Известие

Collapse
No announcement yet.

Без предупреждение за камери на пътя?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз вече не присветвам с фарове, от както на един предната кола му светна и той спря и обърна в обратна посока. Да си носи всеки отговорностите
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Аз вече не присветвам с фарове, от както на един предната кола му светна и той спря и обърна в обратна посока. Да си носи всеки отговорностите
      Ти пак си присветвай. Когато няма полиция.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Разбира се че няма да присветна защото това ме прави потенциален съучастник в престъпление.Присветвам само ако има катастрофа или някакво препятствие на пътя.

        ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:34 ----------

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Ти пак си присветвай. Когато няма полиция.
        Ха, хитро....я вземи измисли нещо дет да присветва дългите от време на време.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Разбира се че няма да присветна защото това ме прави потенциален съучастник в престъпление.Присветвам само ако има катастрофа или някакво препятствие на пътя.

          ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:34 ----------



          Ха, хитро....я вземи измисли нещо дет да присветва дългите от време на време.
          Нова позиция на копчето за фарове - режим полиция.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            ...Искам като тръгна от тА за тВ със семейството си да съм сигурен че ще пристигна жив и здрав... Разбира се че няма да присветна защото това ме прави потенциален съучастник в престъпление.
            За съжаление, в това нямам как да си сигурен, дори полицията да затвори пътя само за теб, защото движение на кола, а и по принцип живот с нулев риск няма. И това никога няма да се промени, колкото и цинично ти да се подиграваш по форумите със събитието "смърт на близък", което се случва на всеки
            И единственото нарушение на ЗДвП, което е престъпление е карането пил. Останалите не са криминализирани и са административни нарушения, ако трябва да спазваме юридическата терминология

            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Не се лоши мерките, които предлагаш...Лошото е, че биха могли да станат факт след около 30 г. А дотогава бая хора няма да са измежду живите.
            Прав си, ама ако бяха започнати преди 30 години, вместо да се абдикира от тях, сега щяха да са факт, и много от тия които вече не са, все още да са. Само, че ние си продължаваме на старото - дай да променим закона
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #36
              Ми те нещата са много прости, ние ги усложняваме.А това за "баба му" е адвокатски бисер от преди години - пил, без книжка катастрофиралу утрепал някого и трее го вадим от ареста.Слави беше пуснал един запис как някакъв го осъдиха за 2мин 38 сек на 30 и косур години затвор.От колата - съдията - пандиза.Това са закони.В България законите сякаш защитават виновните.Къде точно видя че искам да затворят пътя заради мене.Това че искам всеки да кара безопасно и да има по -малко риск по пътищата лошо ли е.Когато непоправимото ни дойде до главата тогава обръщаме плочата.Глей ся, имам едно дете вложил съм 30 години от живота си да направя от него човек и не искам некъв комплексар да обезмисли както моя така и нейния живот.Също и аз не искам да живея с вина че съм преобърнал нечия съдба.Затова съм за всякакави мерки които могат да сведат до минумум тази вероятност.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Къде точно видя че искам да затворят пътя заради мене.Това че искам всеки да кара безопасно и да има по -малко риск по пътищата лошо ли е.
                Не е лошо, и никъде не съм казал, че искаш да затворят пътя само за тебе. Казах само, че дори и да го направят, риск пак има. Сведен е до минимум, но го има и никога не можеш да си 100 процента сигурен Това е, друго не съм казал или видял
                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                Comment


                • #38
                  Е, пълно щастие няма наистина, но може риска да се сведе до минумум.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #39
                    Мисля, че темата се измести доста. Моя въпрос беше - доколко е законно това, което са приели депутатите? Иначе примери много. В Холандия например, по определени участъци от магистралите, има камери през около половин-един км, които пресмятат средната ти скорост на предвижване в участъка. И ако е по-голяма от ограничението, получаваш по пощата снимка и уведомление за глоба. Ако не я платиш ти се слага като удръжка към годишния данък. Но има и знаци, които те предупреждават за това. В отсечката София - В. Търново има 3 действащи камери, от които никоя не е в опасен участък, освен може би тази на Момин сбор. Но след Търново има камера при Джулюница, която наистина е на опасен участък, на който са си заминали много хора. В същото време във въпросната отсечка(София - В. Търново) има много повече знаци за камери. Наслагани са заради мобилните такива. И заради тези знаци хората карат с ограниченията. Знам всичко това защото пътувам много често по този маршрут. Това също е начин за превенция, при положение че не могат да се наслагат много камери. Макар че лично аз смятам, че холандския метод е хем по-евтин, хем по-ефективен. В крайна сметка държавата трябва да си поеме отговорността и да реши проблема, а не да се опитва да смени манталитета на хората по смешен начин. Защото махайки знаците, ще се върне присветването, ще се увеличат продажбите на антирадарите и файда никаква. Аз лично не смятам, че ще се промени нещо съществено в начина на шофиране.
                    145, 1.6 boxer
                    156, 2.4 JTD - ex
                    Giulietta, 2.0 JTDm

                    Comment


                    • #40
                      Никъде не видях, че обозначението за контрол, трябва да е в обхватът на техническото средство. Пише че самият контрол е в тоя обхват. Тоест - камерата има огхват 15м - заснели са те с превишение на 25-ият метър - снимката е не легитимна. А знакът който те предупреждава за наличие на контрол може да бъде поставен на 100км.
                      Никъде, в никой закон не пише, че той важи само когато те контролират. Правилата са за да се спазват, идеята е да не се избиваме.
                      От вчера и аз мога "да се похваля" с нарушение. Отново съм пропуснал прегледът. Ако ми го бяха "нахлузили" преди две години, вероятно нямаше да пропусна отново(абе... не е сигурно, ама....така си мисля). Готиното е че проверките вече се заснемат, има някаква надежда да се подобри ситуацията.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #41
                        Дали има или няма знак, няма разлика. Като имаш хубав радар детектор, всичко е 6. Лошо е за обикновеният гражданин, защото има толкова малоумни ограничения - 3 лентов път с ограничение 50.. знака за населено място е половин километър преди първата къща и тн., като вземем в предвид и манталитета на нашите катаджии то те ще вардят само на места където е нереално да караш в ограничението и набити в някой храст. Така че, не виждам какво толкова се радвате на полицейщината която цари в България в момента... може би ви държи още от бай тошо.. не знам, тежко ни.
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                        ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                          Дали има или няма знак, няма разлика. Като имаш хубав радар детектор, всичко е 6. Лошо е за обикновеният гражданин, защото има толкова малоумни ограничения - 3 лентов път с ограничение 50.. знака за населено място е половин километър преди първата къща и тн., като вземем в предвид и манталитета на нашите катаджии то те ще вардят само на места където е нереално да караш в ограничението и набити в някой храст. Така че, не виждам какво толкова се радвате на полицейщината която цари в България в момента... може би ви държи още от бай тошо.. не знам, тежко ни.
                          Мамин сладък! Хайде да ми обясниш, каква е връзката м/у броят на лентите и ограничението на скороста, моля. Да, има места където табелата за населено място е доста изнесена, на местата на които аз съм ги виждал, те са съвсем обосновани. Това че няма къщи, не значи че мястото не е населено. Къде ще те вардят катаджиите си е тяхна работа. Твоята е да спазваш правилата. Радвам се на тая полицейщина, щото не е нормално тир да прави двойно изпреварване, по баир надолу, при непресечена осева линия, при остри завои без видимост, при полужение че двете коли които изпреварва се движат с 80км/ч. Не е нормално ежедневно да ме стресират разни слаломисти, за които мигач е непознато понятие. Не е нормално, автомобил спрял на червено, изведнъж да се изреже и да си мине на чисто червено. Не е нормално да караш с 90 в градът(при трилентов път), да прегазиш щъкащите наоколу облечени в оранжево труженици и да ми казваш после - ама аз не исках. Нормалното е да спазваш правилата. Като не ги спазваш - търпиш последствията. Правилата които според теб са сбъркани ги спазваш и търсиш начин да ги промениш. Иди в Румъния и обяснявай на катаджиите, че не могат да се крият, че имаш много як антирадар или че пътят е трилентов и ти определяш ограничението. В Германия няма да те пращам, няма да стигнеш до там с такова отношение. Да де, то това важи само за тук, за "полицейската" държава. Ще се научим да спазваме правилата, неизбежно е.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #43
                            Човече не съм против спазването на правилата, грешно си ме разбрал. В Германия съм ходил доста пъти както и в доста други западни държави, за твое сведение там не видях слънчогледи в храстите, нито малоумни ограничения-тип хранилка. Във всяка една европейска държава се придвижвам в пъти по-бързо и спокойно, но там няма през десет километра ограничение 40-50-60- платени ограничения от крайпътната сергия. Тоя тираджия няма да го спрат липсата на знаци преди камера, слаломистите пък още по-малко - там проблема е още в ранна възраст и липсата на образование, възпитание и ценности както и в 90% от родните полицаи. Да не отварям темата с системата на КАТ и колко малоумни служители има там. До тук нито един закон няма превантивен характер, всичко е пълнеж на държавната хазна ще плаща обикновеният гражданин, няма да е бай мангал взел незнайно как книжка, няма да е някой "богопомазан" лешпер. Ще сме ти и аз и повечето от колегите тук. Да сме живи и здрави и да наливаме парички в държавицата ни, че иначе трябва да отлитаме към чужбина, а тук ще останат само мангали и пенсионери. Радвайте се на малоумните закони, надявам се да не ви излязат през носа. И нека спрем да се правим на по-европейци от европейците, тук няма ясна система всичко е хаос-надуваме глобите и спират смъртните случаи, а разкривените до неузнаваемост пътища, неадекватна маркировка, езера по магистралите, набръчкани участъци на път с ограничение 140, раздрънкани брички минали преглед преди 15 години, необразовани шофьори, изпращели дядки каращи със 60 извънградско. Кой ще се заеме с реалните причинители на смърт? Никой по добре глобата за превишена скорост да е два пъти колкото заплатата ти и всичко ще е шест... Моля ти се!
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                            ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                            Comment


                            • #44
                              Пешо и Гошо са студенти.

                              Пешо учи колкото може, отива на изпит, тегли въпрос и изкарва 4.

                              На Гошо му съобщават точно кой от всичките въпроси ще му се падне и така той изкарва 6.

                              Така Пешо завършва с 4 а Гошо със 6.

                              Кой от двамата e придобил повече знания в хода на образованието?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                                Човече не съм против спазването на правилата, грешно си ме разбрал. В Германия съм ходил доста пъти както и в доста други западни държави, за твое сведение там не видях слънчогледи в храстите, нито малоумни ограничения-тип хранилка. Във всяка една европейска държава се придвижвам в пъти по-бързо и спокойно, но там няма през десет километра ограничение 40-50-60- платени ограничения от крайпътната сергия. Тоя тираджия няма да го спрат липсата на знаци преди камера, слаломистите пък още по-малко - там проблема е още в ранна възраст и липсата на образование, възпитание и ценности както и в 90% от родните полицаи. Да не отварям темата с системата на КАТ и колко малоумни служители има там. До тук нито един закон няма превантивен характер, всичко е пълнеж на държавната хазна ще плаща обикновеният гражданин, няма да е бай мангал взел незнайно как книжка, няма да е някой "богопомазан" лешпер. Ще сме ти и аз и повечето от колегите тук. Да сме живи и здрави и да наливаме парички в държавицата ни, че иначе трябва да отлитаме към чужбина, а тук ще останат само мангали и пенсионери. Радвайте се на малоумните закони, надявам се да не ви излязат през носа. И нека спрем да се правим на по-европейци от европейците, тук няма ясна система всичко е хаос-надуваме глобите и спират смъртните случаи, а разкривените до неузнаваемост пътища, неадекватна маркировка, езера по магистралите, набръчкани участъци на път с ограничение 140, раздрънкани брички минали преглед преди 15 години, необразовани шофьори, изпращели дядки каращи със 60 извънградско. Кой ще се заеме с реалните причинители на смърт? Никой по добре глобата за превишена скорост да е два пъти колкото заплатата ти и всичко ще е шест... Моля ти се!
                                Когато се научим да спазваме правилата, тогава ще можем да си позволим и по малко рестрикции. В Германия просто нямат нужда от слънчогледи в храстите. Там(щом си ходил многократно, знаеш) като нагазиш правилата - плащаш сериозно. Въпреки че имам наблюдения върху поведението на германци в наши условия, ще дам отново пример с Румъния. Тия бяха 50г след нас, сега са 50 преди, само щото решиха че са "по европейци" от европейците и като им казаха че редът им куца, взеха мерки. Полицаите са хората които са се нагърбили с не леката задача, да съблюдават спазването на правилата. Идеята да застанат като въшка на гол тумбак, видими от 1 км, е никаква. Ако не те изненадат, превенцията се свежда до 0. Няма как да наредим катаджии на всеки 50м, обсъждали сме го вече тук. Следва да те дебнат там, където си най изкушен да "нагазиш лукът". В по вечето случаи, хората си гледат работата съвестно. Поне на мен от многобройните проверки, никой не ми е искал подкуп, въпреки че както споменах - и преди са ме хващали в нарушение(същото). Както споменах - вече всичко се записва, презумпцията за "хранилка" отпада. Като те спрат - благодариш, пожелаваш приятен ден и продължаваш. Просто е! Ако искаме да сме "бяла държава" ще се наложи да се държим и като "бели граждани". Катаджии не познавам, но пък познавам полицаи - и тяхната, ама никак не е лека.

                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Пешо и Гошо са студенти.

                                Пешо учи колкото може, отива на изпит, тегли въпрос и изкарва 4.

                                На Гошо му съобщават точно кой от всичките въпроси ще му се падне и така той изкарва 6.

                                Така Пешо завършва с 4 а Гошо със 6.

                                Кой от двамата e придобил повече знания в хода на образованието?

                                Гошо.
                                Имайки предвид имената, подозирам че действието се развива у нас. Следователно Гошо е придобил най важното знание - винаги можеш да заобиколиш правилата. Докато това е в сила - това ще е полужението. Ще гледаме "навън" със завист и ще псуваме всеки, който се "нагърби" да въведе ред.
                                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 14:28.
                                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                                Comment

                                Working...
                                X