Иначе казано само на нашия водолаз му пречат водораслите.Или Русия иска само нас да прекара или ний сме най-големите тарикати.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ЕК открива наказателна процедура срещу България за "Южен поток"
Collapse
X
-
Не мога да разбера тъпотията, или по-точно алчността за власт и пари, а може би безотговорността на управляващите ни през годините - преди да се подписват дългосрочни договори със стратегическо значение, трябва да се проведат разговори с по-висшестоящи, защото сме независими, но в рамките на някаква общност.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Извинявай но в една кооперация примерно също трябва да се съобразяваме с другите, но това не означава че трябва да ги питам кога да таковам жена си или дали да си купя климатик или не.Значи това не е проект на ЕС, а касае няколко държави.Все пак трябва да мислим и за националната си сигурност защото утре ЕС може да се разпадне и кво прайм тогава - оставаме в обрано лозе.На госпожа Меркел, защото очевидно тя е ЕС и е лесно Германия си има северен поток , който и без това не енатоварен, ми що не пусне една тръба до Южна Европа.Пък като говорим за независимост от руския газ примерно може да даде пример като го затвори.Освен това договорът за ЮП е подписан една година преди прословутия трети енергиен пакет.Като се прилага със задна дата да се приложи и за северен поток.Ма тогава става кофти за националната сигурност на Германия не на България.Прави впечатление че правителствата на всички други по тръбата било членки или не на ЕС са се борили и опонирали на ЕС,, само нашата позиция се определя като странна,меко казано, Плевнелиев се дистанцира от спирането на проекта и се опита да прехвърли топката на ЕС, макар че той нареди спирането след визитата на американските ястреби, нема смелоста на Унгарския президент, Боко тиквата ходи при Меркел да се допита какво да прави, ама освен голи обещания не получи нищо друго и изведнъж реши да прати делегация до Москва.То същата подкрепа ще получим и от НАТО, ама дано не стигаме до там.И вместо ключа за доставките вЮжна европа да е в страна членка на ЕС, сега осъзнаха че Турция ще държи това ключе, пък Ердоган каза на ЕС и САЩ да си гледат работата и ако стане ще го използва да си договори условия за членство в ЕС.Пък това че нашите тарикати са на принципа - аз да забогатея майната и на България си е наш проблем не на ЕС или Путин.Нали знайш,като седиш на два стола де падаш.Тука инвеститори няма дойдат, нас само ще ни обещават и използват щото сме балъци, ЕС и Русия ни разбраха що за стока сме.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Аз пък се питам - ако не бяха проблемите между Русия и Украйна, дали пак по същия начин Русия щеше да се напиня да строи ЮП?
И като е така, що трябва ние да му берем гайлето?
На нас ни трябва газ и вече си я имаме от тръбата през Украйна.
А ако някой иска сега тази тръба да мине през космоса, що трябва ние да плащаме за това?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Принципно да ама Украйна като не ще да плаща, отнякъде ми бе попаднала една карта на газовата система в Украйна, знаеш ли колко консуматори са се накичили по тръбата и колко плащат за това.А ето я - http://infobalkani.wordpress.com/201...н-поток/
п.п.Всяко " ако" си има "но", можем да кажем и ако САЩ си стояха на техния си континент и т.н.Въпроса как да излезем от ситуацията с максимум ползи за страната.Ма така като гледам никъкви газопроводи не ни устройват.Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 17:39.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Пак си дойдохме на САЩ. Има ли по-удобно обяснение на проблемите ни от тези 3 букви?
Митак, откога датират газовите бакии между Русия и Украйна? От години преди да се заговори за оранживи революции, за Украйна в ЕС и НАТО.....
Пак ще попитам:
Що трябва ние да плащаме затова, че 2 държави не могли да намерят начин брашно да мелят?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Значи както и да го погледнеш след втората световна тези три букви стоят зад събитията в света.В интерес на истината вместо САЩ можех да напиша прословутото - ако Левски беше с ботуши, а Ботев с каска.А защо ние плащаме, щото решенията не ги вземаме ние.Ние плащаме щото сме крайно немърливи към България.Безкрайното връщане назад във времето не ни помага ни най-малко.Сега, ако предположим че Путин играе някаква игра от нас зависи как ще извлечем максимум полза за държавата.Само че няма кой да мисли за държавата.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Е то ако ще философстваме така глобално, аз мога да ти обясня всички човешки несгоди примерно с лунните цикли.
Всичко на този свят е в някаква степен взаимно-свързано. Така и когато става въпрос за нас самите, в най голяма степен битието и житието ни зависи не от САЩ, от Русия или от лунния цикъл, а от самите нас (аз, ти, Пешо и т.н.....)
И сега конкретно за ЮП - ние трябва да решим дали да се хванем на едно хоро, като единственото, което знаем в момента, това е, колко ще трябва да платим за това. Не и какво ще получим или какво друго ще загубим заради това.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Аз принципно съм за този газопровод, както и за още един поне но от друг доставчик.Сега, два три наведнъж ще ни дойдат в повече но все отнякъде трябва да се почне.Всеки идва и си предлага стоката като гледа да извлече максимум полза.За това са и преговорите, двете страни да сключат взаимоизгодни условия.Ся аз такива големи проекти не разбирам за това си има учени хора дето би трябвало да предвидят всички негативни и позитивни страни.Общо взето всеки иска инвестициите му да се върнат колкото се може по-бързо.Значи най добрия въриант е да вложим някаква сума и да започне да се връща следващата година, или да ни удържат вноските до изплащане на заема в краткосрочен план примерно до 5 години, или вноските да са такива че като си платят за транзита да сме на плюс.Договор при който ще имаме печалба след 10-15 години ми се струва неизгоден щото след тези години я камилата я камиларя.Прекалено много параметри има за моята глава, но щом другите се натискат значи има решение.Абе всеки мангал ще се договори по добре от тия нашите, ако не и да прекара газпром или кой да е друг.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕ то ако ще философстваме така глобално, аз мога да ти обясня всички човешки несгоди примерно с лунните цикли.
Всичко на този свят е в някаква степен взаимно-свързано. Така и когато става въпрос за нас самите, в най голяма степен битието и житието ни зависи не от САЩ, от Русия или от лунния цикъл, а от самите нас (аз, ти, Пешо и т.н.....)
И сега конкретно за ЮП - ние трябва да решим дали да се хванем на едно хоро, като единственото, което знаем в момента, това е, колко ще трябва да платим за това. Не и какво ще получим или какво друго ще загубим заради това.
САЩ разбира се.
А знаеш ли защо?
Ми просто там няма Американско посолство.
Колкото до хорото, отървали сме го от всякъде и само ще лепим кинти на оркестъра.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеАз принципно съм за този газопровод, както и за още един поне но от друг доставчик.Сега, два три наведнъж ще ни дойдат в повече но все отнякъде трябва да се почне.Всеки идва и си предлага стоката като гледа да извлече максимум полза.За това са и преговорите, двете страни да сключат взаимоизгодни условия.Ся аз такива големи проекти не разбирам за това си има учени хора дето би трябвало да предвидят всички негативни и позитивни страни.Общо взето всеки иска инвестициите му да се върнат колкото се може по-бързо.Значи най добрия въриант е да вложим някаква сума и да започне да се връща следващата година, или да ни удържат вноските до изплащане на заема в краткосрочен план примерно до 5 години, или вноските да са такива че като си платят за транзита да сме на плюс.Договор при който ще имаме печалба след 10-15 години ми се струва неизгоден щото след тези години я камилата я камиларя.Прекалено много параметри има за моята глава, но щом другите се натискат значи има решение.Абе всеки мангал ще се договори по добре от тия нашите, ако не и да прекара газпром или кой да е друг.
Поради това е много вероятно да се случи това с камилата и камиларя.
Най-чистият за нас вариант е руснаците да си пуснат тръбата до нас или до Турция и да продават газта си франко техния край на тръбата. От там нататък тръби за да се пласира доставеното количество лесно ще се направят без изобщо да е нужно, Русия да инвестира в това.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
По добре до нас, иначе сме зависими от Турция, пък и може да изпаднат отнякъде свестни управници и да договорят транзит на газ през България за изгодни условия.
До миналата година бях абонат на една варненска телевизия.На терасати ми разположиха един усилвател срещу 20 лв наем на месец и безплатен интернет и телевизия.Прибраха си го понеже си вкараха кабелите под земята.В същото време ползвах и Булсатком.Сега до входа има три оптични трасета, като само един прекара оптичен кабел другите само тръби още.Този дето си вкара оптичната станция във входа си плаща "наем" понеже иска да е вътре на сухо и сигурно, ако не - вънка под козирката безплатно.Вземаме такси за билборд на покрива от една рекламна агенция и билборд на стената дето няма прозорци от друга.И с двете сме договорили цени при наличие на реклама и цени без реклама.Освен това тия на покрива направиха и хидроизолация, а тия дето са на стената ги накарахме да направят изолация под паното.Също вземаме наем и от един общ гараж, като при договор за 5 години направихме отстъпка в месечния наем срещу ремонт/боядисване и трайна метална врата/.Така че варианти има, само че се постигнаха след като "разбихме" "шуро-баджанашкия" монопол касиер- домоуправител.Общо взето отидохме трима четирима при домоуправителя и касиера, давай книгите и до там - ние поемаме.С парите направихме изолация на апартаментите и общите части, сменихме дограмата и вратата, имахме една обща тераса над последния етаж която иззидахме с итонг и така намалихме загубита на топлина, пък и имаме едно пространство дето можем си направим тавански стаи, сега ще боядисваме входа.Това само пример как се управлява общото.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Еми точно така беше, ония се договаряха само за гаража, ама какъв наем и къде отиваше един бог знае.Счетоводството една кръчмарска тетрадка и т.н.За билбордове и други такива акъла им не стигаше - пропуснати ползи.Турихме една учителка за домоуправител и касиер, взема някой лев че заплатата и голяма, знаеш, редовно отчети и когато има нещо за договаряне с фирми и прочие и оказваме помощ, дет се вика който от каквото разбира, правим събрание обсъждаме и действаме.Преди беше анархия и ме беше гнус да вляза във входа.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment