Известие

Collapse
No announcement yet.

Разни работи по колата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    И той така каза.Освен това откри оня модул, естествено оказа се че талянеца дето навремето е оборудвал колата с кабели и музика нещо е сътворил както му е удобно.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      И той така каза.Освен това откри оня модул, естествено оказа се че талянеца дето навремето е оборудвал колата с кабели и музика нещо е сътворил както му е удобно.
      Къде го откри - зад жабката ли?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #78
        Там някъде,изчанчен и завит с някаква изолация.Не му се пречках щото нещо не му беше ден.Сега си е на правилното място.Ма това доста го забави да го въстанови и утре ще ходя да довърши дясната врата.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #79
          Предварително се извинявам, че не е съвсем по темата, но имам един въпрос относно подобрение на моята алфа 156 и се надявам тук да получа отговор. Искам да поставя халогени, като фабрично няма такива. Питането ми е ако си взема халогени и панел (който е до скоростния лост с управлението на огледалата и халогените) дали ще се получи свързването. Отворих моя панел, но не виждам допълнителни кабели. Дали заводски предвиждат такива и са дянати някъде по-навътре или просто няма такива?
          Алфа Ромео 156 1.6ТС

          Comment


          • #80
            Абе никъде не са дянати просто ще трябва да прекарваш и съответните релета да сложиш, пестят от всичко.Не съм се заглеждал по 1.6 имат ли нямат ли халогени ама ако ще слагаш оригинални вземи си една броня с място за такива или направо броня с халогени че има там едни ушички за захващане дето трудно се наподобяват.Както и да е, каквото решиш да правиш опиши после, желателно и със снимки как си го сътворил щото за това е тоя раздел да има на едно място разни подобрения по колите ни дето могат да се намерят лесно а не да се губят някъде из страниците.В този смисъл монтажа на халогените е подобрение.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #81
              За халогените да отговоря на колегата.
              Колата е подготвена ,има си всичко кабели и релета някъде в жабката цъкат сякаш , единствено трябва да се потърси отпред ниско около радиатора кабела за фарчетата. Моята беше така без халогени и си купих панелчето с копчето куплунга е същия като на този с едното копче ,включих го и чух релето да цъка. Само че аз ги ползвам за диоди за дневни светлини.
              AR 156 1.8 TS + LPG

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от nightsurfer Покажи съобщение
                За халогените да отговоря на колегата.
                Колата е подготвена ,има си всичко кабели и релета някъде в жабката цъкат сякаш , единствено трябва да се потърси отпред ниско около радиатора кабела за фарчетата. Моята беше така без халогени и си купих панелчето с копчето куплунга е същия като на този с едното копче ,включих го и чух релето да цъка. Само че аз ги ползвам за диоди за дневни светлини.
                Колега включих новия куплунг, но не чувам никакво цъкане от жабката, а на всичкото от горе не намирам буксата на кабела на халогените, къде да я включа. Ако можеш да опишеш по подробно, къде по-точно около радиатора е този кабел. Проследявах кабелите, които отиват към мигачите и фаровете, но не намирам друг такъв. Може би трябва да взема и кабел допълнително (то стана голяма играчка) Иначе буксите на куплунга са същите.
                Алфа Ромео 156 1.6ТС

                Comment


                • #83
                  Монтаж на подлакътник

                  Колеги искам да се допитам.Искам да си монтирам подлакътник на моята Алфа 147,която оригинално няма такъв.Намерил съм си оригинален,дават ми го със стойка за монтаж и болтове,плюс барче(каквото и да е това).Въпроса ми е може ли да се направи без да изглежда отвратително и играчка ли ще да бъде.

                  Comment


                  • #84
                    Малко акъл ми требе.Значи имам едно хладилниче на 12 в., с елемент на Пелтие 12703.Подмених елемента с такъв само че 12706.Т.е. два пъти по мощен.Проблема ми е с охлаждането, понеже съществуващия вентилатор явно не е достатъчен.Някакви идеи за вентилатор с по-голям капацитет с размери 90/90 или максимум 100/100 на 12 волта, или някакви други решения.Очевидно с водно охлаждане не става.Подмених елемента понеже със стария много бавно охлаждаше и става така че докато се охлади водата в шишетата вече съм пристигнал, което очевидно обесмисля начинанието.Горе-долу поне 3,5-4 часа трябват да се охлади.С новия елемент същата раута само дето харчи два пъти повече ток.Проблема е охлаждането на топлата страна на елемента.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #85
                      Само с вентилатор резултатът ще е мижав. Мисли за по-сериозен радиатор в комбинация с вентилатор.

                      Доста голям избор от вентилатори има тук.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #86
                        Митак можеш ли да качиш снимка на охладителя - радиатора . Вероятно е малък за 12706 .
                        Освен това и термоотвеждащата паста също играе голяма роля в случая
                        Вентилатори както каза Еко от Елимекс . Най близо до теб Елимекс има на спирката срещу Дом Младост .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Малко акъл ми требе.Значи имам едно хладилниче на 12 в., с елемент на Пелтие 12703.Подмених елемента с такъв само че 12706.Т.е. два пъти по мощен.Проблема ми е с охлаждането, понеже съществуващия вентилатор явно не е достатъчен.Някакви идеи за вентилатор с по-голям капацитет с размери 90/90 или максимум 100/100 на 12 волта, или някакви други решения.Очевидно с водно охлаждане не става.Подмених елемента понеже със стария много бавно охлаждаше и става така че докато се охлади водата в шишетата вече съм пристигнал, което очевидно обесмисля начинанието.Горе-долу поне 3,5-4 часа трябват да се охлади.С новия елемент същата раута само дето харчи два пъти повече ток.Проблема е охлаждането на топлата страна на елемента.
                          Това да ти охлади бирите забрави,слагай и от ония пластмасови елементи пълни със спирт,дето ги охлаждаш предварително във фризера.Авто хладилника с ток може само да поддържа охладени предварително питиета или каквото там имаш,но не охлажда както газовите .Едно лято се разхождах с такова хладилниче на 12В,че и един 180 АЧ акумулатор мъкнех ,но си е слабичко.

                          Comment


                          • #88
                            В момента не мога да кача снимка понеже хладилника е в колата и не ми се слиза.Вентилатора е 92/92 и е по-малък от радиатора.По виртуален спомен радиатора да е 110-120 мм на страна, и 20 мм височина на ребрата.По дебел не може да се сложи.Проблема с вентилаторите е че не им достигат обороти.Мисля да импровизирам с четково моторче и перка от стар вентилатор.Само че много ще бръмчи.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment

                            Working...
                            X