Известие

Collapse
No announcement yet.

led и каране на габарити през деня

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    http://www.moreto.net/novini.php?n=242716 и къв е ефекта от светенето.
    Явно и светлините не помагат срещу олигофренията. Трябва да се мисли нещо друго.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      ...си направих дългите на 30%
      ecotronic, ако е възможно с две думи да кажеш /да не спамим темата/ това може ли да се приложи на 156, защото, когато включа дългите, късите си светят! Може би трябва разделяне на веригите.
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
        ecotronic, ако е възможно с две думи да кажеш /да не спамим темата/ това може ли да се приложи на 156, защото, когато включа дългите, късите си светят! Може би трябва разделяне на веригите.
        Модула пали дългите на 30-40 % с отделен модул,няма да има нужда да се разделя нищо.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
          ecotronic, ако е възможно с две думи да кажеш /да не спамим темата/ това може ли да се приложи на 156, защото, когато включа дългите, късите си светят! Може би трябва разделяне на веригите.
          При 156 схемата на свързване на фаровете е малко по-особена и поради това свързването на DRL модула изисква леко преправяне на схемата и добавяне на едно реле или мощен диод. Лично аз предпочитам варианта с релето.

          Накратко - няма нищо сложно в цялата работа и ако решиш да го правиш, ще ти съдействам с конкретни детайли, за да го подкараш.

          Относно самия модул, аз си взех този и съм много доволен.

          ---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Модула пали дългите на 30-40 % с отделен модул,няма да има нужда да се разделя нищо.
          Ако не се изолира веригата на релето за късите от тази на дългите, при работа на модула релето се "побърква" заради ниското напрежение и импулсите на изхода на модула.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Благодаря за поясненията
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              При 156 схемата на свързване на фаровете е малко по-особена и поради това свързването на DRL модула изисква леко преправяне на схемата и добавяне на едно реле или мощен диод. Лично аз предпочитам варианта с релето.

              Накратко - няма нищо сложно в цялата работа и ако решиш да го правиш, ще ти съдействам с конкретни детайли, за да го подкараш.

              Относно самия модул, аз си взех този и съм много доволен.

              ---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:35 ----------



              Ако не се изолира веригата на релето за късите от тази на дългите, при работа на модула релето се "побърква" заради ниското напрежение и импулсите на изхода на модула.
              Тва при 166 ли специално,или ????? Защото аз съм вързал 10-ина такива модули без да разделям нищо и хората си карат без проблеми.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Тва при 166 ли специално,или ????? Защото аз съм вързал 10-ина такива модули без да разделям нищо и хората си карат без проблеми.
                Не. При 166 няма проблем. Колегата пита за 156.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Ако не се изолира веригата на релето за късите от тази на дългите, при работа на модула релето се "побърква" заради ниското напрежение и импулсите на изхода на модула.
                  А модула не трябва ли да се свърже след релето?
                  Явно си се поровил по инсталациите на 166 и 156, може ли да те попитам как се управлява подсветката на таблото, както и индикациите за къси, дълги, габарити мигачи? Сигнала идва от ЕКУ, или си се взема по добре познатия начин от крушката?

                  И за да не съм съвсем Оффтопик, аз съм с този: http://renault-bgfans.com/viewtopic.php?f=69&t=284
                  Last edited by SIS; d.m.y г., 13:09.
                  Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                  Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                  Lancia Kappa 2.4 5.20

                  Comment


                  • #24
                    Вчера минавам през едно кръстовище, нерегулирано, У -образно.Покрай бордюра се движи жена с яке с качулка.Имайки едно наум тръгнах да я заобикалям, а и се движех с 5-10 км/ч,ся не ми се обяснява кръстовището, влизаш с него с десен и после ляв за да влезеш в левия път на У -то, пък има и дупки и не можеш да караш по бързо.И точно когато предницата се изравни с каката, тя реши да пресече напреко през кръстовището.Просто сви в ляво и щеше де си блъсне в задната дясна врата.Заобиколи ме и продължи по пътя си обърна се и ми показа среден пръст, което ме вбеси и слязах да и направя забележка, а тя ми крещи че била с качулка на главата и нямало как да се огледа.Питах я а как се обърна за да ми покажеш среден пръст, не можеше ли да се обърнеш по същия начин и да се огледаш.Отговори че била пешеходец и трябвало да я пазя.Е добре, движех се бавно, заобиколих я като оставих поне метър между нея и колата, какво трябваше да направя - да карам подире и докато я изпратя до тях щото не съм се родил екстрасенс да отгатна на къде ще тръгне.За какво уя му ми светят фаровете като няма кой да ги види.Някои хора сякаш са оперирани от чувство за самосъхранение.

                    Друг случай.Прибирам се отнякъде си докато стигна до паркинга зад блока се движа по квартална уличка.От двете страни има тротоари които са СВОБОДНИ, по средата на улицата се движат две лелки хванати под ръка и си говорят.Карам зад тях на около 5 метра около 30 метра.Така са се заговорили че не чуват колата.Да им светя къси-дълги и да включвам аварийни мигачи, сини, червени буркани ако имам няма смисъл.Чукнах клаксона да ги подсетя да ми направят път и белким се качат на тротоара.Ефекта беше че се стреснаха и тая която беше отляво хукна надясно а тая отдясно тръгна на ляво и си удариха тиквите.И пак - ама как може така да ни стряскаш!

                    А бе толкова ли е трудно когато решиш да пресичаш да спреш и да се огледаш и ако се движиш по платното да имаш едно наум че може да идва кола, да не говорим че тротоарите са свободни от коли и казани и няма причини да ходят по платното.

                    Отделно пък както и да светиш, като ти светне червеното, айде да не е жълтото /макар че и на жълто не се навлиза в кръстовище/, да вземеш да спреш, вместо неистово да минаваш през кръстовището сякаш от другата страна раздават куфарчета с пари.Така си мисля че в тоя трафик светенето в града не прави впечатление, извън града обаче мисля че привлича внимание, щото човек кара по-бързо и гледа по-надалеч и се забелязва.
                    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 13:08.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
                      А модула не трябва ли да се свърже след релето?
                      Явно си се поровил по инсталациите на 166 и 156, може ли да те попитам как се управлява подсветката на таблото, както и индикациите за къси, дълги, габарити мигачи? Сигнала идва от ЕКУ, или си се взема по добре познатия начин от крушката?

                      И за да не съм съвсем Оффтопик, аз съм с този: http://renault-bgfans.com/viewtopic.php?f=69&t=284
                      Ето я схемата на късите при 156:



                      Както се вижда когато са включени само късите, захранването на крушките минава през нормално-затворения контакт на релето. Захранването за дългите се взема от означената точка. Когато те се включат се задейства и релето и този път захранването за крушките на късите минава през релето. Т.е - къси и дълги светят заедно, като този път късите минават през реле, явно за да не се товари много ключа.
                      Шантава работа - какъв е бил проблема да пуснат дългите през реле а късите само през ключа, не мога да схвана.....

                      Както и да е - в резултат на всичко това, намотката на релето и крушките на дългите са свързани в паралел и трябва да се разделят, ако се слага DRL модул на дългите.

                      Подсветката, ако питаш за 156 се управлява по "маса" през реостат.

                      Въпросът ти за индикациите не го разбрах.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Вчера минавам през едно кръстовище, нерегулирано, У -образно.Покрай бордюра се движи жена с яке с качулка.Имайки едно наум тръгнах да я заобикалям, а и се движех с 5-10 км/ч,ся не ми се обяснява кръстовището, влизаш с него с десен и после ляв за да влезеш в левия път на У -то, пък има и дупки и не можеш да караш по бързо.И точно когато предницата се изравни с каката, тя реши да пресече напреко през кръстовището.Просто сви в ляво и щеше де си блъсне в задната дясна врата.Заобиколи ме и продължи по пътя си обърна се и ми показа среден пръст, което ме вбеси и слязах да и направя забележка, а тя ми крещи че била с качулка на главата и нямало как да се огледа.Питах я а как се обърна за да ми покажеш среден пръст, не можеше ли да се обърнеш по същия начин и да се огледаш.Отговори че била пешеходец и трябвало да я пазя.Е добре, движех се бавно, заобиколих я като оставих поне метър между нея и колата, какво трябваше да направя - да карам подире и докато я изпратя до тях щото не съм се родил екстрасенс да отгатна на къде ще тръгне.За какво уя му ми светят фаровете като няма кой да ги види.Някои хора сякаш са оперирани от чувство за самосъхранение.
                        Утре (недай си Боже) ще я удари някой както си пресича като овца и най-много да му дадат условна. Виж, ако е на пешеходна вече няма мърдане. Един приятел уби пияница дето не знаеше коя посока да хване на пътя посред нищото и го осъдиха условно. Неприятно е и не го пожелавам на никой, но трябва да мислят и те малко за себе си.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #27
                          @ ecotronic

                          Може и да не се ориентирам правилно в схемата, но какъв е проблема да се вържеш директно към крушките на дългите?

                          Под индикации имах предвид лампите на таблото, които показват дали има пуснати къси, дълги, габарити, мигачи и т.н. И ми е интересно в 156 и 166 - от ЕКУ ли се управляват т.е. по CAN, VAN или просто се минава през веригата на крушките?
                          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                          Lancia Kappa 2.4 5.20

                          Comment


                          • #28
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 13:32.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
                              @ ecotronic

                              Може и да не се ориентирам правилно в схемата, но какъв е проблема да се вържеш директно към крушките на дългите?

                              Под индикации имах предвид лампите на таблото, които показват дали има пуснати къси, дълги, габарити, мигачи и т.н. И ми е интересно в 156 и 166 - от ЕКУ ли се управляват т.е. по CAN, VAN или просто се минава през веригата на крушките?
                              Проблемът е че като подадеш 6V на намотката на релето от ШИМ изхода на модула и то бръмчи та се къса.

                              При 156 и 166 индикациите са вързани паралелно на консуматорите и няма CAN шини поне до 2003 г.

                              ---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

                              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              Сигурно ли е че схемата е вярна? Изглежда абсурдно, на по висок клас автомобил да набутат фаровете без релета а на по ниският да си има. При това свьрзване, на "свткавица" ще светят и кьсите.
                              Това е положението, колкото и странно да изглежда. И да, при светкавица се палят и късите.

                              За мен например и пълен абсурд изпълнението на фаровете при 166 фейслифт с фабричен би-ксенон. Там рефлекторите и крушките за дългите работят само на светкавица. Не проумявам, защо такъв хубав фар да не работи заедно с ксенона, като дълги светлини.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                ---
                                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 13:33.
                                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                                Comment

                                Working...
                                X