Известие

Collapse
No announcement yet.

Ванто трейд-проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от PEPINKO
    до колегата Григор:

    1.не съм псувал във форума
    2.нито ме позанваш нито ме знаеш за да определяш дали сам седмокласник или осмокласник
    3.не съм си намерил парите на улицата за да ги давам на този или онзи без да има очаквания ефект
    4.щом във Ванто са видели ще сондата ми е за смяна как така не са видели че е откачена/ако бяха погледнали отдолу можеха да си направят труда да я включат и да видят тогава дали работи/
    5.момчето което ми сложи сондата днес /случайно има компютър и след като го свърза към моя се видя че новата работи/.
    6.по повод на това колко са коректни-когато оставих колата да ми почистят дюзите приемчика ми каза че ще струва 80,00 лева.след като ги почистиха ми казаха 120,00 лева,а впоследствие ми взеха 90,00 лева/след като двамата приемчика си поговориха/

    ако имаш други въпроси
    Колега, сега ще се обърна към теб ...
    това, че си вбесен е видно, ясно и рабираемо ...
    НО
    бих искал да те призова да видиш темата "ремонти по 145" и по конкретно моите ...
    може да видиш какво и за какво съм плащал в АутоИталия ...
    аз също бачкам на заплата, не си бера парите по дърветата... и виждаш в какви разходи съм се вкарал, само щото не съм задал правилните въпроси в правилния сервиз
    нищо не пречеше, преди да идеш там, да си пуснеш тема - така и така мисля това и това - вие как мислите - и за кое къде да ида ?
    за дюзи доста хора ходят във Дунев - и Ванто нямат вана с ултразвук доколкото знам
    за ламбда сонда, се седи на главата на Явор - тоя с брадата - диагностика и се гледа екрана, и ако избере грешен инжекцион му се казва, и ако сондата не мърда се пита дали не е прекъснат кабела - справка Григор ....

    просто колкото по-подготвен идеш, толкова по-добре
    обади се на някой от нас, никой няма да ти откаже да дойде с теб ...
    и нещата ще минат по гладко ....


    точно затова е клуба и форума, за да нямаме неприятни изненади или поне да ги сведем до минимум - като 'федерация на потребителите"
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #17
      Re: Ванто трейд-проблем

      Първоначално публикувано от PEPINKO
      та на въпроса-както вече съм писал/2-3 теми по въпроса/имам ГОЛЯМ проблем с мойта ламбда сонда.ходих при професионалистите /във Ванто/правиха ми диагностика с техния компютър,решиха че дюзите са запушени.оправиха дюзите /естествено за 95 лева/оказа се че сондата ми е за смяна/190 лева/,които естествено не им даддох.
      Първоначално публикувано от PEPINKO
      4.щом във Ванто са видели ще сондата ми е за смяна как така не са видели че е откачена/ако бяха погледнали отдолу можеха да си направят труда да я включат и да видят тогава дали работи/
      5.момчето което ми сложи сондата днес /случайно има компютър и след като го свърза към моя се видя че новата работи/.
      Колега я обясни по подробно за тази ламбда сонда че нещо аз се оплетох не мога да вдена какво точно е станало, хем не си я сменил във ванто хем пишеш нещо за някаква нова. А тази която е откачена може ако не е работила нарочно да не е закачена.

      Comment


      • #18
        Аз мисля че още като са му слагали газта са му изключили ламбдата за да не бърка работите и после въобще не е включвана
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от valjo
          нищо не пречеше, преди да идеш там, да си пуснеш тема - така и така мисля това и това - вие как мислите - и за кое къде да ида ?
          за дюзи доста хора ходят във Дунев - и Ванто нямат вана с ултразвук доколкото знам
          за ламбда сонда, се седи на главата на Явор - тоя с брадата - диагностика и се гледа екрана, и ако избере грешен инжекцион му се казва, и ако сондата не мърда се пита дали не е прекъснат кабела - справка Григор ....

          просто колкото по-подготвен идеш, толкова по-добре
          обади се на някой от нас, никой няма да ти откаже да дойде с теб ...
          и нещата ще минат по гладко ....
          Е това не го разбрах. Трябва да знам какво и е на колата ми за да отида там и да им кажа да го оправят. Това ако го знам моя майстор ще ми го смени за 3 пъти по-малко пари. Това значи ли че някой трябва да седи над моята глава за да си върша работата. Това е абсурд
          Аз да не сам учил за да мога да си ремонтирам колата сам или да я диагностицирам сам, като са направили грешка да връщат парите или друг тип компенсация. Това че има хора във форума, които разбират доста е отлична за нас които сме потребители само.
          А за Григор, той май ги познава доста добре там, което е отлично за него, ама малко ми писна да ходя навсякъде с познати (първо трябва да намеря такива) за да си свършат добре работата, а и да им платиш накрая

          П.С Инече за Ванто съм ходил 2 пъти и съм доволен, с изключение на цените и това, че не знаят колко ще струва точно, а след това излиза по-скъпо винаги (и двата пъти, които ходих).
          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
          Opel Astra J GTC

          Comment


          • #20
            Вальо, наистина като човек ходи на диагностика и си плаща не е нужно да знае кой модел му е ECU-то, нали за това са майсторите? Аз във ванто съм ходил един път с предишната алфа и вообще не можаха да я закачат на компютъра, викат - остави я тука 2-3 дена да я оправим? Е, не я оставих естествено. А иначе отношение към клиента имат, даже ми продадоха свещи втора употреба, имаха някакви, що годе добри, щото нови били супер скъпи. Та от отношение съм доволен, но е факт, че не можаха да направят диагностика...
            Общо взето ми е направило впечатление, че можеш да останеш доволен от един майстор или сервиз 2, 3, 8 пъти, но на деветия нещо няма да е наред...
            Audi A6 & Alfa GTV

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от valjo
              ...се седи на главата на Явор - тоя с брадата - диагностика и се гледа екрана...
              Точно заради това във Ванто последният път ми направиха забележка, че нямам право да стоя вътре ... Пък аз предпочитам да гледам кво ми правят по колата ... Щото понякога се опитват да ни правят на балъци ... Говоря по принцип, това се отнася за почти всички сервизи ...
              147 1.6 TS

              Comment


              • #22
                Само да допълня, че намерих визитката на Христо Модешки - това беше приемчика, когато отидох за първи път и съм страшно доволен от него. Каза ми нещата такива каквито се оказаха в последствие, беше достатъчно възпитан и след консултация с отсаналите хора в сервиза ме викна настрани (бяхме с продавача на колата) и ми обясни нещата за да мога да се пазаря за цената.
                Абе готин пич.
                Втория път като ходих за ремъците, ми казаха че е готова и това е. Нищо повече, аз не можах да изкопча от тях, с изключение, че ангренажния ми ремък не е бил за смяна, както и ролките де, ама вариатора си беше заминал (това след информаиця от форума де ) , така че не съжалявам, че направих смяната там.
                "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                Opel Astra J GTC

                Comment


                • #23
                  Номера с "връзките" и "познатите" е практика по цял свят.
                  Е, истина е, че в белите държави не ти трябват връзки за подобни дреболии, но ..... Като цяло концепцията е еднаква за " оу мен кайнд "

                  В БГ реално няма истинската сервизна култура. Има по-малкото зло.

                  Причините са много, но и ние потребителите сме виновни за това:

                  - Липсата на пари за нормален сервиз /реално топката е в нас при този казус/.
                  - Неисовото желание да се "мине тънко" /породено главно от точка 1/
                  - Мисълта че всеки е по-по-най и друг не може да му дава акъл.

                  и др.

                  Просто такава е тъпата ни реалност. ...


                  - от друга страна колите ни като цяло не са много добре поддържани и никога нямат само по 1 проблем... това е и една от най-често срещаните причини за "неточните ремонти" - то ремонта е точен, но самия проблем ние не искаме да се ремонтира сега, защото не е ега момента.

                  - По колите ни са пипали винаги поне по 3-ма 'майстори" - всеки от които е оставил следи видими и с просто око Това доста обърква поредния 'майстор" който има най-искренното желание да и оправи колата.

                  За ванто:

                  - Радо е шеф на сервиза
                  - Ицо е приемчика
                  - Явор е диагностика

                  Напрактика всяка кола минава през тях. И от тях клиента научава приблема и ценаа на ремонта.

                  Лично аз, въпреки че ги познавам много добре си питам за цената която да очаквам накрая - да няма изненада. За момента големи изненади не е имало, а малкото които са са били основателни и не е иало проблеми.

                  С Радо и Ицо човек може да се разбере и за рекламациите ако има такива.

                  Това е само за труда.

                  Частите са от магазина. Там Митко е човека, който дава инфото.

                  Нарочно пиша всичко това, с надеждата че информацията ще помогне на някой, който тепърва ще ходи в Ванто.

                  Има и тънък момент. Повечето ремонти имат гаранция - за труд и за части.
                  Ако частите не са от тях - гаранцията е само за труд.

                  За момента аз не съм имал проблеми с тях, но съм виждал как други хора са получавали "гаранционно обслужване" и лично аз намирам това за полезно - особено при смяна на ремъци и др. ремонти при които има шанс за проблем след време.
                  2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                  GSM: 0888 520 600

                  Comment


                  • #24
                    Само да допълня Григор- сервизното обслужване на Алфа има проблеми в цял свят-обърнете внимание на оценките които дават потребителите от цял свят - на показателя сервизно обслужване дават почти винаги ниска оценка. Явно е проблем на самия концерн
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #25
                      Привет ! Мой совет , всегда стоите до кола . Дальше по русски . Огромный проблем в мастерах . Нет не одного мастера который любит свою работу , такое впечетление . Просто нужно пари , вот и работают . А если Алфа , значит двойна цена , значит богат .
                      За неделю два ремонта делал , последний смена задней пружины , сам весь в масле , так как если не помогал решать вопросы как всю машину разобрать , а также крутить гайки гарантия , что можно было забыть ,что после сервиза машина будет вся скрипять и разваливаться. Мастера просто не познавать технологию ремонта автомашин , ни кто их не спецеализировал - основной проблем . Так что если любишь свое авто , то стой до нее и будь принципиалный во всей сделанной работе мастером ......
                      надеюсь поняли ,что написал

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dobro
                        Привет ! Мой совет , всегда стоите до кола . Дальше по русски . Огромный проблем в мастерах . Нет не одного мастера который любит свою работу , такое впечетление . Просто нужно пари , вот и работают . А если Алфа , значит двойна цена , значит богат .
                        За неделю два ремонта делал , последний смена задней пружины , сам весь в масле , так как если не помогал решать вопросы как всю машину разобрать , а также крутить гайки гарантия , что можно было забыть ,что после сервиза машина будет вся скрипять и разваливаться. Мастера просто не познавать технологию ремонта автомашин , ни кто их не спецеализировал - основной проблем . Так что если любишь свое авто , то стой до нее и будь принципиалный во всей сделанной работе мастером ......
                        надеюсь поняли ,что написал
                        Напълно съм съгласен с теб -> наистина не бива да оставяме майстора без надзор, но дали самите ния разбираме от тези коли е друг въпрос , но дори така да е пак обичам да им стоя на главата, така предотвратявам ползването на големия "молот" върху колата ми
                        Mitsubishi Outlander
                        Mitsubishi Space Star
                        Daihatsu Terios

                        Comment


                        • #27
                          Sorry za latinicata -njamam izbor....Kolegata Macchina nervosa sas 164 2.5TD Super e hodil za diagnostika v Italserviz i tam sa mu kazali,4e kolata e tvarde star model -te na tova mu vikam INDIANCI!!!!! Drugata ili po-drugata sedmica idvam do Vanto za diagnostika i ako njamat dannite,6te stane big mamma skandal!!
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            За съжаление и във Ванто не ми помогнаха Не можаха да направят връзка с ЕКУ-то. Започвам да си мисля че проблема е в колата. Иначе ми се сториха много точни пичовете. Даже влязох да гледам какво ми правят по колата, което не може да стане в Италсервиз. Приемчика подробно ми обясни какъв може да е проблема с мойте спирачки и каза какво могат да направят, а не както в италсервиз "остави я тука ще я видим" и после "нищо че не я поправихме, ама дължиш 100 лв." така че засега съм доволен от Ванто... или поне от отношението
                            Alfa Romeo 164 Super TD 2,5

                            Comment


                            • #29
                              Колега онзи ден май ти беше там като и ние се размотавахме в Ванто???...ако си бил ти защо не се "обади"
                              sigpic
                              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                              Comment


                              • #30
                                Ами и аз не останах с добри впечатления от сервиза им при ремонта миналата година.
                                Първо не съм майстор и не смятам, че е редно да знам какво и има на колата, да им вися на главата дали няма да си объркат работата и да им давам акъл за да не станела грешка, да не говорим, че ме изгониха от сервиза защото не можело да се стои вътре.

                                Второ - сумата която ми казаха за ремонта (труд и части след консултация с магазина, изрично исках да знам ориентировъчно) беше от порядъка на 230 лв., а накрая платих около 380 лв. и то за глупости - т.е. има "изненеда". Мотаха ме сума време - "кога горе долу ще е готова колата" - "след 2-3" часа - чаках 3 часа, те станаха 5-6 и си тръгнах, върнах се и накрая се наложи да оставя колата за другия ден. На гругия ден да съм я вземел след 12 часа - отивам в 13.30 и чаках до 17.30 да си я взема - е аз 2 дни отпуска за някакви глупости си изгърмях. Ако така е нормално да ме мотат половината ми отпуска ще отиде само за висене по сервизи.

                                Накрая се оказа, че въпреки, че исках и съм платил и диагностика, тя не е направена и диагностика си бил тръгнал вече, да съм отидел на другия ден да ми я направят. Е, трети ден отпуск нямаше как да взема и така и зарязах нещата и повече не мисля да стъпвам там. Освен това добре, че видях че са закачили само отзад кората под бензиновия филтър и като върви колата предния и край опира в пътя, та я закачиха.

                                Фактура ми дадоха, но за гаранция нито казаха, нито мисля, че има - било за труд, било за части (всичко беше от тях).

                                След като взимат двойно цената на труда спрямо "гаражните майсторчета" е нормално да са двойно по-квалифицирани и да се държат като в нормалния свят - с уважение към клиента и без да те правят на маймуна.

                                Не знам как са Италсервиз (те са на дневен ред за следващо евентуално ходене), но след Ванто ходих в Александър Ауто (поне цените им са по-нормални) - е там пък каква епопея беше не е истина, ама няма време сега да пиша.

                                Въобще не намирам за нормална постановката да дам на някой двеста-триста лева (за труд) за няколко часа работа и той да ме прави на маймуна - аз не бера парите по дърветата и бачкам доста време за толкова пари. И ако е може да спори дали е нормално да са квалифицирани (въпреки, че уж официален сервиз, би трябвало да ходят на специализации и пр.) то поне отношението им трябва да е перфетно и да ми донесат кафе, а не да ме гонят от сервиза и да няма една пейка поне да седна, а не да вися прав (е, като изключим някаква шкембеджийница и една тъмна стаичка).

                                Не знам доколко съм прав, просто моя гледна точка и мнение.
                                Alfa 155 1.8 TS 8V - ex
                                Alfa 156 1.8

                                Comment

                                Working...
                                X