Известие

Collapse
No announcement yet.

Нови изисквания към колите с допълнително монтирани ксенони

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Точно в цената е проблема,най-гадното е, че много нови модели автомобили са въоръжени с какви ли не буклуци от производителите,само да са с ксенон.Докато няма стандарти и за това,както за вредните емисии така ще е.Карам по цяла нощ и съм заклет враг на всякакви експерименти по фаровете,включително и поставянето на не оргинални след катастрофа за да има нещо колкото да минава ГТП.За шибаните фарове на ниския и среден клас на ВАГ групата просто думи нямам,те и регулирани вадят очи.По-добре обикнвенни фарове,отколкото евтин ксенон и да се заслепяваме взаимно.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Ramsezsh Покажи съобщение
      Проблема не е в цената.Нито в китайчетата - всички са китайчета. Проблема е в избора на правилните крушки и в правилно настроените фарове.
      НЯМА правилно настроени фарове и добри крушки, когато става дума за ксенон в рефлекторен фар.
      И това го виждаме всички , всеки ден .. а пък вечер става трагично като излязат гъзарите с 8000к и други съмнителни цветове ...
      Ксенона си иска прожектор , пръскалки и система за автоматична нивелация на снопа. Последната неприложима за България поради многото неравности и дупки.
      ...

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
        НЯМА правилно настроени фарове и добри крушки, когато става дума за ксенон в рефлекторен фар.
        И това го виждаме всички , всеки ден .. а пък вечер става трагично като излязат гъзарите с 8000к и други съмнителни цветове ...
        Ксенона си иска прожектор , пръскалки и система за автоматична нивелация на снопа. Последната неприложима за България поради многото неравности и дупки.
        Точно така,всичко със допълнително монтиран ксенон не става,какъвто и да е той,със каквито и крушки да е и т.н.,коли със такива фарове не отчитат никакъв вискозитет на уреда за фарове,или по просто -пасат със пожълтели стъкла на фаровете реагира по добре на уреда.
        Многократно измервано от мен,работя във пункт за ГТП и уреда ми е доста сносен,не е като във други пунктове уред от балканската война само за присъствие.
        Под ксенонови фарове много хора разбират обикновен кит за вграждане-баласти и крушки,но не това си е цяла система, включително и коренно различни рефлектори и т.н за това уреда не реагира защото не се образува светлинен сноп,а свети като декоративна луминисцентна лампа примерно.
        Alfa romeo GTVex
        Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
        Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
        Аudi A3 1.8 20V 02"

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
          Точно така,всичко със допълнително монтиран ксенон не става,какъвто и да е той,със каквито и крушки да е и т.н.,коли със такива фарове не отчитат никакъв вискозитет на уреда за фарове,или по просто -пасат със пожълтели стъкла на фаровете реагира по добре на уреда.
          Многократно измервано от мен,работя във пункт за ГТП и уреда ми е доста сносен,не е като във други пунктове уред от балканската война само за присъствие.
          Под ксенонови фарове много хора разбират обикновен кит за вграждане-баласти и крушки,но не това си е цяла система, включително и коренно различни рефлектори и т.н за това уреда не реагира защото не се образува светлинен сноп,а свети като декоративна луминисцентна лампа примерно.
          Е на 146 лупите режат като нож, незавосимо дали е халоген,или ксенон... на 3 вида уреди съм я качвал.
          Докато на 156... мъка, с халоген е горе долу, ксенон просто не може да се регулира.
          Та за какъв вискозитет иде реч?
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
            Точно така,всичко със допълнително монтиран ксенон не става,какъвто и да е той,със каквито и крушки да е и т.н.,коли със такива фарове не отчитат никакъв вискозитет на уреда за фарове,или по просто -пасат със пожълтели стъкла на фаровете реагира по добре на уреда.
            Многократно измервано от мен,работя във пункт за ГТП и уреда ми е доста сносен,не е като във други пунктове уред от балканската война само за присъствие.
            Под ксенонови фарове много хора разбират обикновен кит за вграждане-баласти и крушки,но не това си е цяла система, включително и коренно различни рефлектори и т.н за това уреда не реагира защото не се образува светлинен сноп,а свети като декоративна луминисцентна лампа примерно.
            Има компромисен вариант с aftermarket прожектори за вграждане. Но трябва много внимателно да си избереш такива с добри характеристики.
            Ето няколко снимки правени от мен докато си модифицирах morimoto прожекторите. Този прожектор е един от най-големите , който може да се побере във фар на 156ца с малко модификации. Има доста писано в нета за него ако потърсите retrofitting. Достатъчно добър е но си има и "трески за дялане".
            http://imageshack.us/g/263/p1010091en.jpg/
            На първата снимка се виждат 2 дупки, който причиняват паразитна светлина над cut-off линията. И ако някой се чуди - не е за знаците покрай пътя.
            На втората се вижда метална пластина с която ще запуша дупките.
            На третата вече е сглобено, а на четвъртата: някои части са боядисани в черно. Това е защото светлината се отразява от вътрешната плоска страна на лупата и после се отразява от лъскавите /преди да ги боядисам/ метални части, което също причинява нежелана паразитна светлина над cut-off линията. Всичко е правено на принципа проба/грешка , тази модификация я няма никъде в net-a .
            ...

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
              Има компромисен вариант с aftermarket прожектори за вграждане. Но трябва много внимателно да си избереш такива с добри характеристики.
              Ето няколко снимки правени от мен докато си модифицирах morimoto прожекторите. Този прожектор е един от най-големите , който може да се побере във фар на 156ца с малко модификации. Има доста писано в нета за него ако потърсите retrofitting. Достатъчно добър е но си има и "трески за дялане".
              http://imageshack.us/g/263/p1010091en.jpg/
              На първата снимка се виждат 2 дупки, който причиняват паразитна светлина над cut-off линията. И ако някой се чуди - не е за знаците покрай пътя.
              На втората се вижда метална пластина с която ще запуша дупките.
              На третата вече е сглобено, а на четвъртата: някои части са боядисани в черно. Това е защото светлината се отразява от вътрешната плоска страна на лупата и после се отразява от лъскавите /преди да ги боядисам/ метални части, което също причинява нежелана паразитна светлина над cut-off линията. Всичко е правено на принципа проба/грешка , тази модификация я няма никъде в net-a .
              ..на батко откривателя...Единсон пасти да яде)
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #52
                Тука някви нови статии гледам, щяли да ни спират от движение?!?
                Аз като съм с лупи и пръскалки кво?
                http://fakti.bg/avto/21355-zabranavat-ksenonite-mente#/
                Video meliora proboque deteriora sequor.

                Comment


                • #53
                  Мисля че някой пак пуска гаргоплашачката . В крайна сметка в закона ясно пише какви трябва да са светлините на автомобилите и как да се регулират. И никъде не съм срещал в него думата ксенон и зимна гума
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                    Мисля че някой пак пуска гаргоплашачката . В крайна сметка в закона ясно пише какви трябва да са светлините на автомобилите и как да се регулират. И никъде не съм срещал в него думата ксенон и зимна гума
                    Да, както и преди това да спрат поне 1/2 от патрулките, които са нередовни по няколко параграфа
                    Някой трябва да ги открехне тия в КАТ какво значи халогенна, ксенонова или ЛЕД лампа, за да няма после глупави тълкувания на закона
                    След 10 год. ще започнат да изчезват ксеноновите светлини, ЛЕД ще бъдат като обикновените крушки сега, кой знае какви други технологии ще има ... а нашият КАТ ще продължава да прилага закона от 1967 год.
                    Поредната вратичка да просят пари на ръка, за друго не става ...
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      http://dnes.dir.bg/news/farove-svetl...a-9826797?nt=4
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #56
                        Тия хора не разбраха,че проблема не е в ксенона,а в лошата настройка на фаровете и това е,ако са ти добре настроени фаровете и са с лупи ако ще и за 10 лв да ти е ксенона пак няма да има проблем ама как да им го обясниш.
                        Алфа Ромео 145 1.4ТС

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от marto92 Покажи съобщение
                          Тия хора не разбраха,че проблема не е в ксенона,а в лошата настройка на фаровете и това е,ако са ти добре настроени фаровете и са с лупи ако ще и за 10 лв да ти е ксенона пак няма да има проблем ама как да им го обясниш.
                          Някои фарове просто не подлежат на реглаж с масовите афтърмаркет китове (като 156 например).
                          Така и никой с H7R не пожела да иде на стенд да покаже как се държат уж правените за рефлектори.
                          За това и не слагам ксенони, след 3 опита за реглаж се убедих, че просто не се получава... свети на гаргите в небето.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #58
                            Колко съм ги псувал разните му селяци с китайски ксенончета на 20 годишните си бангии, дето ме заслепяват нощно време... Май трябва да почна да си нося павета в колата и при разминаване да им пускам по едно на предния джам
                            Категорично съм ЗА забраната на тия ментаци. Каквато ти е била колата като чисто нова, такава ще си я караш и толкова.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                              Колко съм ги псувал разните му селяци с китайски ксенончета на 20 годишните си бангии, дето ме заслепяват нощно време... Май трябва да почна да си нося павета в колата и при разминаване да им пускам по едно на предния джам
                              Категорично съм ЗА забраната на тия ментаци. Каквато ти е била колата като чисто нова, такава ще си я караш и толкова.
                              Ако носиш очила, караш нощно време по неосветени без маркировка и пълни с дупки пътища .. надали ще се изказваш така!
                              По-горе колегата го написа много правилно - важен е реглажът, а не дали крушката е халоген, ксенон, ЛЕД и т.н.!
                              На 156 трябва да се махне "шапчицата" над крушката, за да влезе ксеноновата, което е простотия и затова после не може да се регулира и свети в дивия, а не защото 156 има лоши фарове и т.н.
                              А да ви питам ... виждали ли сте 100W халогенна крушка как свети, защото ви уверявам, че е 100 пъти по-гадно за насрещния, отколкото ксенонова в правилно регулиран фар?
                              И понеже КАТ за пореден път се доказват като малоумници, ще ви кажа, че на Е39 лупата на фейсовият фар е една и съща за халогенна и ксенонова крушка Разликата е само в автоматичната система за реглаж, която по нашите криви улици не върши никаква работа, и системата за почистване, която я имат и коли без ксенон.
                              Не искам да навлизам повече в полемиката и приключвам с това - преди да забраниш нещо трябва да посочиш параметрите на позволеното и да има с какво да ги замерваш ... така на око "ти ми блестиш" може само едно да им кажа на КАТ
                              btw ... всичко вече се прави в Китай
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                При мен не опираха в шапките но пак нямаха реглаж.
                                И не бяха H7R а обикновен Н7.
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X