Колеги има ли запалени от вас по радио управляемите модели? За колегата Bodom знам - някой друг?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Радио управляеми модели
Collapse
X
-
Аз се занимавам с авто и корабни модели, усетих още в началото къде е истината и карам електрики.
Григор ако е същия, дето държат магазина за рц модели и него го познавам. Митак, я дай някакъв линк за твоите модели
Ето малка част от моите: Ofna dm one pro brushless converted
https://www.youtube.com/watch?v=-qDn0LhE-gg
На 6 клетки литий полимер вдигна 208 км/ч
Монстъра дърпа щерката с шейната
https://www.youtube.com/watch?v=d_5BbNhPWJQ
катамарана ми :
https://www.youtube.com/watch?v=2pCMo3xbh2Y
Comment
-
Ами видео клипове нямам.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70053По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Браво, арни са моделите
тва е последния клип от морската
https://www.youtube.com/watch?v=DkWq1JlayQI
Comment
-
Туй бръшлеса, много са оборотни, не ми вършат работа.Малко нелепо да изкараш броненосец от WWI на глисаж.Ама за тебе са идеални.Въртяха ми се два проекта у главата, единия за подводница от WWII с видео камера, другия за танк.Обаче и двата с много въпросителни.Как се управлява подводница под вода, за танка проблема е по-скоро финансов - мислех да е от метал.Ма ще трябва много стругарска работа по окачването и задвижващите колела, пък за метални вериги не ми се мисли как се правят.Все някакви налудничави идеи ми идват пряко силите.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Митак, бръшлеса е толкова оборотен колкото си го поръчаш. Разликата е ,че поддръжката му се изразява в смяна на 2 лагера за разлика от четковите - четки , колектор, втулки......които в много от случаите няма как да се подменят.
Относно подводницата ако искаш мога да ти дам доста инфо кое как и защо. Там е на мегахерцов сигнал заради границата с водата. Също така се слагат системи за отводняване на баластния отсек при достигане на определена дълбочина - сейфти фърст.
---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:01 ----------
Митак, бръшлеса е толкова оборотен колкото си го поръчаш. Разликата е ,че поддръжката му се изразява в смяна на 2 лагера за разлика от четковите - четки , колектор, втулки......които в много от случаите няма как да се подменят.
Относно подводницата ако искаш мога да ти дам доста инфо кое как и защо. Там е на мегахерцов сигнал заради границата с водата. Също така се слагат системи за отводняване на баластния отсек при достигане на определена дълбочина - сейфти фърст.
За танка също има много инфосамо интерес да имаш - заливам с инфо няма проблем.
Comment
-
Ми ще сменя цялото моторче, има няма 15-20 кинта.Освен това с тия акумолатори едно че са евтини второ кара към 3 часа и нещо.При мене е абсолютно безмислено поставянето на брушелс, на трифазни спийдове, след като няма да му използвам възможностите.Та кажи нещо как се управлява подводница под вода.Имам пред вид честоти, вълни, не механиката.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Честотата е 75 мегахерца. Обикновенно максималната дълбочина стига до 10тина метра, но е повлияна от много фактори като релеф на дъното, плътност соленост и температура на водата - абе доста са.
---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:13 ----------
Честотата е 75 мегахерца FM. Обикновенно максималната дълбочина стига до 10тина метра, но е повлияна от много фактори като релеф на дъното, плътност соленост и температура на водата - абе доста са.
Comment
-
Мммм, абе зарежи за ся, явно ще тряа се видим за обмяна на опит, пък и това е само мисъл в главата ми все още.Първо да завърша втория кораб.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment