Някой "луд" да е пробвал с гуми 225/40/16 на 155-ца,тоя размер на височина е точно кокото 205 /50/15,ама е по-широк затова се чудя дали ще опира, аз съм с джанти АЗЕВ 7.5J ET 35 (по спомен) и гуми 205/45/16и сега е супер.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеКолега засега е само замисъл,затова и раздела е този в който пишаЗасегта събирам инфо за вариантите които си мисля. Като предприема нещо повече,което не се знае още дали ще стане ще сменя раздела
http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413
Има доста интересно инфо и снимки. И така като чета задължително кулер, ремап, заигравка с дебитомера...Резултата май, май обаче не е кой знае колко впечатляващ за вложенията, които ще направишКато мотори човека е с петак 150 коня, ти си с 6-так 160 коня.... Таа си мисля, че горе долу резултата ще е подобен...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Интерсно,прочетох темата,но според мен много през пръсти я е направил. Верно е Бюджетен проекта ама все пак...
Компресора се пече между колектора и радиатора,Кулера монтиран и той във същата "фурна" и после вика много ми е топъл въздуха. Иначе евала за мерака и важното е че има ефект ,макар и малъкл.
Много ме заинтригува факта че я кара Неразредена....
При мен щее малко по-различно,поне както го мисля ако се навия да го направя.
Определено някаква изолация да пази компресора и пътищата от това греене, кулера го мисля на две възможни места 1-тънък и дълъг кулер поставен вън челно,но скрит малко в изрязано в бронята зад номера(малко странно го обясник,ама щее навъм и няма да се грее и няма да пречи на антифризния радиатор)
2-малък кулер пак скрит ду дехидратиращия филтър на климата (в левият подкалник) и подведен с въздухозаборник към него "вятъра".
турбопътищата изолирани за да не се греят.
Компресора го глася Еатън М62 (който е с повече дебит от М45) и ще мога да гоня налягане около 0.4 холд)
И ремап задължително,а с дебитомера може много игра,моят е с пружина
та след като тоя пич е изкарал около или малко над 20 коня си мисля че с моят вариант и ремап ще докарам от 165 на около 200кс ,ама това пак на теория
Единствен проблем ми е че си искам климатроника работещ,което ще затрудни малко цялата операция,да не казвам много.Last edited by don_pepone; d.m.y г., 08:48.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Ооо колко тъжно,снощи ми звънна момчето от което мислех да взема компресора и каза че си е намерил купувач. Аз докато се реша ко ще правя с колата,хората купуват. Но поне ще го вземе някой който ще го ползва,а не като мен дето още се чуди...
Явно на моята алфа не и е било писано да я компресирам...EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеОоо колко тъжно,снощи ми звънна момчето от което мислех да взема компресора и каза че си е намерил купувач. Аз докато се реша ко ще правя с колата,хората купуват. Но поне ще го вземе някой който ще го ползва,а не като мен дето още се чуди...
Явно на моята алфа не и е било писано да я компресирам...Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
До края на април би трябвало да приключа с командировките,че повече от година почти не съм си в Добрич и ак до тогава не я продам мисля да я почвам. Като няма да е компресор,ще е сгъстяване и един порт на главата и мисля генерацийката да преправя малко и това щее,като за атмосверен мотор .
---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:24 ----------
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеНякой "луд" да е пробвал с гуми 225/40/16 на 155-ца,тоя размер на височина е точно кокото 205 /50/15,ама е по-широк затова се чудя дали ще опира, аз съм с джанти АЗЕВ 7.5J ET 35 (по спомен) и гуми 205/45/16и сега е супер.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Мятай пък една турбинка,малко сложно е но не и невъзможно,мислил съм ги и аз тези варианти но не си струва,казах ти кое е най добре за теб но не слушаш,скъпо било обслужването(един път на 3 години) 500 лв.,намери си мотор 3.0 и леко полеко си го прави,и с него няма да бъде бегач но е доста по добре.Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТо ако ще е турбина, по-добре да сложа 3.0 наистина.Да фане я купи некои тая баба, че накрая става малко кат оня рибар де му вързали ръцете, и оня разтворил длани е рекъл с .......... е такова око беше шарана
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеХахахах, така ще трее накрая да строкваш до 3,7 с компресор...... ма на приказкиДа фане я купи некои тая баба, че накрая става малко кат оня рибар де му вързали ръцете, и оня разтворил длани е рекъл с .......... е такова око беше шарана
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Факт е че се колебая. Искам промяна ама ще видим накрая каква щее,дали нова кола или ще правя тази нещо
Странно е че сумати и народ ме пита за колата,всички викат е мноо е убава,ала бала, много казаха че са сериозни и я искат,ама накрая никои не дава пари а иска да я купи на цената на запазен T.S.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Абе според мене най-добър е варианта да я направиш 3.0 тая кола. И да я оставиш атмосферна. Той освен всичко 3.0 мотора май идва по-скоро да е с голям диаметър и къс ход, което го прави по-оборотен. Пък вече ако искаш можеш да се заиграваш с 3-ката в стил атмосферен тунинг, колкото и да казват, че няма смисъл. Според мене има голям чар в атмосферния тунинг и е по-предизвикателно, точно щото е по-трудно, иска повече разбиране. Все пак става дума за 20 годишна тежка Алфа с предно. Колкото и да я турбинираш, няма да стане като някоя модерна японска бегачка. Хеле пък с компресор от мерцедес-става малко франкенщайн. Чарът ще й е точно да я тунинговаш, запавайки оригиналността й, доколкото е възможно.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеАбе според мене най-добър е варианта да я направиш 3.0 тая кола. И да я оставиш атмосферна. Той освен всичко 3.0 мотора май идва по-скоро да е с голям диаметър и къс ход, което го прави по-оборотен. Пък вече ако искаш можеш да се заиграваш с 3-ката в стил атмосферен тунинг, колкото и да казват, че няма смисъл. Според мене има голям чар в атмосферния тунинг и е по-предизвикателно, точно щото е по-трудно, иска повече разбиране. Все пак става дума за 20 годишна тежка Алфа с предно. Колкото и да я турбинираш, няма да стане като някоя модерна японска бегачка. Хеле пък с компресор от мерцедес-става малко франкенщайн. Чарът ще й е точно да я тунинговаш, запавайки оригиналността й, доколкото е възможно.
Аналогични суми при двигатели с принудително пълнене, дават дооооста по-големи резултати.
Всичко зависи какви цели се гонят с определената кола и оттам обикновенно се избира и посока в която да се движи такъв проект.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеИстината е че атмосферния тунинг изяжда много пари, а ефектът е минимален.
Аналогични суми при двигатели с принудително пълнене, дават дооооста по-големи резултати.
Всичко зависи какви цели се гонят с определената кола и оттам обикновенно се избира и посока в която да се движи такъв проект.
Comment
-
Аз си мисля, че 2,4 JTDm е прекрасен вариант
Става без нинакво преправя на 155-цата и е уникално вървежен за тежкото купе на нашите бабички.
Търпи и чипосване и по-голям интеркулер и ... спортен филтър и много още щуротии с които може да докара 180 коня примерно. С него ще закопаш която си поискаш фашистка каляска.Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
Comment