Известие

Collapse
No announcement yet.

БусЛента - АКТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
    Аз мисля, че и за автобусите трябва да има глоба, когато се движат извън маркираните БУС ленти. Предостатъчно са нагли тия миндили - водачи на автобуси. Другия вариант е да се оградят с колчета или бурдюри БУС лентите и там да си се движи градския транспорт, освен това ще е по-безопасно и за пътниците по спирките и едва ли ще има кървави инциденти като скорошния случай на Царигродско шосе (тука до нас точно беше) с 12 тежко пострадали пътници.
    Само в държавите, в които живеят "тАрикати" се слагат подобни ограждения, права непрекъсната линия е преграда за възпитания шофьор.
    Не ти ли е неудобно да обвиняваш шофьор на 15 метрова, 10 тонна машина, на която нито един, от мързеливите задници возещи се сами в 20-год. си таратайки, не дава предимство
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #17
      Не е като да не омазахте темата,но Благодаря за отговорите.
      Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
      Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
      Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

      Comment


      • #18
        Абе, който не си е имал работа с шофьор на автобус/тролейбус, той не знае що за хора са ........ (приемете го двусмислено !!!)

        А иначе както беше казал Джеръми Кларксън - "Не разбирам бус лентите! Защо бедните хора, трябва да стигат по-бързо от мен ?"
        ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

        Comment


        • #19
          На моста на Захарна фабрика заради ши.аната бус лента остават само по 2 ленти. Въобще не е на място там. Преди няколко дни примерно положението беше такова: в дясна лента плътна колона от каращи с 40, в лява лента същото - някакъв пичага си кара 30 годишния бус 40-45км/ч. и няма намерения да се прибере. Пред мен караше един колега със 156 SW T.S., на който му писна по едно време и се възползва от бус лентата.

          Иначе шофьорите от градския транспорт са най-гадното племе. Сред тях има доста добри професионалисти, но по-мой наблюдения са около 10%. Всички карат като че ли пътя е техен, засичат без да им мигне окото а от време на време и предизвикват ПТП. И докато на икаруса му се обелва боята от дебелата половин сантиметър стоманена предна броня, колата каквато и да е бива съсипана. Никога не карайте в дясна лента (до бус лентата), рано или късно ще си търсите нова Алфа, или ламарини за сегашната. Няма такива помияри!!!
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
            Защо не отидеш в час пик да покараш в Брюксел, Париж или Лондон?
            Това тук си отпушен трафик направо.
            Но на никой не му и минава през акъла да гази в бус лентата.
            Според мен трябва да разрешат и на бакшишите да карат там, но това е друга тема.
            Е аз си карам само до село и обратно. Извън региона не съм пътувал. Даже до София не съм ходил никога !!!

            Просто си казах мнението по въпроса ! Не е нужно да ме цитираш и да ми даваш наклон къде да ходя да шофирам ...

            А относно задръстванията из Европа .. да има ги, но трафика се "разтоварва" доста по-бързо отколко тук, щото там си имат култура на движение. И още по темата - шоферите на рейсовете са супер прости дападжии (без да се обижда никой) и рядко си стоят в лентите, да не говорим, че тези ленти отсъстват на доста големи булеварди ...

            пийс ...
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #21
              Аз пък искам да Ви кажа да помислите за тея в рейса, на тая сауна вътре, ако трябва и в задръстване да седи става мазало.

              Иначе има няколко недомислени ситуации и съм решил да пиша на органите на реда, чух по радиото, че получавали майли и даже им обръщали внимание. Първото е по сливница посока орион, на светофара на Константин Величков, има спирка на градския транспорт, и когато тръгнат направо винаги го правят от лентата за завой на дясно и засичат другите който карат направо.
              sigpic
              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
              0889 636 093

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
                Абе, който не си е имал работа с шофьор на автобус/тролейбус, той не знае що за хора са ........ (приемете го двусмислено !!!)

                А иначе както беше казал Джеръми Кларксън - "Не разбирам бус лентите! Защо бедните хора, трябва да стигат по-бързо от мен ?"
                В автобуса не са бедни хора, а хора, които смятат за простотия да си разнасяш самостоятелно гъ..зЪТ в 20 годишния ти таралясник за разстояние от 2-5 километра.
                Хора, които осъзнават смисъла на обществения транспорт.
                Нещо, което развитите държави отдавна са оценили.

                Ти богат ли си?
                Ако си богат ползвай такси, аз така правя.

                ---------- Post added at 10:33 ---------- Previous post was at 10:31 ----------

                Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                На моста на Захарна фабрика заради ши.аната бус лента остават само по 2 ленти. Въобще не е на място там. Преди няколко дни примерно положението беше такова: в дясна лента плътна колона от каращи с 40, в лява лента същото - някакъв пичага си кара 30 годишния бус 40-45км/ч. и няма намерения да се прибере. Пред мен караше един колега със 156 SW T.S., на който му писна по едно време и се възползва от бус лентата.

                Иначе шофьорите от градския транспорт са най-гадното племе. Сред тях има доста добри професионалисти, но по-мой наблюдения са около 10%. Всички карат като че ли пътя е техен, засичат без да им мигне окото а от време на време и предизвикват ПТП. И докато на икаруса му се обелва боята от дебелата половин сантиметър стоманена предна броня, колата каквато и да е бива съсипана. Никога не карайте в дясна лента (до бус лентата), рано или късно ще си търсите нова Алфа, или ламарини за сегашната. Няма такива помияри!!!
                Аз бих стеснил този мост с още една лента, за да направя велоалея.
                Колкото по- трудно стане движението в София, толкова по-малко хора ще ползват коли. Проста логика.
                Яки такси за паркиране и яки задръсвания, освен за автобуси, таксита и велосипеди.
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • #23
                  Тенденцията в ЕС е да се затруднява все повече личният транспорт и все по-добре да се придвижва градския такъв.
                  Обратно на ЕС - в Щатите се прави, колкото е възможно, толкова повече да употребяваш личен транспорт.
                  Така се пазаруват повече коли, но има място за тях - там паркингите в населените места и в разните молове са необятни, големи(разбирай широки) пътни артерии и т.н.
                  ЕС се опитва да нямали замърсяването в големите градове по този начин, все пак.


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • #24
                    От една страна бус ленти е хубаво да има. От друга стана, когато пропусквателният ресурс е ограничен, наличието на бус лента, която отнема постоянно минимум 25% от въпросния ресурс а същевременно не се използва и на 5% - това е меко казано глупаво.
                    Според мен компромисното решение е да съществува механизъм, благодарение на който ползването на крайната лента да бъде приоритизирано за градсксия транспорт, но когато няма такъв, следва да се ползва от всички.

                    Това за което говоря е практика, която е валидна не само за транспорта а за много други споделени комуникационни среди. И не само.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:36.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      От една страна бус ленти е хубаво да има. От друга стана, когато пропусквателният ресурс е ограничен, наличието на бус лента, която отнема постоянно минимум 25% и същевременно не се използва и на 5% - това е меко казано глупаво.
                      Според мен компромисното решение е да съществува механизъм, благодарение на който ползването на крайната лента да бъде приоритизирано за градсксия транспорт, но когато няма такъв, следва да се ползва от всички.

                      Това е практика, която е валидна не само за транспорта а за много други комуникационни среди и не само.
                      Не знам някъде в развитите европейски държави да има подобна практика.
                      Бус лентата има за цел да даде предимство на обществения транспорт и да стане той по-привлекателен.
                      Но аз забелязвам, че ние се готови да висим 2 часа в задръстване на Цариградско, но не и да ползваме обществен транспорт.

                      ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:35 ----------

                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      Тенденцията в ЕС е да се затруднява все повече личният транспорт и все по-добре да се придвижва градския такъв.
                      Обратно на ЕС - в Щатите се прави, колкото е възможно, толкова повече да употребяваш личен транспорт.
                      Така се пазаруват повече коли, но има място за тях - там паркингите в населените места и в разните молове са необятни, големи(разбирай широки) пътни артерии и т.н.
                      ЕС се опитва да нямали замърсяването в големите градове по този начин, все пак.
                      Ние нямаме нищо общо със САЩ.
                      Техният модел е неприложим при нас и няма смисъл дори да се коментира.
                      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                      К.М.

                      Comment


                      • #26
                        [QUOTE=Tempras;1231691]На моста на Захарна фабрика заради ши.аната бус лента остават само по 2 ленти. Въобще не е на място там. Преди няколко дни примерно положението беше такова: в дясна лента плътна колона от каращи с 40, в лява лента същото - някакъв пичага си кара 30 годишния бус 40-45км/ч. и няма намерения да се прибере. Пред мен караше един колега със 156 SW T.S., на който му писна по едно време и се възползва от бус лентата.

                        QUOTE]

                        Като не наблягаме на факта че там принципно ограничението на скоростта е 50 км/ч, на теб какво ти става когато караш в колоната с 40? Или трябва да ти направят път само за да спреш на червения светофар след 30 метра? А на колегата дето му е писнало каква е била печалбата, 10 метра?
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                          Защо не отидеш в час пик да покараш в Брюксел, Париж или Лондон?
                          Това тук си отпушен трафик направо.
                          Но на никой не му и минава през акъла да гази в бус лентата.
                          Според мен трябва да разрешат и на бакшишите да карат там, но това е друга тема.
                          И с какво бакшиша е повече от мен примерно? Все едно да разрешат на колите с шофьор да карат в бус ленатата... Да знам, че в много европейски градове е разрешено, но не виждам никаква логика.
                          Lexus IS200

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                            И с какво бакшиша е повече от мен примерно? Все едно да разрешат на колите с шофьор да карат в бус ленатата... Да знам, че в много европейски градове е разрешено, но не виждам никаква логика.
                            Логиката е, че една частна кола влиза с един човек в центъра и понякое време излиза с него.
                            Таксито влиза и излиза с повечко хора.
                            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                            К.М.

                            Comment


                            • #29
                              Карането в буслентите за всички, освен автобусите от градски транспорт трябва да е забранено.
                              За бакшишите също.
                              А това таксито с колко хора влиза и излиза е смешен довод. Аз влизам с един бакшиш и излизам с друг, т.е. две превозни средства.
                              ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                              ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                              ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                              ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                                Карането в буслентите за всички, освен автобусите от градски транспорт трябва да е забранено.
                                За бакшишите също.
                                А това таксито с колко хора влиза и излиза е смешен довод. Аз влизам с един бакшиш и излизам с друг, т.е. две превозни средства.
                                И за линейки и пожарни в специален режим ли?
                                Не изпадайте в безумни крайности, това, че не умеем да наложим ред не оправдава затягане на и без това неприлаганите мерки.
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X