Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По въпроса с "пребоядисаните бежанци"......

    Това за което става на въпрос, винаги възниква в подобни ситуации. Службите (НСО, полиция, разузнаване) са тези, които трябва да си свършат работата.

    За останалите не знам, но в полицията ни се вихри невероятна аматьорщина. Последното доказателство за това, лично аз придобих покрай скорошната история с онези куфари пред Пирогов.

    Ако на някой му е интересно, мога да обясня подробности.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
      Понеже стана дума по-назад за разликата в самолетите, аз като по-прост направих леко проучване и разбрах следното: американците залагат само на електроника, докато руснаците по-малко на електроника, повече на хидравлика. Откъдето идва разликата в цената. Идеята е, че в американския самолет ти решаваш, че ще завиеш рязко и електрониката върши 90% от всичко. При руския самолет трябва пилотът да съобразява много фактори и да барне много подвижни части, за да го осъществи. Поради което, за да летиш на американския самолет трябва да си едва ли не добър геймър, докато при руския трябва да си много добър пилот, едва ли не гений. Лошото при руснаците е, че влагат много средства и усилия за обучение на пилотите и ако ти претрепят пилота, не се знае следващия дали ще е толкова добър. Лошото при американците е, че заради електрониката техните пилоти не са толкова добре обучени.
      Руснаците подготвят пътя на сирийската пехота само с авиоудъри и такива от флота. Те не са използвали наземна артилерия досега. Аз лично се съмнявам, че ще я ползват, защото по-трудно се изтегля за разлика от авиацията.
      Това за Красухата е интересно, но според мен на клипчето не е тя, а нещо от сорта на Москва 1. А и логически погледнато няма смисъл да сложиш на твоето летище комплекс за радиоелектронна борба, който "ослепява" самолетите. По-скоро е нещо "пасивно"
      Така е, обаче липсата на компютър който да върши работата вместо тебе в известен смисъл е предимство.Защото като мръднеш джойстика на ляво примерно рязко казваш на компа че искаш остър вираж и той го прави, но преценява че натоварването става голямо и го прави безопасно,ако не се лъжа е огпаничен до 9 же претоварване при виражите, докато на руските самолети като мръднеш щурвала оня завива се едно правиш обратен завой на ръчна,демек трее имаш гоуеми топки при претоварванията, което в един въздушен бой е предимство.То затова един американски пилот каза че ф-ката е като лимузина а мигът като спортна кола.Според мен е кофти да искаш да направиш нещо, а машината да вземе решение как да го направи....грубо казано ще си неприятно изненадан.Ф-ката има три компютъра и без тях е невъзможно да лети, не си спомням колко пъти в секунда оперението коригира полета.То принципно заради стелт формите ли какво ли съвременните самолети са като летящи тухли.Виждането на американците е че засичаш и сваляш противника много преди визуалния контакт което праща преките въздушните боеве в историята.Пък и на свръхзвукови скорости не можеш да правиш пряк въздушен бой, просто нама самолет като констукция който да издържи остър вираж при такава скорост.Руснаците явно имат други виждания по въпроса, пък и те принципно карат на 2-3 водки и претоварването не им действа ....особености на руския висш пилотаж.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Така е, обаче липсата на компютър който да върши работата вместо тебе в известен смисъл е предимство.Защото като мръднеш джойстика на ляво примерно рязко казваш на компа че искаш остър вираж и той го прави, но преценява че натоварването става голямо и го прави безопасно,ако не се лъжа е огпаничен до 9 же претоварване при виражите, докато на руските самолети като мръднеш щурвала оня завива се едно правиш обратен завой на ръчна,демек трее имаш гоуеми топки при претоварванията, което в един въздушен бой е предимство.То затова един американски пилот каза че ф-ката е като лимузина а мигът като спортна кола.Според мен е кофти да искаш да направиш нещо, а машината да вземе решение как да го направи....грубо казано ще си неприятно изненадан.Ф-ката има три компютъра и без тях е невъзможно да лети, не си спомням колко пъти в секунда оперението коригира полета.То принципно заради стелт формите ли какво ли съвременните самолети са като летящи тухли.Виждането на американците е че засичаш и сваляш противника много преди визуалния контакт което праща преките въздушните боеве в историята.Пък и на свръхзвукови скорости не можеш да правиш пряк въздушен бой, просто нама самолет като констукция който да издържи остър вираж при такава скорост.Руснаците явно имат други виждания по въпроса, пък и те принципно карат на 2-3 водки и претоварването не им действа ....особености на руския висш пилотаж.
        Митак, това с пилота на 2 водки и липсата на компютър, което било предимство са някакви свободни съчинения по темата.

        От 1985 - та насам (при СУ-27) руснаците внедряват и ползват въпросната технология (FBW). Ся друг е въпросът, ако в определени ситуации "вадят бушона на ABS-а", ма това вече са градски легенди.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:33.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Говорех за мига не за сутата и новите им самолети.А и като гледам кадри от кабината на су мога се досетя че имат и други варианти.По същество компютъра пак си управлява хидравлика, пък кой вади бушона на абс не знам.А щом американски пилот директно сравнява двата самолета по пилотаж се доверявам на неговото мнение.Гоино е да караш s-класа ма да са накефи с ламбо никой не отказва.Тва за водката не е измислица/но не твърдя че е ежедневие/ Някога на летището в Добрич съм виждал как удрят по един екс и са мятат в миговете, буквално, те са вече във въздуха а оная от кулата още плямпа за рулиране и тем подобни.Предполагам че и в насрещното карат.А кат се качи в кабината техниците се разбягват щото не знаят дали няма да отлепи с мръсна газ от място.Хулигани са.Ся Путин може да е въвел някъв ред.
          На един празник на ВМФ имаше демонстрации в морето гостуваха руски самолети и кораби, за празника щяха да правят изпълнения, всички гледат към морето щото по мегафоните съобщиха че оттам ще дойдат, идиотите дойдоха от към хотел Чарно море в бръснещ полет, няма са учудя ако са минали на нивото на последните тераси на хотела.Първо се чу съскане после грохота ти изкарва ангелите.Туй бяха миг 25.Минаха един два пъти и изчезнаха после други правеха въздушен бой малко фигури, един мина със свръхзвукова скорост, корабите хвърляха противолодъчни бомби, баси първо го усещаш с краката си после чуваш тътена и изригва, стреляха по плаващи мишени.Бяха изкарали всичко живо от водата освен рибите.Някъде около 80-те беше шоуто.От тогава не се имало такова нещо, само заря....поне аз не си спомням.Май се отказаха заради щетите по дъното.Трябваше и десант да има с хилекоптер на плажа ма в последния момент се отказа да каца щото някой като писал програмата не е мислил как се каца на пясък и дали е оправдано да рискуват машината и хората за една демонстрация, ма все пак вдигнаха малка пясъчна буря.

          ---------- Post added at 13:14 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

          Изненада - http://ren.tv/novosti/2015-10-08/sir...noe-zayavlenie ми ся САЩ кого ще поддържат и как ще се разберат с руснаците
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Изненада - http://ren.tv/novosti/2015-10-08/sir...noe-zayavlenie ми ся САЩ кого ще поддържат и как ще се разберат с руснаците
            Не знам, защо това ме кара да си спомня една история затова, как по времето на СССР в Москва се преборили с един досаден проблем.

            Били се появили много фалшиви таксита, уж държавни, ама - не. И имало хайки и какво ли не за да ги ловят.
            Накрая решили проблема кардинално. Един ден ненадейно издали заповед такситата да не работят.
            Де що било такси по улиците го окошарили.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Ракетите с които щатските самолети трябва да свалят руски без да влизат в бой с тях в сравнение с руските :

              САЩ
              AIM-152 AAAM - 270 км максимална далекобойност

              Русия
              Р-37 - 300 км максимална далекобойност
              КС-172 - 400 км максимална далекобойност (очаквайте скоро в продажба )

              Чудя се как ще вземат връх американците , като самолетите им не стават за въздушен бой , а за да пуснат ракета въздух-въздух трябва първо да влезнат в обсега на руските самолети....

              https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%A1-172

              ---------- Post added at 11:04 ---------- Previous post was at 10:51 ----------

              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Изненада - http://ren.tv/novosti/2015-10-08/sir...noe-zayavlenie ми ся САЩ кого ще поддържат и как ще се разберат с руснаците
              Това ако беше истина според мен щяха да тръбят всички, а не виждам никъде такава новина......
              Last edited by Orm; d.m.y г., 13:55.
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • Вместо да пригласят на американските истерични брътвежи за руските действия в Сирия, сега държавите от EC, заедно с Русия, Китай, Иран, Сирия....... трябва да внесат иск в съда в Хага срещу действията на САЩ за генериране на тероризъм.

                Тези действия представляват престъпление срещу човечеството, наравно с хитлеризма и холокоста.

                Те трябва веднъж и завинаги да бъдат доказани и осъдени!


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Масово преселване на западните звезди -
                  http://ria.ru/culture/20151008/1298813202.html
                  http://ria.ru/sport/20150925/1281052012.html
                  http://tass.ru/sport/2264176
                  Last edited by Orm; d.m.y г., 16:07.
                  Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                    Изчакай още малко да се преселят "звездите" и подир тях и ти. Не си забравил за наградата - "домофон", нали?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Изчакай още малко да се преселят "звездите" и подир тях и ти. Не си забравил за наградата - "домофон", нали?
                      Чакам Чарлийз Терон и заминавам и аз
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Pa4o, чел си това, което се приказва от много години. Истината е, че след МиГГ -25 включително, руските догонват американските по набиване на електроника, но никога безцелно, както е при американските. Те залагат на по-голяма живучест и за това системите им за управление са тройно и петорно подсигурени.
                        От СУ-27 тръгва ново поколение самолети с променлив вектор на тягата.
                        Именно това е стожерът на всички следващи самолети на Русия и го копират в много отношения.
                        Отчетено е, че не е в силите на човешкото същество да се справя с всички променливи и за това има много сериозна електроника, която управлява двигателя, соплата, задкрилките, елероните и каквото още има.
                        Има още една особеност.
                        Цялата руска техника е подчинена на издръжливост при всякакви условия. Освен това самолетите им се правят в конструкторски бюра, а не от отделни фирми. Това означава че дори оръжейниците са наясно с проблемите на авиониката например. Ето защо Раптора е пълен ташак и вече даже започнаха да му слагат бомби извън фюзелажа.
                        Ще рече, че от ездитен ат са го снизили до най-обикновено муле. Пълен провал.
                        Американците се докопаха до МиГГ-29 и се оказа, че са се осрали много лошо. Тоест просрали са около един и половина трилиона долара (1 500 000 000 000 ), за Стелт, а старите радари на Миговете си ги виждат перфектно и то на големи дистанции.
                        Радарът също е електроника и то много сериозна.
                        Изобщо има много митове.
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Пачо, информацията ти за ръчното управление при руските самолети касае по-стари модели. Вярно е, че американците първи въведоха управление от тип Fly By Wire - най вече заради F117, който поради формата си има невероятно лоша аеродинамика и практически е невъзможно да лети, ако не се управлява по този способ. Руснаците също от доста време прилагат тази технология не за друго а за да облекчат пилота и да защитят машината от повреди в следствие на неадекватни действия от негова страна.
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Така е, обаче липсата на компютър който да върши работата вместо тебе в известен смисъл е предимство.Защото като мръднеш джойстика на ляво примерно рязко казваш на компа че искаш остър вираж и той го прави, но преценява че натоварването става голямо и го прави безопасно,ако не се лъжа е огпаничен до 9 же претоварване при виражите, докато на руските самолети като мръднеш щурвала оня завива се едно правиш обратен завой на ръчна,демек трее имаш гоуеми топки при претоварванията, което в един въздушен бой е предимство.То затова един американски пилот каза че ф-ката е като лимузина а мигът като спортна кола.Според мен е кофти да искаш да направиш нещо, а машината да вземе решение как да го направи....грубо казано ще си неприятно изненадан.Ф-ката има три компютъра и без тях е невъзможно да лети, не си спомням колко пъти в секунда оперението коригира полета.То принципно заради стелт формите ли какво ли съвременните самолети са като летящи тухли.Виждането на американците е че засичаш и сваляш противника много преди визуалния контакт което праща преките въздушните боеве в историята.Пък и на свръхзвукови скорости не можеш да правиш пряк въздушен бой, просто нама самолет като констукция който да издържи остър вираж при такава скорост.Руснаците явно имат други виждания по въпроса, пък и те принципно карат на 2-3 водки и претоварването не им действа ....особености на руския висш пилотаж.
                        Е, аз направих диагонално търсене, без особено задълбочаване. И затова писах тук какво съм научил, че да понауча и още нещо ...
                        145, 1.6 boxer
                        156, 2.4 JTD - ex
                        Giulietta, 2.0 JTDm

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
                          Е, аз направих диагонално търсене, без особено задълбочаване. И затова писах тук какво съм научил, че да понауча и още нещо ...
                          Учение - свет, неучение - тьма .....
                          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                            ---------- Post added at 11:04 ---------- Previous post was at 10:51 ----------

                            [/COLOR]

                            Това ако беше истина според мен щяха да тръбят всички, а не виждам никъде такава новина......
                            Къде очакваш да я постнат, вчера телевизия Европа дава репортаж с интервюта от протест пред руското посолвото да се спряла агресията на Русия в Сирия...западните ще напишат чак когато стане неизбежно щото иначе ще излезе че подържат Асад.Турция взе да плаши че имала алтернативи на руските АЕЦ и газ, САЩ се разбързаха да организират бомбене на Рака че да влязат първи, сигурно за да заметат следите, пътьом чувам че НАТО се събирало на съвещание по отношение действията на Русия, някъде в Европа се провеждат най масовите учения на НАТО,Латвия ли беше искала войски на нато да я пазят та Великобритания щяла да изпраща ротационен корпус....вярваш ли че ще оставят Русия току така да остане в Сирия, щото тогава турските натовски бази остават в клещи, ще контролират Средиземно море и близкия изток щато Иран е с тях, Ирак и той яде попапарата на американците и той ще се присъедини,Египет е проруски настроен ба му се мамата на Израел и на саудитския принц....бас държа че скоро Русия ще бъде провокирана, от Украйна ли, откъде не знам, но на запада му е ясно че ако ще спират Путин то трябва да стане сега, след две години ще е късно.Уж тръбят че се борят срещу ИД а четири години реални резултати няма, не искат да подкрепят Русия ами тя да се присъединяла към тях и може би руските войски очакват да минат под тяхно командване че да не се бъркат...няма как да стане.На Путин му е ясно че ако сега отстъпи това ще е краят, щото влезе ли запада да контролира Сирия и района ще има втора Украйна от ЮГ а арабите който ги хване той ги командва.Така че хапката е много тлъста не само откъм петрол и се опасявам че ще има голям конфликт, ама много голям.И ако не клекне в Сирия ще му спретнат нещо в Украйна да го принудят да влезе в конфликт.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • http://ria.ru/analytics/20151008/1298905105.html - Съветвам ви да я прочетете до карй ...

                              ---------- Post added at 16:27 ---------- Previous post was at 16:26 ----------

                              Мите , а ето я и новината за ССА http://ria.ru/syria_chronicle/20151008/1298940949.html
                              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                                Учение - свет, неучение - тьма .....
                                Всъщност правилното е "ученЬе свет, а неученЬе тьма", ама няма да се заяждаме за някой и друг "мягкий знак" ...
                                145, 1.6 boxer
                                156, 2.4 JTD - ex
                                Giulietta, 2.0 JTDm

                                Comment

                                Working...
                                X