Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ, моля, помогнете !! и после яко дим

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ, моля, помогнете !! и после яко дим

    От това явление във форума страдаме всички! Предлагам на такива потребители да се вижда във профила им колко пъти са търсили помощ и колко пъти са написали решението на проблема в края на темата!
    Достатъчно са ни капризни каляските, за да сме такива самогъзци.
    Другото - такива безсмислени заглавия директно да се променят в същността на въпроса с 2-3 думи.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

  • #2
    ама какво да ги направим ?

    на втория път "помощ" да ги храним ?

    тва си е до манталитет ... де да знам и аз
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Във Vw форума е задължително да напишеш решението на проблема
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Ок, ще помислим и ние да имаме такова
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Във Vw форума е задължително да напишеш решението на проблема

          В 90% от темите някой реве в първия пост, следва:
          - направи това
          - направи онова
          - провери за това
          - при мен беше от това, ама проблема беше друг
          . . .
          и дотам
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Ами ,ако е намерил решение , закарвайки си колата на сервиз(никой не е успял да му помогне във форума)това ли да напише:"проблема е решен в еди-кой си сервиз , срещу еди-ква си сума"?


            А има и друг вариант- направи това , виж онова и нещата отиват по-на зле заради мъдри съвети.В такъв случай едва ще му се иска на човека да споделя как си е решил проблема!
            ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
              Ами ,ако е намерил решение , закарвайки си колата на сервиз(никой не е успял да му помогне във форума)това ли да напише:"проблема е решен в еди-кой си сервиз , срещу еди-ква си сума"?


              А има и друг вариант- направи това , виж онова и нещата отиват по-на зле заради мъдри съвети.В такъв случай едва ще му се иска на човека да споделя как си е решил проблема!
              1 Няма сервиз, в който ще ти кажат "проблема ще ти се реши срещу 100лв" без да знаеш какво ти се прави по колата.
              2 Като не ти се иска да споделяш как си си решил проблема - ок. Аз пък искам да виждам в профила ти примерно 3 въпроса - 0 решения, пък ти задай 4-ти да видиш кой ще ти отговори
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Говорим май на различни езици.
                Първо за сервизите- обикновено ти казват :за смяна е еди-кво си .А дали точно това е въпросното решение не се знае(комерсиализация на ента степен).Така че и да споделиш какво ти е сменено , то най-вероятно(ако са повече от една част)има доста излишно сменени.
                По втората точка имах предвид , че ако са те заблудили , задълбочил се е проблема в следствие на това и се е разтеглоло във времето решаването му , то едва ли ще имаш емоцианалната нагласа да споделяш и да отваряш очите на някого.Да не говорим че едва ще попиташ отново.Това малко измества темата към - дали да дават решение такива , които на са убедени ,че могат да дадат правилното решение , също е част от проблема!
                Иначе и аз съм за да се поства решението на проблемите, поне за обогатяване на опита и техническата грамотност.
                С две думи - не се заяждам с теб , а давам варианти на ситуацията.Ако съм бил криво разбран - моля за извинение, моя грешка!
                ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  1 Няма сервиз, в който ще ти кажат "проблема ще ти се реши срещу 100лв" без да знаеш какво ти се прави по колата.
                  2 Като не ти се иска да споделяш как си си решил проблема - ок. Аз пък искам да виждам в профила ти примерно 3 въпроса - 0 решения, пък ти задай 4-ти да видиш кой ще ти отговори
                  Е те тука пак се връщаме към системата за репутация,май?
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #10
                    Не съм наясно как точно работи таз система ,но ако е въпрос на брой постове е нож с две остриета - знаеш ,назнаеш пишеш и даваш съвети.Тази система трябва да анализира правилността на съветите и при подвеждане да отнема съответно.Така ще дават съвети хора, които са сигурни в решението на съответния проблем и няма да се извършват куп излишни дейности(смяна филтри , почистване на дюзи,подмяна на ламбда,датчици и пр.).Т.Е. системата проба грешка на гърба на питащия е неправилно решение!Има хора ,които знаят устройсттвото на пръсти, такива които са се сблъсквали със конкретния проблем,нека те да отговарят(който дава решението да е сигурен в него)Не става дума само двама или трима да отговарят.Ако не съм се изразил ясно - поправете ме и ще стигнем до същността на мисълта ми.


                    п.п. не може гумаджията да ти каже защо колата пали трудно
                    пример
                    ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
                      Не съм наясно как точно работи таз система ,но ако е въпрос на брой постове е нож с две остриета - знаеш ,назнаеш пишеш и даваш съвети.Тази система трябва да анализира правилността на съветите и при подвеждане да отнема съответно.Така ще дават съвети хора, които са сигурни в решението на съответния проблем и няма да се извършват куп излишни дейности(смяна филтри , почистване на дюзи,подмяна на ламбда,датчици и пр.).Т.Е. системата проба грешка на гърба на питащия е неправилно решение!Има хора ,които знаят устройсттвото на пръсти, такива които са се сблъсквали със конкретния проблем,нека те да отговарят(който дава решението да е сигурен в него)Не става дума само двама или трима да отговарят.Ако не съм се изразил ясно - поправете ме и ще стигнем до същността на мисълта ми.


                      п.п. не може гумаджията да ти каже защо колата пали трудно
                      пример


                      И как мислите да стане това,софтуерно или хадуерно?

                      За мен лично това е немислим начин за потбор на данни.
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #12
                        Единствено може да стане с надлидаване от човек .При това технически грамотен.Софтуерно не знам дали може ( аз дори една игра от замунда не умея да си инсталирам)-нямам достатъчно компютърна грамотност.Хардуерно и да има вариант ще е свързан с много разходи!Но пък и варианта да се трупа актив ,пишейки се неверни диагнози и съвети е предпоставка за злоупотреба със системата за рейтинг!Така за всеки проблем може да се пише :"смени си бензиностанцията" и да се трупа рейтинг!Ако за един проблем се дадат пет съвета- 4 грешни и 1 правилен,може след като се установи кой е бил правилния да се дига рейтинга на човека постнал го , а на другите 4 да се намалява.Но това изисква човешка намеса.
                        И когато питащият види вече постигнатите рейтинг резултати ще може да си направи сметка чий съвет да ползва и чий не.
                        ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                          И как мислите да стане това,софтуерно или хадуерно?

                          За мен лично това е немислим начин за потбор на данни.
                          Така или иначе темите се следят детайлно от модераторите не мисля, че е проблем да чукнат на някой една отметка, пък един ден като благоволи да си отговори на собствения въпрос да му я махнат.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Мойто мнение е, че универсални решения няма нито в автомобилната електроника, нито в механиката.
                            Това, че някой ще напише какъв му е проблема изобщо не означава, че при друг /със същите симптоми според него/ проблема ще е същия.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                              Мойто мнение е, че универсални решения няма нито в автомобилната електроника, нито в механиката.
                              Това, че някой ще напише какъв му е проблема изобщо не означава, че при друг /със същите симптоми според него/ проблема ще е същия.
                              Това е точно така , но има съвети , които дори не се доближават до проблема.
                              Това с отметките не е лоша идея.
                              А за да е максимално точен съвета е нужно при задаване на въпрос за проблем да се опише доколкото е възможно по-подробно самия проблем(глава може да боли по ред причини и не се лекува винаги с аналгин).Та когато някой възнамерява да отговори на въпрос нека и той самия зададе един или няколко въпроса , за да е сигурен ,че проблема е максимално близо до това , за което предполага.Роби, мисля ,че ти ме разбираш много точно .Преди да пуснеш газ анализатора или тестера не разпитваш ли клиента подробно за симптомите та да имаш някаква насоченост?
                              ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                              Comment

                              Working...
                              X