Аз не мисля, че е добра идея да се изключва помпата. При недостиг на газ (заради високи обороти на мотора, задръстени филтри или свършваща газ) невъзможността да обърне на бензин достатъчно бързо, може да се окаже нещо много неприятно в дадена ситуация на пътя.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?
Collapse
X
-
И по закона за всеобщата гадост баш кат ти дотрябва ще се окаже умрела щото е въртяла без нужда
Щом си на газ караш леко и икономично,когато бързаш обръщаш на бензин и си ти .Когато свършва газта обръщането най-често става при даване на газ,ако си е наред колата има едно леко придърпване ,защото прехвърля цилиндрите един по един и помпата успява да вдигне налягане веднага,поне при мен е така.Ако не е писукането който се вози даже и не разбира че нещо става,редовно ме питат от колана ли пищи.Last edited by 546; d.m.y г., 16:25.
Comment
-
Да бе! Много е важно мигновено да се цъкне релето газ/бензин. Това става за 0 нано секунди! Щот иначе са необходими няколко милисекунди, от няколкото литра на регулираното налягане инжекторите да го свалят на много малко, та да "придърпа" мотора.
Това с "довпръскването" е......
Всеки който има газова, без значение конвенционална или не, може да си събере впечатления, превключвайки от газ на бензин и обратно. От бензин на газ се превключва винаги на "обороти", докато обратрно - няма проблем, дори на минимални.
Дали помпата ще работи на газ, зависи само от това - колко го мързи газаджията.
В спорове по тая тема, ще се включа само в подходящият раздел. Тук ..... нещата са по значими(по важни).Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Да няма поблем с обръщането на бензин, докато си чакаш на светофара и си бъркаш в носа
Проблемът е, когато си на 5К оборота и изпреварваш нещо на баир а срещу теб иде ТИР. Нямаш си на представа, колко фатална може да се окаже онази 0,5 сек. загуба на мощност.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа няма поблем с обръщането на бензин, докато си чакаш на светофара и си бъркаш в носа
Проблемът е, когато си на 5К оборота и изпреварваш нещо на баир а срещу теб иде ТИР. Нямаш си на представа, колко фатална може да се окаже онази 0,5 сек. загуба на мощност.
Тук ме интересуват други теми.
П.п.Понеже в момента гледам "финалът" на Ролан Гарос, моля да ми простите неточностите.
Написах "може да науча нещо", да се чете - "вероятно ще науча нещо".Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 17:06.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Значи моята помпа, мамата и комунистическа, е оригиналдъ на 307 000км. Сигурно ще изкара още стотина, защото в повечето време се държи като партиен секретар избягал на запад. Там е, седи, ама малко работи.
И в обикновените газови и в газовите инжекциони, с които съм се сблъсквал помпата се реже, когато работи на газ. При преминаване от газ на бензин и обратно не трябва да има никакво придърпване. Такова има, когато всички цилиндри едновременно преминават от едното на другото, точно като комсомолските секретари, дето станаха най-върлите антикомунисти. Познавам доста от тях.
Ако на някой му спада налягането в рейката, когато не му работи помпата, то това значи, че или регулаторът му е за боклука или дюзите са му за памперс. Налягането не би трябвало да пада с дни. Поне така е при мен.
Има прост начин да разберем, дали нещо не е наред. Колата не пали веднага от първия път. Много често пали и веднага гасне. Това е сигурен признак, че едно от двете пропуска.
Ако са наред няма никакъв проблем.
Сега да видим минусите, тоест тайните досиета на агентите от ДС, тоест дюзи и система.
Когато работи помпата бензина непрекъснато се върти, като циркулярно писмо на ДКМС, загрява, отделят се бензинови пари и те постъпват във въгленовия резервоар. От там в мотора и много скоро самият бензин се е изпарил, а в резервоара е останала само оная смрад, дето подозрително прилича на разредител за боя.
Не един или двама от нашего брата си е разглобявал колицата, в търсене на проблема, до като не смени бензина и се окаже, че всичко е наред.
И от мен да знаете: Сергей Антонов все пак е невинен!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Нищо не се усеща ни от бензин на газ , ни в обратния случай. Само когато е малко газта и я пришпоря почва да пищи копчето....Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Превърнах това ...
В това ....
2 Дена се изкривих.... тия гуми - вади, слагай, после търкай със шкурката, увивай, боядисвай.... Ама после се сетих че вече не съм на 20 и ся не знам на спирачките ли да се радвам или да тъгувам че съм одъртял.......Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПоздравления за добрата работа
Откъде ги изкопа тия сутеньорски джанти?демек пребоядисал....
Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Доста ръчна работа си му ударил.
Няма ли нещо машинка или нещо подобно -има разни мини дрелки с малки камъчета с които да се търка ръждата?
А това не е ли най-вече за пяскоструйка.
ЕКО, това било келтски кръст или нещо подобно =
За дизайн като за СААБ не са лоши джантите, били са и в по-добро състояние, но на снимката не са умити .
Това го зная от времената когато се колебаех дали да стана алфист, СААБ-ист, или Лексус-ист ...Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе си ги развалил, бе - ако си намериш няколко метра синджир и катинари и можеш да си направиш афтър маркет DIY имобилайзер
А това новате след прахофо , графитени .... Само че съм махнал червените глупости че те след 180 км/ч се махат сами....
---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:50 ----------
Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщениеМанияшки Сааб ще стане!
Я даи повече инфо за тези дискове и накладки,откъде са,марка,парички?
https://www.ebay.co.uk/itm/DRILLED-G...EAAMXQq8BQ4mvQ
https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROME...MAAOSwqRdXMZW9
И най важното:
https://www.ebay.co.uk/itm/VHT-ANODI...EAAOSwfcVUEvm6
https://www.ebay.co.uk/itm/VHT-SP452...oAAOSwEARbEZ2G
Че са и по евтини от на сааба
Виж ся, не знам колко са добри, карам си колата , спира си перфектно. Целта ми беше визията по скоро, понеже тази година ще пропусна Льо Ман.
Иначе накладките били много добри, има едно клипче в тубата с едно BMW единичка и уж спира 15 метра по рано от 100 до 0 (малко фантасмагорски звучи ама... https://www.youtube.com/watch?v=wFE8VX5XC8o&t=85s)
Пак казвам, за мене са си перфектни, не шумят, спират добре и изглеждат добре.
Накладките и дисковете ми излязоха към 450-460 лева с доставката за СААБ-а
---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:58 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЯвно лъскаш Сааба, защото се каниш да ходиш с него до Москва да гледаш финала Русия срещу ..???..
---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 15:00 ----------
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеДоста ръчна работа си му ударил.
Няма ли нещо машинка или нещо подобно -има разни мини дрелки с малки камъчета с които да се търка ръждата?
А това не е ли най-вече за пяскоструйка.
ЕКО, това било келтски кръст или нещо подобно =
За дизайн като за СААБ не са лоши джантите, били са и в по-добро състояние, но на снимката не са умити .
Това го зная от времената когато се колебаех дали да стана алфист, СААБ-ист, или Лексус-ист ...
А за пясъкоструйка не ми се занимаваше със сваляне на апарати, течности , пускане на въздух и тем подобни. Знам че така е по правилно, ама както казах , вече съм дърт за тия работиLast edited by Orm; d.m.y г., 18:08.Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
Comment