Като даваш газ го включва принудително. По принцип има едно тънко кабелче ,което подава + към динамото след запалване,за да му " каже " да зарежда,ако този + не стига до динамото,то тогава не зарежда,докато не подадеш повече газ и не го " принудиш" механически да почне.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеАа, виж къде бил ключа от бараката. А това кабелче от акумулатора до алтернатора ли отива?sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Сега чак съчинения не са да ти кажа. За алфата не знамдали е така на 100% но на много коли е така,като на някой от тях минава през лампата както казваш,на други лампата е успоредна на това кабелче,а на други е савсем отделно.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Добре, значи така или иначе това кабелче има значение за алтернатора и е свързано с лампата. Значи ли това, че ако не ми светва лампата при даване на контакт, да очаквам, че алтернатора няма да тръгне да зарежда и трябва да го подсетя с едно изфорсирване??
Comment
-
Ами колега,карах една служебна Темпра дизел и като и изгоря лампата за акумолатора и спря да зарежда динамото ( освен ако не я изфорсирам,както в твоят случай) ,но не знам дали и на алфата е така.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Днеска ми направи впечатление, че наистина не ми свети лампата на акумулатора при даване на контакт. Нямах време да я сменя, та да видя дали ще има промяна. При запалване след като е постояла малко, генераторът не се включва, иска да се изфорсира двигателя, че да тръгне, странното е, че при подаване на газ в движение не ще, само на място и иска сериозно форсиране...Но днес няма да се занимавам с колата, че не ми е ден-първо един щеше да ме отнесе, щото беше влязъл в мойта лента да изпреварва камион и то преди кръстовище...а после един олигофрен с репатрак ми одра задния калник при разминаване и не стига че му казах да заминава и нито съм се разправял нито пари съм му искал, ами като му казах, че е глупак ме овика. Но като тръгнах да слизам втори път от колата, замина бързо бързо
Comment
-
2 спрея за по 5лв Акрил сив,1спрей лак безцветен, по 1 метър шкурка P100; P180;P400 и водна P1000 и P2000 и накря две ръце и една тъпа глава да търка с шкурката
3 ръце тънки боя и 3 Лак и воала за 20лв освежаванеEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Супер е-зимата, ако я зазимя колата, ще се хвана да го направя и аз това. Абе тея дни гледам един друг проблем-като е полу-загряла колата изведнъж почва да пуши много яко бял дим отзад. Мисля, че е масло, но не съм сигурен. По някое време изчезва и пак се появява. Тя че си гори масло, гори си, даже доста, но имам чувството, че сега има нещо необичайно и се съмнявам в масления сепаратор. С какво да го накисна това чудо? Не искам да махам системата за картерната вентилация, но май натам отиват нещата....чудя се ако махна сепаратора и боцна маркуча за картерната вентилация директно преди дросела дали ще почне да гори още повече масло??
Comment
-
Бял пушек, нее на масло а на антифриз
А за сепаратора аз го свалих и накиснах с кореселин,после клатене докато е пълен,плакнене пак с кореселин , изцеждане и слагане.
П.С За мое очудване нямаше гадости вътре.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Имам въпрос пак за гумите. От доста места чух че 205/50/16 ще ми влезе без проблем,но съм със спортно окачване и колата е по-ниска от нормалното,а джантите са 16" ЕТ40. Надявамсе някой да знае със сигурност,че съм си избрал гуми и накрая да не стане да ги зема и да опира в подкалника.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеБял пушек, нее на масло а на антифриз
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеА за сепаратора аз го свалих и накиснах с кореселин,после клатене докато е пълен,плакнене пак с кореселин , изцеждане и слагане.
П.С За мое очудване нямаше гадости вътре.
Comment
Comment