Известие

Collapse
No announcement yet.

Радио управляеми модели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Радио управляеми модели

    Колеги има ли запалени от вас по радио управляемите модели? За колегата Bodom знам - някой друг?

  • #2
    Ем чи аз си имам тема за кораби, радиоуправляеми.Коли ли те интересуват или по-принцип.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Ми Григор е луд на тем такива колички. Даже в момента е в Италия на някакво състезание с такива колички
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Аз се занимавам с авто и корабни модели, усетих още в началото къде е истината и карам електрики.
        Григор ако е същия, дето държат магазина за рц модели и него го познавам. Митак, я дай някакъв линк за твоите модели
        Ето малка част от моите: Ofna dm one pro brushless converted
        https://www.youtube.com/watch?v=-qDn0LhE-gg
        На 6 клетки литий полимер вдигна 208 км/ч
        Монстъра дърпа щерката с шейната
        https://www.youtube.com/watch?v=d_5BbNhPWJQ

        катамарана ми :
        https://www.youtube.com/watch?v=2pCMo3xbh2Y

        Comment


        • #5
          Ами видео клипове нямам.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70053
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Браво, арни са моделите
            тва е последния клип от морската
            https://www.youtube.com/watch?v=DkWq1JlayQI

            Comment


            • #7
              Туй бръшлеса, много са оборотни, не ми вършат работа.Малко нелепо да изкараш броненосец от WWI на глисаж.Ама за тебе са идеални.Въртяха ми се два проекта у главата, единия за подводница от WWII с видео камера, другия за танк.Обаче и двата с много въпросителни.Как се управлява подводница под вода, за танка проблема е по-скоро финансов - мислех да е от метал.Ма ще трябва много стругарска работа по окачването и задвижващите колела, пък за метални вериги не ми се мисли как се правят.Все някакви налудничави идеи ми идват пряко силите.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                Митак, бръшлеса е толкова оборотен колкото си го поръчаш. Разликата е ,че поддръжката му се изразява в смяна на 2 лагера за разлика от четковите - четки , колектор, втулки......които в много от случаите няма как да се подменят.
                Относно подводницата ако искаш мога да ти дам доста инфо кое как и защо. Там е на мегахерцов сигнал заради границата с водата. Също така се слагат системи за отводняване на баластния отсек при достигане на определена дълбочина - сейфти фърст .

                ---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

                Митак, бръшлеса е толкова оборотен колкото си го поръчаш. Разликата е ,че поддръжката му се изразява в смяна на 2 лагера за разлика от четковите - четки , колектор, втулки......които в много от случаите няма как да се подменят.
                Относно подводницата ако искаш мога да ти дам доста инфо кое как и защо. Там е на мегахерцов сигнал заради границата с водата. Също така се слагат системи за отводняване на баластния отсек при достигане на определена дълбочина - сейфти фърст .
                За танка също има много инфо само интерес да имаш - заливам с инфо няма проблем.

                Comment


                • #9
                  Ми ще сменя цялото моторче, има няма 15-20 кинта.Освен това с тия акумолатори едно че са евтини второ кара към 3 часа и нещо.При мене е абсолютно безмислено поставянето на брушелс, на трифазни спийдове, след като няма да му използвам възможностите.Та кажи нещо как се управлява подводница под вода.Имам пред вид честоти, вълни, не механиката.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Честотата е 75 мегахерца. Обикновенно максималната дълбочина стига до 10тина метра, но е повлияна от много фактори като релеф на дъното, плътност соленост и температура на водата - абе доста са.

                    ---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:13 ----------

                    Честотата е 75 мегахерца FM. Обикновенно максималната дълбочина стига до 10тина метра, но е повлияна от много фактори като релеф на дъното, плътност соленост и температура на водата - абе доста са.

                    Comment


                    • #11
                      Мммм, абе зарежи за ся, явно ще тряа се видим за обмяна на опит, пък и това е само мисъл в главата ми все още.Първо да завърша втория кораб.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #12
                        Специално за Митака
                        http://associationofmodelsubmariners.com

                        Comment

                        Working...
                        X