Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Като даваш газ го включва принудително. По принцип има едно тънко кабелче ,което подава + към динамото след запалване,за да му " каже " да зарежда,ако този + не стига до динамото,то тогава не зарежда,докато не подадеш повече газ и не го " принудиш" механически да почне.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Аа, виж къде бил ключа от бараката. А това кабелче от акумулатора до алтернатора ли отива?

      Comment


      • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
        Аа, виж къде бил ключа от бараката. А това кабелче от акумулатора до алтернатора ли отива?
        Пишете си някакви свободни съчинения... Няма такава тънка жичка дето да пуска + и тн! Тоест жичка има ,но тя отива в лампата на таблото. Когато се даде на контакт токът които протича през лампата в някои случаи служи за първоначално "стартиране" на алтернатора. Може да се сложи паралелно на лампата в таблото резистор за да се вдигне малко тока... В раздела на 33-те има тема по тоя въпрос...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Сега чак съчинения не са да ти кажа. За алфата не знамдали е така на 100% но на много коли е така,като на някой от тях минава през лампата както казваш,на други лампата е успоредна на това кабелче,а на други е савсем отделно.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Добре, значи така или иначе това кабелче има значение за алтернатора и е свързано с лампата. Значи ли това, че ако не ми светва лампата при даване на контакт, да очаквам, че алтернатора няма да тръгне да зарежда и трябва да го подсетя с едно изфорсирване??

            Comment


            • Ами колега,карах една служебна Темпра дизел и като и изгоря лампата за акумолатора и спря да зарежда динамото ( освен ако не я изфорсирам,както в твоят случай) ,но не знам дали и на алфата е така.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Днеска ми направи впечатление, че наистина не ми свети лампата на акумулатора при даване на контакт. Нямах време да я сменя, та да видя дали ще има промяна. При запалване след като е постояла малко, генераторът не се включва, иска да се изфорсира двигателя, че да тръгне, странното е, че при подаване на газ в движение не ще, само на място и иска сериозно форсиране...Но днес няма да се занимавам с колата, че не ми е ден-първо един щеше да ме отнесе, щото беше влязъл в мойта лента да изпреварва камион и то преди кръстовище...а после един олигофрен с репатрак ми одра задния калник при разминаване и не стига че му казах да заминава и нито съм се разправял нито пари съм му искал, ами като му казах, че е глупак ме овика. Но като тръгнах да слизам втори път от колата, замина бързо бързо

                Comment


                • Да се похваля малко с "пълната промяна" на зимните ми джанти от фиат. "Леко" ги поосвежих.
                  Attached Files
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Баа, добре са се получили-как направи "освежаването" ?

                    Comment


                    • 2 спрея за по 5лв Акрил сив,1спрей лак безцветен, по 1 метър шкурка P100; P180;P400 и водна P1000 и P2000 и накря две ръце и една тъпа глава да търка с шкурката
                      3 ръце тънки боя и 3 Лак и воала за 20лв освежаване
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • Супер е-зимата, ако я зазимя колата, ще се хвана да го направя и аз това. Абе тея дни гледам един друг проблем-като е полу-загряла колата изведнъж почва да пуши много яко бял дим отзад. Мисля, че е масло, но не съм сигурен. По някое време изчезва и пак се появява. Тя че си гори масло, гори си, даже доста, но имам чувството, че сега има нещо необичайно и се съмнявам в масления сепаратор. С какво да го накисна това чудо? Не искам да махам системата за картерната вентилация, но май натам отиват нещата....чудя се ако махна сепаратора и боцна маркуча за картерната вентилация директно преди дросела дали ще почне да гори още повече масло??

                        Comment


                        • Бял пушек, нее на масло а на антифриз
                          А за сепаратора аз го свалих и накиснах с кореселин,после клатене докато е пълен,плакнене пак с кореселин , изцеждане и слагане.
                          П.С За мое очудване нямаше гадости вътре.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Имам въпрос пак за гумите. От доста места чух че 205/50/16 ще ми влезе без проблем,но съм със спортно окачване и колата е по-ниска от нормалното,а джантите са 16" ЕТ40. Надявамсе някой да знае със сигурност,че съм си избрал гуми и накрая да не стане да ги зема и да опира в подкалника.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Бял пушек, нее на масло а на антифриз
                              Ейй, пепел ти на устата. Утре като се върна от работа, първата ми работа ще е да проверя казанчето...само дано не излезеш прав. Добре де, ако е избила гарнитура, тя не трябва ли да почне да попрегрява тая кола-а тя не ще 90 градуса да вдигне, с голям зор.

                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              А за сепаратора аз го свалих и накиснах с кореселин,после клатене докато е пълен,плакнене пак с кореселин , изцеждане и слагане.
                              П.С За мое очудване нямаше гадости вътре.
                              Бе то и аз го киснах лятото с меглио, чудя се кога ли ще събера смелост да го срежа, да го изчистя вътре както си трябва и после да го занеса да ми го запоят...

                              Comment


                              • Момци,има ли начин да се 'съживи' оригиналната аларма на 55-цата,единственото което липсва е дистанционното
                                Alfa 155 1.9TD '97 EX
                                Alfa 166 2.4 JTD EX
                                Alfa 156 2.4 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X