Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой "луд" да е пробвал с гуми 225/40/16 на 155-ца,тоя размер на височина е точно кокото 205 /50/15,ама е по-широк затова се чудя дали ще опира, аз съм с джанти АЗЕВ 7.5J ET 35 (по спомен) и гуми 205/45/16и сега е супер.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Колега засега е само замисъл,затова и раздела е този в който пиша Засегта събирам инфо за вариантите които си мисля. Като предприема нещо повече,което не се знае още дали ще стане ще сменя раздела
      Пепоне, не знам дали си чел таз тема, но човека с подръчни средства е направил това, което искаш и ти

      http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413

      Има доста интересно инфо и снимки. И така като чета задължително кулер, ремап, заигравка с дебитомера...Резултата май, май обаче не е кой знае колко впечатляващ за вложенията, които ще направиш Като мотори човека е с петак 150 коня, ти си с 6-так 160 коня.... Таа си мисля, че горе долу резултата ще е подобен...
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Интерсно,прочетох темата,но според мен много през пръсти я е направил. Верно е Бюджетен проекта ама все пак...
        Компресора се пече между колектора и радиатора,Кулера монтиран и той във същата "фурна" и после вика много ми е топъл въздуха . Иначе евала за мерака и важното е че има ефект ,макар и малъкл.
        Много ме заинтригува факта че я кара Неразредена....

        При мен щее малко по-различно,поне както го мисля ако се навия да го направя .
        Определено някаква изолация да пази компресора и пътищата от това греене, кулера го мисля на две възможни места 1-тънък и дълъг кулер поставен вън челно,но скрит малко в изрязано в бронята зад номера(малко странно го обясник,ама щее навъм и няма да се грее и няма да пречи на антифризния радиатор)
        2-малък кулер пак скрит ду дехидратиращия филтър на климата (в левият подкалник) и подведен с въздухозаборник към него "вятъра".
        турбопътищата изолирани за да не се греят.
        Компресора го глася Еатън М62 (който е с повече дебит от М45) и ще мога да гоня налягане около 0.4 холд)
        И ремап задължително,а с дебитомера може много игра,моят е с пружина
        та след като тоя пич е изкарал около или малко над 20 коня си мисля че с моят вариант и ремап ще докарам от 165 на около 200кс ,ама това пак на теория
        Единствен проблем ми е че си искам климатроника работещ,което ще затрудни малко цялата операция,да не казвам много.
        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 08:48.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Ооо колко тъжно,снощи ми звънна момчето от което мислех да взема компресора и каза че си е намерил купувач. Аз докато се реша ко ще правя с колата,хората купуват. Но поне ще го вземе някой който ще го ползва,а не като мен дето още се чуди...
          Явно на моята алфа не и е било писано да я компресирам...
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Ооо колко тъжно,снощи ми звънна момчето от което мислех да взема компресора и каза че си е намерил купувач. Аз докато се реша ко ще правя с колата,хората купуват. Но поне ще го вземе някой който ще го ползва,а не като мен дето още се чуди...
            Явно на моята алфа не и е било писано да я компресирам...
            Е па сгъстявай тогава и газ.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • До края на април би трябвало да приключа с командировките,че повече от година почти не съм си в Добрич и ак до тогава не я продам мисля да я почвам. Като няма да е компресор,ще е сгъстяване и един порт на главата и мисля генерацийката да преправя малко и това щее,като за атмосверен мотор .

              ---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Някой "луд" да е пробвал с гуми 225/40/16 на 155-ца,тоя размер на височина е точно кокото 205 /50/15,ама е по-широк затова се чудя дали ще опира, аз съм с джанти АЗЕВ 7.5J ET 35 (по спомен) и гуми 205/45/16и сега е супер.
              А някой по тоя въпрос да каже нещо....?
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Мятай пък една турбинка,малко сложно е но не и невъзможно,мислил съм ги и аз тези варианти но не си струва,казах ти кое е най добре за теб но не слушаш,скъпо било обслужването(един път на 3 години) 500 лв.,намери си мотор 3.0 и леко полеко си го прави,и с него няма да бъде бегач но е доста по добре.
                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                Comment


                • То ако ще е турбина, по-добре да сложа 3.0 наистина.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    То ако ще е турбина, по-добре да сложа 3.0 наистина.
                    Хахахах, така ще трее накрая да строкваш до 3,7 с компресор...... ма на приказки Да фане я купи некои тая баба, че накрая става малко кат оня рибар де му вързали ръцете, и оня разтворил длани е рекъл с .......... е такова око беше шарана
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Хахахах, така ще трее накрая да строкваш до 3,7 с компресор...... ма на приказки Да фане я купи некои тая баба, че накрая става малко кат оня рибар де му вързали ръцете, и оня разтворил длани е рекъл с .......... е такова око беше шарана
                      Видимо е, че човека се колебае в каква насока да тръгне тунинг проекта
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Факт е че се колебая. Искам промяна ама ще видим накрая каква щее,дали нова кола или ще правя тази нещо
                        Странно е че сумати и народ ме пита за колата,всички викат е мноо е убава,ала бала, много казаха че са сериозни и я искат,ама накрая никои не дава пари а иска да я купи на цената на запазен T.S.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Абе според мене най-добър е варианта да я направиш 3.0 тая кола. И да я оставиш атмосферна. Той освен всичко 3.0 мотора май идва по-скоро да е с голям диаметър и къс ход, което го прави по-оборотен. Пък вече ако искаш можеш да се заиграваш с 3-ката в стил атмосферен тунинг, колкото и да казват, че няма смисъл. Според мене има голям чар в атмосферния тунинг и е по-предизвикателно, точно щото е по-трудно, иска повече разбиране. Все пак става дума за 20 годишна тежка Алфа с предно. Колкото и да я турбинираш, няма да стане като някоя модерна японска бегачка. Хеле пък с компресор от мерцедес-става малко франкенщайн. Чарът ще й е точно да я тунинговаш, запавайки оригиналността й, доколкото е възможно.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                            Абе според мене най-добър е варианта да я направиш 3.0 тая кола. И да я оставиш атмосферна. Той освен всичко 3.0 мотора май идва по-скоро да е с голям диаметър и къс ход, което го прави по-оборотен. Пък вече ако искаш можеш да се заиграваш с 3-ката в стил атмосферен тунинг, колкото и да казват, че няма смисъл. Според мене има голям чар в атмосферния тунинг и е по-предизвикателно, точно щото е по-трудно, иска повече разбиране. Все пак става дума за 20 годишна тежка Алфа с предно. Колкото и да я турбинираш, няма да стане като някоя модерна японска бегачка. Хеле пък с компресор от мерцедес-става малко франкенщайн. Чарът ще й е точно да я тунинговаш, запавайки оригиналността й, доколкото е възможно.
                            Истината е че атмосферния тунинг изяжда много пари, а ефектът е минимален.
                            Аналогични суми при двигатели с принудително пълнене, дават дооооста по-големи резултати.
                            Всичко зависи какви цели се гонят с определената кола и оттам обикновенно се избира и посока в която да се движи такъв проект.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              Истината е че атмосферния тунинг изяжда много пари, а ефектът е минимален.
                              Аналогични суми при двигатели с принудително пълнене, дават дооооста по-големи резултати.
                              Всичко зависи какви цели се гонят с определената кола и оттам обикновенно се избира и посока в която да се движи такъв проект.
                              Ами да, със сигурност е така, ако гоним максимална мощност и бързина и не се търси чак толкова запазване на оригиналната концепция на колата. Все пак обаче, си мисля, че има смисъл и в атмосферния тунинг-не толкова като крайни резултати, колкото като удоволствие от самата работа по проекта. Ако можем примерно да усетим къде е основната сила на дадения двигател и къде има ресурс за доразвитие. Неща, които производителят не ги е направил, не щото не е искал, а от съображения за икономия. А пък ние, предполагаме, че имаме пари и икономията не е основен приоритет. Примерно по-леки бутала или пък портване на колекторите или пък ремап на електрониката да работи с по-хубаво гориво. Е примерно тия дето правят класическите Алфи Джулия, Берлина и т.н.-максимум да сложат някой twinspark, но не всички се захващат с турбиниране

                              Comment


                              • Аз си мисля, че 2,4 JTDm е прекрасен вариант
                                Става без нинакво преправя на 155-цата и е уникално вървежен за тежкото купе на нашите бабички.
                                Търпи и чипосване и по-голям интеркулер и ... спортен филтър и много още щуротии с които може да докара 180 коня примерно. С него ще закопаш която си поискаш фашистка каляска.
                                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                                sigpic
                                VW LADAVAGEN '81
                                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                                Comment

                                Working...
                                X