Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос

    Здавейте, някой може ли да ми каже за какво е синият маркуч ограден в черна "рамка" и къде отива. Колата е 156 2.0 ТС.
    Attached Files

  • #2
    Задал си въпроса в неправилен раздел.

    На въпроса:

    Това е отдушника на резервоара. Бензиновите пари, през клапан, се вкарват в определени моменти във всмукателния тракт или се пращат до филтър (канистер), който се намира под десния калник.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:28.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Въпрос

      Благодаря! Съжалявам, не са ми ясни нещата с разделите не е нарочно от некомпетентност е. Имам още един въпрос. Колата беше на ремонт, за смяна на гарнитурата на главата, не знам по каква причина оригиналният маркуч или тръбичка липсва, и на нейно/негово място е сложено парче най-обикновен гумен маркуч, който не отива никъде просто си виси привързан за бензиновата рейка. Понеже колата не вдига повече от 3000 обророта, възможно ли е проблема да е точно този маркуч, и невъзможността да се създаде достатъчно налягане?

      Comment


      • #4
        Едва ли е от този маркуч, освен ако не смуче въздух през него. За да си сигурен, че не смуче, най-добре възстанови заводските връзки или поне запуши тръбата в посока към мотора и клапана.

        Нормално от резервоара идва тръбата от отдушника, минава през филтъра под калника и през клапана отива във всмукателния колектор.

        Най-добре е да се направи диатностика. От нея може да се изясни, къде е проблемът.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Въпрос

          Виж за какво става въпрос. Мисля, че маркуча за отдушника си е на място, този е друг.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Не се вижда добре на снимката, къде е закачен другия край на висящия маркуч, но ако отива на един клапан и ако двете означени точки:



            са част от една и съща тръба, си мисля, че е ползвана тръбата на отдушника за високото налягане (входа на рейката) а откачената тръба е старата, която нормално свързва синята с клапана.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Въпрос

              Висящият маркуч е закачен за метална тръвичка, която минава зад двигателя и отива към дроселовата клапа, като в кая й има някакъв клапан.

              Comment


              • #8
                Двете означени точки на горната снимка (в червено) от една и съща тръба ли са?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Въпрос

                  Да. Ето снимки и на тръбата в задната част на двигателя.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Още една. Опитвам да съм максимално подробен, за да мойе да ми се помогне адекватно.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Това е тръбата с клапана за бензиновите пари.

                      Щом на снимката, която постнах двата означени в червено участъка, са от един тръбен път, това означава това, което предположих по-горе. Поне при 166 тръбата със синия участък, която върви по дястата страница е тази за парите.
                      Нека някой със 156 да го потвърди.

                      За да си сигурен, че не смуче въздух, запуши с нещо свободния край на висящия маркуч.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:18.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Ок, мерси

                        Comment


                        • #13
                          За мен тази тръба е за управлението на ВИМ-а.
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment

                          Working...
                          X