Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За един кабел бих предпочел сиромашко решение на проблема, отколкото да изсипя една торба пари за нови 8 .
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
      За един кабел бих предпочел сиромашко решение на проблема, отколкото да изсипя една торба пари за нови 8 .
      значи си търся чивав кабел на първи цилиндър - най- дългия


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • Първоначално публикувано от Furious 155
        значи си търся чивав кабел на първи цилиндър - най- дългия
        Рано или късно човек разбира, че размерът има значение...
        Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
        Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
        Thank you, VFTI, thank you!

        Comment


        • Първоначално публикувано от Wolfy Покажи съобщение
          Рано или късно човек разбира, че размерът има значение...
          Мда, намерих един ексТъповски за Ванката, но да видим, че точно размерът ще е от значение в случая .
          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
          Мненията са като задниците - всеки си има!

          Comment


          • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
            Мда, намерих един ексТъповски за Ванката, но да видим, че точно размерът ще е от значение в случая .
            Благодарност за съдействието и отзивчивостта TRENDi!!!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • От какво можe да ми става на камък педала на спирачката отвреме на време?
              Няма натискане втвърдява се най-горе и това си е.
              В този момент разбирам от какво значение е ръчната спирачка.
              Last edited by MUROMAN; d.m.y г., 21:14.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                От какво можи да ми става на камък педала на спирачката отвреме на време?
                Няма натискане втвърдява се най-горе и това си е.
                В този момент разбирам от какво значение е ръчната спирачка.
                а мотора как работи тогава? някъде губиш вакуума, предполагам... моя педал и той е бая съскащ при рязко натискане и леко тежък, смея да твърдя!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                  От какво можe да ми става на камък педала на спирачката отвреме на време?
                  Няма натискане втвърдява се най-горе и това си е.
                  В този момент разбирам от какво значение е ръчната спирачка.
                  За мен одговора е "неработещо серво" ,друк е въпроса какво причинява самата повреда... Провери мъркуча от колектора до сервото как е...
                  За да е твърд педала липсва вакум от двигателя ,вакум неможе да няма остава мъркуча (и още 15 други неща)... почни с него
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:21.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                    От какво можe да ми става на камък педала на спирачката отвреме на време?
                    Няма натискане втвърдява се най-горе и това си е.
                    В този момент разбирам от какво значение е ръчната спирачка.
                    Ами при мен проблема беше същия-втвърдяваше се когато си иска...оказа се сервото естествено и по точно спирачната помпа ми беше изпуснала и пълнеше сервото със спирачна течност...след смяната и на двете пак остана лек проблем,в смисъл пак се втвърдяваше но много рядко и по-точно на студено...смених и разпределителя на задните спирачки,защото изпускаше и се оправиха вече окончателно спирачките...
                    Относно маркуча,който колегите по-горе са споменали,ако той изпуска-при всяко натискане на спирачката(ако е по-голям пробива и постоянно)мотора ще си мени оборотите,защото ще смуче въздух от там...
                    sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                    Ex...
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                    Comment


                    • Предлагам като най-лесно на работеща кола да се раздърпа леко въпросния мъркуч... това ще изясни поне въпроса с вакума и евентуалната му липса в сервото...
                      Собственика нее написал дали му губи течност (спирачна)
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Предлагам като най-лесно на работеща кола да се раздърпа леко въпросния мъркуч... това ще изясни поне въпроса с вакума и евентуалната му липса в сервото...
                        Собственика нее написал дали му губи течност (спирачна)
                        хм... аз на изгасена кола го извадих и така изгърмя, чак си помислих че прекарах мембраната. Яко вакуум има там. Ако на работещ мотор се извади, ще му се прекарат режимите - започва да влиза въздух, не през дебитомер-а и оттам и на празен ход ще клати и губи обороти.
                        може клапана (един бял конектор който е на края на маркуча от всмукателния колектор и влиза в сервото) да не работи добре и оттам да има проблем с вакуума за сервото, а мотора да работи ок!


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • Сори за отклонението, но ...
                          Колеги, нашия уважаван брат DJ предложи да се организираме за втора национална среща вече. Даже предложи и едно страхотно място за тая цел.
                          Дайте да видим какви са настроенията, и да решаваме кога и как ще я правим. В предвид на предложеното място, ще е добре да е в началото на есента ...
                          Не знам как точно ще се развият събитията, но Италфест тази година май няма да има - или поне не във вида, в който всички го знаем.
                          Приканвам ви да се вземем в ръце и да се организираме още по-добре този път, за да покажем отново каква сила са Легендите !
                          Иначе - успех с отстраняването на проблема със спирачките - че 155 трябва не само да лети, а и да спира
                          Last edited by Alfa User; d.m.y г., 22:56.
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Предлагам като най-лесно на работеща кола да се раздърпа леко въпросния мъркуч... това ще изясни поне въпроса с вакума и евентуалната му липса в сервото...
                            Собственика нее написал дали му губи течност (спирачна)
                            преди не губеше ,но скоро ми се наложи да долея малко което ме навежда на мисълта ,че чезне по-малко.
                            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                            Renault Megane II Grand Tour-2004г

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              хм... аз на изгасена кола го извадих и така изгърмя, чак си помислих че прекарах мембраната. Яко вакуум има там. Ако на работещ мотор се извади, ще му се прекарат режимите - започва да влиза въздух, не през дебитомер-а и оттам и на празен ход ще клати и губи обороти.
                              може клапана (един бял конектор който е на края на маркуча от всмукателния колектор и влиза в сервото) да не работи добре и оттам да има проблем с вакуума за сервото, а мотора да работи ок!
                              Никъде несъм споменал да се ВАДИ мъркуча!!!Споменах на работещ двигател да се размърда просто ,да се провери дали не смуче въздух ако се напъне леко в някакво положение....
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Никъде несъм споменал да се ВАДИ мъркуча!!!Споменах на работещ двигател да се размърда просто ,да се провери дали не смуче въздух ако се напъне леко в някакво положение....
                                може да се пробва, самия маркуч е доста твърд и може да има и такъв проблем... другото място е точно където маркуча влиза във всмук. колектор - там е доста шибано за достъп и аз моя го видях само с опипване с ръка...


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X