Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Значи без семистор, варистор и съпротивление, нагреватела работи.Като откача нагревателя и меря на откачената букса -
    бял спрямо корпус на хладилника - 160 ом
    син спрямо корпус - 195 ом

    На платката/без буксата направо на пистите/ -
    бял спрямо корпус - 235 волта
    син спрямо корпус - 0 волта

    ---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:03 ----------

    Проблема май не ев платката.На на писта 3/бял/ излизая фаза.Ако нагревателя е пробил към корпус започва да получава маса от пробива и дефакто работи една част от него тази към белия кабел затова е вдега такава температура.През семистора явно минава маса и затова нагревателя взема напрежение от нищото.
    Това с паразитното замасяване обяснава нещата. Но ако е така, не вдявам, защо, като откачиш синия проводник от платката и нагревателят спира да работи.

    Най-добре откачи белия и синия и вържи към платката една пробна лампа.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:52.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Няма друга платка Павлине, схемата е по-долу.
      Тази схема май не е достатъчна. Ако снимаш номера на модела, можеш да търсиш в интернет документация с пълното описание и всички схеми. Модела се вижда на една лепенка на корпуса.

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Това с паразитното замасяване обяснава нещата. Но ако е така, не вдявам, защо, като откачиш синия проводник от платката и нагревателят спира да работи.

        Най-добре откачи белия и синия и вържи към платката една пробна лампа.
        Никъде не съм казал че само синия е откачен, откачени са и двата.
        Най после намерих фирмата която поддържа Аристон, в сряда ще кажат присъдата.Нагревателита са два единият е в тръбичката за оттичане, другия увит около изпарителя.С моя късмет има вероятност да е от този модели дето се сменя барабар с изпарителя и тогава работата отива на нов уред.Снощи свали до -301 днеска не пада под -11-12.Накрая май ще има вълшебни думички и съвокупление с хладилник.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Никъде не съм казал че само синия е откачен, откачени са и двата.
          ....
          Ми такава снимка си направил. Ако не се вгледам много внимателно, бих си помислил, че е откачен само синият.



          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ми такава снимка си направил. Ако не се вгледам много внимателно, бих си помислил, че е откачен само синият.

            Пропуснал си някой и друг пост и линк. В крайна сметка, стана ясно че Путин пак е ровичкал Силата, в резултат на което всички взривни материали на Марс и хладилникът на Митака са се взривили.
            Лукас е виновен. На времето, на билетите трябваше да има легенда, в която да е описано черно на бяло - какви са минималните изисквания за да си джадай. Щот...сега...всеки с по дребен ръст ровичка ли ровичка Силата.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • Аз пак нещо не вдявам. Как ако имаш нагревател с два края А и Б, и на който нормално се подават 0 на края А и фаза на края Б........ако допуснем че вземеш една точка от средата му и я свържеш към 0, как между А и Б ще измериш 130 V?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Аз пак нещо не вдявам. Как ако имаш нагревател с два края А и Б, и на който нормално се подават 0 на края А и фаза на края Б........ако допуснем че вземеш една точка от средата му и я свържеш към 0, как между А и Б ще измериш 130 V?
                Това измерване, доколкото разбирам е при разкачен нагревател. Едната сонда е на фазата(условно), другата е закачена на симисторът и на практика затваря веригата през резисторът и ... някакъв преход, на някакъв смд полупроводник, дето се чернее там долу, в корпус сот23.

                Разумно е да се провери и изправноста на управлението, преди да се решава бъдещето на тоя шкаф, щото ако се окаже и там някакъв кусур......
                Въпреки че не виждам причина за такъв.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • Значи, закачих лампа на мястото на синия и белия кабел на платката и не свети, ако закача само за белият кабел и дам другия на маса свети, ако закача само за синият кабел и дам другия на маса не свети.Значи фазата е на белият кабел на платката, вързана е заедно с вентилатора и си я има постоянно.През семистора минава нулата/номер 4 на платката/ , от прекъснатот място на реотана връща маса през синия, демек, нула и така проработва, когато семистора не пропуска нула.
                  Разглобих камерата пак, между белият и маса има сигнал, между синият и маса има сигнал съответно 160 и 190 ома, между белият и синият няма нищо.Начи е прекъснат в средата ма малко у лево се пада. Това на изводите на разкаченият нагревател.За щастие се подменя само нагревателя, изпарителя се държи на два винта и може да мръдне нанякъде че да излезе проклетото нещо.Ся трябва само да се намери нагревател.Повече нема а пипам че ще прееба платката от разпояване и запояване.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Това измерване, доколкото разбирам е при разкачен нагревател. Едната сонда е на фазата(условно), другата е закачена на симисторът и на практика затваря веригата през резисторът и ... някакъв преход, на някакъв смд полупроводник, дето се чернее там долу, в корпус сот23.

                    Разумно е да се провери и изправноста на управлението, преди да се решава бъдещето на тоя шкаф, щото ако се окаже и там някакъв кусур......
                    Въпреки че не виждам причина за такъв.
                    Ами там е работата, че не е при разкачен нагревател.

                    Или поне така е казал:

                    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Без семистор и без варистор с вързан нагревател има 135 волта и почна да топи леда.
                    Но щом сега става ясно, че освен, че е дал на шаси нагревателят е и прекъснал в посока към нулата (синия кабел) това вече е обяснимо.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:01.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Значи на платката 1 и 2 са за вентилатора който работи.На 3 и 4 е нагревателя.Между 2 и 3 има връзка на платката и излиза чиста фаза според фазомера.През синият кабел връща маса от мястото на прекъсване/явно като е прегорял е омасил към корпуса на нагревателя който пък е замасен към шасито/ към 4 на платката демек към семистора и така го шунтира и работи без да иска.Като отворя вратата спира да работи вентилатора съответно на 1 и 3 изчезва фазата и спира и нагревателя.Когато затворя се въстановява.Сиреч платката си работи коректно.Ся няма как да изчакам на отворена врата да видя дали ще светне лампата когато му дойде времето по разбираеми причини.Предполагам че ще светне.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ами там е работата, че не е при разкачен нагревател.

                        Или поне така е казал:



                        Но щом освен, че е дал на шаси нагревателят е и прекъснал в посока към нулата (синия кабел) това вече е обяснимо.
                        Ами не е прекъснал май. Нали имаше даже близки съпротивления от двата края към корпус.
                        Принципно е възможно и мултимерът да внася допълнително хаос. Виждал съм такива, които показват "нещо" и с едната сонда само на фаза, а другата висяща.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Значи на платката 1 и 2 са за вентилатора който работи.На 3 и 4 е нагревателя.Между 2 и 3 има връзка на платката и излиза чиста фаза според фазомера.През синият кабел връща маса от мястото на прекъсване/явно като е прегорял е омасил към корпуса на нагревателя който пък е замасен към шасито/ към 4 на платката демек към семистора и така го шунтира и работи без да иска.Като отворя вратата спира да работи вентилатора съответно на 1 и 3 изчезва фазата и спира и нагревателя.Когато затворя се въстановява.Сиреч платката си работи коректно.Ся няма как да изчакам на отворена врата да видя дали ще светне лампата когато му дойде времето по разбираеми причини.Предполагам че ще светне.
                          Никаква маса не връща по синия кабел от мястото на късото в посока към платката, защото нагревателят е прекъснал в тази посока. Ти си го казал:

                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          .....между белият и маса има сигнал, между синият и маса има сигнал съответно 160 и 190 ома, между белият и синият няма нищо.Начи е прекъснат в средата ма малко у лево се пада.....
                          Напрежението от около 130 V което мериш на четвъртия пин идва от платката. Демек - синият кабел и да е закачен или откачен от страната на платката е все тая, щом другият му край виси във въздуха.

                          ---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:11 ----------

                          Митак това чудо с което мериш "сигнал" да не би да си го застопорил на обхват 200?

                          Няма логика между А и Б да има 160, между Б и C - 190 а между А и С да няма нищо. Трябва да има 350.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:15.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Мне на верига го меря.Проверих и на другите обхвати.Ако не връща маса защо лампата не свети когато е закачена само тя на 3 и 4, а като закача нагревателя грее.Освен това, на двата извода на нагревателя има термозащити, падат се между платката и нагревателя,но са вътре и не се виждат, ако едната е прекъснала, през точката на пробив на нагревателя ще работи само едната половина, тази на белия кабел който е на 3 и има фаза постоянно.На синия явно нищо не връща.А пък аз меря нагревателя преди термозащитите.Това може би обяснява дилемата.
                            Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:44.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Ето набързо .Има една букса в камерата дето е навързано всичко, нагревател, датчик, вентилатор и нещо друго към долната камера вероятно за лампата и бутона на вратата.
                              Attached Files
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Мне на верига го меря.Проверих и на другите обхвати.Ако не връща маса защо лампата не свети когато е закачена само тя на 3 и 4, а като закача нагревателя грее.Освен това, на двата извода на нагревателя има термозащити, падат се между платката и нагревателя, ако едната е прекъснала през точката на пробив на нагревателя ще работи само едната половина.А пък аз меря нагревателя преди термозащитите.Това може би обяснява дилемата.
                                Лампата не свети, защото няма откъде да вземе 0. Пин 4 от платката практически виси във въздуха.

                                Нагревателят грее защото закачаш белият му край към пин 3 където има постоянно фаза а нулата си я взима от точката на нежеланото късо към нулата. Синият му край и да е откачен или закачен на пин 4 на платката, е все тая и нагревателят пак ще си грее докато не откачиш белия от 3.



                                Не те знам, какво и как мериш, но щом между А и Б мериш Х а между Б и С - Y, между А и С трябва да измериш X + Y.

                                Ако докажеш, че това не е така, можеш да кандидастваш за нобелова награда


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X