Известие

Collapse
No announcement yet.

До кога лични интереси и отношения ще опорочават форума?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    .....
    Изобщо, ако имате кило брашно, дайте го на майстор да ви направи хляб!
    Имам много хубава хлебопекарна на Мулинекс..слагаш всичко и прави чудесен хляб.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
      Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.
      Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
      При последните ми посещения в "сервиз", освен, че си платих като поп, на едната кола се връщах 2 пъти за "дооправяне" и закачане на забравени букси и прекъснати кабели, което за мен си е време и пари за транспорт и не ми казаха поне "извинявай", а за другата кола се наложи да закачам забравени лули на подгревни свещи и да дозатягам капещи нафта тръбички, да не говорим, че липсваха и болтчета и за капак се наложи да сменям и турбина...щото някой трябваше да провери дали се върти...

      Пожелавам ти много здраве и радост в бъдещия семеен живот
      Last edited by alfista 96; d.m.y г., 08:54.
      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
        ... Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. ... и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.
        А тез 20 лева дето ги вземаш на час, директно в джоба ли ти влизат или в тях има и някви разходи - наем, ток... Щото сервизите имат такива Добре, другите неща се сменят за 15 минути - да кажем че за тия 15 минути труда струва 10 лева. Значи ангренажа с 2-те ролки струва 90 лева труд - сменя се на 60 хиляди км. Ако тва е личната ти кола и я караш по 20 хиляди на година, тва са три години. За три години и 500 лева да ти е заплатата, не е толкова голям процент от доходите ти някак си Не че защитавам сервизите, ама 90 лева за ангренаж и 100 лева за масли, всички филтри и ремъци (с ролки на нагренажа) си е съвсем нормалнца цена...

        Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
        Ха,абе мой човек в западна европа за същия труд, под 800 евро никой няма да иска да разговаря с теб.Отсиварва та директно и моля следващия...
        Начи само тва като прочетох, бях сигурен как ше почнат да ти обясняват, че в европа сички са много богати е парите текат от чешмата за тва може да им искат толкоз пари


        Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
        Ей така като почнеш да ми разправяш за "европата"... Ми нали и аз с моята специалност и умения там ще вземам поне 5 пъти колкото тук?! Мисълта ми беше, че цената на тукашния труд на фона на мизерията и данъците си изпреварва времето. Човека взема 5-600лв месечно, ти ще му искаш 1/3 от заплатата за 3,4 часа труд...не ми се вижда справедливо.
        Само че ти и другите дето си мислите как е европа е ОК малко бъркате математиката - Първо разликата в доходите не е 5 пъти. Ако беше казал 2-3 пъти шях да се съглася, ама 5 пъти... Начи ти ако земаш 20 лева на час, ако работиш 4 седмици по 5 дни по 8 часа е брутен доход дето в Европа наш кога ше го упеториш ей тъй от раз...

        Второ, дори да приемем, че земаш там 5 пъти повече - за обслужване като ти поискат 500 евро, което е 1000 лева - значи обслужването ти е 10 пъти по-скъпо. На 5 пъти по-голямата ти заплата, 10 пъти по-скъпите цени на сервизите, пак ше ти излезе повече от тука

        И трето 100 лева от 600 лева за 1/6-та, а не 1/3-та - недей умножава по две само тия числа които са в подркепа на твойта теза

        И четвърто, ако човека не може веднъж на 3 години да отдели 1/6-та от заплатата си за обслужване на колата, значи не може да си позволи да притежава кола. В Европа това го знаят и за това тия дето земат по 600 евро или 1000 евро не си купуват коли, а карат колелета и се возят на метрото. Само тука си мислим, че колата не е привилегия и лукс, а право което се полага на всеки, независимо може ли да си го позволи или не. Щото така ни е начуил комунизЪма с неговите москвичи и в последствие горублянските джабази на демокрацията с техните евтини опели кадет.
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
          Ам ти нищо хубаво не си видял от този сервиз бре.Трябва да си мазохист та да си го посещавал толкова време.Надявам се някой ден да разбереш че ти няма как да определяш цените на услугите които не извършваш.А за всички които не знаят ЛЮБОКАР е сервиза който дори си предоставя помещението и личния автомобил на хора за които си е мислел че са приятели.Но явно приятелството е до момента в който има изгода.И да спомена само ,аз отказах да ти правя колите за да не се караме за цени.Както аз не ти определям цените на твоята работа,така и ти няма как да определяш на хората труда.Бъди Благословен ,ти и домът ти.
          За помещението Ти предложи да го използвам до колкото си спомням за което даже след като ти донесох ключа ти предложих да ти платя наем но ти отказа. И аз съм ходил с "личния" си автомобил до тракия за да вземам захранване за личния ти компютър и също така с личния си автомобил съм те дърпал до сервиза ти. Та не ми говори за изгоди и приятелства. Проблемът е друг ама няма смисъл да се обсъжда тук.

          ---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:21 ----------

          Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
          А тез 20 лева дето ги вземаш на час, директно в джоба ли ти влизат или в тях има и някви разходи - наем, ток... Щото сервизите имат такива Добре, другите неща се сменят за 15 минути - да кажем че за тия 15 минути труда струва 10 лева. Значи ангренажа с 2-те ролки струва 90 лева труд - сменя се на 60 хиляди км. Ако тва е личната ти кола и я караш по 20 хиляди на година, тва са три години. За три години и 500 лева да ти е заплатата, не е толкова голям процент от доходите ти някак си Не че защитавам сервизите, ама 90 лева за ангренаж и 100 лева за масли, всички филтри и ремъци (с ролки на нагренажа) си е съвсем нормалнца цена...



          Начи само тва като прочетох, бях сигурен как ше почнат да ти обясняват, че в европа сички са много богати е парите текат от чешмата за тва може да им искат толкоз пари




          Само че ти и другите дето си мислите как е европа е ОК малко бъркате математиката - Първо разликата в доходите не е 5 пъти. Ако беше казал 2-3 пъти шях да се съглася, ама 5 пъти... Начи ти ако земаш 20 лева на час, ако работиш 4 седмици по 5 дни по 8 часа е брутен доход дето в Европа наш кога ше го упеториш ей тъй от раз...

          Второ, дори да приемем, че земаш там 5 пъти повече - за обслужване като ти поискат 500 евро, което е 1000 лева - значи обслужването ти е 10 пъти по-скъпо. На 5 пъти по-голямата ти заплата, 10 пъти по-скъпите цени на сервизите, пак ше ти излезе повече от тука

          И трето 100 лева от 600 лева за 1/6-та, а не 1/3-та - недей умножава по две само тия числа които са в подркепа на твойта теза

          И четвърто, ако човека не може веднъж на 3 години да отдели 1/6-та от заплатата си за обслужване на колата, значи не може да си позволи да притежава кола. В Европа това го знаят и за това тия дето земат по 600 евро или 1000 евро не си купуват коли, а карат колелета и се возят на метрото. Само тука си мислим, че колата не е привилегия и лукс, а право което се полага на всеки, независимо може ли да си го позволи или не. Щото така ни е начуил комунизЪма с неговите москвичи и в последствие горублянските джабази на демокрацията с техните евтини опели кадет.
          Жив и здрав да си за толкова писане, философски подхождаш, не си прав. Това е моето мнение! И не говорих в случая за 100-те лв че са 1/3 от 600, говорих принципно...
          Last edited by pesho_kj; d.m.y г., 13:34.
          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
          ex Alfa 156 1,9 JTD
          ex Alfa 75 1,8

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
            За помещението Ти предложи да го използвам до колкото си спомням за което даже след като ти донесох ключа ти предложих да ти платя наем но ти отказа. И аз съм ходил с "личния" си автомобил до тракия за да вземам захранване за личния ти компютър и също така с личния си автомобил съм те дърпал до сервиза ти. Та не ми говори за изгоди и приятелства. Проблемът е друг ама няма смисъл да се обсъжда тук.
            Благодаря,
            Last edited by alfista 96; d.m.y г., 08:59.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • #51
              Колеги,колеги.Не трябва да мислим само и единствено за собствения си джоб и изгоди.А като цяло как би било по добре за нашата държава.Бил съм в бг и в сервизи и за по 30лв. на час,но на 30лв едва ли се плащат данъци,едва ли се покриват осигуровките на механика,едвали му се покриват болнични едва ли има платена отпуска механика,едвали мястото където работи е обезопасено на 100%,и работодателя може да му даде работни обувки с метални бомбета,за да ако му падне нещо тежко върху краката да не му премаже пръстите.Да му даде приличично работно облекло,където да пише името на сервиза,а не ,,агро Славяново,, и ми работи в сервиз на Алфа Ромео.И най-важното прилична заплата започваща най-малко от 1500лв.Не е лесно особенно в бг, всеки ден да се бориш с 20-25 годишни курници.Ами инструменти,ами апаратури.Няма как да взимаш 30лв на час и да можеш да си позволиш апаратури с които работат сервизите в Мюнхен,Амстердам и т.н.
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #52
                Инструментът на един сервиз струва около 15 000 евро. С половината от него се работи около 10 години. Тука влизат ключове, винтовери, чукове и софтуер.
                Половината обаче остарява морално след петата година, а още толкова се купуват като специализиран инструмент.
                Има още много други разходи, но гърците са го казали:
                Каквото плащаш-това получаваш!
                Не може и оная работа в гъза и душата в рая!
                Който иска да му е тънко, накрая е все незадоволен!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #53
                  Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда. Колкото повече коли оправи по висока заплата. Трябва да работи много и бързо и понякога е за сметка на качеството.
                  Кати говорите за запада. Пет годишна кола на 60 хил. я карам за смяна на масло в Лондон. Идвам си и после тръгвам обратно. Във Франция турбината умря. Карам я на ход до сервиза, ремонт на турбината. Имам застраховка, тя покрива всичко. Взимам колата карам 50 километра светва лампата на маслото. Пак в сервиза. И така още два пъти, вече само за сметка на сервиза, въпреки че имам застраховка? Не успя да оправи мотора и го смени с друг пак за негова сметка.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:26.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #54
                    [QUOTE=lordliness;1426242]Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда.



                    Това са пълни глупости. Той днес спокойно може да направи 10 часа.Ако на час средно е 50 лв 30% са 16 лв.Почти всички сервизи бачкат и в събота. Тоест бачка около 24-25 дена×160 лв всеки ден=4000лв на месец.Ти ги направи че зимат 2 пъти повече от един депутат. Той един депутат взима официално по домова книга 1900 лв.
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда. Колкото повече коли оправи по висока заплата. Трябва да работи много и бързо и понякога е за сметка на качеството.
                      Кати говорите за запада. Пет годишна кола на 60 хил. я карам за смяна на масло в Лондон. Идвам си и после тръгвам обратно. Във Франция турбината умря. Карам я на ход до сервиза, ремонт на турбината. Имам застраховка, тя покрива всичко. Взимам колата карам 50 километра светва лампата на маслото. Пак в сервиза. И така още два пъти, вече само за сметка на сервиза, въпреки че имам застраховка? Не успя да оправи мотора и го смени с друг пак за негова сметка.
                      Добре, от написаното дотук разбрах, че не обичаш сервизите. ОК. Имаш нещо пхротив някого, ми кажи си, недей с недомлъвки. Щото тук във форума има много сервизи, доста майстори и т.н. Обаче ако си недоволен от някого конкретно, е справедливо спрямо всички потребители, да кажеш кой те дразни и с какво точно.

                      Иначе аз съм ЗА, хората сами да си правят колите. Аз работя в автосервиз и сам за, така и аз ще имам повече работа, защото доста от ремонтите пред блока водят хора в сервиза с доста доубити коли, след извършените ремонти пред блока.
                      Но съм против да се слагат всички знайни и незнайни сервизи/майстори под един знаменател. Ясно е, за типичния българин, че той може всичко, разбира от всичко и го прави по-добре от всички други. Във всяка сфера от живота, не само за автомобилите. И другата българска черта е да се гледа все в паницата на другия, бил взимал много, ала-бала. Ако ъобаче човек си мисли, че му взимат много а той не взима достатъчно е радно да се запита защо взима малко, дали не е причината в самия него. Докато някой все калкулира джоба на другия, е по-добре да помисли как да добави нещо в своя. Тогава ще тръгнат нещата.

                      ---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:56 ----------

                      [QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1426252]
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда.



                      Това са пълни глупости. Той днес спокойно може да направи 10 часа.Ако на час средно е 50 лв 30% са 16 лв.Почти всички сервизи бачкат и в събота. Тоест бачка около 24-25 дена×160 лв всеки ден=4000лв на месец.Ти ги направи че зимат 2 пъти повече от един депутат. Той един депутат взима официално по домова книга 1900 лв.

                      Дори да вземе някой 160 в. за един ден, няма гаранция, че на следващия ден ще има същата работа и ще вземе същите пари.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #56
                        [QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1426252]
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда.



                        Това са пълни глупости. Той днес спокойно може да направи 10 часа.Ако на час средно е 50 лв 30% са 16 лв.Почти всички сервизи бачкат и в събота. Тоест бачка около 24-25 дена×160 лв всеки ден=4000лв на месец.Ти ги направи че зимат 2 пъти повече от един депутат. Той един депутат взима официално по домова книга 1900 лв.
                        Личи че не си в час. Повечето средни сервизи имат фиксирани цени за определена операция.
                        Не ти говоря за цени на час.
                        Сменяш съединител за 120 лв. От тях ще вземеш 36. Ако искаш го прави три дни.
                        Цените на тези сервизи са на час за неща които са с повишена сложност.
                        Да вземеш 36 лв. За смяна на съединителя е подигравка. Това е неприятна операция. Но това е положението.
                        На Боби ще му пиша утре на лични.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:11.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          [QUOTE=lordliness;1426258]
                          Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение

                          Личи че не си в час. Повечето средни сервизи имат фиксирани цени за определена операция.
                          Не ти говоря за цени на час.
                          Сменяш съединител за 120 лв. От тях ще вземеш 36. Ако искаш го прави три дни.
                          Цените на тези сервизи са на час за неща които са с повишена сложност.
                          Да вземеш 36 лв. За смяна на съединителя е подигравка. Това е неприятна операция. Но това е положението.
                          На Боби ще му пиша утре на лични.


                          Ма какво значи ако искаш го сменяй 3 дни........? В западна европа имат схеми в компютара,в които подробно е описано как трябва да се смени съдинитела и пише колко време отнема и от там в зависимост от цената на час на сервиза в който си ти обявяват цената.Ако интервенцията е описана от фабриканта че трае 4 часа, а механика са мотка ден и половина, на другия ден заминава на Илиенци да продава мокасини за 5 кинта Също не и желателно да бърза, щото ако забрави да ти натегне някоя гайка може да има ядове от сорта на ,, купуване на нова кола на клиент,,
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #58
                            Не ни говори за запад. Ние доматите тук ги ядем с колците.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Aз пък не мога да разбера, кой какво го бърка къде ще си прави някой колата..
                              Който му е кеф да си я прави в сервиз, който не да си я прави сам, пред блока, в двора или където му е удобно...
                              Свършиха се колите ли в София та толкова се дразните, че някой си прави сам колата?
                              Ако някой има желание и възможност ще намери начин.... Дали от този форум или от друг, инфо има стига да знаеш какво да търсиш.
                              Ако е добър сервиза/майстора без работа няма да остане или без пари. Ама и сервиз/майстор от който всички да са доволни няма и няма и да има.
                              Според мен ако 80% от клиентите са доволни значи е добър. Винаги има такива дето дори и да е свършена работата пак са недоволни или от цената или от скороста на ремонта. Най-трудно е да се разбереш с технически неграмотен клиент, който в същото време е с нагласата че всички сервизи искат да го изклатят..
                              Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:59.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                                Aз пък не мога да разбера, кой какво го бърка къде ще си прави някой колата..
                                Който му е кеф да си я прави в сервиз, който не да си я прави сам, пред блока, в двора или където му е удобно...
                                Свършиха се колите ли в София та толкова се дразните, че някой си прави сам колата?
                                Ако някой има желание и възможност ще намери начин.... Дали от този форум или от друг, инфо има стига да знаеш какво да търсиш.
                                Ако е добър сервиза/майстора без работа няма да остане или без пари. Ама и сервиз/майстор от който всички да са доволни няма и няма и да има.
                                Според мен ако 80% от клиентите са доволни значи е добър. Винаги има такива дето дори и да е свършена работата пак са недоволни или от цената или от скороста на ремонта. Най-трудно е да се разбереш с технически неграмотен клиент, който в същото време е с нагласата че всички сервизи искат да го изклатят..
                                Много добре казано, само че някои се дразнят, едва ли не като си правиш сам колата или напишеш как става нещо и ще ги докараш до фалит. Още повече че за някои неща изисква елементарни условия и примерно ако нямаш канал не е добре да лежиш под колата рискувайки някой да я бутне и да те размаже.
                                Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:11.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X