If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
....и в 90% от случайте, термините за обяснение на проблема нямат нищо общо с естеството. Просто хората не могат да обяснят точно какво се случва.
Тук е същото.
Мойто мнение е, че универсални решения няма нито в автомобилната електроника, нито в механиката.
Това, че някой ще напише какъв му е проблема изобщо не означава, че при друг /със същите симптоми според него/ проблема ще е същия.
Значи да удряме кепенците и да се спасява всеки по единично?! Моите уважения, robygas, но изпадаш в конкретики, не за тях е темата, а за отношение от типа "е..л съм ви, аз се оправих"
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
имаше идеята системата за репутация да се върне и да важи ЕДИНСТВЕНО за техническите раздели.
Репутацията трябваше да се трупа/сваля чрез отбелязване на даденото мнение за вярно/полезно от самите потребители.
Репутацията, давана от потребители . . .. мисля че всички знаем за какво става въпрос. Основното и най-полезно нещо във форума е "Проблем-решение", последно такава полезна тема, за която се сещам е http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=46596:th_up: и мисля, че усилията трябва да се насочат в тази посока, а не търсачката да е пълна с вопли и стонове и накрая нищо.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Именно колега, и щом човека ти е свършил работа- пак казвам "в технически раздел" - му даваш точица.
Ако пък те е подвел или ти е дал невярна информация/грешен съвет - му даваш минус точица.
А коментарите по-горе ... хммм ...
имаше идеята системата за репутация да се върне и да важи ЕДИНСТВЕНО за техническите раздели.
Репутацията трябваше да се трупа/сваля чрез отбелязване на даденото мнение за вярно/полезно от самите потребители.
Но това явно ще е в някой друг мандат на управата
не всички са практически приложими, съобразявайки се с всички ограничения от материално-техническо естество
по повод темата
в платените форуми на Microsoft (които са под много строг надзор какво и кой и как пише) има такава система, в която потребителя доказва, че проблема му е 1. решен напълно; 2. дадена идея, довела до решаването му
от това се трупат точки за далите акъл, и те получават официален статус на "MVP" в тоя случай
но това е комерсиален форум, и като такъв там са насипани много пари и организация
незнам с оглед наличния технически и времеви ресурс доколко ние можем да направим нещо, което да донесе повече ползи , отколкото усложнения
@code - това с тия "отбелязвания" го няма реализирано в сегашната версия на форума, което ...прави нещата ужасно сложни
По-безобидно е примерно:/има доста такива теми/ "Нещо ми тропа отпред"-Проблема решен!
Като автора на темата не е споделил какво е било решението на проблема му,съответно отговорния на раздела да синтезира прегледно темата или направо да я изтрие.
Или ако някои реши че това е рядко срещан такъв,и автора е написал как се е решил проблема му,да добави в заглавието че е решен.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
имаше идеята системата за репутация да се върне и да важи ЕДИНСТВЕНО за техническите раздели.
Това почна да ми се вижда нелош вариант, след като няма техническа възможност за друго. Със кеф ще раздавам минуси на всички останали отворени теми, по-стари от 2-3 месеца. Може и да се измисли някакво ограничение, примерно да не можеш да даваш репутация на някой повече от 3 пъти или нещо от сорта, за да не се надуват изкуствено от едни и същи хора.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
По-безобидно е примерно:/има доста такива теми/ "Нещо ми тропа отпред"-Проблема решен!
Като автора на темата не е споделил какво е било решението на проблема му,съответно отговорния на раздела да синтезира прегледно темата или направо да я изтрие.
Или ако някои реши че това е рядко срещан такъв,и автора е написал как се е решил проблема му,да добави в заглавието че е решен.
Хубави идеи се дават, макар и трудни за изпълнение. Бих предложил като за начало да се следи и за заглавията на темите. Защото, както е дал колегата: "Нещо ми тропа отпред"-Проблема решен! изглежда нормално, но "Тъп климатик" - проблема решен?? звучи....ъъъъъ, ами тъпо, а има такива теми. И правила има, но явно някои теми минават, а би трябвало да се редактират. Явно климатика е поумнял.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Проблема може да се реши много лесно.
Мода може да следи развитието на темата и ако няма завършващ пост, където да е обяснен начина по който се е решил проблема - изискване на обяснение и решение!
Всъщност, може много лесно да се запише като точка в правилата на форума, че всеки, който отвори тема в техническите раздели, с която търси помощ, е длъжен накрая да обясни подробно, как се е справил с проблема.
Такива теми, накрая е редно да почистят, изтупат и избършат както от спама, така и от повтарящи се постове.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
а аз предлагам на завършените теми да се редактира заглавието :
Решено! името на темата
а иначе повечето хора влизат във форума когато имат проблем. решават го и си карат живота. мисля че това е съвсем нормално. има и случаи когато проблема остава неизвестен, така че не могат да се задължат хората.
Comment