФ - 10

                              Заключение:

                              брой превозени пътници между 2 инцидента:

                              САЩ - 12,5 млн.
                              PФ - 3,6 млн.

                              Извод:

                              В САЩ авио-превозите са 3,5 пъти по-сигурни от тези в РФ.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Не е вярно, че диспечерът има последната дума. В конкретния инцидент руският пилот е послушал диспечера вместо системата TCAS. Дотогава всички пилоти са били обучени да приемат наставленията на TCAS с приоритет, въпреки, че не е имало ясно разписано правило, но пък е било логично. След този инцидент е разписано и правило според което TCAS е винаги с приоритет пред диспечера.

                                Накратко - както и в много други ситуации всичко е зависило единствено и само от правилната реакция на човека. Но нея не я е имало.
                                Бързаш да съдиш човека.Сигурен ли си че тогавашната версия на системата ие била съвършенна и не може да поздаде грешна команда.Все пак са минали 12 години от тогава и са настъпили изменения и в системата и в правилата.И защо системата след като е толкова надеждна не поеме управлението.Сума ти специалисти са се произнесли по въпроса, според тогавашните правила, ти сега отсъди.

                                http://avia-simply.ru/sistema-tcas/

                                http://www.vesti.ru/doc.html?id=6222&tid=4348
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X