Известие

Collapse
No announcement yet.

Кой е с предимство

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кой е с предимство

    Така, Софианците моля да дадат обективно мнение.
    Всички знаете пътя от младост 4 към околовръсното ( при малкото кръгово )
    Та питането ми е, кой там е с предимство ( като изключим хората в кръговото )
    пример, аз съм от Младост към околовръстното на кщръговото, имам знак номер едно 1 демек пресичам път с предимство. Да, ама съм дясно стоящ на тези движещите се по околовръсното от Казичене към Ринг мол, освен това, те имат знак СТОП. При мен е указано, че съм на път без предимство, но от долу има знак поясняващ, че горепосочения знак важи за кръговото. Тези по околовръсното пък имат само знак СТОП, но пък са по главен път ( според мен ) ...та, койот нас е с предимство - аз ( от Младост ), или тези ( по околовръсното )

    sigpic
    Alfa Romeo 159 EX

  • #2
    Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
    Така, Софианците моля да дадат обективно мнение.
    Всички знаете пътя от младост 4 към околовръсното ( при малкото кръгово )
    Та питането ми е, кой там е с предимство ( като изключим хората в кръговото )
    пример, аз съм от Младост към околовръстното на кщръговото, имам знак номер едно 1 демек пресичам път с предимство. Да, ама съм дясно стоящ на тези движещите се по околовръсното от Казичене към Ринг мол, освен това, те имат знак СТОП. При мен е указано, че съм на път без предимство, но от долу има знак поясняващ, че горепосочения знак важи за кръговото. Тези по околовръсното пък имат само знак СТОП, но пък са по главен път ( според мен ) ...та, койот нас е с предимство - аз ( от Младост ), или тези ( по околовръсното )
    Щом е кръгово, трябва да се разглежда, като такова. Нищо, че дискутираните 2 лъча са близки. Т.e - ако по едно и също време 2 коли са спрели единият на знака стоп а другия на знак №1, този от околовръстното трябва да осигури предимство само на някой, който се движи в кръговото. При положение, че няма такъв, потегля а този, идващият от Младост трябва да го чака. Ако пък двамата стигат до кръстовището по едно и също време и няма никой в него, този от околовръстното така или иначе е длъжен да спре. Така че пръв минава този от Младост.

    PS:

    Този знак "стоп" сигурно скоро са го сложили. Не го знам.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:14.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Ако се сетя, утре ще погледна. Често минавам от там, но не съм обръщал внимание.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Предполагам става въпрос за това точно:
        https://www.google.bg/maps/@42.62320...2!8i6656?hl=bg

        От мястото на снимката аз продължавам напред, а ти стоиш на пътя в дясно, предполагам.
        Това реално се падат два независими пътя и не може да се говори, че единия има предимство пред другия.
        Предимството се дава на този, който се намира вече в кръговото кръстовище. Демек ако аз, от мястото на снимката тръгна, а ти ме удариш на твоя път, то ти ще си виновен. Особено, че ти ако ме удариш аз задължително ще се падна вече в самото кръговото кръстовище и ти дори няма как да докажеш, че аз съм трябвало да те чакам, а трябва да стоиш и да чакаш докато няма никой в самото кръгово. И не се бъркай от това, че двата изхода от кръговото се намират много близо едно от друго. Важно е в момента на сблъсъка кой къде се намира и кой какви знаци има. Демек в момента на сблъсъка аз няма как да не се намирам в самото кръгово, продължавайки направо по околовръстното и ти да претендираш, че съм трябвало да те чакам.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Снимката е от юли 2015 - та. Колегата казва, че знак №1, който се вижда на нея е подменен със знак "стоп". Явно са го направили за да понамалеят конфликтните ситуации.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Реално няма разлика в предимството между знака стоп и този, че трябва да дадеш предимство. Разликата се изявява само в това, че на единия си длъжен да спреш, а на другия не. Но единия знак не е "по-силен" от другия, така да го кажа.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #7
              Ха! Нещо подобно си представях. Значи не само във Варна е налична необяснимата любов към "кръговите движения".
              Когато иде реч за ...примерно 4,5,6 пътя, които се пресичат, виждам логиката да "цвъкнеш" едно "кръгово". Но да "сътвориш" "кръгово", на Т-образно кръстовище, вместо да поставиш светофар(ако се налага)..........
              Особено ако "творението" е с размерът на 5(пет) стотинки ръждави, някой ако има обяснение моля да разясни.
              Струва си някой, чиято работа е да се рови в пилеенето на обществени средства, да разбере кой точно стои зад подобни изпълнения, според мен.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #8
                Няма разлика при положение, че в кръговото има някой.
                Ако в кръговото няма никой, лесно би възникнал конфликт между двамата, ако и двамата имат знак №1, защото точно при това кръгово хората се объркват поради малкото отстояние на двата лъча и много от тях си мислят за правилото на дясностоящия.

                ---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:53 ----------

                Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Ха! Нещо подобно си представях. Значи не само във Варна е налична необяснимата любов към "кръговите движения".
                Когато иде реч за ...примерно 4,5,6 пътя, които се пресичат, виждам логиката да "цвъкнеш" едно "кръгово". Но да "сътвориш" "кръгово", на Т-образно кръстовище, вместо да поставиш светофар(ако се налага)..........
                Особено ако "творението" е с размерът на 5(пет) стотинки ръждави, някой ако има обяснение моля да разясни.
                Струва си някой, чиято работа е да се рови в пилеенето на обществени средства, да разбере кой точно стои зад подобни изпълнения, според мен.
                На конкретното място има някакъв смисъл от кръговото, защото в натоварените часове трафикът по околовръстното е сериозен и този идващ от дясно на снимката (от Младост), много трудно прави дори десен завой а ляв не може посмъртно да направи.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Няма разлика при положение, че в кръговото има някой.
                  Ако в кръговото няма никой, лесно би възникнал конфликт между двамата, ако и двамата имат знак №1, защото точно при това кръгово хората се объркват поради малкото отстояние на двата лъча и много от тях си мислят за правилото на дясностоящия.

                  ---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:53 ----------



                  На конкретното място има някакъв смисъл от кръговото, защото в натоварените часове трафикът по околовръстното е сериозен и този идващ от дясно на снимката (от Младост), много трудно прави дори десен завой а ляв не може посмъртно да направи.
                  То и при нас това е "обяснението". Само дето преди да ги нацвъкат, нямам спомен да е имало такива тапи. Кръгово с две ленти, събрано на 15м. Колко ли струват три тръби, един микроконтролер и шепа светодиоди? Като при това можеш да варираш и според часът. За да е по интересно, на едното място нацвъкаха и някакъв насип, та да не виждаш какво става отсреща. Мисля че само насипът е струвал толкова, колкото би струвала светофарна уредба.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    То и при нас това е "обяснението". Само дето преди да ги нацвъкат, нямам спомен да е имало такива тапи. Кръгово с две ленти, събрано на 15м. Колко ли струват три тръби, един микроконтролер и шепа светодиоди? Като при това можеш да варираш и според часът. За да е по интересно, на едното място нацвъкаха и някакъв насип, та да не виждаш какво става отсреща. Мисля че само насипът е струвал толкова, колкото би струвала светофарна уредба.
                    Мда. Ела да видиш умните светофари в София. Стоиш (като пешеходец) и чакаш да ти светне зелено. А през това време кьорава кола не минава. И осъзнаваш, колко си прост и че при прост светофар си можел да пресечеш 10 пъти за това време. Но ти седиш и чакаш............и усещаш, как поумнявш
                    И по някое време се сещаш за зелника......
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:24.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:57.

                      Comment


                      • #12
                        Точно това кръгово е супер странно! Уж беше временно, ама....
                        За мен идеята, е че тези, които идват от Горубляне, вече са в кръговото и знакът "СТОП", който се пада в самото кръгово) ги задължава да пропускат само колите които са в кръговото. Идващите от Младост трябва да изчакат.
                        Sport Wagon 2.0TS|LPG

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                          А защо седиш и чакаш, Алфисте-идеалист?
                          Защо не пресичаш?
                          То бива преклонение пред законността и реда, но твоето направо е като това на Марко Тотев...
                          Ти като не идеалист, вероятно минаваш на червено.
                          А вицът за джигита помниш ли?
                          Може и да не ти се вярва, но ако искаш да оцелеете, ти и околните ти, се налага да спазваш правилата. Па ако ще да се превъплатиш и в Марко Тотев. Няма друг начин!
                          Да де, има, настоящият, за година по вече жертви по пътя, от колкото във войната в Сърбия(примерно). И това в отчайващо намаляващата България. Дали пък не е време и ти да станеш идеалист?
                          Не искаш!?
                          Хм, ще я видим тая работа.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #14
                            ...
                            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:58.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              ...защото точно при това кръгово хората се объркват поради малкото отстояние на двата лъча и много от тях си мислят за правилото на дясностоящия...
                              Точно това казах, че е основната грешка, че се пробват да минат по правилото на дясностоящия между лъчите, което не трябва да става. В кръговото единствено се гледат знаците и ако липсват такива, то правилото се прилага само между тези, които се въртят в кръга с всеки отделен път, но не между отделните вход-изходни пътища един спрямо друг.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X