If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
При мен нямаше , аз си взех най -евтиния вариат все пак е радиатор.. и то на парно к'во да му объркат.
Ако ти се разправя, разкачи го тоя кран и между крана и парното има едно гумено пръстенче ,много е възможно да не уплътнява и от него да сълзи. (при моето парно дори тоя пръстен го нямаше и се наложи да си купя (от 40ст.) и заспа) Друго не виждам от какво да капе от там.
п.с. Все си мисля, че и моето радиаторче не беше заминало а проблема беше в този пръстен но вече го бях купил и не ми се разправяше да го връщам..
п.с.2 Като отваряш крана сложи един лиген отдолу (ще изтече не повече от 1/2 л. най- много литър.) и него мести много много тоя кран, че отзад има една щангичка която зор се закача.
При мен нямаше , аз си взех най -евтиния вариат все пак е радиатор.. и то на парно к'во да му объркат.
Ако ти се разправя, разкачи го тоя кран и между крана и парното има едно гумено пръстенче ,много е възможно да не уплътнява и от него да сълзи. (при моето парно дори тоя пръстен го нямаше и се наложи да си купя (от 40ст.) и заспа) Друго не виждам от какво да капе от там.
п.с. Все си мисля, че и моето радиаторче не беше заминало а проблема беше в този пръстен но вече го бях купил и не ми се разправяше да го връщам..
п.с.2 Като отваряш крана сложи един лиген отдолу (ще изтече не повече от 1/2 л. най- много литър.) и него мести много много тоя кран, че отзад има една щангичка която зор се закача.
Ае то и при мене точно от там бликна-между радиаторчето и крана, и то само като натиснах крана. Обаче като се наврях хубаво отдолу, ми се стори, че по оста на кранчето виждам капки антифриз и си мисля, че може и там да има проблем. Затова мисля да сменя само крана и да притегна ония скоби външните, пък радиаторчето няма да го сменям, че много лоши неща изчетох за тия радиаторчета, които се продават. Евентуално може да го сваля да го изчистя и да го прегледам.
Дааам добра срещичка се получи, ама и си помръзнахме малко
За бегачките. Благодарности на Трендьо и на Мимо за това че ми позволиха да ги покарам Наистина колите им вървят многоооо приятно и са едни чудесно направени/надути евридейки. Аз самия се надявам да продължат да се заиграват, защото нещата им се получават добре
Ааабе Венци бе....
Като прави тестдраива не си усетил максимума на машината.... Развил се е уестгеит клапана....
Е то не съм я и мачкал до край...Но винаги съм готов да направя тест драйв на 155 с турбо...Ако искаш утре да я тествам от Сф до Враца и обратно
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Криво ляво знам как върви 2.5 в6... Обаче в случая искам неискам залагам на мене си
(имам драми в момента с газта и едно щракане от каре или и аз незнам от какво, оправя ли ги отиваме да се пробваме)
Сток 2.5 6так си прави кантар с 2.0 8в....айде и лек превес да има...
Мисля си, че ще има нужда от много валове и модове за да се гони с 2.0 на 1 бар....
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Криво ляво знам как върви 2.5 в6... Обаче в случая искам неискам залагам на мене си
(имам драми в момента с газта и едно щракане от каре или и аз незнам от какво, оправя ли ги отиваме да се пробваме)
Когато си готов аз съм насреща...
За спорта пък аз залагам на себе си, но в интерес на истината искам просто една сверка.
Криво ляво знам как върви 2.5 в6... Обаче в случая искам неискам залагам на мене си
(имам драми в момента с газта и едно щракане от каре или и аз незнам от какво, оправя ли ги отиваме да се пробваме)
Сток 2.5 6так си прави кантар с 2.0 8в....айде и лек превес да има...
Мисля си, че ще има нужда от много валове и модове за да се гони с 2.0 на 1 бар....
Венци на 2.0 8 кл. 2.5 и спуква трътката,само 2.0 16к или ку4 са на един кантар с 2.5.Фали старо ,ма караи ново,верно е че трее кинти за обслужване,ма кеф цена няма.
Стока си е сток ,правеняка си е правеняк Венко ,да се гони ма на колко ,на 400 метра или на 400 километра.
Венци на 2.0 8 кл. 2.5 и спуква трътката,само 2.0 16к или ку4 са на един кантар с 2.5.Фали старо ,ма караи ново,верно е че трее кинти за обслужване,ма кеф цена няма.
Чакам с интерес битката.
За кучка съм почти сигурен, че ще ме пребие, но 2,0 16V сме горе-долу кантар до втора, после мача свършва.
Защо мислиш, че 2,5 е по- скъп за обслужване от 16V? За 2,5 всичко е по-евтино от 16 клапановите.
А ако ми намериш и маркуча, за който ти писах бирата, а и не само бира са от мен като си в България.
ПС: Ако ще ходиш за маркуча виж ако ти е удобно и кабелите дали са ок?
Comment